Parlament ööklubi

ding2

Tietääkö kukaan onko Parlamentissä viikonloppuisin porukkaa? On kuulemma iso paikka joten tuntuu tyhmältä mennä jos paikka on tyhjillään.

9

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli kivaa

Oli kunnolla porukkaa, hyvä dj ja naiset pääsivät ilmaiseksi sisään. Tarttuipa matkaan vielä mukava könsikäskin, jota lähden taas huomenissa moikkaamaan!

• Nörde

...porukkaa oli?keskimäärin..

• sisään reippaasti

• minä olen melkein 30
        Nörde kirjoitti:

...porukkaa oli?keskimäärin..

ja ystävä, jonka kanssa olin liikenteessä on 22. Päytäämme ilmestyi liuta naisia yhdessä vaiheessa (tämä ystäväni on siis miespuolinen), pari oli parikymppisiä, pari vähän alle kolmenkymmenen, yksi vähän päälle ja yksi lähes nelikymppinen. Porukan keski-ikä oli varmasti vähemmän kuin minun, mutta ei mitään ihan nuorta kuitenkaan. Mukavan sekalaista seurakuntaa, ainakin tuolloin. ai niin, ja kaiken maailman puoli- ja kokojulkkiksia oli, tyrkyt muassaan.

• jee3
        minä olen melkein 30 kirjoitti:

ja ystävä, jonka kanssa olin liikenteessä on 22. Päytäämme ilmestyi liuta naisia yhdessä vaiheessa (tämä ystäväni on siis miespuolinen), pari oli parikymppisiä, pari vähän alle kolmenkymmenen, yksi vähän päälle ja yksi lähes nelikymppinen. Porukan keski-ikä oli varmasti vähemmän kuin minun, mutta ei mitään ihan nuorta kuitenkaan. Mukavan sekalaista seurakuntaa, ainakin tuolloin. ai niin, ja kaiken maailman puoli- ja kokojulkkiksia oli, tyrkyt muassaan.

Minkälainen meno on RIFFissä, millaista musaa? Diskoa? Tanssijalkaa vipattais ja ois kiva jos musa ei ois ihan sitä samaa kuin Suomessa, eli tuleeko paikallista virol. tai venäl. musaa myös? Kunnon jumputusta kaivattaisiin!

• Nörde

...mitä Parlamentin paikalla on aiemmin ollut?Tietääkö joku? Mihin tarkoitukseen rakennus on alunperin tehty?
      PS Sorry ei liity ihan alkup kysymykseen...

• neukkuvallan

aikana koulu tms opinahjo ,muistelen, vastapäätä Stockaa. Risteyksen yli "tähti"tornitalo KGB keskus.
        Kaiken yllä loisti siis virman tähti. Virolaiset eivät mielellään muistele sortokautta, siksi lähellä se on. Eikä siis netistä osoitteen perusteella tartu mitään haaviin. Täytyypä kysystä alkuasukasystäviltä kun seuraavan kerran tapaamme. Yksi sektori vois auttaa enshätään on
        http://www.einst.ee/publications.html - no eipä ole viesteihini vastannut Suur-Karja 14 [email protected] , mutta Hesan Filjaali http://www.saunalahti.fi/eeinst/ *Mariankatu 8 B (2.kerros) 00170 HELSINKI * Puhelin: 358-9-669 805 * Faksi: 358-9-622 4048 * E-mail: [email protected]* Timo Keränen ihanan auttavainen.

• Nörde
        neukkuvallan kirjoitti:

aikana koulu tms opinahjo ,muistelen, vastapäätä Stockaa. Risteyksen yli "tähti"tornitalo KGB keskus.
        Kaiken yllä loisti siis virman tähti. Virolaiset eivät mielellään muistele sortokautta, siksi lähellä se on. Eikä siis netistä osoitteen perusteella tartu mitään haaviin. Täytyypä kysystä alkuasukasystäviltä kun seuraavan kerran tapaamme. Yksi sektori vois auttaa enshätään on
        http://www.einst.ee/publications.html - no eipä ole viesteihini vastannut Suur-Karja 14 [email protected] , mutta Hesan Filjaali http://www.saunalahti.fi/eeinst/ *Mariankatu 8 B (2.kerros) 00170 HELSINKI * Puhelin: 358-9-669 805 * Faksi: 358-9-622 4048 * E-mail: [email protected]* Timo Keränen ihanan auttavainen.

Kiitos paljon tiedosta.Usein olen ohikulkiessani funtsaillut mikä mahtaa olla rakennuksen alkup tarkoitus.On jotenkin niin erikoinen siinä kaikkien keskellä.Näyttää mielestäni ulospäin tehtaalta tai vankilalta.

• mitsu666

11.6.2011 oli ainakin hyvää musaa ja paljon porukkaa huippu paikka paljon naisia ja kaikenikäisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      129
      4529
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      73
      3268
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1540
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1385
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      917
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      80
      806
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      19
      788
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      720
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      44
      642
    Aihe