missä poliisit ja palomiehet

emma--28---

ennen kun käytiin porukalla hesassa hamletissa, oli paikka täynnä poliiseja ,palomiehiä ja muita lainvartijoita.NO missä ne miehet nykyään luuraa?

26

4509

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakko-poliisi

tule pikkuroban eteen,niin siellä tavataan...
      no ei kyllä se hamu taitaa olla vielä paraspaikka

• Kyttäyskeikka

Poliisit viihtyvät nykyisin Aleksi Kiven kadulla jahtaamassa prostituoituja ja heidän asikkaitaan. Ensin he seuraavat salaa, miten itseään myyvät naiset menevät miesten autoihin, sitten kun seurattu auto pysähtyy jollekikin syrjäisell parkkipaikalle, täytyy poliisien hiipiä huomaamattomasti kurkkimaan, mitä autossa tehdään. Muuten oikeus ei usko seksiä tapahtuneen. Arvaahan sen mitä tapahtuu, kun toisetne seksihommia katsellaan. Vasta kun mälli on lentänyt, isketään prostituutti ja asikas rautoihin ja viedään sakotettavaksi.

Siksi poliisit eivät enää tule Hamlettiin.

• kristiina28

ai tästäkö se onkin johtunut etten saa miestä

• ravintelissa

Nimeltä DTM

• totta..

... eikä tarvitse edes työvuorosta lähtiessä käydä kotona vaihtamassa roolivaatteita päälleen.

"Zed's dead baby, Zed's dead"

• totta..

... eikä tarvitse edes työvuorosta lähtiessä käydä kotona vaihtamassa roolivaatteita päälleen.

"Zed's dead baby, Zed's dead"

• vuorotyöntekijät

Viikonloput menee usein töissä paremman palkan takia. Arki-illat on siinä mielesssä parempia kun silloin ravintoloissa on hyvin tilaa ja örveltäjät, joista monikin viikonloppuisin on asiakkaina tuolla maijan takapenkillä, ovat poissa.
      Tapana onkin sanoa että harrastelijat juhlii viikonloppuisin mutta tosi ammattilaiset arkena ja tää on vaan meidän uhoa ja sisäpiirivitsiä.

Jos joskus on viikonloppuna vapaata, on käytävä tapaamassa niitä tuttuja ja sukulaisia joita ei voi usein nähdä erilaisen elämänrytmin takia.

• emmahyvä

kotona vaan hoitamassa sitä väenvänkään tahtomaasi perijää. Sä sait enemmän mitä sä olisit ansainnut, pidä nyt huolta,keskity siihen mieheen,jonka lievähköllä petoksella sait lapsesi isäksi = takaamaan tulevaisuutesi.

• emma-28-------

ei ole sitä miestä, ei ole sitä lasta, joten pidä sinä hyvät neuvot ominasi

• emmahyvä
        emma-28------- kirjoitti:

ei ole sitä miestä, ei ole sitä lasta, joten pidä sinä hyvät neuvot ominasi

Ei oppi ojaan kaada.

• poliisit

tuskin ainakaan tällä palstalla on vastaamassa typerääkin typerimpiin kysymyksiin, joita onnen onkija-ämmät esittää!

• siis oikeesti mistä nämä naisten idiootimaiset eri ammatin edustajiin kohdistuvat fetissit oikein kumpuavat,ei voi käsittää.Ok,oot nähnyt yhden nuoren karskin palomiehen ja poliisin,luulekko oikeesti et jokainen on samanlainen?? Kaikista käsittämättömin fetissi on rekkamies fetissi.Voi vittu siinä on yks ammattikunta jota tyhmempään porukkaan en oo eläissäni törmänny,joskus tuntuu et pitäis oikeasti olla kuvapuhelin et sais demonstroida sillä kuuluisalla rautalangan pätkällä kuskeille mitä pitää tehdä.Haisevia vanhoja äijiä jokainen joitten ensimmäinen kysymys on poikkeuksetta 'missä on vessa??'.Huvittavinta täs on se et he ovat kaikenlisäksi järjettömän ylpeitä omasta ammatistaan,voi vittu apinakin oppii ajamaan jotain helvetin autoa parissa viikossa ja kuka vitun idiootti tekee sellaisen määrän työtunteja / kk sillä liksalla,ei voi ymmärtää.

• ggtir

hah-haa, heh-hee!!!! Kateellisten vittuiluja, et taida omistaa uniformua... HAAA-HAAA!!! Mee ostaan jostain lasten lelu osastolta vaikka muoviset raudat ja imukuppi-pyssy ja leiki kyttää tai mene lähimmän puutarhaletkun varteen kiinne ja ole kuin palomies.. HAH-HAA!!!Niin tai liimaa auton rattiisi urakkanuppi ja hyräile "mä oon rekkamies..."

• emma---28
        ggtir kirjoitti:

hah-haa, heh-hee!!!! Kateellisten vittuiluja, et taida omistaa uniformua... HAAA-HAAA!!! Mee ostaan jostain lasten lelu osastolta vaikka muoviset raudat ja imukuppi-pyssy ja leiki kyttää tai mene lähimmän puutarhaletkun varteen kiinne ja ole kuin palomies.. HAH-HAA!!!Niin tai liimaa auton rattiisi urakkanuppi ja hyräile "mä oon rekkamies..."

kiitos!

• kuules poitsu

siitä että (rautalangasta väännettynä): Poliisit ja palomiehet ovat miltei poikkeuksetta hyvässä kunnossa, timmejä ja sen lisäksi tekevät ihmisiä turvaavaa ja hoitavaa työtä ja poliisit joskus oman henkensä kaupalla. Revippä siitä!
        Rekkamiehistä löytyy myös hyvännäköisiä, kunnossa olevia tyyppejä, jotka hallitsevat isoa ajoneuvoa liukkailla keleillä ym. vaikeissa keliolosuhteissa. Kyllä varmaan jopa sinäkin pullamössöpoika osaat rekkaa ajaa kesäkelillä muutaman kuukauden opetuksen jälkeen! Mutta entäs talvella ja ne peruutukset ahtaisiin kongeihin ja kaikki. Menes kokeilemaan ennen kuin tulet tänne kateuttasi naukumaan!!

PS. Nykyään rekkakuskien ei kestä kouluja käymättömiä olla. Kielitaitoa vaaditaan ainakin kotimaan ulkopuolelle menevillä linjoilla ja niitä on paljon! Mieti mitä päästelet suustas, älä yleistä.

• huomioita tehnyt

noitten ala-astemaisten kirosanojen viljelyä. Milloinhan tuokin poika kasvaa oikeesti aikuiseksi. Ei reppana tajua, kuinka lapsen tuo kiroilu hänestä tekee.

• tällänen juttu

Uniformufetissi perustuu yleensä siihen että joku pitää uniformua päällään. Ei siinä välttämättä niin paljon ulkonäköä tarvita.
        Esim. jalkafetissi perustuu kiihottumiseen henkilön jaloista, ei tämän ulkonäöstä.
        Mulla ei ole uniformufetissiä, mutta kyllä hyvänäköinen lentäjä, poliisi, palomies sytyttää.

Joten ne joilla oikeasti on uniformufetissi,he eivät katso kantajaansa. Ainoastaan uniformua... Ei kannata turhaan olla kateellinen!

Niille jotka ovat kuin minä... meille kannattaakin olla, koska meitä kiinnostaa uniformun liskäksi erityisesti ulkonäkö!

• tai ei

Poliisit ja palomiehet tekevät arvokasta työtä ja se jos jokin sytyttää! Poliisit ja palomiehet ovat tämän päivän "ritareita". :)

• paras
        ggtir kirjoitti:

tosi hyvä vastine tolle *nauraa räkänä*

Aamu alkoi huonosti mut tän luettuani hymy nousi kasvoille :)))
        Verbaalinen lahjakkuus kunniaan.

• nosta lahjetta
        tällänen juttu kirjoitti:

Uniformufetissi perustuu yleensä siihen että joku pitää uniformua päällään. Ei siinä välttämättä niin paljon ulkonäköä tarvita.
        Esim. jalkafetissi perustuu kiihottumiseen henkilön jaloista, ei tämän ulkonäöstä.
        Mulla ei ole uniformufetissiä, mutta kyllä hyvänäköinen lentäjä, poliisi, palomies sytyttää.

Joten ne joilla oikeasti on uniformufetissi,he eivät katso kantajaansa. Ainoastaan uniformua... Ei kannata turhaan olla kateellinen!

Niille jotka ovat kuin minä... meille kannattaakin olla, koska meitä kiinnostaa uniformun liskäksi erityisesti ulkonäkö!

Mitä sen karismaattisen sexyn uniformun sisältä löytyy... Poliisinkin formun alta voi löytyä kulahtaneet black horse kalsarit niinkuin esim. rekkamiehenkin työhaalarin alta.

Onhan muillakin virkamiehillä "pukupakko" mut kotioloissaan ollaanki sit tavallisissa rekkamiehen vaatteissa, farkut ja t-paita.

Olen muuten nähäny :P

• nappulaliiga
        nosta lahjetta kirjoitti:

Mitä sen karismaattisen sexyn uniformun sisältä löytyy... Poliisinkin formun alta voi löytyä kulahtaneet black horse kalsarit niinkuin esim. rekkamiehenkin työhaalarin alta.

Onhan muillakin virkamiehillä "pukupakko" mut kotioloissaan ollaanki sit tavallisissa rekkamiehen vaatteissa, farkut ja t-paita.

Olen muuten nähäny :P

Mun ihana mieheni on poliisi ja olin ihan lääpällään niihin univormuihin jo ennen kuin tuon taivaan lahjani tapasin. Siinä haalarissa, varustevyössä ja maihareissa vaan on jotain niin sopivan miehekästä, että kuola valuu. Monesti poliiseista huokuu sellanen rauhallinen karisma, joka tulee vain ja ainoastaan koulutuksesta ja kokemuksesta. Turvallinen olo siis tulee semmosten liepeillä ;)

Niin ja ps. mun oman poliisin univormun alta löytyy treenattu kroppa ja ihan kaikkea muuta kuin kulahtaneet black horset ;)

• rörmåkare

mitä sä niistä poliiseista ja palomiehistä,kun putkimies painaa aina kahdesti.

• Palopoliisi

... tai mä pidätän teidät kaikki ja tungen paloletkun teidän persiiseenne ja annan teille opetuksen miten käytetään tehopuhdistavaa rektaaliruisketta. Siinä vekarana syöty laksritsipatukka roiskuu tehokkaasti ulos ja tuloksena on ilmavanraikas ja puhdas olo.

Juu ja ei ole itseeni vielä testattu.

• lyhyet jalat, läskireidet, ...

Voi helvetti, että naurattaa! Tämä säie osoittaa hyvin suomalaisten ämmien järjenjuoksun tason. Otsikkoon ja nimimerkkikenttään panen muita tuntomerkkejä.

• xc

Mä oon sitten varmaan "reppana" fetissin kohde :)
      Jostakin syystä vedän puoleeni sairaanhoitajia!
      Ei mitään valittamista, upeita ovat kaikki olleet.

• Aikuinen nainen

Kysymyksesi paljastaa henkisen kypsymättömyytesi. Kyseisten ammattikuntien edustajat tietävät kyllä teidät "pikkuneidit" ja kun kaverit ovat fiksuja, niin tokihan pieni kristallipipari haukun saa, kukapa sitä maistamatta jättäisi :-) Mutta - jos/kun nämä herrat ihan vakavammalla mielellä naista elämäänsä haluavat, niin aivan varmasti etsivät sellaisia naisia, jotka heitä arvostavat ihmisenä, kokonaisuutena, eikä ammatin perusteella. Se letku, ase ja pamppu kyllä riittävät sängyssä, mutta kun elämä kokonaisuutena on paljon muutakin kuin sänkyä. Tämän oppii pikku-Emmakin kun kasvaa naiseksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      27
      5080
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4071
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3637
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2708
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      149
      2497
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2179
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2137
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1674
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe