Oon itekki aatellu alottaa nyrkkeilyn juuri tuolla JyNy:ssä, ja kiinnostais tietää et minkälainen meninki siellä on? Eli paljonko on porukkaa harjottelemassa, minkälaista treeniä on luvassa ym.?
JyNy:n harkoissa käy aika vaihtelevasti porukkaa..yleensä 8-15 ihmistä. Välillä on vähän ahdasta kun tilat eivät ole kovin isot mutta hyvin on mahduttu,toistaiseksi. Porussa on aika eri tasoisia, osa vasta keväällä aloittaneita ja osa jo vuosia harrastaneita ja kilpailevia. Myös ikähaitari on melko kirjava aina 15v.-->. Tyttöjä mahtuu myös mukaan,itse olen yksi kolmesta. Valmentajia on 3; Toni Veijanen, "Jussi"Juhani Veijanen ja "Mara"Martti Riikonen. Kaikki ovat tosi hyviä tyyppejä. JyNy:llä on harkat 3 kertaa viikossa. Ne alkavat taas syyskussa. Treenit ovat melko rankat, riippuen omasta panostuksesta. Ne sisältävät mm: yhteisen alkuverryttelyn, ohjattua harjoittelua(mm.liikkumista,tekniikkaa,lihaskuntoa..) ,kuntopiiriä, vapaata treeniä, yhteisen loppu jumpan/venyttelyn. Ohjelma riippuu ihan valmentajan suunnitelmista. Kannattaa käydä kokeilemassa! Käy myös: www.freewebs.com/jyny
Harkkoihin voi tulla ihan millon vaan. JyNy ei järjestä alkeiskursseja joten sekaan vaan. Kyllä siellä joku tulee sitten auttamaan alkuun kun käy vähän nykäsemässä hihasta. :) Siellä on aika rento äijämeininki, joten mukaan on aika helppo tulla. Eikä heti tarvitse maksaa mitään liittymismaksuja, on jonkun verran aikaa miettiä onko nyrkkeily se oma juttu.
Itsekkin oon kaverin kanssa ajatellu kuntonyrkkelyn JKL:ssä alottaa ja sopivaa paikkaa ettiny, ja Graniitti kuulostaa aikas lupaavalta :) kiitoksia siis!!
Voisiko vähän lihavemmassakin kunnossa oleva nuoripoika aloittaa tollaisen kuntonyrkkeilyn ihan laihutus mielessä ja olisko se ylipäätäänsä hyvä tapa laihuttaa?
Jos muita tapoja on kokeillut ja ei ole oikein innostanut.
Moi!
käypä katsomassa kuokkalan graniitin ilmoitustaululta, siellä on ollut iloituksia kuntonyrkkeilystä. Ite käyn JyNy:n harkoissa.Tosta JyNy:stä
Oon itekki aatellu alottaa nyrkkeilyn juuri tuolla JyNy:ssä, ja kiinnostais tietää et minkälainen meninki siellä on? Eli paljonko on porukkaa harjottelemassa, minkälaista treeniä on luvassa ym.?MOi
JyNy:n harkoissa käy aika vaihtelevasti porukkaa..yleensä 8-15 ihmistä. Välillä on vähän ahdasta kun tilat eivät ole kovin isot mutta hyvin on mahduttu,toistaiseksi. Porussa on aika eri tasoisia, osa vasta keväällä aloittaneita ja osa jo vuosia harrastaneita ja kilpailevia. Myös ikähaitari on melko kirjava aina 15v.-->. Tyttöjä mahtuu myös mukaan,itse olen yksi kolmesta. Valmentajia on 3; Toni Veijanen, "Jussi"Juhani Veijanen ja "Mara"Martti Riikonen. Kaikki ovat tosi hyviä tyyppejä. JyNy:llä on harkat 3 kertaa viikossa. Ne alkavat taas syyskussa. Treenit ovat melko rankat, riippuen omasta panostuksesta. Ne sisältävät mm: yhteisen alkuverryttelyn, ohjattua harjoittelua(mm.liikkumista,tekniikkaa,lihaskuntoa..) ,kuntopiiriä, vapaata treeniä, yhteisen loppu jumpan/venyttelyn. Ohjelma riippuu ihan valmentajan suunnitelmista. Kannattaa käydä kokeilemassa! Käy myös: www.freewebs.com/jynymillon voi tulla harjottelemaan?
Jaajaa, kuulostaa kyl iha hyvältä, mut voiko sinne tulla siis iha millon tahansa, vai onko joku aika vuodesta millon otetaan uusia harjottelijoita?Moi
Harkkoihin voi tulla ihan millon vaan. JyNy ei järjestä alkeiskursseja joten sekaan vaan. Kyllä siellä joku tulee sitten auttamaan alkuun kun käy vähän nykäsemässä hihasta. :) Siellä on aika rento äijämeininki, joten mukaan on aika helppo tulla. Eikä heti tarvitse maksaa mitään liittymismaksuja, on jonkun verran aikaa miettiä onko nyrkkeily se oma juttu.Itekki kattellut :)
Itsekkin oon kaverin kanssa ajatellu kuntonyrkkelyn JKL:ssä alottaa ja sopivaa paikkaa ettiny, ja Graniitti kuulostaa aikas lupaavalta :) kiitoksia siis!!omar boxing club
omar boxing club . www.omarboxing.fimoi
ei sielä mitää poistumis sääntöä oletereeeee
plöääääääääääää.................. joo oon itte jynyssä ja on hyvä paikka plöäääääää...........kylä näi on!!!!
Jos muita tapoja on kokeillut ja ei ole oikein innostanut.
www.omarboxing.fi