Jyväskylässä?

Minä

Missä Jyväskylässä voi harrastaa kuntonyrkkeilyä? Pikaisen nettihaun perusteella tilanne vaikuttaa aika huonolta....

13

7629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lime

käypä katsomassa kuokkalan graniitin ilmoitustaululta, siellä on ollut iloituksia kuntonyrkkeilystä. Ite käyn JyNy:n harkoissa.

• tyyppi

Oon itekki aatellu alottaa nyrkkeilyn juuri tuolla JyNy:ssä, ja kiinnostais tietää et minkälainen meninki siellä on? Eli paljonko on porukkaa harjottelemassa, minkälaista treeniä on luvassa ym.?

• lime
        tyyppi kirjoitti:

Oon itekki aatellu alottaa nyrkkeilyn juuri tuolla JyNy:ssä, ja kiinnostais tietää et minkälainen meninki siellä on? Eli paljonko on porukkaa harjottelemassa, minkälaista treeniä on luvassa ym.?

JyNy:n harkoissa käy aika vaihtelevasti porukkaa..yleensä 8-15 ihmistä. Välillä on vähän ahdasta kun tilat eivät ole kovin isot mutta hyvin on mahduttu,toistaiseksi. Porussa on aika eri tasoisia, osa vasta keväällä aloittaneita ja osa jo vuosia harrastaneita ja kilpailevia. Myös ikähaitari on melko kirjava aina 15v.-->. Tyttöjä mahtuu myös mukaan,itse olen yksi kolmesta. Valmentajia on 3; Toni Veijanen, "Jussi"Juhani Veijanen ja "Mara"Martti Riikonen. Kaikki ovat tosi hyviä tyyppejä. JyNy:llä on harkat 3 kertaa viikossa. Ne alkavat taas syyskussa. Treenit ovat melko rankat, riippuen omasta panostuksesta. Ne sisältävät mm: yhteisen alkuverryttelyn, ohjattua harjoittelua(mm.liikkumista,tekniikkaa,lihaskuntoa..) ,kuntopiiriä, vapaata treeniä, yhteisen loppu jumpan/venyttelyn. Ohjelma riippuu ihan valmentajan suunnitelmista. Kannattaa käydä kokeilemassa! Käy myös: www.freewebs.com/jyny

• Tyyppi
        lime kirjoitti:

JyNy:n harkoissa käy aika vaihtelevasti porukkaa..yleensä 8-15 ihmistä. Välillä on vähän ahdasta kun tilat eivät ole kovin isot mutta hyvin on mahduttu,toistaiseksi. Porussa on aika eri tasoisia, osa vasta keväällä aloittaneita ja osa jo vuosia harrastaneita ja kilpailevia. Myös ikähaitari on melko kirjava aina 15v.-->. Tyttöjä mahtuu myös mukaan,itse olen yksi kolmesta. Valmentajia on 3; Toni Veijanen, "Jussi"Juhani Veijanen ja "Mara"Martti Riikonen. Kaikki ovat tosi hyviä tyyppejä. JyNy:llä on harkat 3 kertaa viikossa. Ne alkavat taas syyskussa. Treenit ovat melko rankat, riippuen omasta panostuksesta. Ne sisältävät mm: yhteisen alkuverryttelyn, ohjattua harjoittelua(mm.liikkumista,tekniikkaa,lihaskuntoa..) ,kuntopiiriä, vapaata treeniä, yhteisen loppu jumpan/venyttelyn. Ohjelma riippuu ihan valmentajan suunnitelmista. Kannattaa käydä kokeilemassa! Käy myös: www.freewebs.com/jyny

Jaajaa, kuulostaa kyl iha hyvältä, mut voiko sinne tulla siis iha millon tahansa, vai onko joku aika vuodesta millon otetaan uusia harjottelijoita?

• lime
        Tyyppi kirjoitti:

Jaajaa, kuulostaa kyl iha hyvältä, mut voiko sinne tulla siis iha millon tahansa, vai onko joku aika vuodesta millon otetaan uusia harjottelijoita?

Harkkoihin voi tulla ihan millon vaan. JyNy ei järjestä alkeiskursseja joten sekaan vaan. Kyllä siellä joku tulee sitten auttamaan alkuun kun käy vähän nykäsemässä hihasta. :) Siellä on aika rento äijämeininki, joten mukaan on aika helppo tulla. Eikä heti tarvitse maksaa mitään liittymismaksuja, on jonkun verran aikaa miettiä onko nyrkkeily se oma juttu.

• plöäöö
        lime kirjoitti:

Harkkoihin voi tulla ihan millon vaan. JyNy ei järjestä alkeiskursseja joten sekaan vaan. Kyllä siellä joku tulee sitten auttamaan alkuun kun käy vähän nykäsemässä hihasta. :) Siellä on aika rento äijämeininki, joten mukaan on aika helppo tulla. Eikä heti tarvitse maksaa mitään liittymismaksuja, on jonkun verran aikaa miettiä onko nyrkkeily se oma juttu.

Itsekkin oon kaverin kanssa ajatellu kuntonyrkkelyn JKL:ssä alottaa ja sopivaa paikkaa ettiny, ja Graniitti kuulostaa aikas lupaavalta :) kiitoksia siis!!

• boxing club
        plöäöö kirjoitti:

Itsekkin oon kaverin kanssa ajatellu kuntonyrkkelyn JKL:ssä alottaa ja sopivaa paikkaa ettiny, ja Graniitti kuulostaa aikas lupaavalta :) kiitoksia siis!!

omar boxing club . www.omarboxing.fi

• nakkinaama112
        Tyyppi kirjoitti:

ei sielä mitää poistumis sääntöä ole

• niko1997

jyväskylän karaniitissa on jyny eli jyväskylän nyrkkeiliät itse harastan kilpa nyrkkeilyä kannattaa tulla kokeilemaan jos kiinnostaa(:

• plöääää''

plöääääääääääää.................. joo oon itte jynyssä ja on hyvä paikka plöäääääää...........
        kylä näi on!!!!

• 1997

Voisiko vähän lihavemmassakin kunnossa oleva nuoripoika aloittaa tollaisen kuntonyrkkeilyn ihan laihutus mielessä ja olisko se ylipäätäänsä hyvä tapa laihuttaa?
      Jos muita tapoja on kokeillut ja ei ole oikein innostanut.

• jtn1

Kyllä voi ja kannattaa! Salille vaan!

• kuntonyrkkeilly
        jtn1 kirjoitti:

Kyllä voi ja kannattaa! Salille vaan!

kantta osalisttu seura omar boxing club ry
        www.omarboxing.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5049
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4056
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3622
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe