prr prr
V...
K..päivää, kysyisin tuosta kenosta, että miten sen arvonta suoritetaan? Otetaanko arvonnassa huomioon pelatut rivit vaiko ei?
V.. no hih, tätä meiltä aina kysytään. Kenon arvonta on kyllä sattumanvarainen.
K.. Vai niin. Mutta sitähän minä en ollenkaan kysynyt vaan kysyin otetaanko arvonnassa huomioon pelatut rivit. Voisitteko vastata ihan pelkästään tähän?
V.. Niin no, mielestäni vastasin kyllä.
K.. Arvontahan on pelaajan kannalta tietyllä tavalla sattumanvarainen suoritettiinpa arvonta miten hyvänsä.
V.. Niinhän minä sanoin.
K.. Mutta ette vastannut kysymykseen. Voisitteko nyt vastata ihan pelkästään siihen otetaanko pelatut rivit huomioon vaiko ei?
V.. Sopiiko, että laitan teille pelin säännöt ja ohjeet niistähän se selviää?
K.. Ei tarvitse. Minulla on kyllä ne jo mutta niistä tämä asia ei käy ilmi.
V.. No enempää en voi asiassa auttaa.
K.. Te siis ette voi vastata esittämääni kysymykseen?
V.. No se vastaus on se mikä me annetaan. Ei me anneta muuta vastausta. Pelin säänöistä voi katsoa ja me voidaan ne teille lähettää.
K.. Onko siellä ketään joka pystyy tai haluaa vastata esittämääni kysymykseen?
V.. No ei täällä silleen ole ja vaikka olisikin niin se vastaus on se sama.
K.. Voisitteko yhdistää jollekkin, vaikka pomollenne tai jos teillä on joku tiedotusosasto tai muu josta voi kysyä?
V.. No voin yrittää, hetkinen?
Vpomo.. puhelimessa.
K.. Olen tässä yrittänyt selvittää yhtä kenoon liittyvää kysymystä mutta tuntuu, ettei siihen mielellään vastata tai osata vastata.
Vp.. Niin?
K.. Sitä minä, että otetaanko kenon arvonnassa huomioon pelatut rivit?
Vp.. Jos annatte osoitteenne tai sähköpostinne niin lähetämme teille kenoa koskevaa säännöstöä ja peliohjeita. Niitä saa kyllä veikkauspisteistäkin ja netistä meidän sivuilta.
K.. En minä niitä tarvitse. Haluan vain vastauksen kysymykseen vaikuttavatko ne rivit arvontaan vai ei?
Vp.. Mehän ei anneta mitään tämmösiä pelin tekniseen toteukseen liittyvää tietoa tai silleen muuta kun mikä niissä säännöissä on. Johan pelin luotettavuuskin vaatii, ettei sellaista teknistä tietoa anneta siitä arvonnasta ettei sitä voi käyttää väärin.
K.. En halua tietää mitään tekniikasta vaan arvontatavasta. Eli ottaako arvonta huomioon pelatut rivit vai ei.
Vp.. Tää ei oikeastaan kuulu mulle kun se on enemmän jonkun muun alaa enkä silleen halua ottaa kantaa.
K.. Tieädättekö ketään siellä joka pystyisi vastaamaan tähän?
Vp.. En mä usko, että nyt on ketään sellaista paikalla eikä tää oikeastaan ole semmonen kysymys johon me voidaan vastata. Jospa kuitenkin laitan ne säännöt niin siitä voi niinku kattoo et miten se asia on?
K.. Ei tosiaan tarvitse kun se asia ei niistä käy ilmi. Olisin halunnut vain vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen mutta ilmeisesti teiltä sitä vastausta ei ole saatavissa?
Vp.. No tää varmaan on enemmän sellaista sisäistä tietoa jota ei pelin turvallisuuden vuoksi ja muutenkin anneta enkä mä tosiaan voi vastata muuta ku sellaisiin kysymyksiin jotka koskee peleihin liittyviä ongelmia ja kysymyksiä.
K.. No niin. Asia on selvä, kiitos.
Vp.. Kiitos soitosta, kuulemiin.
Erään puhelun
3
656
Vastaukset
- rahahai.
Tuskin tässä kannattaa mitään salaliittoteorioita tehdä, vaikka siltä tuntuukin ettei voittoja rapise. Kenossa voittojen todennäköisyydet ovat kuitenkin useimmissa samaa luokkaa kuin lotossa 4-oikein tulokset ja kuka nyt on lottoa pelannut, tietää kuinka vaikeaa sen 4-oikein tuloksenkin saaminen on. Pitäähän noita pelejä myös valvoa kait viralliselta taholta, kun Veikkauskin on virallinen laitos.
- betwin
Sama tyyppi jaksaa threadista toiseen... :) Kannattaiskohan OIKEASTI kysyä tuota Veikkauksesta, eikä aina vain spekuloida. :D
- on huijaus
Keno on huijauta ja varojen siirtämistä. Pelatut ruvit ja arvontanumerot tulevat samasta tietokannasta! On myös sisäpiiritietoa ainoastaan jos kone tökkii niin on paremmat mahdollisuudet voitoon.
Kenon sääntöjä.!
Pelitiedot siirretään Online-järjestelmästä virallisten valvojien tietojärjestelmään.
Pelisopimus ei tule kuitenkaan voimaan, jos peli on tallentunut online-järjestelmään ja virallisten valvojien tietojärjestelmään sen jälkeen, kun peliaika on päättynyt tai jos pelitiedot eivät ole lainkaan siirtyneet virallisten valvojien tietojärjestelmään.
Kenon arvonnat suoritetaan peliajan päätyttyä tarkoitusta varten laaditulla, sisäasiainministeriön hyväksymällä atk-ohjelmistolla ja virallisten valvojien hallussa olevalla atk-laitteistolla. Jos arvontaa ei voida toteuttaa sähköisesti, se suoritetaan virallisten valvojien valvonnassa käsin nostoarvontana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama625329Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä824305Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1013863Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732771Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1642643Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta722463Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?292437Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl812228- 1741960
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko421616