Moi! lue tämä tämä kertoo tarinaa habosta ensinnäkin jos haluat aloittaa habon niin lopetan habon ehkä mutta en myy teille vaan myyn mun kavereilleni 10 eurolla koska olen siihen 10 euroa tuhlannut mutta annan sinulle kamaa silloinkun lopetan mutta kerron sitten lue enne kuin aloitat habon lue habon säännöt huolellisesti ja noudata niita silloin simnulla on hauskaa pelata ja muillakin on hauskaa pelata toivottavasti tämä meni jakeluun teille t:habon asiantuntija ja ukko:loi95
Kertoisin teille habosta
Habbo asiantuntija
5
554
Vastaukset
- Fim
Habon säännöissä myäs sanotaan että se on yli 13w suunnattu peli joka nyt on puppua mutta kuitenkin jos 95 on synytmä vuotesi
- uihuhgy
Ja voisit opetella käyttämään pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia. Ei tommosta viestiä kukaan ota vakavasti.
- moi
no ihqudaa
- nOObi oo t sä
hei säänöissä sanotaan myös ettei hahmoo saa myydä taidat kyllä olla varsinainen asiantuntija xD
- GAGGANUGGANYGETT4II
Just oon pelannu 2w ? runee ;;D Aina oon tullu siihen päätökseen että HABBO VIE !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324506Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803260- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19768- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628