Olen ajatellut nimiä Roosa Adalmiina ja Mauri.
Mikä myös sopisi Maurille toiseksi nimeksi?
Mitä mieltä näistä nimistä?
9
737
Vastaukset
- Mona
Mikael?
- Tupu
Roosa Adalmiina kuulostaa hyvältä, mutta Mauri kuulostaa aivan kamalalta. Eikö esim. Miro tai Lauri olisi paremmat? Miro Aleksanteri? Maurista tulee heti mieleen M.A.Numminen.
- Judy
Mauri on jees!
- Sami
Mielestäni Mauri on kans aika kamala :/
Ehdotan:
Marcus
Niko
Sebastian
ja oma ehdoton favourite:
Valtteri!
jos tuli joku valituksi :)
ilmoitathan [email protected]- tina
Mun suosikki on kanssa Valtteri...
Muta mitä Mauriin tulee, niin ehkä mielikuva on noin 50 vähänä lihava mies...
Mut toisaalta on ihan hyvä, ettei kaikki anna lapsille samoja nimia samana vuonna. Esim. jus toi Niko oli noin 5 vuotta sitten niin yleinen, että nyt niitä menee samalleluokalle kouluun kasapäin... Mut sellasta tää on, nimet kiertää sykleissä..
- Kielo
Kiitos vastauksistanne ja mielipiteistänne.
Onhan se Mauri aika vanha nimi, mutta ovatan nämä nykyajan Helmit ja Eemilit (tai Emil) aika vanhoja, mutta silti suuressa suosiossa.
Omasta mielestäni Mauri kuitenkin on kaunis nimi.
No, kullakin on omat mielipiteet, enkä minä halua moittia ketään, jos minun mielestäni kaunis nimi ei ole kaunis jonkun muun mielestä.- Mauri
...kertaa mieluummin nimeksi Mauri kuin näiden hullujen ehdottama Valtteri!! Valtteri on aivan kamala trendinimi, joita on Suomessa ihan tarpeeksi. Mauri erottuisi edukseen.
- :)
mutta todellakin mielestäni tuo mauri-nimi on järkyttävä! mutta jos itse siitä tykkäät, ja haluat sen nimen lapsellesi antaa, niin go ahead!
- minttu
Mauri Kristian
Mauri Kalervo
Mauri Johannes
Mauri on ihan jees nimi, ei turhan yleinen nykyään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324521Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k753262- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19778- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642