Moro! Mitä ootte mieltä tästä. Mun oikee silmä karsastaa ulos päin ja se haittaa lukemista, nimittäin kirjateksti sumenee epäselväksi ja sitä on todella vaikea lukea. Jos sitä tekstiä lukee, alkaa välitön päänsärky, johon ei paljoo pillerit auta. Päänsärkylääkkeet vaan lievittää kipua ja kun se päänsärkykin on sanoin kuvaamaton. Se menee ohitse vain yö unilla ja jos se alkaa, se on sitten koko päivän!
No, sitä on sitten tullu käytyä kaiken maailman silmä testeissä ja viimekuussa olin prisma testeissä. Lääkäri päätti, että silmän lihasta löysennetään 7mm. Ja leikkaus aika on puoli vuotta, mutta laitto mut koulun takia kiireelliseen jonoon. Eli leikkaus on vim. huhtikuussa.
Koulussa olen sitten tavallisesti suurentanut kopio koneella tunnilla luettavia tekstejä, joka auttaa lukemista hiukan.
Mutta nyt. Tiistaina olisi enkun 2x sanikset, keskiviikkona ussan koe ja samalla viikolla tai viikonpäästä olis FyKen kokeet. Kahden viikon päästä Keskiviikkona olis sit enkun isot kokeet.
Tein opettajalle listan kopioitavista ja kun sivuja oli pyöreet sata, se aiko kysyä rehtorilta, saako niin paljon sivuja tulostaa? Mä melkein arvaan, että vastaus on ei, joten täytyykö mun kestää seuraavat 2vk hullussa päänsäryssä, yhtien kokeiden takia..?
Saa nähä, mitä ne maanantaina alkaa sepittämään.. *huokauksia* :/
Oli ne perjantaina soittanu äidille ilmeisesti koulusta, mutta äiti ei ollu voinu vastata, kun oli töissä, joten maanantaina tulee tuloksia.
T. Neuvoja?
Karsastus vaivaa
Karsastajatar
2
639
Vastaukset
- silmälääkäri
Päänsäryt voivat johtua muustakin kuin vain karsastuksesta, esim. koulustressi voi myös sitä aiheuttaa/pahentaa.
Jos pidät karsastavaa silmääsi peitossa lukiessasi ja vaiva helpottaa, saattavat oireet olla yhteydessä karsastukseen. Mikäli silti on päänsärkyä, saattaa käydä niin, että vaikka leikkauksella saadaankin silmien asento paremmaksi, niin eivät muut vaivat sitten välttämättä katoakaan.- No minäpä minä
Se on todettu testeillä karsastuksen viaksi ja ei todettu mitään "koulustressiä.."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama265079Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525