Voiko hetero eheytyä?

kaapissa

Olen hetero, mutta haluaisin eheytyä homoseksuaaliksi, onko se mahdollista?
Jos, niin miten?

9

1276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zuux

Monien heteroiden näkemyksen mukaan; kadut ensinnäkin sitä että olet ollut hetero, sitten päätät vain muuttaa elämäsi ja olla tästä lähtien homo. Siinä se, ei sen vaikeampaa!

• Pride88

12-vuotiaana tajusin että mä olen poikiin päin. Miten siinä voi väittää että oon päättäny mun suhtautumisen? Uskovainen koti, mä rukoilin ja pyysin ettei näin olis mutta oli vaan. Apua, missä mä valitsin? Onko se synti että mä olen tällainen?

• täyshomo
        Pride88 kirjoitti:

12-vuotiaana tajusin että mä olen poikiin päin. Miten siinä voi väittää että oon päättäny mun suhtautumisen? Uskovainen koti, mä rukoilin ja pyysin ettei näin olis mutta oli vaan. Apua, missä mä valitsin? Onko se synti että mä olen tällainen?

No nuo edelliset viestithän oli lähinnä vitsejä.. ei seksuaalisuus ole mikään valintakysymys, itse tajusin asian reilusti alle 10-vuotiaana. Ei homoseksuaalisuus ole mikään synti tai jos on niin on myös moni muukin asia ja kaikkihan olemme syntisiä.. Ei tätä palstaa kannata ottaa hirveän tosissaan noitten kiihkouskovaisten takia jotka lähinnä levittävät omia mielipiteitään ei Jumalan.

• Zuux

Niin tämä oli siis ironiaa. Kirjoitettu siltä pohjalta, miten kiihkouskikset ovat "käännyttämässä" homoja heterouteen.

• täyshomo
        Zuux kirjoitti:

Niin tämä oli siis ironiaa. Kirjoitettu siltä pohjalta, miten kiihkouskikset ovat "käännyttämässä" homoja heterouteen.

On kyllä mielikuvitusta noilla kiihkoilijoilla kun luulevat että joku "eheytyminen" olisi muka mahdollista tai edes tarpeellista. Kokeilisivat itse ensin eheytyä homoksi niin huomaisivat että ei sellainen seksuaalisuuden muutos ole mahdollista.

Kiihkoavat siitä että Jumala on tarkoittanut seksin miehen ja naisen välille mutta entäs jos Jumala onkin luonut hieman monipuolisemman seksuaalisuuden maailmaan kuin pelkästään heterot.

Oliko se nyt Aslan vai mikä se heidän eheyttämiskeskus josta vaahtoavat ja esittelevät huimia lukuja eheytyneistä, olispahan vaan kiva tietää kuinka heillekin loppujen lopuksi käy koska se ei ole mahdollista, sanon minä.

• Jami
        Pride88 kirjoitti:

Kyllä se on synti ja sairaus. Kehotan viipymättä ottamaan yhteyttä ammattitaitoiseen mielenterveys hoitajaan.

• keidas

Moi,

ymmärsinkö oikein että haluat homoksi?

Mikä mahtaa olla syynä? Etkö ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta?

• Kuulehan

Sinä olet terve juuri nyt! Heterona!!

• Juli-30

Se ei kuule ole mitenkään määriteltävissä terveys/sairaus -akselilla. Homoseksuaalisuuden sairausmääritelmästä luovuttiin jo aikoja sitten...GET YOUR HEAD UPDATED!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      132
      4506
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      80
      3250
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1540
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1385
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      917
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      79
      804
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      19
      768
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      42
      628
    Aihe