AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / minisauna tai saunadusch

minisauna tai saunadusch

5 Vastausta 6 510 Lukukertaa
Paljonko maksaa tuollaset noin suurinpiirtein? Kyseessä olisi siis alta 2 neliön sauna.Onko toimivia?

mulla olisi joutilas

Mulla olisi joutilas höyrysauna, käyttämätön, tehtaan paketissa vielä. Koko lev 153, syvyys 97 , korkeus n 2200 cm. Höyrysauna , poreamme, suihku samassa , 1-2 hengen maattava malli ( "kylpyamme )Kysele lisää

höyrysauna

mitä maksaa höyrysauna? jos on vielä tallella..?

mun nro 0400-754457.j. heinola

Netistä löydät tietoa

Netistä löytyy ainakin 5 valmistajaa. Googleta sanalla kerrostalosauna ja ota yhteyttä suoraan valmistajaan. Jotkut lupaa jopa suunnitteluapua ilmaseksi kun annat pesuhuoneen pohjapiirustuksen liitäntöneen. Itse hankkimassa myös..hintahaitari lnee 1500-5000e

kylpyhuonesauna

"samaa miettivä" ehdotti googlaamaan kerrostalosaunaa. Kannattaa kokeilla kumminkin kylpyhuonesauna tai elementtisauna -hakusanoilla, esim saunastore.fi:llä on vaikka kuinka monta mallia.

Sauna pieneen tilaan

http://www.compactsauna.com/compact/
Kokeile tuosta osoitteesta, olen teettänyt 3:n asuntoon ja toimii.
Ei tarvita rakennuslupaa,siihen saa sekä höyry eli(Turkkilaisen), että tavallisen saunan, normaali kylpyhuoneen tuuletus ja kylppärin pistorasija riittää, pienin sauna mahtuu kylpyammeen paikalle mutta niitä saa ihan mittatilaustyönä ihan sellaisen kun sopii.
Kateelliset sanoo höyrykopiksi mutta on monesti parempi kuin monella jälkeenpäin rakennettu sauna.
Jos sauna on tehty alunperin asuntoon ja kunnolla niin onhan se parempi, mutta kyllä tälläkin saunan tuskasta pääsee, SUOSITTELEN !
 /   /  / minisauna tai saunadusch

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta