Kuka on se hyvännäkönen vaparin portsari? Tumma, harteikas ja tosi söde... onko vapaa?
Vapari
26
6171
Vastaukset
- sry
Taitaapa tuo "huhujen" mukaan varattu olla. Mutta älä suotta murehdi: etpä paljoa menettänyt. Äläkä anna ulkokuoren hämätä...Järki ja voima kun yhdistettäisiin olisi tulos vähintäänkin tyydyttävä mutta tässä tapauksessa varsin välttävä. ;)
Ansaitset varmasti parempaa, vaikka sinua en tunnekaan. Hyvää alkavaa viikkoa! - bbbb
ketä niistä tarkotat? niitä on useampi..
- ihastunut84
varmaan 25 tai sinne päin, parta ja oli vissiin jotkut liivit päällä.. Varmaan ainakin 180 cm pitkä...
- bnfjdfhgigykjwbsukdet
ihastunut84 kirjoitti:
varmaan 25 tai sinne päin, parta ja oli vissiin jotkut liivit päällä.. Varmaan ainakin 180 cm pitkä...
Milloin mahtoi olla ovella?
- ihastunut84
bnfjdfhgigykjwbsukdet kirjoitti:
31.12
- vaparissa
bnfjdfhgigykjwbsukdet kirjoitti:
Jos sellainen roteva kaveri, niin varattu on, naimisissakin tietääkseni.
- joku vaa
vaparissa kirjoitti:
Jos sellainen roteva kaveri, niin varattu on, naimisissakin tietääkseni.
Eipä oo ollu enää pitkää aikaa naimisissa, tunnen sen portsarin.
- olekaan
ihastunut84 kirjoitti:
se mun kihlattu!
- kaava
..kannataisko itse joskus kysyä..
- tyllerö*
Olisihan se toden totta helpompi itse kysyä, mutta kyllähän sen ymmärtää, että 21 vuotiasta voi vielä jännittää ja on mukavampi näin netin kautta!! Näin meillä päin toimittiin silloin kun oltiin 13-15 vuotiaita!!! =)
- pikku wesa
...joo kyllä vapaa oon. Tässä kuussa ei Vaparin ovelta mua löydä. Jyrängössä päin pyörin kyllä.
- se sattuu olemaan
mun kihlattu!
- joku joka tuntee ko. miekkosen
jos kyseinen henkilö käy itse sanomassa olevansa vapaa niin turha jonku palikan on väittää olevansa kihloissa hänen kanssaan..
- koittaisit sinäkin
joku joka tuntee ko. miekkosen kirjoitti:
jos kyseinen henkilö käy itse sanomassa olevansa vapaa niin turha jonku palikan on väittää olevansa kihloissa hänen kanssaan..
lukea ensin koko ketju, ennen kuin alat vaahtoamaan. Tässä minun toinen viestini vaan hetkeä edellisen jälkeen tässä samassa ketjussa: "ei se sitten
Kirjoittanut: olekaan 16.1.2006 klo 07.23
se mun kihlattu!"
Mut tietäähän teidät kakarat, ette osaa aatella nokkaa pidemmälle... hehe. - sota yhdestä
koittaisit sinäkin kirjoitti:
lukea ensin koko ketju, ennen kuin alat vaahtoamaan. Tässä minun toinen viestini vaan hetkeä edellisen jälkeen tässä samassa ketjussa: "ei se sitten
Kirjoittanut: olekaan 16.1.2006 klo 07.23
se mun kihlattu!"
Mut tietäähän teidät kakarat, ette osaa aatella nokkaa pidemmälle... hehe.kusisesta portsarista.
- niin ihana
sota yhdestä kirjoitti:
kusisesta portsarista.
ai kusinen vai? siis tosi hyvännäkönen.. Kuulema oikein naistenmies, kaikkien äitien unelmavävy..
- Samaa
niin ihana kirjoitti:
ai kusinen vai? siis tosi hyvännäkönen.. Kuulema oikein naistenmies, kaikkien äitien unelmavävy..
Naiset parveilee ko kaverin ympärillä.
- .-.
Samaa kirjoitti:
Pitääkin alkaa käymään taas vaparissa, jotta näkis tämän komean poken josta täällä näin kauheasti puhutaan, taitaa saada tän topicin aloittaja kilpailijoita... ;)
- ku jonon jatkoks
.-. kirjoitti:
Pitääkin alkaa käymään taas vaparissa, jotta näkis tämän komean poken josta täällä näin kauheasti puhutaan, taitaa saada tän topicin aloittaja kilpailijoita... ;)
Täällä on niin paljon ihailijoita että voi olla et kohta on ruuhka... On se sen verran komee et harva saa näppinsä pysymään kurissa...
- pikku wesa
Samaa kirjoitti:
kas,kun en ole huomannut.
- pikku-anu
se poke on vesa ja se ei todellakaan oo varattu/naimisissa/kihloissa tai missää muussakaan parisuhteessa kenenkään kanssa. se on ihana immeinen ja juhlii kohta synttäreitä. sinä "ihastunu84", menes vaan jutteleen sen kans se ei aika varmasti pure sua!
- Katti
..Ainakaan lupaa kysymättä. ;D
- kulikui
hahahahah ootte pimeitä
- jepu-jee
nii ollaankii !!!
- JormaTVIrmeli
Mäkin oon kiinnostunut Vesasta! Terveisin Jorma 24senttiä
- munal päähä
Kuule,,.. katsoppas peiliin.. sinähän se olet.. paitsi että et ole söde.
Aika läpinäkyvää toimintaa tulla tänne kirjoittelemaan itesestään tällasia juttuja että porukka luulliis jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495