Anysee e30

Jeppe

Hankin äskettäin kyseisen vehkeen, siis usb 2:een liitettävä karkkiaskin kokoinen digiboxi. Vähän kylmi, kun lueskelin muiden kokemuksia laitteesta. Alkukokemukset ovat lähes positiivisia. Antennin kun sai suunnattua parhaalla tavalla, niin yllättäen kaikki kanavaniput ja ohjelmat löytyivät. Katselupaikka on kivitalo n. 25 km linnuntietä linkkimastoon. Pientä (ajoittaista) nykimistä kuvassa laitteen omalla teleskooppiantennilla on ja katseluohjelma vaikuttaa hiukan raakileelta, mm. kieli on kamalaa ja kaatuikin pari kertaa. Kielitiedoston voi kyllä pienellä puuhastelulla muuttaa vaikka suomeksi. Jopa Ylenkin tekstitykset näkyvät. Epäilen kyllä, että kauempana linkistä katseleva saattaa joutua antennihankintoihin, kannattaa tosin olla tarkkana sillä kokeiltu Philipsin sisäantenni antoi huonomman tuloksen kuin laitteen oma piiska. Näkyvyys laitteen omalla antennilla parani kun sitä hieman lyhensi. Kokeiltavaksi vielä jäi mm. nauhoittaminen ja ajastus, joista muiden kokemukset vaihtelevat...

9

14937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoa kaipaava

      Kun olet kokeillut lisää sitä laitetta, niin olisitko ystävällinen ja kertoisit täällä lisää siitä. Itse olen koittanut saada tietoa noiden toimimisesta, mutta varmaa tietoa ei oikein ole tarjolla. Kävin jo anyseen laatikkoa ihailemassa kaupassa, mutten arvannut vielä ostaa sitä. Kovasti kiinnostaisi ohjelmien tallennus (kovalevylle ja DVD:lle), tekstitysten toimiminen(yle / mtv3 nelonen) ja kaatuilu jos sitä esiintyy.

      • Jeppe

        Tallennus onnistuu pc:n kovalevylle kahdessa eri formaatissa joka ajastimella tai suoraan käyttöliittymästä. En tarkemmin ole tutkinut mitä em. formaatit pitävät sisällään. Joku väitti, että Nero osaisi suoraan polttaa dvd:n, itse en ole kokeillut. Still -kuvia voi myös napsia.

        Niinkuin varmaan arvata saattaa niin ajoittain esiintyy Yle:n kanavanipussa tekstityksen kanssa ongelmia, tekstit tulevat jäljessä tai ei ollenkaan. Muilla kanavilla ei ole ongelmia, kun tekstitykset on "liimattu" tv-kuvaan.

        Teksti-tv:n toiminta on puutteellista, en ainakaan ole keksinyt mistä voisi alasivuja vaihtaa Muutenkin teksti-tv:n toiminnassa on häiriöitä, sivut lakkaavat vaihtumasta kokonaan. Kauko-ohjaimella saa teksti-tv:n päälle/pois, ei juuri muuta. Muuten kyllä kauko-ohjaimella voi käyttää tv-toimintoja aika hyvin. Ohjelma itse ei ole pahemmin kaatuillut.

        Resoluutio on varmaankin kiinni siitä, mitä tv-kanava lähettää. Olisiko yleensä digi-tv:ssä luokkaa 800*600? Yleisesti ottaen olen kuitenkin melko tyytyväinen. Jaa niin, ostin sellaisen taulutyyppisen All in one -sisäantennin, jolla nykimiset kuvasta ovat lähes tyystin hävinneet. Kanavan laatumittari näyttää melkein 90%, kuvan näkymiseen riittää nippanappa 75%.


    • more anysee

      Niin vielä tv-kuvan resoluutio olisi kiva myös tietää. Saako koko ruudun kuvan vai vain ikkunassa ja millä pistetarkkuudella.

      • Jeppe

        Kuvaa voi zoomata ihan miksi tahansa, voi katsella ikkunassa tai koko ruudulla. Kuvasuhteen muuttaminen käy kätevästi ja tekstit eivät jää piiloon.


    • Koe kaniini...

      Kaksi viikkoa oon nyt käyttänyt Anysee boksia uudessa kannettavassa. Suurimmat ongelmat on tekstitys toimimattomuus, ehkä vois toimia jos singaali olis koko ajan 100% laatusta. jos ylen kanaviin tulee häiriöitä tekstitys jää jälkeen, ilmeisesti koreassa ei käytetä tekstejä sen verran polosesti ylen tekstitykset toimii! Itellä sisäantenni käytössä, ohjelma ilmoittaa n.80% laatua. Aika pitkiä aikoja voi välillä kattoa ettei ohjelma kaadu.

      Erittäin herkkä ottaan häiriöitä kännykästä ja jopa pakastimen päälle meno pätkii kuvaa.

      Käytettävyys on aika kehnoa-> omituinen käyttöliittymä.

      Teksti tv on niin surkia ettei sitä viitti käyttää.

      Positiivista on että kuva on hyvä silloin ku toimii...

      Suosittelen harkitsemaan tarkkaan minkä usb-boxin ostaa.

      Ehkä nykyään vois olla paras vaihtoehto vois olla
      hyvään analogiseen korttiin/boxiin liitetty hyvä tv digi-box. Tässä vaihtoehdossa ois se hyvä puoli että voi tallentaa ohjelmat divx formaatissa.

      Softa päivitystä odotellessa...

    • toivoton

      Tietääkö kukaan, miten kanavat löytää Anyseella.
      Toimin täysin ohjeiden mukaan ja kaikki meni hyvin, kunnes lataus loppui, tuli teksti Anysee information not found...Eli mikä meni vikaan.

      • laita oma antenni..

        ja heitä se mukana tullut veks....ellei sekään auta, on talosi katolla oleva antenni kelvoton...


      • nsp-

        Onko muille anysee E30 omistajille ilmennyt toimintahäiriöö viimeisen Windows XP:n päivityksen jälkeen ? Minun laitteeni ei enään pysty käynnistymään ja ilmoittaa:

        Järjestelmä-DLL user32-dll on uudelleensijoitettu muistissa. Sovellus ei toimi asianmukaisesti. DLL C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX uudelleensijoitettiin, koska se käytti muistialuetta joka on varattu W. NT:n järjestelmä-DLL:lle. Ota yhteys ohjelmiston toimittajaan uuden DLL:n saamiseksi.

        Onko muilla vastaavaa ongelmaa ja mahdollisesti ratkaisua siihen ?? Uudelleen asennus ja päivitys ei auta.


      • rosaro
        nsp- kirjoitti:

        Onko muille anysee E30 omistajille ilmennyt toimintahäiriöö viimeisen Windows XP:n päivityksen jälkeen ? Minun laitteeni ei enään pysty käynnistymään ja ilmoittaa:

        Järjestelmä-DLL user32-dll on uudelleensijoitettu muistissa. Sovellus ei toimi asianmukaisesti. DLL C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX uudelleensijoitettiin, koska se käytti muistialuetta joka on varattu W. NT:n järjestelmä-DLL:lle. Ota yhteys ohjelmiston toimittajaan uuden DLL:n saamiseksi.

        Onko muilla vastaavaa ongelmaa ja mahdollisesti ratkaisua siihen ?? Uudelleen asennus ja päivitys ei auta.

        joo käy lukemassa afterdawn.fi.sieltä keskustelupalstalta löytyy linkki missä voi asian korjata.tai sit www.anysee.fi/tuki.itselläni oli sama ongelma,nyt ei enää herjaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe