Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Anonyymi-ap

Missä meni pieleen?

193

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hän tuli vastaan hankalaan aikaan, minun osalta

• Anonyymi00002

Joskus se vaan menee niin.

• Anonyymi00008

Mitä silloin tapahtui?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä silloin tapahtui?

2018

• Anonyymi00074

Meidän jutussa? Ei mulla ole ketään sellaista olemassa edes. Mut jos olis? Minulla on paljon keskeneräistä ja vaiheessa olevia asioita? Ei liity ihmissuhteisiin. Pelkoa myös epäonnistua siinä, riskiä on ilmassa, samoin toivoa paremmasta? Ehkä parin vuoden päästä alkaa jo helpottaa? Aika näyttää? Suhde vaatii paljon, enkä ole itsestä varma miten valmis olisin sille edes?

• Anonyymi00149
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Meidän jutussa? Ei mulla ole ketään sellaista olemassa edes. Mut jos olis? Minulla on paljon keskeneräistä ja vaiheessa olevia asioita? Ei liity ihmissuhteisiin. Pelkoa myös epäonnistua siinä, riskiä on ilmassa, samoin toivoa paremmasta? Ehkä parin vuoden päästä alkaa jo helpottaa? Aika näyttää? Suhde vaatii paljon, enkä ole itsestä varma miten valmis olisin sille edes?

Siis autismi tapahtui.

• Anonyymi00177

Jääkaappisi oli tyhjä, kunn toiin kuoharin..että oikein kirkkonummen "kuningatar.. olit vain luonnevikainen pesänjakaja. Kullankaivaja. Nnäyttelin sinulle hetken narsistista lähdettä. Olin vakuuttava?

• Anonyymi00180
        UUSI
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Siis autismi tapahtui.

Niin. Unohdin sen uuden sutenöörin.

• Anonyymi00006

Ajattelen positiivisesti, vain alkuhankaluuksia ja jännityksestä johtuvaa sanojen takeltelua ja kommunikaation puutetta. Toivon, että tämä korjaantuu ja oltaisiin samalla sivulla.

• Anonyymi00178
        UUSI

Tuskin eehhdittään

• Anonyymi00187
        UUSI

En kykene maisteristtason akateemisiin suorituksiin, etkä sinä kykene keräämään kauppaneuvostason omaisuutta. Elämme niin eri elämiä

• Anonyymi00007

Elämä vei eri suuntiin.

• Anonyymi00179
        UUSI

Lue: rahahanat meni kiinni et kyennyt maksamaan minulle riittävästi

• Anonyymi00188
        UUSI

SUPO

• Anonyymi00192
        UUSI
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Vapaa raha oli buddjetoiitu tittelin leimaveroon, sorry.

• Anonyymi00194
        UUSI
        Anonyymi00179 kirjoitti:

Vastasit naiselle, jolla ei ole harmainta aavistustakaan kuka olet tai kenelle kuvittelet kirjoittavasi.

• Anonyymi00009

Minä olin ongelma.

• Anonyymi00010

Miksi olit ongelma?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi olit ongelma?

Arkailin liian kauan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Arkailin liian kauan.

Oliko arkailu ainoa asia?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei, mutta suurin kai. Nyt tiedän paremmin.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei, mutta suurin kai. Nyt tiedän paremmin.

Mitä tiedät paremmin?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mitä tiedät paremmin?

Mitä haluan elämältä. Joskus on laitettava oma onni etusijalle.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Miten niin oma onni, mikä siinä oli toisen onni?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi olit ongelma?

Satutan ja loukkaan.. mutta minkäpä minä sille voin🤷‍♂️

• Anonyymi00056
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Satutan ja loukkaan.. mutta minkäpä minä sille voin🤷‍♂️

Se, että joku loukkaantuu tai häneen sattuu EI AINA ole jonkun toisen (sinun) syy. Emme kanna vastuuta muiden tunteista, ainoastaan omistamme.
        Ja vaatiiko joku silloin kohtuuttomia, jos on sinun onnesi tiellä?
        Kuka tapauksessasi loukkaantuu?

• Anonyymi00190
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä olin ongelma

• Anonyymi00191
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kauniit ja komeat voi valkata. Meidän rumienja pulskien on tehtävä jotain. Mennään nutin sivustolle avautumaan mmmuideeen narskujen joukkoon.

• Anonyymi00193
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Arkailin liian kauan.

En ollut valmis maksamaan sinulle riittävästi

• Anonyymi00195
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Arkailin liian kauan.

Google youtube best of ella langleyvielä kerran: anteeksi

• Anonyymi00196
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Arkailin liian kauan.

Tervettä varovaisuutta?

• Anonyymi00012

Mies pelkää.

• Anonyymi00013

Näin se saattaa olla gubbe, se on kiihottavaa

• Anonyymi00014

Pieru pilasi kaiken. En ikinä anna anteeksi prseelleni...

• Anonyymi00027

Perseestä tulee ilmaa ja muuta mitä?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Perseestä tulee ilmaa ja muuta mitä?

Kakkaa?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kakkaa?

Ja hajua.

• Anonyymi00015

Sinä et uskaltanut

• Anonyymi00068

Ei draamakuningattareita enää mun elämään..

• Anonyymi00017

T n hakkeri pilasi kaiken.

• Anonyymi00019

Eli koet, että tämä T nainen on hakkeroimalla saanut selville mitä uliset tänne palstalle ja nettiin? Ehkä on vain yliluonnollisen hyvä arvaamaan

• Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eli koet, että tämä T nainen on hakkeroimalla saanut selville mitä uliset tänne palstalle ja nettiin? Ehkä on vain yliluonnollisen hyvä arvaamaan

Ja muuten yksisarvinen kun kerran monikkomuodossa vastasit, niin viittasitko samalla myös tähän fanaattisimpaan apuriisi tässä suttuisessa lokakampanjassa? Tämä noin 145 cm kierosilmäkäpsä?

• Anonyymi00076

T on oikein mukava nainen. Ei mitään valittamista.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Varo vaan.

• Anonyymi00171
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Varo vaan.

Haluatko tarkentaa tätä surrealistista varoitusta mahdollisimman erikoisilla ja voimakkaasti variaatioiltaan vaihtelevilla adjektiiveilla ja muilla erittäin uskottavilla kuvauksilla? Sivusta

• Anonyymi00173
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Antaa panna halvalla.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Haluatko tarkentaa tätä surrealistista varoitusta mahdollisimman erikoisilla ja voimakkaasti variaatioiltaan vaihtelevilla adjektiiveilla ja muilla erittäin uskottavilla kuvauksilla? Sivusta

Pidä pääs kiinni. Piirakanpalvoja.

• Anonyymi00182
        UUSI
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Pidä pääs kiinni. Piirakanpalvoja.

Ymmärränkö nyt oikein, että psy koottisuuttasi splittaat maailmaa tällaiseksi taistelutantereeksi, jossa avaudut impulsiivisesti nk kenelle tahansa joka saattaa olla jumalharhaisen lokakampanjasi ns vastapuoli, joka on ”sen” puolella? Kyllä asiat vielä järjestyy lapsikulta

• Anonyymi00183
        UUSI
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Antaa panna halvalla.

Viittaatko siihen, että katkerien ujellustesi kohde olisi prostituoitu? Kerro samaan hengenvetoon, että mistä tämä käsitys on muodostunut- ihan vireeniä vetämällä ja netflixin sarjoista inspiraatiota hakemalla vai onko systemaattisemmin stormauksen takana tämä erittäin relevantti lisätieto? Mitä tulee maksullisiin ihmisiin, niin muista maksua vastaan puutaheinää valehtelevat on sitä kyllä melkein kirjaimellisesti ja myös ihan vain että joku kuppainen kuppikunta länkyttäisi aiheista mitkä ei liity mihinkään ja pysyisi mahdollisimman harmittomana taustaölinänä hommat.

• Anonyymi00184
        UUSI
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Viittaatko siihen, että katkerien ujellustesi kohde olisi prostituoitu? Kerro samaan hengenvetoon, että mistä tämä käsitys on muodostunut- ihan vireeniä vetämällä ja netflixin sarjoista inspiraatiota hakemalla vai onko systemaattisemmin stormauksen takana tämä erittäin relevantti lisätieto? Mitä tulee maksullisiin ihmisiin, niin muista maksua vastaan puutaheinää valehtelevat on sitä kyllä melkein kirjaimellisesti ja myös ihan vain että joku kuppainen kuppikunta länkyttäisi aiheista mitkä ei liity mihinkään ja pysyisi mahdollisimman harmittomana taustaölinänä hommat.

Esim entuudestaan hyvin tuttu loppuun hoonattu järjestänyt vasara aina hyvä hanttihommiin

• Anonyymi00018

Anima on se ongelma, miehelle siis.

• Anonyymi00021

Sairastuin.

• Anonyymi00022

Mihin sairastuit?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mihin sairastuit?

Mitä haluaisit ns kuulla palstaäijän provolta- vivahteikasta tekstiä naisten mielenterveyden haasteista tjn? T naiselta

• Anonyymi00151
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mihin sairastuit?

Neurologiseen Aivosairausteen likaämpäri kuohui yli liikaa kaikkea.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Sinulla se ei kuohu näköjään vieläkään orkut.

• Anonyymi00207
        UUSI
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Toipuuko siitä kuinka hyvin?

• Anonyymi00025

Minun erakkomaisuuteni ja arkuuteni. Olen liikaa yksin enkä uskalla olla uusien ihmisten seurassa. Sosiaalisetkykyni on huonot. Mutta en jaksa itseänikään enää oikein syyttää. Naista en lle syyttänyt ollenkaan enkä syytä. Mieheltä.

• Anonyymi00153

Bpoh psijzisim päässä js pitäisin kädestä lopulta veisin kylmään veteen uimaan

• Anonyymi00031

Kenen jutussa itse hän ei halunnu muuksi muuttua kuin mitä on ni tein hänestä äitinsä kaltaisen niiden onnettomien runkkarien avustuksella nopeutin vain väistämätöntä ne oli vastuussa hänen huoran maineestaan hienosti valttu kaverit voit olla ylpeä itsestäsi

• Anonyymi00051

On siinäkin paha ihminen. Tuo pahuus tulee kiertämään takas sinuun. Ole valmis.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Minusta tämä varsin ”hengästyttävä” teksti on lähinnä psykedeelinen iltapäiväkerhosatu miljöö ei ihan nääs elä. T

• Anonyymi00155
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Hyvä tulee takas samoin paha pfotodottelevaan

• Anonyymi00032

Hän sotki naiskaverinsa kuvioon alunperin arkuutensa ja ujoutensa takia ehkä. Sittemmin käytti/käyttivät heidän epäselvää kaveruuttaan ilmeisesti satuttaakseen tai kostaakseen jotain.
      Tuolta se on näyttänyt ja tuntunut.

• Anonyymi00045

Minulla hieman sama kokemus miehestä ja hänen naisystävästään.

• Anonyymi00052

Katkeramies kostamassa

• Anonyymi00058

Minulla myös samanlainen juttu. Mikä ihme näitä miehiä vaivaa, huono itsetunto?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Minulla hieman sama kokemus miehestä ja hänen naisystävästään.

Ei ollut naisystävä vaan naispuolinen kaveri.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Ei ollut naisystävä vaan naispuolinen kaveri.

Kaveria myös tarkoitin (18:08:15). Ehkä he tekivät jotakin muutakin sitten, en tiedä, nainen oli kyllä tosi mustasukkainen vaikka varattu. Onko jotkut miehet vain vähän pönttöjä vaan?

• Anonyymi00126

Ei pidä paikkaan keksitty juttu keksitty juttu

• Anonyymi00154
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Mikä oli keksitty juttu ja miksi?

• Anonyymi00169
        Anonyymi00126 kirjoitti:

On se hienoa että edes murto-osan palstaäijän surrealistisista provoista tunnistat keksityksi jutuksi. Toisaalta kun samainen hyyppä kirjoittelee naisista mitä sattuu surrealistista dadaa tällaista ymmärrystä ei näytä olevan

• Anonyymi00033

Valehteluhan se.

• Anonyymi00035

Mitä valehtelit ja miksi?

• Anonyymi00036

Itse kuulisin mielelläni totuuden, jos noin olisi päässyt käymään!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mitä valehtelit ja miksi?

Hän valehteli minulle. Monesta asiasta. N>M

• Anonyymi00037

Ihmiset on opetettu jo lapsesta onkimaan tietoja toisista ihmisistä eikä totuudella ole niin väliä. Näen kansakunnan laumahysteerisenä teatterikulissina jolta oma ajattelu on kitketty pois ja toistetaan epätosia totuuksia vuodesta toiseen.
      Ei meillä ole ongelmaa. Ongelma on siinä että ihminen rotuna haluaa olla jotain joillekin muille, haluaa enemmän kuin mitä on ja kumppani on vain yhteiskunnan luoma jatke ympäristölle.

• Anonyymi00053

Muuten ok teksti, mutta kumppani on enemmän kuin mitä kuivasti esität. Ihminen on laumaeläin. Kumppanuus on tervettä elämää. Yksinäisyys ei ole lopulta se helpoin tie elää. Hyvän kumppanin kanssa eletty elämä on kaikkea muuta kuin tuo ontto vedätyksesi.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Muuten ok teksti, mutta kumppani on enemmän kuin mitä kuivasti esität. Ihminen on laumaeläin. Kumppanuus on tervettä elämää. Yksinäisyys ei ole lopulta se helpoin tie elää. Hyvän kumppanin kanssa eletty elämä on kaikkea muuta kuin tuo ontto vedätyksesi.

Harvassa on parisuhteet joissa kunnioitetaan toista aidosti ja rehellisesti. Ei minun tarvitse vedättää muut tekevät sitä niin huolella että itselleni on jäänyt katsojan osa.

• Anonyymi00038

Petin häntä 1849 ja ei ois saanu... Siitä asti on elämät menny pieleen...

• Anonyymi00039

Hevoset

• Anonyymi00060

Ymmärrän, ne vie paljon aikaa, mutta antavat myös paljon.

• Anonyymi00041

Ei mikään, mutta mies on naimissa ja en minä ole siitä valittanut.
      Tarviiko miehen mulle KOSTAA jos MINÄ OLEN SINKKUNA JA LAPSETKIN OVAT JO AIKUISIA, mutta HÄNELLÄ JA HÄNEN VAIMOLLAAN ON PIENIÄ LAPSIA!

• Anonyymi00087

Jaa että hoploppiarkea ja puuhamaan reissuja on tällä töhön tarinasi toisella osapuolella, naisia esittävä setä? Lapset on pieniä vain kerran, niin naattivat

• Anonyymi00042

Ai mikä meni pieleen?
      Tutustuminen (paremmin)?
      Se on varmaan minä, jos minut sattumalta tapaava täysin outo ihminenkin, joka juttelee mulle julkisella paikalla, huomaa jännityksen ja pelon, jonka vallassa olen puhuessani miehille. Olen kyllä toisaalta todella otettu siitä, että joku mies, joka vaikuttaa kaikkea muuta kuin herkältä, on silti herkkä ja huomaa ja kysyy suoraan (jännittääkö sinua).
      Mutta luovutan itseni suhteen jo. En voi muuttua. Parempi tosiaan jutella vain naisille jatkossakin.

• Anonyymi00046
    • Anonyymi00047

Varmaan se on tämä minun ehdoton luonne, korkea vaatimustaso kumppanille ja se, ettei toista kiinnostanut. Liikekumppanuuden pilasi samat kuin edellä ja se, että asiaan sotkeutui ihmisiä, joiden kanssa tekemisissä oleminen on minulle täysin poissuljettua. Pidän kunnia-asiana, että en sotkeudu veronkiertoon enkä epärehellisen velallisen toimintaan puhumattakaan muista ko. henkilön ominaisuuksista. Tavoite on se, että kysyttäessä pystyn vastaamaan: tiedän kyseisen henkilön maineelta enkä ole ollut missään tekemisissä. Olen nyt varmasti tehnyt selväksi, mitä ajattelen ja mikä on minulle kynnyskysymys. Varmasti olen käyttänyt toksisia ilmaisuja. Juuri näin ajattelen tuosta ihmisestä. Vaikka häntä ei olisi, olisiko silti kumpikaan voinut onnistua. Koska minä olen se, joka olen, ja hän on se, joka on. Tämä on hyväksyttävä.
      Mutta mitä jos nyt keskityttäisiin hyviin asioihin. Niihin, jotka tuovat elämään iloa ja kauneutta. Se on tavoite ja päämäärä.

• Anonyymi00054

Ehkä olet tehnyt selväksi hänelle oikeassa elämässä. Tuosta tekstistä on ainakin minun vaikea ottaa selkoa, että mistä kirjoitat ja mikä on kynnyskysymys. Saa kuvan, että kumppani taisi olla jotenkin veroasioissaan huonolla polulla.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ehkä olet tehnyt selväksi hänelle oikeassa elämässä. Tuosta tekstistä on ainakin minun vaikea ottaa selkoa, että mistä kirjoitat ja mikä on kynnyskysymys. Saa kuvan, että kumppani taisi olla jotenkin veroasioissaan huonolla polulla.

Ei, kynnyskysymys on toinen nainen. En meinaa sen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä enkä alistaa omaa tekemistäni huomionhakuisen narsistin sähläämiselle. Konflikteja tulee, jos se ei saa tarvitsemaansa huomiota, ja niitähän minä en katsele. Yksi yhteistyökuvio meni jo pilalle sen lorton takia. Akka on ulosotossa, siirtänyt omaisuuttaan bulvaanille ja maksaa pimeänä korvauksensa. Kuka hitto tuohon haluaa sotkeutua.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ei, kynnyskysymys on toinen nainen. En meinaa sen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä enkä alistaa omaa tekemistäni huomionhakuisen narsistin sähläämiselle. Konflikteja tulee, jos se ei saa tarvitsemaansa huomiota, ja niitähän minä en katsele. Yksi yhteistyökuvio meni jo pilalle sen lorton takia. Akka on ulosotossa, siirtänyt omaisuuttaan bulvaanille ja maksaa pimeänä korvauksensa. Kuka hitto tuohon haluaa sotkeutua.

Onhan tuossa kuviota kerrakseen. Kohti parempaa siis…

• Anonyymi00085
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Onhan tuossa kuviota kerrakseen. Kohti parempaa siis…

No oli kyllä ns koko värisuora tässä palstaäijän kynäilemässä epäloogisessa tarinassa oli narsistista akkaa ulosotossa joku on bulvaani🤦‍♀️ ja mitä vielä. T naiselta kyllä täältä jännyyttä nääs löytyy kun lukoo vaa menemään

• Anonyymi00062

Petti! Väitti olevansa sinkku!

• Anonyymi00064

Minun on vieläkin vaikea uskoa, vaikka näen ja uskon.

• Anonyymi00066

Et usko, mutta uskot kuitenkin 🤣
        Mitä nää höpiset ja kenelle?

• Anonyymi00110

😆

• Anonyymi00067

no koska se on kateellinen ja mustasukkainen

• Anonyymi00082

Kuka on kateellinen ja mustasukkainen?
        Kuuluuko se hänelle ja miksi?

• Anonyymi00069

Kumpikaan ei uskaltanut kunnolla heittäytyä.

n

• Anonyymi00070

Pieleen meni ja pahasti. Mokasin 🙁

• Anonyymi00075

Miten mokasit?

• Anonyymi00112
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Miten mokasit?

Kaipa se pahin mokaaminen oli omien vajavaisten tunnetaitojen omaaminen, niiden kehittämättä jättäminen ja typerä jääräpäisyys.

• Anonyymi00156
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Kaipa se pahin mokaaminen oli omien vajavaisten tunnetaitojen omaaminen, niiden kehittämättä jättäminen ja typerä jääräpäisyys.

Missä asioissa tai asiassa olit jääräpäinen?

• Anonyymi00157

Kuinka pahasti satutit?

• Anonyymi00185
        UUSI
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Tiedätkö, tuossa vaiheessa moni tekee sen virheen, että vetäytyy nuolemaan haavojansa, vaikka ne olisi itseaiheutettuja, eikä mene pyytämään anteeksi. Virheen myöntäminen luo luottamusta, keskustelu, vetäytyminen luo kuvan, että sinua ei todellakaan kiinnostanut.

• Anonyymi00200
        UUSI
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Tiedätkö, tuossa vaiheessa moni tekee sen virheen, että vetäytyy nuolemaan haavojansa, vaikka ne olisi itseaiheutettuja, eikä mene pyytämään anteeksi. Virheen myöntäminen luo luottamusta, keskustelu, vetäytyminen luo kuvan, että sinua ei todellakaan kiinnostanut.

Näin. Jotkut osaavat antaa anteeksi ja ymmärtävät yllättävän paljon.
        Sivusta

• Anonyymi00202
        UUSI
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Näin. Jotkut osaavat antaa anteeksi ja ymmärtävät yllättävän paljon.
        Sivusta

Tarkoitus ei ollut satuttaa eikä loukata. Ja jotakin olisi muutenkin voinut jättää tekemättä mitä tuli tehtyä.

• Anonyymi00205
        UUSI
        Anonyymi00202 kirjoitti:

Tarkoitus ei ollut satuttaa eikä loukata. Ja jotakin olisi muutenkin voinut jättää tekemättä mitä tuli tehtyä.

Ei varmasti ollutkaan, suuret tunteet voi säikäyttää jne. En tiedä mitä olet tehnyt, onko se peruuttamatonta vai voisitko miettiä, että juttelisitte. Ehkä toinenkin mokasi? Kuitenkin se on jo eteenpäin, että tiedostat missä voisit parantaa.

• Anonyymi00206
        UUSI
        Anonyymi00205 kirjoitti:

Ei varmasti ollutkaan, suuret tunteet voi säikäyttää jne. En tiedä mitä olet tehnyt, onko se peruuttamatonta vai voisitko miettiä, että juttelisitte. Ehkä toinenkin mokasi? Kuitenkin se on jo eteenpäin, että tiedostat missä voisit parantaa.

Se jutteleminen olisi varmasti hyvä idea. En omasta mielestäni mitään peruuttamatonta tehnyt, ajattelematonta kyllä.

• Anonyymi00208
        UUSI
        Anonyymi00206 kirjoitti:

Se jutteleminen olisi varmasti hyvä idea. En omasta mielestäni mitään peruuttamatonta tehnyt, ajattelematonta kyllä.

Oliko oikeasti vain ajattelemattomuutta? Ja mitä oikeasti teit? Ja milloin?
        Sanoisin vielä, että mitä pidempi aika kuluu, sitä eräämmälle toinen ehtii tunnetasolla.

• Anonyymi00072

Narsisti oli!

• Anonyymi00080

Ei välttämättä mene aina noin.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Ei välttämättä mene aina noin.

Ei tietenkään, mutta mitä selittäisit omasta käytöksestäsi?
        Sivusta

• Anonyymi00073

Se, että minä ihastuin.

• Anonyymi00078

En tiedä onko mikään mennyt pieleen. Ehkä tämän on pitänyt mennä näin, kun en paremminkaan ole osannut toimia eikä kai hänkään.

• Anonyymi00079

Ongelmana? Minä varmaan.

• Anonyymi00084

Minä olen itsekeskeinen grandioosi .. loppu ei kuul .. pätkii .. en saa selv.. cat F cat F ca..

• Anonyymi00086

🧢 🧢 🧢 🧢 🧢 🧢 🧢 🧢 🧢 🧢

• Anonyymi00088

Kaikki lopahti yhtäkkiä kesken kaiken, joku kävi ilmeisesti katkaisemassa sytytyslangan.

• Anonyymi00090

Mikään ei lopu yhtäkkiä. Ehkä olet vain ollut sokea omalle toiminnallesi tai hänen reagoinnille.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Mikään ei lopu yhtäkkiä. Ehkä olet vain ollut sokea omalle toiminnallesi tai hänen reagoinnille.

Lisään, tai toisen tai molempien ihastumisen tunteet vain loppuu, koska ajan saatossa niin käy. Ja jos sitä liimaa ei ole suhteessa päässyt muodostumaan, niin onhan se helposti sitten jossain kohtaa loppu.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Joku todella umpimulqvist kävi vetäsemässä kaikki piuhat tahalleen irti. Kukahan se mulqvist oikein on?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Joku todella umpimulqvist kävi vetäsemässä kaikki piuhat tahalleen irti. Kukahan se mulqvist oikein on?

Miten sellainen mulqvisti on päässyt noin tekemään?

• Anonyymi00136
        Anonyymi00090 kirjoitti:

En minä ole sokea, olisinpa ollutkin. En ole vastuussa kuin omasta käytöksestäni ja tiedän kyllä omat heikkouteni. Ei ole kyse suhteesta, varmaan parempikin niin lopulta.

• Anonyymi00158
        Anonyymi00136 kirjoitti:

En minä ole sokea, olisinpa ollutkin. En ole vastuussa kuin omasta käytöksestäni ja tiedän kyllä omat heikkouteni. Ei ole kyse suhteesta, varmaan parempikin niin lopulta.

Se, ettei ole vastuussa muiden käytöksestä, ei tarkoita sitä, että sallii muiden huonon käytöksen ja sallii jonkun toisen loukkaamisen ja katsoo vierestä. Se, että osallistuu ja mahdollistaa, että jotakuta loukataan, ei ole syy "pestä" käsiään tilanteesta.

• Anonyymi00167
        Anonyymi00158 kirjoitti:

Se, ettei ole vastuussa muiden käytöksestä, ei tarkoita sitä, että sallii muiden huonon käytöksen ja sallii jonkun toisen loukkaamisen ja katsoo vierestä. Se, että osallistuu ja mahdollistaa, että jotakuta loukataan, ei ole syy "pestä" käsiään tilanteesta.

Toiset on vaan liian kehareita ajattelemaan asioita niinkin pitkälle

• Anonyymi00168
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Miten sellainen mulqvisti on päässyt noin tekemään?

Et yhtään tarinan tai tarinoiden perässä netissä jolkottava näe, ettei palstaäijän korkealentoiset tarinat ole edes suhteessa tiettyjen joukkohölmöyteen kovinkaan käyttökelpoisia ainakaan enää? Piuhat poikki vaikuttaa melko suvereenilta fantasialta mitä tulee palstaäijän ns minuutensa rakentamiseen esim tässä medikaalisessa kontekstissa raasu

• Anonyymi00170
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Toiset on vaan liian kehareita ajattelemaan asioita niinkin pitkälle

Sillä ei ole mitään tekemistä tuon kanssa, enkä muutenkaan käytä tuota sanaa.
        Ensinnäkin ihmiset ovat hyvin usein sokeita ja itsekeskeisiä sekä kykenemättömiä ajattelemaan asioita toisen kannalta. Näkevät ympärillään mielummin ja monesti vääriä asioita, eivätkä hyviä asioita.
        Porukassa tyhmyys tiivistyy ja uskotaan asioista tietämättömiä, eikä omaa tunnekokemusta.
        Kun toisten mielipiteet tai hyväksyntä ei määritä itseä millään tavalla, on helpompi olla oma itsensä, kulkea omia polkuja ja olla loukkaamatta toisia. Nähdä hyvä toisissa.

• Anonyymi00181
        UUSI
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Sillä ei ole mitään tekemistä tuon kanssa, enkä muutenkaan käytä tuota sanaa.
        Ensinnäkin ihmiset ovat hyvin usein sokeita ja itsekeskeisiä sekä kykenemättömiä ajattelemaan asioita toisen kannalta. Näkevät ympärillään mielummin ja monesti vääriä asioita, eivätkä hyviä asioita.
        Porukassa tyhmyys tiivistyy ja uskotaan asioista tietämättömiä, eikä omaa tunnekokemusta.
        Kun toisten mielipiteet tai hyväksyntä ei määritä itseä millään tavalla, on helpompi olla oma itsensä, kulkea omia polkuja ja olla loukkaamatta toisia. Nähdä hyvä toisissa.

Hyvin sanottu, hyviä pointteja sinulla ja olen samaa mieltä. Ympäristöllä on kyllä todella iso vaikutus ihmisten käytökseen ja pikkuhiljaa se voi saada ihan väärät mittasuhteet. Vaikka itsellä riittäisi hyvää tahtoa, todellisuus voi olla aika yllättävää, koska moni ei mieti asioita pidemmälle. Sitten ihmetellään, miksi käy miten käy. Jälkiviisaus. Mutta sekin on hyvä asia, jos siitä ottaa opikseen. Moni kun ei ota vaan menee sinne toiseen suuntaan, koska se on helpompaa. Huono käytös leviää kuin home.

• Anonyymi00092

Hän muuttui muuriksi.

• Anonyymi00093

Miten? Eikös muuri tule yleensä ihmisten väliin.

• Anonyymi00094

Hän löysi toisen.

• Anonyymi00095

Ei ole missään mennyt pieleen.
      Kaikki on hyvin ja tulee olemaan vielä paremmin.

• Anonyymi00096

Mä olin valmis,hän ilmeisesti ei!

• Anonyymi00098

Valmis mihin?

• Anonyymi00104
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Valmis mihin?

Eipä sillä enää välilä ole.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Valmis mihin?

Olen valmis! Olet ymmärtänyt väärin.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Valmis mihin?

Mee nukkumaan

• Anonyymi00142
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Olen valmis! Olet ymmärtänyt väärin.

Höpöjä puhut. En edes usko että olisit hän

• Anonyymi00099

Ei meillä ole ( vielä ainakaan) ollut mitään juttua.
      Naiselta

• Anonyymi00100

Olen varattu

• Anonyymi00101

Leuhkii, että on rahaa!! En tee sellaisella mitään, joka EI meille yhteiseksi osta ruokaa

• Anonyymi00102

Itselleen vain aina osti ruokaa, muttei meille yhteiseksi! Hänellä on paremmat tulot kuin minulla. Leuhki kuinka hän voi ostaa parempaa ruokaa kuin minä!!!!

• Anonyymi00106

Kenestä sinä puhut,oletko höppänä tajuaaton?

• Anonyymi00166
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Kenestä sinä puhut,oletko höppänä tajuaaton?

Kenestä sinä internetin dissosioinnin mestari haluaisit tämän palstaäijän kertoilevan tässä provokaatiossa? Et käy täysillä jos muodostat tästä skeidasta miten sen nyt nätisti sanoisi.. voimakkaita mielikuvia. -TT

• Anonyymi00107

Nälkä. Ei antanut minun koskaan syödä hänellä! Hänen ostamiaan ruokia.

• Anonyymi00138

Mitäs olet köyhä!

• Anonyymi00163
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Mitäs olet köyhä!

Koetko itsesi joko henkisesti tai materiaalisesti rikkaammaksi kun jankutat palstaäijän trollauksen yhteydessä tällaista syvää myötähäpeää herättävää settiä? T naiselta yksärinkertaiselle😏

• Anonyymi00108

Molemmat varattuja ja tilanne mahdoton. 👩‍❤️‍👩

• Anonyymi00113

En tapaile anonyymejä! Jos ei ole jo selvinnyt.

• Anonyymi00130

Itse et tietenkään voi tehdä mitään 🙄

• Anonyymi00114

Missä jutussa mulla ole yhtään ongelmaa elämässäni mä poistan moiset elämästäni heti moisen havaittuani käytä aikaa moisiin kun ei ole mun aiheuttamia

• Anonyymi00115

Ikäero ja mun lapset.

• Anonyymi00116

Mää myänsin aikanaa kaike. Juu nii see oli. Vieläkse haittaa...

• Anonyymi00121

Höpö höpö

• Anonyymi00117

Varmaankin väärä ajankohta ja paikkakin ihastumisille 😧

• Anonyymi00129

Selityksiä selityksiä.

• Anonyymi00118

Mies luuli saavansa varatun piirakkaa, se meni ajatuksena pieleen.
      Koska mulla on niin prkln huono itsetunto niin mies ajatteli että kokeilee että irtooko.
      Näin olen järkeillyt.

• Anonyymi00131

No irtosko? Ei kannata roikkua varattuna sinkussa vain huomion takia..

• Anonyymi00148
        Anonyymi00131 kirjoitti:

En ole roikkunut yhtään kenessäkään. Enkä roiku. Ei minulta irtoa vaikka joku yrittäisikin. Luulevat miehet näin koska en ole uskovainen ja ajattelevat tietenkin että mulla ei ole moraalia.

• Anonyymi00159

Kukaan nainen ei kutsuisi vulvaansa piirakaksi ensinnäkään. Muutenkaan tämä katkera keitos naisena esiintyen ei sisällä yhtään järjellistä asiasanaa ja kyllä nämä eräät kukkuut sen tietävätkin, mutta jostain syystä tällainen naisvastainen rutiini on jäänyt päälle

• Anonyymi00160
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Jaa onko tämä palstaäijän larppaushahmo toiminut misogyyninen jodlaaja jopa näinkin nyt? Elät naisiin liittyvistä negatiivisesista konnotaatioista se kertoo sinusta ”ihmisenä”, mitä melkein olet.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00148 kirjoitti:

En ole roikkunut yhtään kenessäkään. Enkä roiku. Ei minulta irtoa vaikka joku yrittäisikin. Luulevat miehet näin koska en ole uskovainen ja ajattelevat tietenkin että mulla ei ole moraalia.

Jaa no missähän körttiläisten yhduskunnasa arvon naisia esittävä katkero hologrammisi vaikuttaa, jossain Pohjanmaan pöndelläkö?

• Anonyymi00186
        UUSI
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Tai pelkäät, että ajattelevat? Kerrot huonosta itsetunnosta, eli ehkä nautit hänen huomiosta, mutta tajusit myös hänen aikeet. Ihan inhimillistä se on. Arvosta itseäsi ja nauti kumppanistasi.

• Anonyymi00119

ei vaan ole vielä onnistunut mikään. ehkä se joskus vielä osuu kohalle. vanhaan en ainakaan palaisi vaikka vtun maksettaisiin sen verran vaikea kommunikoida

• Anonyymi00120

Osumat on harvinaisii. Kaikki paha menee mukanasi seuraavaan keissiin.. toi sun ongelma kommunikaatiosta et ei se seuraaval vältsii parane

• Anonyymi00123

Minun loppumattomat halut häntä kohtaan.

• Anonyymi00128

Mitä ne haittaa?

• Anonyymi00133
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Mitä ne haittaa?

Kun se juttukin on minun päässäni, niin jumittaa ja pahasti.

• Anonyymi00135
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Kun se juttukin on minun päässäni, niin jumittaa ja pahasti.

Viesti, jos ei muuten pysy "pallo hallussa".
        "Ongelma" saattaisi ratketa ihan helpostikin, vaikka ei sänkyyn heti hyppäisikään.
        Ja jos tunteet on molemminpuoliset, niin eihän siinä oikeasti olee mitään kummallista, hävettävää, irstasta tms. Ainakaan omasta mielestä. Kun on kauan kaivannut toista, niin onhan se nyt ihan selvä, miltä se tuntuu jos pääsee lähelle.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Viesti, jos ei muuten pysy "pallo hallussa".
        "Ongelma" saattaisi ratketa ihan helpostikin, vaikka ei sänkyyn heti hyppäisikään.
        Ja jos tunteet on molemminpuoliset, niin eihän siinä oikeasti olee mitään kummallista, hävettävää, irstasta tms. Ainakaan omasta mielestä. Kun on kauan kaivannut toista, niin onhan se nyt ihan selvä, miltä se tuntuu jos pääsee lähelle.

Tähän sopisi Aki Sirkesalon biisi Pelkkää kuvitelmaa.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Tähän sopisi Aki Sirkesalon biisi Pelkkää kuvitelmaa.

Ai miks?

• Anonyymi00143
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Ai miks?

Väsyttää, en jaksaisi selittää. Minulla on hyvä mielinkuvitus.

• Anonyymi00125

Kumpikin liian ujoja - luulisin!

• Anonyymi00132

Ei kai. ;)

• Anonyymi00134

Joku sairas heteroäijä tulee aina väliin, vetää piuhat poikki ja yrittää PAKOTTAA lesbon muuttumaan heteroksi.

• Anonyymi00137

Hän syö hyvin. Minä syön köyhien ruokaa

• Anonyymi00139

Minun jääkaappi on täynnä tyhjää

• Anonyymi00144

Ei huvita! Toinen syö hyvin. Minä joudun tyytymään köyhien ruokia syömään. Edes kerran ei ole tarjonnut parempaa ruokaa minulle!!!

• Anonyymi00146

Yhdessä ollaan mutta yhteistä aikaa ei ole. Lapset valvoo (huonoja nukkujia) ja tukiverkostoja ei ihan kauheasti ole. Molemmat kaipaa sitä aikuisten aikaa ihan älyttömästi, ollaan aivan loppu. Järjen mukaan vuoden päästä pitäisi helpottaa, se vaan tuntuu hiton pitkältä ajalta just nyt.

• Anonyymi00147

Ymmärrän nyt miksi asioiden piti tapahtua näin. Nuo hänen syynsä aiheuttaa minulle tuskaa. Mutta pelkkä ymmärrys ei aja pois tuskaa. Se ei kutsu aurinkoa, kun tummat pilvet ovat ehtineet kertyä päälleni. Yrittäessäni hymyillä hänelle tunnen irvistäväni. Tuntuu aivan helvetin mahtavalta rakastaa jotakuta niin paljon, että se kuluttaa kaiken. Kertoa rakastavansa, vaikka kieltäytyy sanomasta sitä takaisin. Ja sitten vihdoin kuulla hänen tunnustaneen tunteensa minuun, mutta jollekin toiselle. Jollekulle, jonka kanssa oli maannut. Jollekulle, muulle. Haluan unohtaa, että kuulin nuo kolme sanaa toisen suusta. Hälventää kaikki eroavat mielikuvani hänestä ja seurastaan.

• Anonyymi00150

Hän oli/ on tehnyt valintansa joten sitä kunnioitan joten ei varsinaista ongelmaa.

• Anonyymi00152

enn ottais äijjää joka henkisesti pskoo mut haluun voida hyvin et mun perhe näkee mut onnellisen jne

• Anonyymi00176

Olit rutiköyhä ssossupummi ja minulla oli rahaa. Liikaa rahaa. Iskikö sosialistinen akateeminen kateuss sokaissevasti?

• Anonyymi00199
        UUSI

Se ois se parempi vaihtoehto joou

-alfasorsa

• Anonyymi00204
        UUSI

IRumaa puhetta. Sua en sääli. Kukaan ei halua rikasta kspäätä.

• Anonyymi00197
      UUSI

Väärä ajoitus ja väärissä kohdissa olevat elåmantilanteet, yhdistettynä muutamiin väärinymmärryksiin. Siitä se pitkälti koostui.

• Anonyymi00201
        UUSI

Voisi olla.
        En silti satuttanut... Takaisinkaan.
        Nainen sivusta

• Anonyymi00198
      UUSI

Hän on vielä naimisissa .

• Anonyymi00203
      UUSI

Ei ole selvinnyt erostaan. Ei valmis suhteeseen.

• Anonyymi00209
      UUSI

Olen sureva joku, toinen omine inhimillisine tunteineni, joita ei pitäisi käyttää aseena häntä vastaan. Mutta minäkin olen ihminen vain. Tämä käytti intiimiä historiaamme luodakseen tulevaisuuden jonkun toisen kanssa, ja se on tuhat kertaa pahempaa että rakkauttamme minua vastaan. Mursi minut tavalla jolla kukaan muu ei ole...olen nyt jollain uudella tavalla kasassa ja vuorostani käytän rakkautta vain omaksi hyväkseni. Jatkossa on oltava varovainen, keneen enää voi luottaa sydämensä. Käytin niin paljon aikaani olemalla uskollinen, koska luulin, että loppupeli oli edessä. Raaka totuus voi olla kypsiä kuvitelmia moni. Verroin pahempi. On nyt jo oltava hyvin epäluuloinen, että joku käyttää antamaani rakkautta ja siirtää sen tuosta vaan jollekin seuraavalle...Asia on myös niin, että rakkaus ei ole enää aivan järkevää, ja minusta tuntuu siinä valehdeltavan..ettei se ole perimmäinen voima, joka voisi saada tuntemaan itseni voittamattomaksi.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      977
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56