juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
Mitä sanoisit
33
323
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ota yhteyttä!
- Anonyymi00002UUSI
Kysyisin onko sinkku.
- Anonyymi00010UUSI
Samoin kysyisin naiselta.
- Anonyymi00033UUSI
Tiedät satasella, että olen
- Anonyymi00003UUSI
Mee ostaa massii!
- Anonyymi00004UUSI
En tiedä tarvittaisiinko siinä sanoja, ehkä ennemminkin kosketusta.
- Anonyymi00005UUSI
Rakastan sinua.
- Anonyymi00012UUSI
Minäkin naista.
- Anonyymi00006UUSI
kun näen hänet ja katson silmiin niin sen pienen hetken hän valaisee maailmani alkaa hymyilyttämään. edelleen mielessä pysyy.
- Anonyymi00027UUSI
Kysyisin, että tuutko yökylään. - nainen sivusta, tai en tiedä oonko sivusta🤗
- Anonyymi00007UUSI
Haluaisin kysyä, että minkälaisia tunteita hänellä on. En uskaltanut kysyä vaikka omista tunteista puhuin.
- Anonyymi00008UUSI
Pyytäisin anteeksi typerää käyttäytymistäni. Olen idiootti.
- Anonyymi00016UUSI
Antaisin anteeksi!
Mieheltä - Naiselle - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Antaisin anteeksi!
Mieheltä - NaiselleKiitos, se olis just sitä mitä tarvitsen. Naiselta miehelle
- Anonyymi00009UUSI
Kysyisin että oliko tämä kaikki vaan omaa kuvitelmaa.
- Anonyymi00011UUSI
En sanoisi mitään. Jos toisella ei olisi edelleenkään mitään sanottavaa, mitä siihen voisi enää sanoa.
- Anonyymi00013UUSI
En väkisin halua jutella.
- Anonyymi00028UUSI
Ei mulle tämä mutta vastaanpa siltikin koska eräs voisi nähdä vastauksen ja tietää sen olevan hänelle tarkoitettu.
"Ei ole tarvetta väkisin jutellakaan mitään,
on paljon muutakin mitä olisi kiva tehdä"
/naiselta miehelle
- Anonyymi00014UUSI
- - -
- Anonyymi00015UUSI
Sanoisin,että tykkään hänestä eddlleen eikä mun tunteet ole mihinkään hävinnyt. Sattaa päälle päin näyttää siltä . n->n
- Anonyymi00031UUSI
Sama miehelle
- Anonyymi00018UUSI
hyvää yötÄ. 😸😸😸
- Anonyymi00019UUSI
Että taidan rakastaa sinua kun tämä ikävä ei oo vieläkään mennyt pois 🥺❤️
- Anonyymi00020UUSI
Tai edustan jotain sellaista, mitä kaipaat elämääsi.
- Anonyymi00021UUSI
Sitten se taitaa olla molemminpuolista... ❤️🥺
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sitten se taitaa olla molemminpuolista... ❤️🥺
🤗🫂🥹
- Anonyymi00022UUSI
Näytit taas koko päivän niin söpöltä. Rakastan sua varmaan
- Anonyymi00024UUSI
Ei ole uskaltamisesta tai kehtaamisesta kiinni.
Mut jos hän, siis mies laittaisi edes mitä kuuluu viestin tai ihan mitä tahansa, tai palstalla sanoisi tunnistettavasti mulle tai meistä jotakin, niin sit sanoisin että hilaa se prsees tänne lohduttamaa mua tai muuten vaan seuraksi. Nyt tarviin sitä. (selvyyden vuoksi vielä maininta pk-seudulla) - Anonyymi00026UUSI
Sun seurassa tuntuu niin hyvältä olla
- Anonyymi00029UUSI
Yritin ilmaista kuinka kaipaan. Haluaisin kohdata ja katsoa häntä silmiin, niin näkisin miten oikeasti tuntee.
- Anonyymi00030UUSI
Haluan pitää pintani pehmeänä
tuntea rakkaan naiseni nukkaposken
ja töitä tehneen pehmeän käden karheuden.
https://www.youtube.com/watch?v=W4jPEBQV8zw&list=RDW4jPEBQV8zw&start_radio=1 - Anonyymi00032UUSI
Sul on kiva pylly. 👏
- Anonyymi00034UUSI
Voitaisko jo jutella kuulumisia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693