Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
Mitä hyvää
58
447
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Iloa, toivoa, lämpöä, rohkeutta.
- Anonyymi00004UUSI
❤️
- Anonyymi00003UUSI
Kaikkea. Hänestä on tullut tärkeä.
- Anonyymi00005UUSI
❤️
- Anonyymi00006UUSI
Hauskuutta, toivoa, rakkauden tunteita, jännitystä, kuumotusta, kivoja ystäviä, ajatuksia, sanoja, lauseita, yritystä, toivoa, onnea, lämpöä, kaipuuta ja sisäistä värinää. 💋❤️
- Anonyymi00008UUSI
❤️
- Anonyymi00009UUSI
Värinät sulla on gubbe housuissas, vai onko ns ongelma just siinä että ei olee
- Anonyymi00010UUSI
Miksi olet täällä sitten?Koska tuo kaikki on valetta.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Värinät sulla on gubbe housuissas, vai onko ns ongelma just siinä että ei olee
Älä jaksa tulla sotkemaan, taas!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Värinät sulla on gubbe housuissas, vai onko ns ongelma just siinä että ei olee
Niin onkin😂 suosittelen sullekin, pieni ja tehokas ja toimii kolmella nappipstistolla🤤
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin onkin😂 suosittelen sullekin, pieni ja tehokas ja toimii kolmella nappipstistolla🤤
Ne on siis nappiparistoja, sellaisia pieniä metallista nappeja.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi olet täällä sitten?Koska tuo kaikki on valetta.
Siksi, koska muualle en voi näistä tunteistani kertoa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Siksi, koska muualle en voi näistä tunteistani kertoa.
Vai että tunteista ei voi muualla puhua itselleen suuta suipisteleva pervoja setämiehiä tai psy koottisia eukkoja agitoiva gubbe
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Siksi, koska muualle en voi näistä tunteistani kertoa.
Eli himoa..
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eli himoa..
Sitä vähemmän lähiaikoina. Lähinnä sellaisia lämpimiä, rakkaudellisia tunteita, joita ei saisi olla varattuna varattuun.
- Anonyymi00007UUSI
Viattomia uhreja toi.
- Anonyymi00012UUSI
Kirjoitetun sisäistämisessä ilmeisesti ongelmia?
- Anonyymi00018UUSI
Jep tuli tästä sanasesta mieleen ”viattomille uhreille”, että panettelu- tai kyttäyskampanjan tmv kohdetta kannattaa viimeisenä syytellä jos ja kun kakkaa lentää tuulettimeen. Kannattaa syytellä vaikka sitä tahoa/henkilöitä joka on asettanut joitakin nk tykinruoaksi. Ja ehkä ihan itseään myös ”pikkuisen”. Voimia asianosaisille, itkekää vaikka tuoppiin. TT
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jep tuli tästä sanasesta mieleen ”viattomille uhreille”, että panettelu- tai kyttäyskampanjan tmv kohdetta kannattaa viimeisenä syytellä jos ja kun kakkaa lentää tuulettimeen. Kannattaa syytellä vaikka sitä tahoa/henkilöitä joka on asettanut joitakin nk tykinruoaksi. Ja ehkä ihan itseään myös ”pikkuisen”. Voimia asianosaisille, itkekää vaikka tuoppiin. TT
Ps viattomat kärsii joku dejavu tuli tästä ei meinannut pokka pitää
- Anonyymi00011UUSI
No,niin valehtelivat olette väärällä palstalla.
- Anonyymi00014UUSI
Oikean rakkauden, en vaan huomannut sitä.... Anteeksi.
- Anonyymi00019UUSI
❤️
kenen rakkautta et huomannut? - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
❤️
kenen rakkautta et huomannut?Jeesuksen.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jeesuksen.
Mee kirkkoon!
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
❤️
kenen rakkautta et huomannut?Pierumiehen.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Pierumiehen.
Tuli sultakin älä mun piikkiin laita.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuli sultakin älä mun piikkiin laita.
Tuli tuli, ja tulee.
- Anonyymi00016UUSI
Toivoa, piristystä arkeen. Aina on mitä odottaa. Välillä vähän pettyy jos ei nähdä. Sitten taas kun nähdään ollaan ihan kierroksilla🥰
- Anonyymi00020UUSI
❤️
- Anonyymi00030UUSI
Sama
- Anonyymi00021UUSI
Jos rehellisesti, surua. Rakkauden jota ei saa näyttää.
- Anonyymi00023UUSI
❤️🫂
- Anonyymi00025UUSI
Sama juttu täällä, vaikka kirjoitin tuonne noita positiivista, kun niitä kysyttiin. Mutta minä olen silti näyttänyt sen rakkauden, vaikken saisikaan. Olikohan se väärin? Olisiko hän onnellisempi jos ei tietäisi?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sama juttu täällä, vaikka kirjoitin tuonne noita positiivista, kun niitä kysyttiin. Mutta minä olen silti näyttänyt sen rakkauden, vaikken saisikaan. Olikohan se väärin? Olisiko hän onnellisempi jos ei tietäisi?
Ei kai se ikinä ole väärin. En tarkoittanut ettei saisi, vaan toinen ei halua vastaanottaa. Eli yksipuolisuus.
- Anonyymi00038UUSI
Sitäkin. Tunteiden kirjo on laaja.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei kai se ikinä ole väärin. En tarkoittanut ettei saisi, vaan toinen ei halua vastaanottaa. Eli yksipuolisuus.
Meillä se, että niitä tunteita ei saisi olla, meistä ei voi koskaan tulla mitään. Siksi olen ymmärtänyt että tunteiden osoittaminen vain hankaloitti tilannetta.
- Anonyymi00053UUSI
Kysympä vaan että miksei saa näyttää.
- Anonyymi00031UUSI
Kuka kenen elämään
- Anonyymi00033UUSI
Tyyne Keijon elämään!
- Anonyymi00034UUSI
Kasvua, kaikkien niiden tunteiden ja tuskan tähden.
- Anonyymi00035UUSI
Toivoa, iloa
- Anonyymi00036UUSI
Ajattelin että olen tunnepuolelta lattea kuin kampela, mutta ilmeisesti se onkin vain oikeasta seurasta kiinni.
- Anonyymi00046UUSI
Haha 🥰
- Anonyymi00039UUSI
Kokemuksena osoitti se mikä ei tapa se vahvistaa 💪
- Anonyymi00044UUSI
Se mikä ei tapa, vtuttaa 🤣
- Anonyymi00041UUSI
Huumoria, hauskoja hetkiä yleensä ja pientä romantiikat kutittelua. On vaikea olla nätin naisen ystävä vaikka vähemmän miehekkäämmät miehet siihen pystyvätkin.
- Anonyymi00045UUSI
Oikeesti rehellisesti sanottuna ei mitään🙄
Ei pahalla.
Emme ole olleet mitenkään tekemisissä pahemmin ja yksipuoliset tunteet vain olleet. - Anonyymi00047UUSI
Ei mitään. Inhottava otus. Vähän kuin kirppu tai käärme, joka kuristaa. Joku inhotus selkeästi... Vihattava otus!
- Anonyymi00048UUSI
Kerkesikö saada kuristusotteen?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kerkesikö saada kuristusotteen?
Ei, en tykkää. Ikävä ihminen.
- Anonyymi00050UUSI
Uuden henkisen kokemuksen mitä en ole ennen kokenut. En unohda sitä ja voi olla että se jää mysteeriksi mitä hän oikeasti tunsi. Suruakin
- Anonyymi00051UUSI
Hän toi minulle uskon että minuakin voi rakastaa.
- Anonyymi00054UUSI
Miksi ei ennen ollut uskoa siihen?
- Anonyymi00056UUSI
Pilas mun elämän...
- Anonyymi00057UUSI
oli munkaa ja rakasti mua
- Anonyymi00058UUSI
En tiedä
- Anonyymi00059UUSI
Öitä
- Anonyymi00060UUSI
Lihaksia 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674