AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Munuaiset

Munuaiset

10 Vastausta 24 275 Lukukertaa
Oliskohan alkoholilla osuutta kun olen ollut ottamassa niin seuraavana päivänä on alaselkä aina kipeänä?Voisiko olla munuaiset koska toinen munuaiseni on leikattu ja se ei toimi täydellisesti.

Sitäkin.

Munuaiset joutuvat koville runsaamman alkoholin käytön, ja eritoten oluen litratolkulla juomisen yhteydessä, vaikka se tiedetäänkin, että suuri nestemäärä helpottaa niiden työtä. Mutta kun se suomalainen olut ei ole puhdasta, perinteistä olutta. En sen koostumuksesta paasaa enempää, ettei itsellä verenpaine nouse.
Sinulla tuskin munuaiset paukkuu, vaikka toista onkin mestaroitu, sillä eivät ne siellä alaselässä suodattele, vaan ristiselän yläpuolella. Nousuhumala lyhytaikaisesti rentouttaa, mutta jälkiseuraamuksena tulee lihasjännityksiä, ja -kireyksiä, jotka usein tuntuvat jäytävänä kipuna alaselässä, mutta muuallakin, esim. pohkeissa.
Alkoholi-nimisen hermomyrkyn kuonajäämiä lihaksissa.

Olisiko

Olisiko parempi sitten juoda viinaa?
Ryyppäämistä en lopeta kuitenkaan.

oletko

sukupuolta?
mies vai nainen?

mies

olen.

joo, kaipa

Vetelen kaljaa joka päivä - tai ilta - reippaasti (ei ihan deeku asteella kun duunissa käyn). Pakottaa välillä molemminpuolin alaselkää. Munuaiset.

Välillä mahan tienoilta yläoikealta: haima tai maksa tai maha ei tykkää.

Varsinkaan kun myrkytän pois särkylääkkeillä.

Kohta kai poks.Mutta siitä kai kysymys.

Godspeed, niin sanoakseni.
joo olin tuota ryyppämässä ja seuraavana aamuna oli munuaiset vähä kipeät ja lihakset jaloista onko vaarallista?
haha
Munuaiset on aika helppo juoda valmiiksi eikä asiaan ole korjauskeinoa.

Rukoile jumalalta armahdusta vielä kun voit.
Itselläni kanssa välillä tulee hitonmoinen viiltävä kipu alaselkään munuaisten tienoille. Tod. näk. olen jo pilannut terveyteni vaikka ikää ei ole vielä kolmeakymmentäkään. Olen käyttänyt myös runsaasti suonensisäisiä stimulantteja jotka ovat itsessäänkin rankkoja munuaisille. Lisäksi juon korvikealkoholeja. Lähden pian, mutta en lähde yksin.
Voi Sinua ystävä rakas. Turvaudu Jeesukseen. Hän antaa sinulle vapauden ja sielusi pelastuksen, uskotko kuten ryöväri ristillä? -sinä olet tänä päivänä kanssani paratiisissa-

Mie olen saanut avun Häneltä, joka on viimeisenä päivänä seisova multieni päällä.
 /   /  /  / Munuaiset

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta