Saan tyttölapsen

Ihanaa

Olin eilen ultrassa, jossa todettiin, että odotan tyttövauvaa. Oli ihana fiilis, vaikka luulinkin vauvan olevan poika vatsan muodon ja vauvan ison koon takia.

Kertokaa tyttölapsien äidit jotain ihanaa, millaista on olla tyttövauvan äiti.

9

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiskä

Minulla on yksi poika ja kaksi tytärtä, ja voin sanoa, että meillä ainakin tytöt ovat vallan ihania. Yleensä tytöt oppivat nopeammin kuiviksi kuin pojat, ovat sosiaalisempia, halailevat paljon äitiään, isiään ja kavereitaan. Pojan maailmaan en ole oikein päässyt vieläkään sisälle, vaikka Luoja tietää, että olen yrittänyt. Poikien pitää muka aina esittää jotain kovista, vaikka olisi kuinka pikkupoika. Kuopusta kun odotin, kaikki sanoivat sen olevan poika, mutta minä luotin siihen, ettei minua enää rangaista toista kertaa..ja ihana tyttöhän sieltä tuli. No, osittain vitsiä, mutta myös suurelta osalta totta.

• Tytöt ihania!

Onnea tulevan tyttäresi johdosta!

Minulla on kaksi tytärtä, 11- ja 13-vuotiaat. Olen aina halunnut tyttäriä ja nyt minulla on kaksi! Meillä on mukavia äiti/tytär- juttuja ja ihania keskusteluja. Pojan kanssa ei voisi kokea sitä samaa kuin tyttöjen, vaikka eihän pojissakaan mitään vikaa ole: lapsi kuin lapsi.

Olen todella ylpeä kauniista ja älykkäistä tyttäristäni ja odotan oikein innolla, kun he vielä kasvavat ja saan vaikkapa matkustella heidän kanssaan yksin (ilman miestä mukana), heh, ja viettää vain naisten keskeistä aikaa.

Mieheni, siis lasteni isä, on myös iloinen tyttäristämme, eikä ole koskaan ajatellut, että pitäisi olla myös poika. Jollekin miehelle se voi olla kova paikka, jos ei ole poikaa. Mutta onneksi oma mieheni ei ole sitä mieltä.

Hauskoja hetkiä sinullekin oman tyttäresi kanssa :)

• alisa

Minulla todettiin sama eilen. Eli tyttövauva on tulossa. Molempia on, ja yhtä ihania ovat niin tytöt kuin pojatkin!

• Ihanaa

Koska sinun tyttösi on tulossa maailmaan? Minulla on vielä 2 kk jäljellä.

• alisa
        Ihanaa kirjoitti:

Koska sinun tyttösi on tulossa maailmaan? Minulla on vielä 2 kk jäljellä.

olis kanssa vielä noin 2 kk jäljellä...Joulukuun alkua ovatten veikkailleet...

• nasuinen

meillä ensimmäinen on tyttö, sitten on kaksi poikaa ja neljättä kun odotin, kysyin lääkäriltä että kumpi on. sain siis noin puolessa välissä raskautta tietää että saan tytön.

olin onnesta sekaisin, ostin pienet punaiset nutut ja hatun, ja pidin salaisuuden isältäkin.

kerroin isälle vasta kk ennen syntymää että tyttö tulee. ja kaiken lisäksi tämä tyttö on lapsista kaikista eniten miun näköinen, muut ovat tulleet enemmän isäkseen. mummikin sanoo että aivan kuin oisi minä pienenä taas. :o)))

tytöt on todella ihania vaikka ovat pojatkin tavallaan, minullakin on tuo poikien maailma uutta mutta mielenkiintoista sellaista..silti ootan aikaa kun pikkusisko saa ison siskonsa vanhat barbit ja ponit leikkeihinsä. siskoilla on eroa 10 vuotta. isosisko on lisäksi aivan ihastuksissaan pieneen sisareensa, poikiin ei ole läheskään niin ollutkaan.

onnea synnytykseen!

ainiin..kolmatta lasta kun odotin, menin käynnistykseen, kysyin silloinkin kumpi on.lääkäri sanoi että tyttö..heh...synnytyksen jälkeen meni kaikilla suu väärälleen..se oli poika!!

että erehtyy nekin joskus :o)))

• toistaan odottava

Jos se olikin väärä arvio? Niinkin on monesti käynyt. Oletkin ihanan poikavauvan äiti. Et kai pettyisi?

• Yrittänyt

En tosiaan pettyisi, jos poika tulisi. Ultra, jossa kävin oli 3D -laite ja koska olin jo 32 rv:lla, luotan kokeneen lääkärin sanaan. Hän näytti minulle vauvan häpyhuulet.

Pettyä en voisi mitenkään, koska tätä vauvaa teimme todella kauan ja olin maailman iloisin, kun tulin raskaaksi.

Miksi suhtaudut noin synkästi asiaan ja miksi minä hölmö täällä joudun puolustamaan itseäni ja iloni aihetta???

• onni

pojat ovat 100 kertaa hitaampia ja tyhmempiä kuin tytöt. Tulet huomaamaan kerrassaan rakettimaisen kehityskaaren verratessasi tyttäresi kehitystä naapurin mölöpojan onnettomaan ähellykseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe