AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / KEEWAY viritys

KEEWAY viritys

124 Vastausta 18 362 Lukukertaa
Kuinka Matrixin saa kulkee, rajoittimet pois ja mahdolliset viriosat, mistä. Voi vastata, ajelen em. osilla suljetulla radalla. Ja muukin ko. viritys kiinnostaa. Tuntuu olevan aika tukkoinen. Mittari nopeus 45

näillä

Prikka pois, ja Matrix kulkee noin 60-65 km/h. Osta jälleenmyyjältä virisarja, ja kulkee 85-95 km/h.

Miten saan prikan pois...?

Totanoin... Kun on ottanut sen variaattorin kotelon pois, ni missä siellä se prikka on. Kun olen ottanut sen kotelon pois ja etsinyt sitä prikkaa eikä sitä tahdo löytyä millään sieltä koneesta... Niin missä kohtaa siellä se siaitsee... (minulla on keeway matrix)

Keeway

Eli variaattorin mutteriauki, vaatii pulttipyssyn, muuten voi tulla vahinkoa aikaan. Sitten varovasti variaattori irti ja rikka on n. sormuksen kokoinen hihnan alla oleva, joka estää variaattoria menemästä kiinni. Ilman piri sarjaa ei ainakaan mulla ollut hyötyä. Piri sarja antaa mittariin 70km/h ja bensan kulutus puolittui.

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

juu

juu prikka pois ota ja tilaa moposportilta cpi/keeway piristyssarja... kulkee varmaa 70 km/h

enemmän...

matrix menee virisarjalla ja prikan poistolla 80-90km/h...

moro

ei varmasti kulke yli 70 kun on prikka ja piri sarja keewayssa.. jos haluaa skootterin kulkemaan niin ostakaa ensin uudet välitykset (kaksi pientä ratasta) maksaa noin 130e mopo sportissa...

Haha :D

Hyvin taas tietämystä esson mopopojilla. Matrixissa on CPI:n paska mittari joka näyttää 80km/h kun oikeata vauhtia on 60km/h. Mitatkaa siihen hemmetin gepsiin ennenkuin sanotte tollasii. Keewayn vakio huoltoväylä on niin pieni että vaikka onkin vaakaminarellin kopiokone niin ei noilla lohkoilla pääse yli 65km/h :)
miten saan keeway f-actista loppuumaan semmosen tärinän joka tulee kun vauhtia on se 55km/h

teuskanen

no ei tasan mene.

miiiks?

mun keeway f-act ei kule ku 55km\h alamäes ja tasasel semmosen 50km\h ja oon ottanu prikan pois laittanut kilpa cdi boksin, 5,5 grammaset rullat uuden hihnan. johtuuks toi rullista? :))))

variaattorin kansi

millä ilveellä ton kannen saa auki ku ei meinaa aueta millään ku oon ottanu kaikki ruuvikki pois mutta ei kumminkaa avaudu.. mitä pitääs sitte tehä??

sehän

Aukeaa helposti... ota keskimmäinenkin ruuvikin pois, joka on kolon pohjalla polkimen oikealla puolella siinä varin keskellä, sitten pitäisi lähteä...
:DD itekki ihmettelin tota ekalla kerralla

paska

kiivissä prikan poisto ei vaikuta mitään, ja pirisarjalla kulkee n60km/H jos haluaa päästä yli 80km/h pitää olla 70cc, multivari, tehari, isompi kaasari

Kokemusta

Mun matrix kulkee vakiona 65 km/h... uutena ostin 07 malli, mutta kyl joku päivä tässä pitäis virittää niin onko mitään neuvoja mikä olis helpoin ja nopein tapa virittää.

keeway matrix

mul matrix kulkee vakiona 55 km/h ja virityksii pitäs tehä. miten sais kulkee ees 65 km/h

Gayway

Jos haluat moposi kulkemaan, mene jälleenmyyjällesi ja pyydä heitä ottamaan kurit ja rajoittimen pois. Tietenkin jos haluat moposi kulkemaan vielä kovempaa osta viritys sarja jolla hintaa on semmoiset 60e. Vakiosarja 65e.

matriksi kulkemaan

eli matriksin saapi kulkemaan vähä paremmin ku ottaa katin pois putkesta laittaapi piristys sarjan ja jonku 60-65 pääsuuttimen oma kerää noilla tempuilla tasasella mittariin sen 65 alamäkeen 75

kaikkein fiksuinta varmasti olis hommata tehoputki ja multivari niillä pitäs oikeilla varin ja kaasarin säädöillä mennä joku 70-80 :)

eipä välttämättä tarvi ees multii jos säädöt o kohallaa

joo elikkäs kyllä se pelkällä teharilla ja suuttimen vaihdolla sekä säädöt kohallee + ilmanputsarin "kuri" pois ni menee sen 70-80

Keewwwayy

Keeway Matrixissa prikan poisto ei auta mitään -.-

HAHA

Joo, sanot että Kiiwis kulkee 65? :D:D Niin, Keewayn mitteriin, se ei näytä 45 jlkeen lähelekään oikeita lukemia :D Kyllähän se mullaki on joihinki alamäkiin olevinaan menny 90 xD... Mutta kyllähän tuo tutkaan "pommitti" HURJAT 53 :D

...

http://justjoo.suntuubi.com/?cat=12 sieltä ohjeet aasta ööhö

hoi

Pakoaukko on puoliksi kuristettu ja sitä kun suurentaa nii kyllä kiihtyy kovempaa, sitten vielä se molo hukkaputki umpee nii vielä paranee. Alkukäyrän kuristus on n. 2/3 ruuvarin pidikkeestä, joka pitää leikata irti (kolmella hitsipisteellä kiinni) ja halkasija n. 1cm. Nopeutta tulee lisää ehkä 10-20km/h. Matrixissa on minarellin kopio kone joten siihen käy aika monta tehoputkea. 5g rullat olis ihan kivat. 07-08 mallit kulkevat mittariin n. 60-65km/h.

matrix

mun matrix kulkee vakioon 65km/h ja ollaa testattu auton mittariin ni kyllä se paikkansa piti.
ei varmasti mene...en oo nähäny ikinä vakio skootteria jaka kulukee yli 60 ja mulla kulukee itellä tasasella 72 gepsii putkesta kurit pois ja variaattorin prikka vegeen ja hukka putki tukittu....

älä ihmeessä hukkaputkee tuki!!!

hukkaputkee ei kannata tukkia !! kaikki nuoret tekevät sitä ja kun sen tukkii niin sen jälkee bensa ei pääse kiertämään siellä' ja bensa siirtyy ilmanputsarii ja koko mopos voi syttyä tulee!!! älä tuki sitä!!

joo o

Kyl hyvin tiedät asioista!! Yleensä se bensa kulkee pakoputkessa!

-.-

LOL, siellähän se bentsiini virtaa, pakoputkessa :D

matrix

ostin tänään suuri keeway matrixin 50cc uutena ja kaikki tehtiin tänään rekisteröinti ja vaakuutukset, kyllä se mittarin mukaan kulkee yli 70km/h mutta en tiedä onko se todellisuudessa niin paljoo mut jätti autot taakse kyll...09 malli oli

joooooooo

hahahh besaa hukkaputkessa =) VOI vittu!
kanttis olla hiljaa, jos ei osaa..........
se toimii varmaa varatankkina se hukkaputki.???? voi jumalauta reps......
Hahahaha anna mun nauraa xD

niinpänii

apollo orionissaki on kiina-mittari ja kaverin apollon mittari on sellain et jos lyö penkkii ni mittari nousee tappiin asti :D

paska oot

vitun tyhmä. kiivi kulkee prikalla ehkä max 49km/h. prikka pois nii OHO kulki sen 60 TASASELLA

keeway

matrixejakin on eri "malleja"
on kahdenlaisia pakoputkia ja mittaristoja, mutta myös kuristuksissa eroja. Mulla on -07 matrix jossa on digitaalimittaristo, prikan poisto ei vaikuttanut mitään.
Kaverilla sama vuosimalli mut eri pakoputki ja eri mittaristo ( päällepäin näkyvät erot ) ja luultavasti eri rajottimet koska hänellä mopo kulkee 60/h prikanpoiston jälkeen ja minulla alle 50km/h.

Kheeway vm-09-Lisää nopeutta??

Mro!Itellä on matrix vm 09!Miten sais kulukee n.60 km/h,dikimittari ja sen mukaan kulukee tasasella n 50 !!Mitä pitäis tehä,että kuitenki kestäis??kuka tietää??VASTATKAAS KUKA TIETÄÄ!!kIITOS

sama mulla

jeps sama mopo mulla ja saman verran kulkee vois koht pist virii kans

^^

joo mulla sama juttu. eli siis -09 keeway matrix ja tasasella huiput n.50..... mistä löytyis kuvallinen ohje prikan pois ottamiseen ? http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27200 ----> kuvat ei toimi :/ ja pitäs saada se prikka ny he*vettiin sieltä et pääsis kovempaa... ja onko kellään tietoo myydäänkö missään niitä takalipan ja 'rapakaaren' tilalle tulevaa muovi osaa ? tai siis sitä tuning hommaa.. http://www.aijaa.com/img/b/00640/3780123.jpg -----> siis tuommoista tarkoitan.. ja sen pitäs sopii matrix:iin, vai pitääkö ite tehä ?

vastauksia oottelen :)
ota putki irti ja laita se osiin...sitten vaan vejät ne kuristukset kuikkaan (pienevät putket 2kpl) ja variaattorin prikka pois....ja osta jäykempi variaattorin jousi......

Vain prikka pois!!

Joo eli mun matrix -09 kulukee nyt sen 60km/h kun otin vain prikan pois!kurit pois putkesta ja sit menee n.70km/h KYLLÄÄÄ!!!!!!

Huoh... :D

Joo-oh. Keewayn mittarisi näyttää ehkä sen 70km/h mutta oikeaa nopeutta katseltaessa voidaan puhua 55-60km/h. Muistakaa nyt se että mittari valehtelee poijaat :)

Ehkäpä ei

Ei ne lukemat yleensä mittarissa kymmenillä heitä, ellei sitten ole jokin pahasti vialla.

kurit pois

Missä kohti on pakoputken kuristukset. Hukkaputken tiedän. Mulla on uusi keeway ry 6.

vakio

keeway matrix -09 kulkee 75 kg alla 55 km/h. Prikka pois myöhemmin tällä viikolla

joo o XD

joo kyllä se kiiwin mittari vaan kusee kokemusta on :D, teharin kans isomman suuttimen (70) ilman putsarin kurit pois vp jousi 5g rullat ni kulki mittarii n.95 km/h , mutta sitte ku tuli kokeiltua gpsäänn ni hurjat 72km /h:DDD

keewayn huiput ?

Paljon kulkee vakio keeway matrix (2006) kun siihen ei laite muuta kuin Stage6 Pro replica putki ja
otetaan prikka pois ?

kaverilla

kaverilla keewey.. otti prikan pois kulkee nytte jotain 60-65...
itellä otettii prikka pois kiivin 2006 matrixsista ja ei auttanu yhtään mitää
Ostin stage 6 pro replica putken mikä suutin kannattaisi ja tarviiko muuta laittoa ?
Lähettäkää vastausta S.postii lollipoppi69@luukku.com KIITOS !

paskat

Keewayt on iha paskoja itellä tegnigassi putki kii, ilmanputsarin kuri veg, 5g rullat ja hebon vp jousi. kulkeepi sellaset 60 ja ottaa teho piikkejä ihan helvetin oudosti: aluks väätää iha saatana huonosti ja sit jossai 12km/h ottaa ekan piikin ja kiihtyy hyvin johonkii 32km/h ja sit hyytyy ihaku "vaihtais liian ison vaihteen" ja sit ku pääsee siihe 42km/h nii ottaa uuen piikin ja menee siihe 60...... -.- ja alamäkkee ku vääntää kaasupohjas ja pääsee siihe 68 nii rupee röpöttää niin perkeleesti.
Kaikki skootterit on hyviä. Niissä tuppaa vaan olemaan käyttäjänvikaa. Voi olla että sun keewayn kohokupissa ei ole tarpeeksi polttoainetta. Aiheuttaa kaasupohjassa ajaessa sen että välillä hyytyy kun polttoaineen taso laskee eikä suutin saa kunnolla bensaa.

(letkut puristuksessa, ilmakuplia letkuissa, alipaineletku vuotaa, kohokupin korvausilma tukittu, väärä polttoaineentaso kohokupissa)

Toisekseen jos saa nyt enemmän ilmaa pitää myös suutin vaihtaa isompaan jotta oikea seossuhde säilyy.

?

Totaaaa.... missäs se alipaine letku sijaitsee? Ja sellane kysymys viel ku taiat tietää hyvin mopoist, nii onks virtausmittaril mitää virkaa?

....

ei vittu mun matrix menee 87 digi mittarii ja eikä kuse yhtää kun gepsiiki katottu pelkkä tehari ja multivari ja 4,1g rullat ja prikka tietyst pois mut ei vaikuta tos matrix:s mitää..

M?

Mikä tehari ja mikä multivari sul on?

asd

laser x pro putki ja hebo next generation multivari

lol

tietääks kukaa et onko matrix:s cdi rajoitettu vai ei?
kuulkaahan pikkupojat...

älkää sitten ajelko niillä paskoillanne kevyen liikenteen väylillä jos viritätte.
muuten laitan yöllä esteitä tielle niin lennätte 10 metriä jos valvotte ja kaahaatte.
tuskin kukaan sun yötä tahallaan häiritsee mut mitä jos vielä kirjotat tuollasta paskaa joka on muille vaaraksi niin laitetaan sulle kävelyeste, kuulostaako reilulta?
Mulla on ainaki rajotin :D Mut ei kauaa. -07 matrixx
Tietääkö kukaa minkamerkkisiä tehoputkia keeway ry6 menee? Prikan oon ottanu pois mut ei auttanu juuri mitään (jtn 4kmh kovempaa :) ). Oisko mitään muita viritys keinoja? Kertokaa ihmeessä :)

kkkk

eiks kaikki vaakaminerallin teharit mee kii? :) jaa sit vaa isompaa pyttyä, ja jos ey halua teharia tai pyttyö nii osta piristys-sarja.

Hebo

Nyt ois niiku Hebon next generation vari kiinni ja teknigassi tehari, toi on muuten helevetin vaikee saaha säätöihin toi hebon vari -.- en suosittele kenellekkään!
isompi suutin
keeway tx
prikat pois
tehari
kuristukset pois

koko kaupungin nopein mopo
Saako Keeway ry6 2010 mallista mitenkään vilkkujen naksutuksen pois? Jos vaihtaa alkuperäiset takavilkut pois niin kuuluuko naksutus vielä vai johtuuko se jostain muusta..
^ johtuu vilkkureleestä.
jos vaihtaa takavilkut toisiin kuuluuko naksutusta enää?
missä kohtaa se vilkkurele on kyseisessä mallissa?
onko jollain kokemusta vuoden 2011 RY6 mallista? miten sais pienesti viritettyä, helposti takas saatavaa että menis vähän kovempaa :)
Ainakin itse tilasin Motor cornerista viriputken ja johan kulkee. Helppo vaihtaa ja pistää takaisin alkuperäinen,
jaiks , mullaki keeway ry6 ja haluun et se kulkee kovempaaa:) kaikki väittää etten osaa virittää koska oon tyttö mut aion näyttää et osaan eli voitteko kertoo jotenki selvästi et miten sen sais kulkeen kovempaa:D joooo kiits jo etukäteeee :)
ÖÖ, ihan ensiks kannattaa tilata piristys sarja esim: http://www.mc-scatter.com/pakoputken-kayra-keeway-matrix-p-22373.html

toi sopii ry6 ja sen jälkeen prikkapois ja isompi suutin... Niii kyl pitäis mennä tollaisella pienellä virillä sen 60km suoralla
.
osta pulttipyssy ja ota prikka poies nii menee sen 60kmh
otin tänään prikan pois ja kulkee 55 keeway ry6 :D
Mun ry6 menee vakiona 55.
väärän prikan taisit ottaa pois :D
Vakio ry6, suoralla tutkaan 59 km/h
Jos ostaa skootterin jossa on 2v takuu ja menee ottamaaan variaattorin holkin pois mutta laittaa vakioksi ennen huoltoa niin jos ne huomaa että on koskettu niin meneekö takuu pois tai muuta?
Pystyykö sitä tekemään huomaamatta?
tai siis sillain että huoltajat eivät huomaaa jos sen takia menisi takuu tai muuta xD
pystyy,osta kossupullo huoltomiehelle ........
Ei auta vilkkujen vaihtaminen naksutukseen!
keewayt on paskoja
Miten helvetissä saatte siihen mittariin jtn 90 km/h vaikka näyttää iha mitä sattuu ? :D Mulla se ei mee ees alamäkee ku 60 km/h mittari mukaan :D
itel keeway ry6 vakiona 56 km/h, prikka otettiin pois mut ei kulje enempää,aattelin et siinä on rajotin nii tilasin uuden cdi boksin. se saattais auttaa ainaki nuo ry6
hommaa kuriton alkukäyrä ja isompi suutin sit pitäs kulkee :)
tietääks kukaa et paljo fact 2010 menee prikan poistolla ja virialkukäyrällä?
mul on kyseinen malli ja menee sen 62km/h suoralla mut oon vaihtanu kyllä suutimen ja rullat.
Olisko jotai helppoi/halpoi tapoja saada Keeway RY6 kulkee kovempaa?? kulkee vaa 50km/h ja se on liian hiljaa.
kuinka kovaa keeway rx8 menee vakiona? ku ostin keewayn noin 1viikko sit ja kiinostai tietää kovaa menee faija väittää et menee yli 60km/h.
Moro! Mulla on keeway ry6 kanssa ja haluisin siitä hienomman, eli ollu tos suunnitelmissa et ottasin lokarin pois takaa ja vaihtasin vilkut siin samal, mut sit huomasin et ne vilkut pitäs olla varmaa katevilkut, joten kysyn tässä että saako normi vilkkuja mitenkää kiinnitettyy ?
Paljo keeway matrix kulkee vakiona kun meinaan ostaa sen uutena?
Mulla menee 06 matrixi 75 suoralla ilman prikkaa ja nopeus ei oikeesti ole kun sen 60-65.
Ja ne ketkä sanoo ettei prikan ottaminen irti auta yhtään mitenkään niin on aivan hakoteillä! :D Ja jos kokemusta on sen prikan otosta ja ei muka auttanut mitenkään niin olette ottaneet aivan väärän prikan irti :D
mite saa keeway ry6 2010 kulkee kovempaa ja lisää kiihtyvyyttä?
Mun ry6 kulkee 91 gepsii. otin prikan pois uus cdi boksi. 4,1g rullat ym muuta mukavaa
Mun keeway ry6 holkki pois putkest ni 63 ajettu tutkaa vakiona 50 km/h
no perkele. otin prikan pois ni kokovitun laippameni siliäksi :DDDDDD
mull on on keeway ry6 vakiona meni 50 ja oon vaihtanu kurittomaan alkukäyrään ja menee 57. paljo kulkee jos ottaa viel prikan pois ?? on tämän vuoden malli.
mulla on keeway fact 2010..... tyhjä putki prikka otettu pois ja ei kule kun hurjat 50 km/h......ja onko se CDI boksi rajoitettu vai ei?
säädöt päin vittua...itellä on sama mopo ja ei ole cdi rajoitettu, kulki kurittomana 60 oikeaa nopeutta ja nyt on kiinni multivar ja tehari niin huiput sen 75 oikeaa nopeutta
miten saa keeway rx8 prika pois??:)
avaa vari koppa, ota pultti pyssy 18 hylsy avaa ja ota etummainen lautanen irti poista sellanen sormus joka on sen tapinpäällä hihnan alla ja osat takas kiinni.
Pitääks kaikki katteet sivuilta ottaa pois jos haluu ottaa ton järjettömän kokosen kilventelineen pois?
Ei tarvitse kokonaan irroittaa. Työkalut mitä tarviit siinä hommas nii ristipää ja 10mm lenkki... :)
pitää ottaa
vitun JUNNUT! MITTARI KUSETTA KEEWAYSSÄ 10+. JOS OTTAA PRIKAN POIS KULKEE ABOUT 55KM/H
True story! XD
on kyllä mahoton vanha ketju, mutta vastaan silti. itsellä alla keeway f-act -07.
mulla on se alkukäyrän lopussa oleva pilli otettu pois, noin 4,5 grammaset rullat ja prikka pois, menee 57 km/h. tämä siis on ajettu gps, keewayn oma mittari näyttää noin 70 :d
mistä päin saa rajottimen pois keewaystä, minkä värine johto ja mitä sille pitää tehä?
Elää mee ite johtoja katkoo osta mielummi uutena rajoittamaton cdi boxi maksaa sen 20e...
kun täs luin näitä kommentteja niin tajusin että suurin osa teistä ei tiiä yhtää mittää keewaystä ....
ensinnäkin keewayn mittari kusee jollain 20 km/h (testattu juttu)
vakio varilla pääsee gepsii vaan 65 vaikka kaverilla oliki 70 cc kiinni ja tehari
Ittellä on keeway ry6. Se kulkee tutkaa 60km/h. Ei oo virittetty. Ostin uutena kaupasta vuosimallia 2010!! Haluisin et se kulkis pikkasen kovempaa ni ossaaks joku sannoo et auttaaks jos ottaa sen rajottimen punasen johon pois?? Kiitos jo etukäteen. =)
Kaada 5 litraa euroshopperin enerzi trinkkiä tankkii nii kulkee sen 188,6 suoral. :)
joo. itellä on keeway matrix 2012 vm. alkukäyrän pilli pois eikä kulje kun 52... vakiona meni sen 49 tutkaan. pitäskö suutinta vaihtaa isompaan jos haluaa että kulkee sen n. 60km/h?
EI se paska kestä viritystä.
Prikan poistamalla saa ainakin muutaman % enemmän tehoa mutta voi viedä senkin edestä itten bensaa, mutta sekin vähän riippu.

jossai mallaissa prikan poisto voi tuoda vain 1% huoppunopeutta/tehoa ja viellä +20% enemmän bensaa.
Vanha ketju, mutta Minkävärinen on Keeway Matrixin rajoittimen johto? :) Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Mulla olis keeway fact 2013. Miten saisin kulkemaan 60-65
RY6 on ihan huippu skode.Näyttää pieneltä superbikelta, hyvä ajettava, saa hyvin viritysosia - muistakaa että kaikissa 2-tahtisissa CPI/Keewayn skodeissa käy samat osat koneeseen ja useimmat esim. Yamaha Aeroxin ilmajäähykoneen (vaaka Minarelli) osat.Erona on karkeasti vain männäntapin ja kytkimen halkaisijat Yamahaan mutta esim. kaikki imusarjat ja läppäventtiilit ovat samoja ja nykyään Keewaylle saa paljon omia tehoputkia, sylinterisarjoja, parempaa variaattoria ja muuta.Ja kyllä sen saa menemään yli 80km/h jos tajuaa vaihtaa CDI boksin rajoittamattomaan malliin.Vakio boksi on rajoitettu mutta vasta joissain 10,000 rpm kohdalla eli korkealla eikä ole mitenkään äkkinäinen ja moni ei tajua sitä.
60-65 menee jos ottaa varista prikan pois, muuten ei nouse huiput paljoakaan mutta tehoa tulee kyllä lisää.Saatat joutua laittamaan myös isomman suuttimen.
mulla ois keeway ry6 kun virittää niin pitääkö kytkimelle / variaattorille tehdä mitään muutoksia?
Rajottimien pois ottaminen on ihan turhaa. Osta miluummin vaikka 82 cc pytty. Mäntineen, tiivisteineen ja kaikkinen se maksaa virijavara:ssa 41,90. Noilla "viritys" ehdotuksilla ei saa kuin pahan mielen kun skopa hyytyy ylämäessä.. Minun mopoaikanani (25 vuotta sitten) mopoon sai vääntöä pakoaukkoa leventämällä ja kiekkoja pakoaukkoa nostamalla. Ylösvirtauskanavien kiillotus myös auttoi hieman ja imuaukon myös. Joskus laskettiin hieman imuaukkoa, mutta sen kanssa piti olla tosi varovainen. Ja jos pakoaukkoa korotti paljon liikaa, moposta tuli taas laiska. Ei kai se 2- tahtimoottori kauheesti oo muuttunu supersportin ajoista?
 /   /  /  / KEEWAY viritys

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta