Iskurepliikkejä

Kertokaas tytöt

Kertokaas tytöt, millä sanoilla teidät saa syttymään? Eilinen mantrani "Kiinostaisiko paikka meidän sukuhaudassamme?" ei oikein tuottanut tulosta ja nyt kaivattaisiin pikaisesti uusia iskurepliikkejä.

39

22182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

en nyt osaa mennä sanoo mikä toimii, mut ainakaan muhun ei toimi noi kliseet. :)

• Kaunotar

Minut on aina vietelty rajuilla lausahduksilla ja otteilla. En pidä mistään tavallisesta ja pehmosta.
      Tässä muutama - kokeile niitä vapaasti:

- Hei, sinä naikkonen. Saanko sytyttää sinut tuleen? Haluan nähdä sinut palavana...

- Minä haluan iskeä sinut seinään. Ethän laittaisi pahaksi?

- Ulkonäkösi sokaisee minut. Silti lumoudun näkemästäni, vaikka silmissäni pimeni.

- Haluaisin kaataa sinut maahan (joten kampittamaan siis) ja uppoutua sylisi syövereihin (mahtaa olla big-lady kyseessä)

Tuossa muutama takuuvarma juttu. Toimii jokaisen naisen kohdalla eikä nainen varmasti jää täysin kylmäksi:)

• juupajuu

Ei pidä väittää että toimisi jokanaisen kohdalla sillä ei toimi. Minusta nuo sinun iskuvinkkisi olivat lähinnä mauttomia.

• beauty
        juupajuu kirjoitti:

Ei pidä väittää että toimisi jokanaisen kohdalla sillä ei toimi. Minusta nuo sinun iskuvinkkisi olivat lähinnä mauttomia.

No ethän sä nyt tosissaan tuota voinut ottaa, saatanan puusilmä! Eikö teillä oo yhtää huumoria jäljellä? Eiks toi ollut tsoukki tuo kysymyskin jo? Ainakin sen asettelu antoi sen vaikutuksen mulle... Heh heh heh hee... Kai nyt jokainen järki-ihminen tietää miten aikoo jonku iskeä. No huh huh... Ei voi kyllä huumorintajulla kehua:( Tylsää porukkaa ootte!

• Beautiful
        beauty kirjoitti:

No ethän sä nyt tosissaan tuota voinut ottaa, saatanan puusilmä! Eikö teillä oo yhtää huumoria jäljellä? Eiks toi ollut tsoukki tuo kysymyskin jo? Ainakin sen asettelu antoi sen vaikutuksen mulle... Heh heh heh hee... Kai nyt jokainen järki-ihminen tietää miten aikoo jonku iskeä. No huh huh... Ei voi kyllä huumorintajulla kehua:( Tylsää porukkaa ootte!

Et voi olla tosissas, ku pitää haukkua heti?! Mikä hemmetti teitä kaivaa, ku ei voi olla asiallinen?!

• juupajuu
        Beautiful kirjoitti:

Et voi olla tosissas, ku pitää haukkua heti?! Mikä hemmetti teitä kaivaa, ku ei voi olla asiallinen?!

Hyökkäys on pahin puolustus :) Siksihän sitä haukutaan yleensä. Jotkut ovat vain siitä hauskoja että vastuu on heidän mielestään vain ja ainoastaan kuulijalla/lukijalla, ei viestijällä itsellään :P

• gfhfgzj

Olisit samantien kysynyt: "Käyx sä usein täällä" tai "Meille vai teille?" Myöskin tokaisut: "Sun vanhemmat on varmaan simpukoita ku sä oot noin helmi" ym. "klassikot" toimivat varmasti (or not...) xD

• yritän

aina kysymällä HEI ONX SUL MESEE

• on tietenkin

Hei mä oon HE-MAN

• sanoisit

KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA! KAMPPULA!

• Kaunis kaksikutonen

Kaikki tämä irrationaalisten iskuvinkkien keksiminen on ihan pelkkää teeskentelyä. Vain pennut häikäistyy superimartelevista kommenteista. Vahvan itsetunnon omaava nainen ei tarvitse sen kummempaa imartelua kuin esim;
      hei kaunokainen, kuinkas se ilta on sujunut.

Mä en oikein ole koskaan ymmärtänyt älytöntä sanoilla jeesustelua. Miehestä joka tulee puhumaan kuin yhden tuhannenyön saduista, jää puhtaasti turhan yrittämisen maku.

Enemmän suosittelisin välitöntä ja avointa hymyä, suoraa intensiivistä katsekontaktia ja puheenaloituksia normaaleista päivänaiheista. Niin voi päästä jopa tutustumaan ja puhumaan naisille kun ei tule heti torjutuksi sen takia että on vaan "yksi" asia mielessä. Ei siihen sanoja tarvitse, että näyttää toiselle kiinnostuksensa kun vain viitsii olla laittamatta sitä kylmyyden naamiota naamallensa.

• Jape/

Juuri näin! Kuunnelkaa mitä naiset sanoo, sillä he ovat yleensä oikeassa näissä asioissa ;) Jollain tälläisellä iskurepliikkillä voi olla hyvä aloittaa keskutelu, jolloin näytät vastapuolelle hyvän huumorin tajun. Mutta tälläisten vitsien ja satujen kertominen tekee pitemmänpäälle sinusta pellen ja vastapuolen on vaikea ottaa sinua vakavasti. Kun olet tehnyt avauksen ja huomaat tytön/naisen olevan kiinnostunut niin seuraavana sinun tulee ansaita hänen luottamuksensa ja kunnioituksensa. Sitten sinun pitää päättää, mitä haluat? Jos et halua kuin yhden illan juttuja, niin tästä on hyvä jatkaa peliä ja yrittää viedä peli loppuun asti. Jos taas haluat jotain vakavampaa? Puhalla peli jossain vaihees poikki, vaihtakaa numeroita ja sopikaa treffit. Jossain muualla kuin baarissa. Kaikki on sosiaalisista taidoista kiinni.

• nuita juurikaan

käytä tuommosia repliikkejä. alotan yleensä että miten menee, tai muuta. kokemuksien kautta olen oppinut että paras tapa päästä naisen pöksyihin on, että ei heti ensimmäisenä esitä kiinnostunutta ja hirveää pesäkeisaria, vaan jutustelee naiselle nöyrästi ihan tavallisista asioista..

• Ramppe

Hienot sääret. Milloin ne avautuvat? , Tiedätkö, jos minä olisin sinä, minä rakastelisin kanssani, Oletko rentouttaja? Minä näet olen kankeana...., Ostanko sinulle drinkin vai haluatko vain rahat?
      Nuo vaatteet näyttäisivät hienoilta ryttyisessä läjässä makuuhuoneeni lattialla.

• hyviä! xD

Mahdat olla aika peto. xD

• Diipa-man

KÄYNKS MÄ USEIN TÄÄLLÄ! Aina lohkee piparia....

• kaataja !!

kehu tytön ulkonäköä! jos sillä on hiukset duunattu, kehu niitä, jos kynnet, kehu niitä, jos on pieni roiskeläppä, kehu sen sääriä, avonainen pusero, kehu titsejä, jos siistit kuteet, kehu niitä jne....
      ekana iltana ei tartte saada kuitenkaan.

yli 100 tasokasta kaatoa .....

• paras

...iskurepliikki: Lähetään KAMPPULAAN jatkoille!

• uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

1."Sun vanhemmat on varmaan simpukoita ku oot noin helmi"
      2."Meille vai teille?"
      3."oisko sulla karttaa taisin eksyä sun silmiis"
      4."unohin mun numeron, voitko lainata omaas?"
      5."oot sokeria mun huulille"
      6."oot niin kaunis, että silmiin sattuu"
      7."sun hiukset sopis hyvin yhteen mun lakanoitten kanssa"
      noihin ite lämpenisin. mukana myös perinteinen meille vai teille :D

• ===))))

"lätkytelläänkö kusivehkeitä yhdessä"

• esimesimesim.

"Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä, vai kävelenkö uudestaan ohi?"

• äpåjrghb

Mennäänkö panemaan?

• kumiankka ammeessa

käyn paskalla...pyyhitkö perseen?

• on iloinen asia

^ ^^ näiden kahden ylemmän kommentin antajalle on tainnut tuo oma nyrkki tulla tutuksi...

Olemalla oma itsensä ja ENNEN kaikkea huomioimalla naista vaikka pienellä eleellä niin yksinäisyydestä tarvitse kärsiä

Ja toisaalta susta oikeen kiinnostuneet ei katoa vaikka kuinka piereskelet :)

• Random ööö
        on iloinen asia kirjoitti:

^ ^^ näiden kahden ylemmän kommentin antajalle on tainnut tuo oma nyrkki tulla tutuksi...

Olemalla oma itsensä ja ENNEN kaikkea huomioimalla naista vaikka pienellä eleellä niin yksinäisyydestä tarvitse kärsiä

Ja toisaalta susta oikeen kiinnostuneet ei katoa vaikka kuinka piereskelet :)

"hei makeet kengät. Ne sopis hyvin mun eteiseen." sit "hei makeet vaatteet. ne sopis hyvin mun makuuhuoneen lattialle"

• sampsa.....
        Random ööö kirjoitti:

"hei makeet kengät. Ne sopis hyvin mun eteiseen." sit "hei makeet vaatteet. ne sopis hyvin mun makuuhuoneen lattialle"

mihis kaunokainen on pyrkimässä...? haluukko kuulla mun määränpään? no se olet sinä? en esitä enkä huijaa... enkä haluu mitään halpaa muijaa? mä haluun sut.....!

• Windie

Jos et saa tytöiltä vastausta, niin kysy aikuisilta naisilta, jooko. ;)

• AAAAAAAAAAAAAAAAA

Jos oot lähös pelii noil reploil (Sattuiko? Kun putosit taivaasta. Enkeli!), ni ei kannata ees lähtee ollenkaan.
      Saattaa upota joihinki tyttöihin ja tarkotan siis, ihan tyttöihin 14-16vee.
      Jos et pysty alottamaan "normaalia" keskustelua" toisen kanssa ja puhuu vaa niit näit, ni ala homoksi.
      Ei se ole mitään astrofysiikkaa. keskutelemalla vastakkaisen sukupuolen kanssa huomaat hyvin nopeasti kuinka kiinnostunut hän on sinusta, vai onko ollenkaan. Ja jos on, ni yleensä se lähtee siitä ihan omalla painollaan etenemään, minne ikänäkin...
      EI OLE MITÄÄN TAIKA SANAA/LAUSETTA, JOLLA PIM! HAARAT AUKEAA.

• pupivosu

Kokeile tätä. Yks kundi sai multa...

- Äiskälläsi oli tosi liukas ja kiihkeä kyyti v. 1979. Pääsenkö vertailemaan.

....rukkaset ja korvapuustin.

• Ramiiii

Mun mielestä puhe on kokoajan ollutkin tytöistä eikä naisista :) Rullaas sinne ylemmäs ennenku alat marisemaan. Kurppa.

• naima-aslak kilkki
        pupivosu kirjoitti:

Kokeile tätä. Yks kundi sai multa...

- Äiskälläsi oli tosi liukas ja kiihkeä kyyti v. 1979. Pääsenkö vertailemaan.

....rukkaset ja korvapuustin.

Et viittis enää muistutella. Pikku siskoltasi kuitenkin sain

• Joo o...

Alota sillä, et: onks sun jalat kipeet? Sit se luultavasti vastaa että: ei, tai on vähän, tai jotai sellasta. Sit vaa kylmästi heität et: aijaa... noku oot koko päivän juossu mun ajatuksissa. ;)

Aina tuli pillua tolla ku jakso sitä tarpeeks hakee :D

• Nää toimii yleensä

"Hei kaunis tyttö, pannaanks ulostusvärkit yhtyen?" ja "Hei neito, kiinnostaisko liittää toistemme virtsauselimet yhteen?":)

On toiminut ennen ja toimii vielä tänäkin päivänä pubeissa ja yökerhoissa.

Nimim. "kaataja"

• 14+5

Miten olis jos lähettäis nussimaan kusivehkeet yhtyen...;)

Mites jos mentäis tutkimaan toistemme virtsanerityslaitteita meille?;)

Mites olis jos kutsuisin sut meille yökylään ja koputtelisin sun "takaovea"?;)

Nää on toiminu ainaski porvoon diskolamppujen alla....

• Gentle Manni

Avaatko lukkopihdit vai paukutanko perälautaan?

• Lilli Kuusa

Vanha harmaapartainen ukko ehdotti Viking Amorellalla, että mentäisiin hänen hyttiinsä katsomaan ikonikokoelmaa. Minä, aloiteleva taideopiskelija, suostuin ja ukko juotti minun känniin ja pani kolme pitkää varvia isolla, tummanpuhuvalla kyömykullilla. Voe mahoton miten tek hyvvää.

• 18+10=28

"Saisinko tehdä gynegologisen tutkimuksen gentitaalialueillesi kotivastaanotollani?"

"Saisinko tehdä perustavaa laatua olevan tutkimuksen peräsuolesi sekä virtsauslaitteistosi toimintakunnon selvittämiseksi?"

• ergwsegh

ei hitto kun on kipeetä porukkaa liikkeellä...
      mua ei olla koskaan isketty millään "iskurepliikeillä" IKINÄ..on vaan alkanut miehen iskuyrityksen ohessa naurattamaan tai säälittämään ihan hirveästi..

tykkään ite enempi normaaleista keskusteluista..tai sitten olen tehnyt sen ratkaisevan aloitteen itse kun mies ei ole saanut aikaiseksi..
      mutta teenkin aloitteen/lähden miehen mukaan vain silloin kun olen oikeasti kiinnostunut. toisin sanoen en ole ollut koskaan "helppo" .
      olen arvostanut itseäni aina sen verran etten lähde ihan kenen tahansa pantavaksi, ja muutenkaan ei ole ollut kuin ehkä 2 yhden yön juttua, muuten ihan vakavampia suhteita on ollut.

ikuisesti on jäänyt yököttävimpänä repliikkinä mieleen yksi jätkä joka ihan pokkana heitti mulle yökerhossa kun olin hakemassa takkiani narikasta että:"lähdetkö panemaan mun luo"..joo, EN LÄHTENYT..

suomalaisilla miehillä on niiiiiiin paljon opittavaa naisten iskemisestä ja liehittelystä..jos meinaan haluaa että "piparia" mahdollisesti saisi.

• :))

Paras iskurepliikki on ainaki se, et sanot, et tyttö on kaunis, yms

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      39
      3001
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      35
      2238
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      48
      2149
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      2009
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      54
      1726
    6. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      57
      1469
    7. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      16
      1442
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      111
      1186
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      915
    Aihe