Mikä kiihottaa eniten?

naisessa/miehessä

Minusta kiihottavinta on, kun on tiukat napahousut
naisella. Miehen pepusta yleensä naiset tykkää
kuulemma.

16

3903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipunen

      Hmm...ei voi nimetä yhtä kohtaa, mikä on kiihottavin. Ihmiset ovat niin yksilöllisiä. Jokaisesta löytyy jotain kaunista, kun "sillä silmällä" katsoo. Minut voi lumota vaikkapa miehen pehmeä, seksikäs puheääni. Lihaksikkaita ja kiihottavia peppuja miehillä näkee valitettavan harvoin, joten yleensä pitää etsiä jotain muta katseltavaa. Miehen kädet ja pohkeet voivat myös saada aikaan kuumia väreilyjä! Voi miettiä miltä tuollaiset kädet tuntuisivat omalla vartalolla...hmm. Hyvät selkä- ja rintalihakset ovat ihan jees. Tietysti kasvojen piirteet ja ilmeikkyys ovat tärkeitä. Itse pidän sellaisista nauravasilmäisistä miehistä. Ja yksi hassu kohta mihin kiinnitän huomiota on korvat...!!! Silmät ja katseen laatu kertoo myös paljon. Kiihottavimmillaan mies on mielestäni silloin, kun hän ei itse edes tiedä olevansa tarkkailun kohteena eli keskittyessään johonkin ruumiilliseen työhön...esim.autoa korjaavaa miestä katsellessaan voi moni nainen tuntea pikkuhousujen kostuvan ;). Minua ainakaan ei kiihota pätkääkään itseään täynnä olevan näköinen kiiltokuvapoika kesäisellä kaljaterassilla talvella treenaamiaan lihaksiaan esittelemässä...yök...siinä on aito miehisyys kaukana! Aidot suomalaiset työmiehet on yleensä niitä namipaloja joissa katse naisen katse lepää!

      • mummo ikäpalstalta

        Tätähän mä oon aina sanonu. Remonttireiskatyyppi on minuun aina eniten vedonnut ja moottoripyörän raplaaja.


      • yh isä 35
        mummo ikäpalstalta kirjoitti:

        Tätähän mä oon aina sanonu. Remonttireiskatyyppi on minuun aina eniten vedonnut ja moottoripyörän raplaaja.

        Kyllä se on naisessa sirous ja iloisuus;)
        Esim.Arja Koriseva tai Heidi Kyrö.Ei liian hintelä eikä liian pönäkkä vaan SIRO JA ILOINEN;)


    • täältä jostakin

      Miehessä itsevarmuus/selkärankaisuus.

    • janina

      Miehessä on seksikästä pituus, lihasta ja iso maha. Myös ronskit jutut ja äijämeininki saavat ison plussan. Hjallis Harkimo ja ns. mallipojat oksettavat.

    • Hmmm

      Itse pidän fyysisesti vetävänä pitkiä, voimakkaan näköisiä miehiä. Miehen ei saa olla liian "sliipattu".

      • AlmandaN

        Minä haluaisin vielä lisätä, kasvot kuin kirveellä muotoiltu! Hmm.. pikkaisen käytetty myös hiomalaitetta, ettei tule piikkejä...


      • vielä nuo
        AlmandaN kirjoitti:

        Minä haluaisin vielä lisätä, kasvot kuin kirveellä muotoiltu! Hmm.. pikkaisen käytetty myös hiomalaitetta, ettei tule piikkejä...

        hyvin muodostuneet ja lihaksikkaat hauikset ja nallekarhumainen olemus..mur..ja nainen melkein rukoilee saada olla saaliina ;)


      • AlmandaN
        vielä nuo kirjoitti:

        hyvin muodostuneet ja lihaksikkaat hauikset ja nallekarhumainen olemus..mur..ja nainen melkein rukoilee saada olla saaliina ;)

        ...Rukoilee...? Hunajan kanssa (kehoni kauttaaltaan sivelty...) olisin keväällä "Pesäkolon" edessä odottamassa tätä hmm... heräävää nallekarhua.


      • totuus org
        AlmandaN kirjoitti:

        ...Rukoilee...? Hunajan kanssa (kehoni kauttaaltaan sivelty...) olisin keväällä "Pesäkolon" edessä odottamassa tätä hmm... heräävää nallekarhua.

        makean nälkä ;))


    • manilla

      Leveät hartiat ja iiihanat selkälihakset.. Sydän pomppailee jo ajatuksestakin :)

    • naisessa

      Hyvä perse, sellanen kauniin pyöreä,rinnat,nännit jotka kivasti paidanläpi näkyy.
      No tietysti silmät ovat suuressa osassa kokonaisuutta tärkeät.
      Hyvä ryhti, kuinka kantaa itseään.

    • Helposti kiihottuva

      Minua kiihottaa pelkkä poikaystävän nimen sanominen vähissä vaatteitta

    • 8765544467

      Tämä olikin hyvä ja virkistävä aihe.:P
      Minut saa ajatuksien pauloihin nainen,
      jolla on pyöreä peppu..suht iso sellainen
      Sitten yks mihin kiinnitän katseeni on kädet..
      pienet ködet,ovat tunteelliset.

    • Jänkhä.

      Minä kiihotun kun ajattelen lehtoria vaimon kanssa. Vaimo oli
      lehtorin rakastajatar yliopistossa.

    • pikkuomppopeppulihas

      ongelmia roppakaupalla : nallekarhulla voi olla selkä mutta ei timmit habat saati peppu.kireä paita rinnat ei näy myöskää nallemaiselta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe