HYVÄ SAMURAI 50,110&200!!!!!!!

minigun

oon alkanut saaha tarpeekseni noista vituttelu viesteistä. Ei teillä idiooteilla oo oikeutta haukkuu noita koneita. Mun mielestä samurai on ihan hyvä harraste pyörä. Totta on, ettei se sovi kisakäyttöön, mutta metsässä ajeluun ja muuhun kevyempään ajoon se käy hyvin. Kaikki ne jotka haluavat ajaa vapaasti metsässä, temppuilla ja harjoitella krossia niin kantsis ostaa Samurai. Itse oon tosi tyytyväinen siihen. Ajatelkaa hyvät ihmiset. Vittu teillä ei oo oikeutta lytätä ihmisiä tuohon tyyliin että:"samurait on paskoja eikä niillä tee mitään". Sekin on vale että samuraihin pitäisi vaihtaa sika useeti männät. Itelläni on ollut Samurai 200 vuoden enkä oo huomannu mitään vikaa paitsi, että tarrat lähtee sen kyljistä äkkiä. Pyytäisin kaikkia viisaita liittymään tähän ketjuun. Se on totta, että japsit on parempia kun kiinan kopiot,mutta mitä järkee on ostaa yli neljällä tonnilla laatu krossi jos ei aijo ajaa kisaa. FAKTAA:Samurai 200 crossin kori ja muoviosat on kopioitu KTM:stä ja moottori Hondasta.

180

53042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahhahh

      "FAKTAA:Samurai 200 crossin kori ja muoviosat on kopioitu KTM:stä ja moottori Hondasta."

      Missähän KTM:n mallissa on tuollainen ei iso, eikä pieni "kori", mikäli tällä runkoa tarkoitit? Muoviosissa ei ole minkäänlaista yhdennäköisyyttä minkään vuotiseen Kotariin. Moottorista en sano mitään, saattaa olla Hondan lisenssillä tehty "yleismoottori", jota käytetään kymmenissä erilaisissa kiinalaisissa laitteissa.

      • Yks Joka on ostanu Samurai ...

        Minulla on samurai 110 ja on aivan helkutin hyvä
        ja ne jotka sitä haukkuu on aika pöljii mut 50cc voi sanoo et on aika paska


      • NO niinpä
        Yks Joka on ostanu Samurai ... kirjoitti:

        Minulla on samurai 110 ja on aivan helkutin hyvä
        ja ne jotka sitä haukkuu on aika pöljii mut 50cc voi sanoo et on aika paska

        Vittu minnuukkii ottaa jo päähän ku kaikki sanoo samuraita Paskaks mut itelläni on samurai 110 ja ihan unelma vehe tämmöselle alottelijalle, ja halpa, ei mitään järkee ostaa heti joku 3 tonnii maksava yamaha ja rikkoo se heti.. OOn SAMAA MIELTÄ SAMURAI ON HELEKKARIN HYVÄ VEHE!


      • lolHHJTJTJ
        NO niinpä kirjoitti:

        Vittu minnuukkii ottaa jo päähän ku kaikki sanoo samuraita Paskaks mut itelläni on samurai 110 ja ihan unelma vehe tämmöselle alottelijalle, ja halpa, ei mitään järkee ostaa heti joku 3 tonnii maksava yamaha ja rikkoo se heti.. OOn SAMAA MIELTÄ SAMURAI ON HELEKKARIN HYVÄ VEHE!

        SAMURAI ON IHAN PASKA!!!!


      • vipe1
        lolHHJTJTJ kirjoitti:

        SAMURAI ON IHAN PASKA!!!!

        monella samurailla oot ajanu? itellä on tommonen 200cc ja ihan hyvä! on ollu kawasakeja monta mutta kuluu pensaa 20l päivä niin ei oo rahaa ostaa pensaa niin ostin samurain niin menee tankki viikossa! ota pelle mikä pyörä vaan alle niin mennään raalle kattomaan kunpi pärjää


      • kopio crf:n tyytyväinen omi...
        lolHHJTJTJ kirjoitti:

        SAMURAI ON IHAN PASKA!!!!

        ittelläni on ollu tällänen 500 euron 110cc kopio honda ja oon ollu tyytyväinen. tottahan se on et nää on ihan paskoja verrattuna johkin kunnon crosseihin esim näihin oikeisiin honda 100 kuutioissiin. mut hinnassa on paljokin eroo. tollanen crf 100 f:kin maksaa 3100 € .
        eli jos jotain piha rässiä hakee niin kannattas ostaa joku kiinan paska..vaikka ny joku samurai..


      • shsh

        lärvi umpeen apina


      • samurai
        Yks Joka on ostanu Samurai ... kirjoitti:

        Minulla on samurai 110 ja on aivan helkutin hyvä
        ja ne jotka sitä haukkuu on aika pöljii mut 50cc voi sanoo et on aika paska

        ite oot paska ja isäs oli vel paskempi


      • paakee
        Yks Joka on ostanu Samurai ... kirjoitti:

        Minulla on samurai 110 ja on aivan helkutin hyvä
        ja ne jotka sitä haukkuu on aika pöljii mut 50cc voi sanoo et on aika paska

        samurait on hyvii jos aikoo harjotella. mut eihän ne
        rungot kestä semmosta kisa hyppyytystä. Ja se joka sanoo et ne on laiskoja paskoja nii ostaa isompi kuutioisen eikä tuu tänne jurnuttaa, jos 500cc tuntuu vielä laiskalta nii työntäkää päät perseesee


      • samurai
        NO niinpä kirjoitti:

        Vittu minnuukkii ottaa jo päähän ku kaikki sanoo samuraita Paskaks mut itelläni on samurai 110 ja ihan unelma vehe tämmöselle alottelijalle, ja halpa, ei mitään järkee ostaa heti joku 3 tonnii maksava yamaha ja rikkoo se heti.. OOn SAMAA MIELTÄ SAMURAI ON HELEKKARIN HYVÄ VEHE!

        mullaki on samurai 110cc ja on ihan helvetin hyvä otin kisaa 75cc 2 tahti crossii vastaa ja voitin et se 110cc ei oo paska


      • samurain omistaja

        runkohan ei paljoa kestä mut hitsataan lisää tukea niin runko kestää.. ainaki jängällä revittämisen ei ole väännöstä pulaa ja rungon kestoon!ainut mikä menny niin kaasarin kurkku poikki mistä saa uuden.. ? käykö tähän pyörään mikään osa suoraan laatu pyöristä...? esim. kiekot..?


      • perspyyhe
        Yks Joka on ostanu Samurai ... kirjoitti:

        Minulla on samurai 110 ja on aivan helkutin hyvä
        ja ne jotka sitä haukkuu on aika pöljii mut 50cc voi sanoo et on aika paska

        nii,onhase helppo sanoo että samu on paska jos isi ja äiti maksaa jonku paremma vehkee ja pyyhkii vielä perseenki,ei paljo nappaa mitä juppi pennut sanoo.....äiti ja isi maksaa LOL


      • höm höm
        lolHHJTJTJ kirjoitti:

        SAMURAI ON IHAN PASKA!!!!

        itse olen 14v omistan samurai 110cc:n ja hyvin vie painan jotaan 60kg eikä ole liian pienikään..ei kyllä hyydy vääntöä on paljon ja menee kolmosellaki ylämäen ylös pinta-kaasulla...toi väite että "se sopii vain 9vuotiaalle 30kg painoselle kersalle" ei pie paikkaansa.ei vedä vertoja oikeelle laadukkaalle krossille mutta pihalla,mökillä,metässä ja montuilla olen ajellut ja tyytyväinen olen...ei kestä ainakaan isoja hyppyjä mutta normaali ajoa kestää hyvin.on hajonnut vaikka mitä mutta pikkurahalla saatiin kuntoon eikä enää ole hajonnu,ruuvit vain löystyy.


      • itel on
        NO niinpä kirjoitti:

        Vittu minnuukkii ottaa jo päähän ku kaikki sanoo samuraita Paskaks mut itelläni on samurai 110 ja ihan unelma vehe tämmöselle alottelijalle, ja halpa, ei mitään järkee ostaa heti joku 3 tonnii maksava yamaha ja rikkoo se heti.. OOn SAMAA MIELTÄ SAMURAI ON HELEKKARIN HYVÄ VEHE!

        samurait on hyvää tavaraa


      • |\|\
        Yks Joka on ostanu Samurai ... kirjoitti:

        Minulla on samurai 110 ja on aivan helkutin hyvä
        ja ne jotka sitä haukkuu on aika pöljii mut 50cc voi sanoo et on aika paska

        Mulakin on 110cc ja ihan BEST! tosi hyv' kulkupeli..


      • kolli_81

        jos sulla ei oo silmiä päässä niinku epäilen niin jos katsot tarkemmin samurai 200cc muovi osia nii näyttää hondan katteilta! ja samurai 200cc moottori on kopio yamaha 200yzf vm-1984 .jos et usko nii hamua tollane kone nenäs eteen tai helpommalla pääset ku googletat ...niin ja ennenkun haukut kiinalaiset niin sun hondan moottorissa on valitettavasti kiinalaiset osat sisässä,ei kaikki mutta on koska ainakin hondan moottoriin tehdään kiinassa joitain osia ja ne vaan kasataan japanissa/euroopassa.. että hauku sinä vaa kiinalaisia ni osuu pilkka omaan nilkkaan..


      • ahti94
        kolli_81 kirjoitti:

        jos sulla ei oo silmiä päässä niinku epäilen niin jos katsot tarkemmin samurai 200cc muovi osia nii näyttää hondan katteilta! ja samurai 200cc moottori on kopio yamaha 200yzf vm-1984 .jos et usko nii hamua tollane kone nenäs eteen tai helpommalla pääset ku googletat ...niin ja ennenkun haukut kiinalaiset niin sun hondan moottorissa on valitettavasti kiinalaiset osat sisässä,ei kaikki mutta on koska ainakin hondan moottoriin tehdään kiinassa joitain osia ja ne vaan kasataan japanissa/euroopassa.. että hauku sinä vaa kiinalaisia ni osuu pilkka omaan nilkkaan..

        samurain 200cc kone on kopio hondan koneesta käy suoraan hondan 3 pyöräseen mönkiään ja derbin eduro 125cc 4t on hondan kone


      • lkasdihyiohsafo
        Yks Joka on ostanu Samurai ... kirjoitti:

        Minulla on samurai 110 ja on aivan helkutin hyvä
        ja ne jotka sitä haukkuu on aika pöljii mut 50cc voi sanoo et on aika paska

        oikeassa olet parhaita maailmassa


      • ***ni
        vipe1 kirjoitti:

        monella samurailla oot ajanu? itellä on tommonen 200cc ja ihan hyvä! on ollu kawasakeja monta mutta kuluu pensaa 20l päivä niin ei oo rahaa ostaa pensaa niin ostin samurain niin menee tankki viikossa! ota pelle mikä pyörä vaan alle niin mennään raalle kattomaan kunpi pärjää

        otan robbie maddisonin pyörän ni katotaa kumpi voittaa


    • Tumppi-82

      Samurai on varmasti ihan ok vehje alle ~13vuotiaalle ellei aja oikealla enduroreitillä tai crossiradalla.
      Enduro- tai crossi radalla voi ajaa myös kuntoilu/harraste mielessä ilman kisoja.
      Itsekään en juuri kilpaile.
      Itse ajoin muutaman vuoden erillaisilla crossivehkeillä vain pellolla ja metsäteillä. Mutta kun aloin käymään aktiivisesti radalla niin hauskuus moninkertaistui ja taitojen kehityksen huomasi. Tässä vaiheessa Samuraista olisi viimeistään luovuttava.

      Ja Samurain kone ei ainakaan ole mistään tämän eikä viimevuosikymmenen Hondasta. Itsekin kuulin että koneena olisi pilkuntarkka kopio Honda XR:stä, mutta omistan XR:n ja voin kertoa että moottoreissa ei ole mitään samaa paitsi tahtien lukumäärä. Joten kerrohan mistä Kotkasta runko katteet ovat ja mistä Hondasta moottori?

      • minigun

        En tiiä mallia mutta satun tuntemaan miehen joka on töissä tallilla missä on KTM krosseja ja missä valmistetaan n ryhmän Subaru Impreza wrx:sää. Kerran näin sitä Varkauden saiturin mekassa(asun Varkaudessa) ja sanoin itselläni olevan samanmoinen kaksatanen Samurai kun siellä.Hän sanoi että tuo on ihan KTM:mmän näköinen. Se on totta että arvelisin moottorin olevan Hondan kopio koska varsin moni väittää niin. Ja kyllä sitä luulisi KTM:mmän tallilla töissä olevan tunnistavan kotarit ja samannäköiset


      • endurokuski
        minigun kirjoitti:

        En tiiä mallia mutta satun tuntemaan miehen joka on töissä tallilla missä on KTM krosseja ja missä valmistetaan n ryhmän Subaru Impreza wrx:sää. Kerran näin sitä Varkauden saiturin mekassa(asun Varkaudessa) ja sanoin itselläni olevan samanmoinen kaksatanen Samurai kun siellä.Hän sanoi että tuo on ihan KTM:mmän näköinen. Se on totta että arvelisin moottorin olevan Hondan kopio koska varsin moni väittää niin. Ja kyllä sitä luulisi KTM:mmän tallilla töissä olevan tunnistavan kotarit ja samannäköiset

        menee toi ehkä takapihan leikkikaluna, mutta jos aletaan ajaa nii ei tee yhtään mitään. oletko koskaan ajanut oikealla crossipyörällä?

        toi väite, että runko on kopioitu KTM ja moottori Honda kopio. on se kumma ku ne kiinan pojat osaa kopioida niistä täysin erilaisia. Ei noissa Samuraissa ja muissa kiinahärveleissä oo minkäänlaisia ominaisuuksia ajaa.


      • samurai
        endurokuski kirjoitti:

        menee toi ehkä takapihan leikkikaluna, mutta jos aletaan ajaa nii ei tee yhtään mitään. oletko koskaan ajanut oikealla crossipyörällä?

        toi väite, että runko on kopioitu KTM ja moottori Honda kopio. on se kumma ku ne kiinan pojat osaa kopioida niistä täysin erilaisia. Ei noissa Samuraissa ja muissa kiinahärveleissä oo minkäänlaisia ominaisuuksia ajaa.

        Samurai on aikuisten laite. Se on tarkoitettu sinne missä ei skootterit pappatunturit pikkukrossit ja muut kule.Ite oon kokeillu 250 Honda nelaria joka on parempi kun samurai. Tosin itelläni ei oo koskaan oolu siihen rahaa ja nyt on tallissa Samurai 200 cross. Se on hyvä metsään ja montulle muttei kisaan.


      • cross 200
        samurai kirjoitti:

        Samurai on aikuisten laite. Se on tarkoitettu sinne missä ei skootterit pappatunturit pikkukrossit ja muut kule.Ite oon kokeillu 250 Honda nelaria joka on parempi kun samurai. Tosin itelläni ei oo koskaan oolu siihen rahaa ja nyt on tallissa Samurai 200 cross. Se on hyvä metsään ja montulle muttei kisaan.

        Tää näyttää menneen vituttelu viesteilyks niinku minigun sanoi. Kyllä samurai on kova kone metsässä ja montulla vmuttei radalla.


      • cross+enduro
        cross 200 kirjoitti:

        Tää näyttää menneen vituttelu viesteilyks niinku minigun sanoi. Kyllä samurai on kova kone metsässä ja montulla vmuttei radalla.

        Tää vaikuttaa pikkulasten vittuilu palstalta. Ja eikös tuo tumppi-82 tullu pelleilemään tännekkin. Aijemminhan tuo pelle höpötti sellaista skeidaa jotta kuskin paino vaikuttaa krossipyörän nopeuteen jne... Painukaa äitiinne nussimaan pellet. Tää on tosi:Samurai is best!


      • Tumppi-82
        cross+enduro kirjoitti:

        Tää vaikuttaa pikkulasten vittuilu palstalta. Ja eikös tuo tumppi-82 tullu pelleilemään tännekkin. Aijemminhan tuo pelle höpötti sellaista skeidaa jotta kuskin paino vaikuttaa krossipyörän nopeuteen jne... Painukaa äitiinne nussimaan pellet. Tää on tosi:Samurai is best!

        En väittänyt että CROSSIpyörän paino juurikaan vaikuttaisi huippunopeuteen.
        Vaan: painolla on merkitystä mm. pehmeällä radalla. Itse huomaan jo senkin onko tankki täynnä vai tyhjä. Täydellä tankilla eturengas ei nouse pinnalle yhtä helposti. kovalla alustalla en eroa huomaa. Ja mikäli tehoa on vähän (Kuten samuraissa) niin siinä huomaa jo kulkupuolessa eroa, varsikin ajettaessa pehmeässä maastossa. Pyörä ei yksinkertaisesti jaksa kulkea, tuskin silti mitään muutaman kilon eroja huomaa edes sekunti-kellolla.


        Mopoajoilta tulee mieleen kun mopo kulki allani ~80km/h ja poliisin alla 65km/h. Molemmat mitattiin samalla mittarilla samassa paikassa ja samassa olosuhteessa.


      • paras on
        cross+enduro kirjoitti:

        Tää vaikuttaa pikkulasten vittuilu palstalta. Ja eikös tuo tumppi-82 tullu pelleilemään tännekkin. Aijemminhan tuo pelle höpötti sellaista skeidaa jotta kuskin paino vaikuttaa krossipyörän nopeuteen jne... Painukaa äitiinne nussimaan pellet. Tää on tosi:Samurai is best!

        ilman muuta samurai on paras.iskunvaimennus toimii loistavasti,sama kuin olisi rautakanget paikallaan.moottorissa on voimaa ja vääntöä hieman enemmän kuin viritetyssä mopossa.ajoin samuraita ja sen jälkeen omaa kawasakia!!!oli muuten eroa kuin yöllä ja päivällä.kyllä oikea crossi pesee samurain vaikka olisi 10v vanha!!!!ajakaa oikeaa crossia montulla ja samuraita niin huomaatte eron.


      • kyll maar mull on Samurai
        paras on kirjoitti:

        ilman muuta samurai on paras.iskunvaimennus toimii loistavasti,sama kuin olisi rautakanget paikallaan.moottorissa on voimaa ja vääntöä hieman enemmän kuin viritetyssä mopossa.ajoin samuraita ja sen jälkeen omaa kawasakia!!!oli muuten eroa kuin yöllä ja päivällä.kyllä oikea crossi pesee samurain vaikka olisi 10v vanha!!!!ajakaa oikeaa crossia montulla ja samuraita niin huomaatte eron.

        Tää on faktaa:Samurait 50 ja 110 cross ovat leluja. Hajoavat melkeinpä samana päivänä. Mutta 200 cross on ainoo oikea krossi Samurain mallistossa. Jousitus toimii ihan hyvin. Se ei sovi radalle mutta metsään ja montulle. Runko ei oo paras, mutta menettelee. hitsaus saumat näyttää juosten kustuilta mutta ulkonäkö hämää. Ne ei oo parhaita, mutteivät hajoakkaan. Runko ei oo täysin säädettävä kuten japseissa mutta toimii hyvin. Moottori on hyvä. Ei mikään tehohirmu mutta kestää alhaisen viritysasteen takia pitkään. ja äänet on hyvät ja kuuluvat kauas. kakstahti japsi on kimalainen Samurain rinnalla. Muovikatteet on perseestä pihtien kanssa nussitut halvat koristeet. Kovinta ja joustamattominta muovia maailmassa. Hajoo melkein seinään nojaamisesta. Samurai käy metsään, hiekkateille, pelloille ja montulle. Muttei kisaan. Siinä muut on oikeessa. Samuraista, ei edes 200 crossista oo radalle kilpailumielessä. Tää oli enemmän kuin totta.


      • tosi mies
        kyll maar mull on Samurai kirjoitti:

        Tää on faktaa:Samurait 50 ja 110 cross ovat leluja. Hajoavat melkeinpä samana päivänä. Mutta 200 cross on ainoo oikea krossi Samurain mallistossa. Jousitus toimii ihan hyvin. Se ei sovi radalle mutta metsään ja montulle. Runko ei oo paras, mutta menettelee. hitsaus saumat näyttää juosten kustuilta mutta ulkonäkö hämää. Ne ei oo parhaita, mutteivät hajoakkaan. Runko ei oo täysin säädettävä kuten japseissa mutta toimii hyvin. Moottori on hyvä. Ei mikään tehohirmu mutta kestää alhaisen viritysasteen takia pitkään. ja äänet on hyvät ja kuuluvat kauas. kakstahti japsi on kimalainen Samurain rinnalla. Muovikatteet on perseestä pihtien kanssa nussitut halvat koristeet. Kovinta ja joustamattominta muovia maailmassa. Hajoo melkein seinään nojaamisesta. Samurai käy metsään, hiekkateille, pelloille ja montulle. Muttei kisaan. Siinä muut on oikeessa. Samuraista, ei edes 200 crossista oo radalle kilpailumielessä. Tää oli enemmän kuin totta.

        Entäs tää: Kaveri tahtois itelleen krossin. Haaveilee vapaasta ajelusta metsässä,revittelystä ja temppuilusta. Mutta tosi seikat ratkasee. Mielessä pyörii hieno krossi jonka pitäis olla nelari. Ei kakstahti missään nimessä. isompi kun kasikymppi ja pienempi kun kolmepuolikas. Siinä pitäis olla sähköstartti ja isot renkaat. Ja sen pitäis olla UUSI. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin Samurai 200? Ei oo. Suurin osa Samurain omistajista on tällaisia.


      • minigun
        tosi mies kirjoitti:

        Entäs tää: Kaveri tahtois itelleen krossin. Haaveilee vapaasta ajelusta metsässä,revittelystä ja temppuilusta. Mutta tosi seikat ratkasee. Mielessä pyörii hieno krossi jonka pitäis olla nelari. Ei kakstahti missään nimessä. isompi kun kasikymppi ja pienempi kun kolmepuolikas. Siinä pitäis olla sähköstartti ja isot renkaat. Ja sen pitäis olla UUSI. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin Samurai 200? Ei oo. Suurin osa Samurain omistajista on tällaisia.

        oon täsmälleen samaa mieltä sun kanssa tosi mies!


      • endurokuski
        tosi mies kirjoitti:

        Entäs tää: Kaveri tahtois itelleen krossin. Haaveilee vapaasta ajelusta metsässä,revittelystä ja temppuilusta. Mutta tosi seikat ratkasee. Mielessä pyörii hieno krossi jonka pitäis olla nelari. Ei kakstahti missään nimessä. isompi kun kasikymppi ja pienempi kun kolmepuolikas. Siinä pitäis olla sähköstartti ja isot renkaat. Ja sen pitäis olla UUSI. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin Samurai 200? Ei oo. Suurin osa Samurain omistajista on tällaisia.

        tuossahan on juuri siitä kyse, että halutaan halpa leikkikalu eikä pyörää joka soveltuu "oikeaan" ajamiseen. radalla tolla ei tee mitään. montulla voi ajella siellä tasasella ja semmosta ja sama metsässä, mutta täälläpäin tossa montulla jossa ajan on ajettu n. 40 vuotta. siellä on polkuja jos jonkinlaista. esim. isoja mäkiä, hyppyreitä, kivikkoo, patikkopolkuja jossa ollaan ainakin 1/3 matkasta ilmassa ;) montulla ja metsässä ajamista on monenlaista. kyllähän tolla pelillä nyt pikkasen leikkii. Mutta voin kyllä sanoa, että esim 90-luvun alun 2-t honda on joka suhteessa parempi ku toi samurai


      • ...edelliseen
        endurokuski kirjoitti:

        tuossahan on juuri siitä kyse, että halutaan halpa leikkikalu eikä pyörää joka soveltuu "oikeaan" ajamiseen. radalla tolla ei tee mitään. montulla voi ajella siellä tasasella ja semmosta ja sama metsässä, mutta täälläpäin tossa montulla jossa ajan on ajettu n. 40 vuotta. siellä on polkuja jos jonkinlaista. esim. isoja mäkiä, hyppyreitä, kivikkoo, patikkopolkuja jossa ollaan ainakin 1/3 matkasta ilmassa ;) montulla ja metsässä ajamista on monenlaista. kyllähän tolla pelillä nyt pikkasen leikkii. Mutta voin kyllä sanoa, että esim 90-luvun alun 2-t honda on joka suhteessa parempi ku toi samurai

        Kannattaa myös huomioida, että jos on pituutta enemmän kuin 165cm, kannattaa tuo Samurai unohtaa heti alkuunsa: rungon mitoitus on suunniteltu lapsille, eli pyörä on kaikipuolin pieni.


      • Video clip
        samurai kirjoitti:

        Samurai on aikuisten laite. Se on tarkoitettu sinne missä ei skootterit pappatunturit pikkukrossit ja muut kule.Ite oon kokeillu 250 Honda nelaria joka on parempi kun samurai. Tosin itelläni ei oo koskaan oolu siihen rahaa ja nyt on tallissa Samurai 200 cross. Se on hyvä metsään ja montulle muttei kisaan.

        On tarkoitettu ainakin tälläiseen ajoon ja kysykääpä tuolta nulikalta onko samurai hyvä vehje. Veikkaan että vastaa että on.

        http://www.youtube.com/watch?v=AqUFANEfZOM


      • samurai
        endurokuski kirjoitti:

        tuossahan on juuri siitä kyse, että halutaan halpa leikkikalu eikä pyörää joka soveltuu "oikeaan" ajamiseen. radalla tolla ei tee mitään. montulla voi ajella siellä tasasella ja semmosta ja sama metsässä, mutta täälläpäin tossa montulla jossa ajan on ajettu n. 40 vuotta. siellä on polkuja jos jonkinlaista. esim. isoja mäkiä, hyppyreitä, kivikkoo, patikkopolkuja jossa ollaan ainakin 1/3 matkasta ilmassa ;) montulla ja metsässä ajamista on monenlaista. kyllähän tolla pelillä nyt pikkasen leikkii. Mutta voin kyllä sanoa, että esim 90-luvun alun 2-t honda on joka suhteessa parempi ku toi samurai

        vedä käteen vittu sun 2t honda maksaa mansikoita....


      • samurai
        kyll maar mull on Samurai kirjoitti:

        Tää on faktaa:Samurait 50 ja 110 cross ovat leluja. Hajoavat melkeinpä samana päivänä. Mutta 200 cross on ainoo oikea krossi Samurain mallistossa. Jousitus toimii ihan hyvin. Se ei sovi radalle mutta metsään ja montulle. Runko ei oo paras, mutta menettelee. hitsaus saumat näyttää juosten kustuilta mutta ulkonäkö hämää. Ne ei oo parhaita, mutteivät hajoakkaan. Runko ei oo täysin säädettävä kuten japseissa mutta toimii hyvin. Moottori on hyvä. Ei mikään tehohirmu mutta kestää alhaisen viritysasteen takia pitkään. ja äänet on hyvät ja kuuluvat kauas. kakstahti japsi on kimalainen Samurain rinnalla. Muovikatteet on perseestä pihtien kanssa nussitut halvat koristeet. Kovinta ja joustamattominta muovia maailmassa. Hajoo melkein seinään nojaamisesta. Samurai käy metsään, hiekkateille, pelloille ja montulle. Muttei kisaan. Siinä muut on oikeessa. Samuraista, ei edes 200 crossista oo radalle kilpailumielessä. Tää oli enemmän kuin totta.

        vedä sääki kätee senki runkku mitä vikaa 110 cc siinä on sitäpaitsi enemmän vääntöö ku siinä sun 200 cc ... mutta samut on hyviä


      • Tomppa12
        kyll maar mull on Samurai kirjoitti:

        Tää on faktaa:Samurait 50 ja 110 cross ovat leluja. Hajoavat melkeinpä samana päivänä. Mutta 200 cross on ainoo oikea krossi Samurain mallistossa. Jousitus toimii ihan hyvin. Se ei sovi radalle mutta metsään ja montulle. Runko ei oo paras, mutta menettelee. hitsaus saumat näyttää juosten kustuilta mutta ulkonäkö hämää. Ne ei oo parhaita, mutteivät hajoakkaan. Runko ei oo täysin säädettävä kuten japseissa mutta toimii hyvin. Moottori on hyvä. Ei mikään tehohirmu mutta kestää alhaisen viritysasteen takia pitkään. ja äänet on hyvät ja kuuluvat kauas. kakstahti japsi on kimalainen Samurain rinnalla. Muovikatteet on perseestä pihtien kanssa nussitut halvat koristeet. Kovinta ja joustamattominta muovia maailmassa. Hajoo melkein seinään nojaamisesta. Samurai käy metsään, hiekkateille, pelloille ja montulle. Muttei kisaan. Siinä muut on oikeessa. Samuraista, ei edes 200 crossista oo radalle kilpailumielessä. Tää oli enemmän kuin totta.

        Ei mun samurai 110 ainakaan mikään lelu ole,ja ootko edes ikinä kokeillu ajaa:(


      • homo
        cross+enduro kirjoitti:

        Tää vaikuttaa pikkulasten vittuilu palstalta. Ja eikös tuo tumppi-82 tullu pelleilemään tännekkin. Aijemminhan tuo pelle höpötti sellaista skeidaa jotta kuskin paino vaikuttaa krossipyörän nopeuteen jne... Painukaa äitiinne nussimaan pellet. Tää on tosi:Samurai is best!

        älä osta sitä paska miekkaa... OSTA KTM 525 SX siinä on ihan varmasti tarpeeks tehoo sinulle!


      • !!!
        minigun kirjoitti:

        En tiiä mallia mutta satun tuntemaan miehen joka on töissä tallilla missä on KTM krosseja ja missä valmistetaan n ryhmän Subaru Impreza wrx:sää. Kerran näin sitä Varkauden saiturin mekassa(asun Varkaudessa) ja sanoin itselläni olevan samanmoinen kaksatanen Samurai kun siellä.Hän sanoi että tuo on ihan KTM:mmän näköinen. Se on totta että arvelisin moottorin olevan Hondan kopio koska varsin moni väittää niin. Ja kyllä sitä luulisi KTM:mmän tallilla töissä olevan tunnistavan kotarit ja samannäköiset

        samurain alakerta on kopioitu hondan 50cc neljävaihteisesta manuaali moottorista, kansi on honda monkeyn paitsi samurais on isommat venttiilit ja aukot...


      • samurai
        kyll maar mull on Samurai kirjoitti:

        Tää on faktaa:Samurait 50 ja 110 cross ovat leluja. Hajoavat melkeinpä samana päivänä. Mutta 200 cross on ainoo oikea krossi Samurain mallistossa. Jousitus toimii ihan hyvin. Se ei sovi radalle mutta metsään ja montulle. Runko ei oo paras, mutta menettelee. hitsaus saumat näyttää juosten kustuilta mutta ulkonäkö hämää. Ne ei oo parhaita, mutteivät hajoakkaan. Runko ei oo täysin säädettävä kuten japseissa mutta toimii hyvin. Moottori on hyvä. Ei mikään tehohirmu mutta kestää alhaisen viritysasteen takia pitkään. ja äänet on hyvät ja kuuluvat kauas. kakstahti japsi on kimalainen Samurain rinnalla. Muovikatteet on perseestä pihtien kanssa nussitut halvat koristeet. Kovinta ja joustamattominta muovia maailmassa. Hajoo melkein seinään nojaamisesta. Samurai käy metsään, hiekkateille, pelloille ja montulle. Muttei kisaan. Siinä muut on oikeessa. Samuraista, ei edes 200 crossista oo radalle kilpailumielessä. Tää oli enemmän kuin totta.

        vedä ny käteen kaikki samurait on hyviä 50cc että 110cc mikä sä vittu niitä oot haukkumaan sulla on varmaan joku suzuki rm eikö?


      • ei kukaan
        minigun kirjoitti:

        En tiiä mallia mutta satun tuntemaan miehen joka on töissä tallilla missä on KTM krosseja ja missä valmistetaan n ryhmän Subaru Impreza wrx:sää. Kerran näin sitä Varkauden saiturin mekassa(asun Varkaudessa) ja sanoin itselläni olevan samanmoinen kaksatanen Samurai kun siellä.Hän sanoi että tuo on ihan KTM:mmän näköinen. Se on totta että arvelisin moottorin olevan Hondan kopio koska varsin moni väittää niin. Ja kyllä sitä luulisi KTM:mmän tallilla töissä olevan tunnistavan kotarit ja samannäköiset

        Samurai 110cc:n moottori on mankin kopio itellä manki ja samurai 110cc nii ne on ihan sama näkösii molemmat moottorit.


      • samurai 200 cm3
        tosi mies kirjoitti:

        Entäs tää: Kaveri tahtois itelleen krossin. Haaveilee vapaasta ajelusta metsässä,revittelystä ja temppuilusta. Mutta tosi seikat ratkasee. Mielessä pyörii hieno krossi jonka pitäis olla nelari. Ei kakstahti missään nimessä. isompi kun kasikymppi ja pienempi kun kolmepuolikas. Siinä pitäis olla sähköstartti ja isot renkaat. Ja sen pitäis olla UUSI. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin Samurai 200? Ei oo. Suurin osa Samurain omistajista on tällaisia.

        en oo koskaa ajanu samurailla mut suurimman osan viestien perusteel tääl ja muual samurai 200 cm3 tuntuis olevan hyvä pyörä vapaasee ajeluu mut ei kisaa. ja ne ketkä tääl haukkuu samurait ni ootteko vittu koskaa ees ajanu sellasil? hä? vaik itte en ookkaa ajanu ni en rupee heti haukkuu vaa luen muitte viestei ja päättelen onkse hyvä ja kysyn muilta.


      • 110cc

        tumppi-82 on nyt ihan hiljaa koska samurai on hyvä mopo ja kyllä kestää ! ei oo mikään huono vaikka olisikin kiinasta. ja hintakin on hyvä. ostakaa


      • niin just
        Tomppa12 kirjoitti:

        Ei mun samurai 110 ainakaan mikään lelu ole,ja ootko edes ikinä kokeillu ajaa:(

        Mul itell on Samurai 50cc, oke se ei oo parhaasta päästä, no mut sit mul on 110cc huomattavasti parempi ja 200cc ei vittu on hyvä te hintit jotka haukutte samuraita niin ostakaa elämä ja ajakaa jollakin samurailla ja sitte tuutte tänne vitun jyväjeesukset!!!!


      • Kizane
        samurai kirjoitti:

        vedä ny käteen kaikki samurait on hyviä 50cc että 110cc mikä sä vittu niitä oot haukkumaan sulla on varmaan joku suzuki rm eikö?

        No olinpahan kerran radalla ajelemassa ja siellä ajeli semmone 80cc 2tahti (tarkalleen 82cc) KTM. No iteppä olin 110cc Samurailla muuten vaa chillailemas ja ajelemas rataa, no päätettii ottaa vähän kisaa, niin jäipä tuo kotarin vehe aika paljonki jälkee, kuskeistaki tuo tietenki riippuu, mutta oli sillä kaikki harraste kamat ja suojat päällä jne. Itellä vaan kypärä, varusteista ei tietoakaan. Joten jäipä jätkää harmittamaan, vaikka se vääntääkin vitun paljon paremmin ja ottaa kiekkaa helpommi, niin samuraillaki pärjää, jos vain osaa ;) hyppyreistäki tuli hypittyä eikä Samuraista koskaan mennyt mikään hajalle paitsi pakarin änkästä lähti liitokset. (helppo korjata) Myin kuitenkin crossin ajatellen ostaa 80cc / 125cc Suzuki RM:n mutta jäipä tuoki haave, sillä alkoi inspaa nyt taas tuo Samurai 150cc, joka on kuitenkin halpa ja ajaminen onnaa hyvin.. Eli voin sanoa että 110cc Samurai kestää vitun hyvin, jos tekee vain pikku huoltoa, kuten kiristää ruuvit, mutta ei liian tiukkaan taikka menee poikki :D (kok. on) Eli ihan jees peli jos haluaa vaan treeniä. (Vielä näistä jotka valittaa että menee heti paskaks, niin voitteko selittää mikä siinä menee paskaks? Ajakaa jumalauta eka kunnolla sisää nii ei ainakaa leipase kii, ja vaihteita voi vaihtaa eikä tarvi huuattaa 1 vaihteel, että kone huutaa jo armoa. 150cc stä lisää infoa, kun käyn sen ostamassa. :)


      • Mandell
        endurokuski kirjoitti:

        menee toi ehkä takapihan leikkikaluna, mutta jos aletaan ajaa nii ei tee yhtään mitään. oletko koskaan ajanut oikealla crossipyörällä?

        toi väite, että runko on kopioitu KTM ja moottori Honda kopio. on se kumma ku ne kiinan pojat osaa kopioida niistä täysin erilaisia. Ei noissa Samuraissa ja muissa kiinahärveleissä oo minkäänlaisia ominaisuuksia ajaa.

        oon 13w tyttö joka ajelee samurai 110cc. ihan jees vehje. ajan metässä, pellolla ja pieniä hyppyjä ja säästän parempaan. Mikä olis hyvä crossi kosk haluisin joskus kisatakkin? onko välii jos menee joihinkin kisoihin joskus nii sil et on tyttö??


      • JÄI MAINITSEMATTA
        kyll maar mull on Samurai kirjoitti:

        Tää on faktaa:Samurait 50 ja 110 cross ovat leluja. Hajoavat melkeinpä samana päivänä. Mutta 200 cross on ainoo oikea krossi Samurain mallistossa. Jousitus toimii ihan hyvin. Se ei sovi radalle mutta metsään ja montulle. Runko ei oo paras, mutta menettelee. hitsaus saumat näyttää juosten kustuilta mutta ulkonäkö hämää. Ne ei oo parhaita, mutteivät hajoakkaan. Runko ei oo täysin säädettävä kuten japseissa mutta toimii hyvin. Moottori on hyvä. Ei mikään tehohirmu mutta kestää alhaisen viritysasteen takia pitkään. ja äänet on hyvät ja kuuluvat kauas. kakstahti japsi on kimalainen Samurain rinnalla. Muovikatteet on perseestä pihtien kanssa nussitut halvat koristeet. Kovinta ja joustamattominta muovia maailmassa. Hajoo melkein seinään nojaamisesta. Samurai käy metsään, hiekkateille, pelloille ja montulle. Muttei kisaan. Siinä muut on oikeessa. Samuraista, ei edes 200 crossista oo radalle kilpailumielessä. Tää oli enemmän kuin totta.

        NIIN NUO JÄIVÄT MAINITSEMATTA ELI ENTÄS 70,80,125,150,250


      • samurai=harakiri 200
        Tumppi-82 kirjoitti:

        En väittänyt että CROSSIpyörän paino juurikaan vaikuttaisi huippunopeuteen.
        Vaan: painolla on merkitystä mm. pehmeällä radalla. Itse huomaan jo senkin onko tankki täynnä vai tyhjä. Täydellä tankilla eturengas ei nouse pinnalle yhtä helposti. kovalla alustalla en eroa huomaa. Ja mikäli tehoa on vähän (Kuten samuraissa) niin siinä huomaa jo kulkupuolessa eroa, varsikin ajettaessa pehmeässä maastossa. Pyörä ei yksinkertaisesti jaksa kulkea, tuskin silti mitään muutaman kilon eroja huomaa edes sekunti-kellolla.


        Mopoajoilta tulee mieleen kun mopo kulki allani ~80km/h ja poliisin alla 65km/h. Molemmat mitattiin samalla mittarilla samassa paikassa ja samassa olosuhteessa.

        vai tehoa vähän...?mulle ainaki riittäny..joo itte hamusin samurai/harakiri 200cc ja sillä ajellu huhtikuusta asti.vääntöö siinä on sen verran kun oon tuolla kelkkareitillä ajanu että kun takarengas on ketjuja myöten siellä suossa niin se jaksaa vielä 3 vaihteella (kävelyvauhdista/melkei paikaltaaa) sieltä helposti nousta.ja suoralla soratiellä/missä polulla tahansa se kyntää uraa vielä 5 vaihteella kunnes alkaa rengas pitämään jossai -30km/hvauhdissa,painan n.80kg varusteet ja vaatteet päällä...runko siinä on täys paska,oon hitsannu moottorikiinnikkeet nii monesti runkoon uusiks että en muista.takaiskarin hartialiitoksen päälle jouduin hitsaan parin kolmen millin peltiä ettei takaiskari pamaha persereikään penkin läpi.eilen repes takajarrulevy irti.en oo uskatanu hyppiä pahemmin sillä sen takia että siinä ei runko kestä..kyllä se tuolla kelkkareitillä on hyvin pelittäny ja oon kengittäny enkä armoa oo antanu sille vermeelle..just nettimotosta kattelin 250cc 1000-2000 crossi/enduroa kun alkaa tehot loppu tosta ja taidot jo riittää sellasen käsittelyyn(jos niissä tosissaa on jotai 2-3kertaa enempi tehoja ku 200cc romusaissa..?)..luultavasti oisin vielä sairaalassa tai telonu itteni pahasti jos oisin suoraan hamunnu "kunnon kisarassin"..voin sanoa että en oo katunu päivääkään tota romusai200cc ostoa.tulipahan 4tahti "crossipyörä" tutuksi jokalähtöön ja oppi pitämään huolta ja huoltamaan pyörää samalla.letkeempi tollane 500e romusai on jättää nurkkaa pölyttyyn vähäsen käytön takia tai kurauttaa huolto tietämättömyyttään/tyhmyyttään (esim.laittaa männänrenkaat väärinpäin ja lyöä pytty kiinni ja ajaa se kymmene minuuttia ku se jurskahtaa kii.....)kuin 2000e honda cr vm-2000...ja osat on tullu halvaks,mitä nyt ton pyörän ja osien hinnalla mitä siihe on menny oisin nyt n.1000-1500e maksavan 250cc crossin/enduron onnelline omistaja...


      • ahti94
        samurai kirjoitti:

        vedä sääki kätee senki runkku mitä vikaa 110 cc siinä on sitäpaitsi enemmän vääntöö ku siinä sun 200 cc ... mutta samut on hyviä

        200cc on matala viriteisinpi kunin 110cc (107cc) mutta kun vaihtaa kaasarin isonpaan ja vaihtaa rajoittamattoman boxin niin paranee ja änkästä välilevyt vittuuun. väli on kiinalaisissa perseestä kun lähtee 3 vaihteela liikkeele (kesällä) itellä on ollu 3samuraita/fudea 110 kaksi ja yksi 125cc 26 mikummilla, mutt kun eisaanut kunnollisia välejä takaratas liian iso, eturattaita saa helposti...


      • ahti94
        ei kukaan kirjoitti:

        Samurai 110cc:n moottori on mankin kopio itellä manki ja samurai 110cc nii ne on ihan sama näkösii molemmat moottorit.

        osat käy toisiinsa hettämällä, tosin kiinalaisissa kopiossa aitoon japsiin verratuna karkea työn jälki ja mettalli laatu huononpaa


    • tftt

      Jos noita samurai härveleitä ei ole edes tarkoitettu motocrossiin tai enduroon, vaan pellolla tai nurmikolla ajoon, niin mitä helvettiä niistä täällä sitten vaahdotaan. Keskustelkaa niistä vaikka mopot/kevytmoottoripyörät puolella.

      • crossari

        Tää on taas näitä ketjuja missä lapset väittelee toisiensa kanssa. Väitelkää muualla, älkää täällä.


      • hthth
        crossari kirjoitti:

        Tää on taas näitä ketjuja missä lapset väittelee toisiensa kanssa. Väitelkää muualla, älkää täällä.

        Kyllä samurai on varmaan jees mut rungot niissä ei kestä Kyl Ktm on kuitenkin laatu pyörä mutta kallis


    • Samurai on hywa

      Olet juuri oikeassa tollasta asennetta muillekki Samurain syrjijät voi pysyä muualla Samurai on tosi hywa

      • endurokuski

        kyllähän to samurai varmaa jonku pv:n, tiger:in tms. jälkeen tuntuu kovalta peliltä, mutta oikeaan crossipyörään ku vertaa nii.
        miksi täällä ees keskustellaan noista samuraista sun muista jos ne ei kelpaa motocrossiin eikä enduroon? te samurai fanit ootte itte sanonu, että ei radalle ja sillai kelpaa mut leikkimiseen käy.


      • Nimetön

        niin oot siekki oikkeessa se on niin vitun lapsellista kun pitää väitellä noista LELUISTA.


    • 450f

      Samurai on paska jos sitä käyttää oikeeseen crossi käyttöön, siitä ei pääse mihinkään, mutta enpä usko, että moni samurai kuski ajaa oikeesti kovaa crossiradalla tai enska spoorissa? Samurai voi olla ok "elämys crossi tms", mitä voi käyttää pikku huristeluihin ja kikkailuihin vallan mainiosti. Vertauskuvan käytettäköön vaikka normaali suomalaista, joka haluaa ajaa urheiluautolla ja pistää lainan päälle ja ostaa uuden GTI golfin. Golf on jollekkin todellinen urheilu auto joka menee niin saatanasti, mutta rikkaalle paskalle se on pirssi, minkä vois ostaa vaimolle kauppakassiksi...

      Vähän samasta on vissiin tässä kyse!

      • marisemista

        En ymmärrä miksi näistä jaksetaan väitellä henkeen ja vereen. Itse tykkään mökkimaiseman metsissä ajella samurailla, isommalla ja pienemmällä. Pienessä hiivassa mukavaa hommaa. Vauhtia ei liikaa mutta pääsee kuitenkin nauttimaan luonnosta. Jos tarvii oikeasti saada maisema vaihtuu niin sitten täytyy ottaa tallista toinen laite. Perusalkeiden harjoitteluun ja leikkimieliseen crossiin sopii samurait aivan hyvin, eikä hinta ole paha. Kunhan vaan muistaa kiristellä muttereita säännöllisesti.
        Ainakin omat pojat ovat oppineet samurailla ajamisen perusalkeita ja teknistä hallintaa. Kaikeista huolimatta hyvää kesää kaikille !


    • henri9222

      Samurai on oikeen hiton hyvä tollasessa
      mettä ja koti kaytössä siihen tarkotukseen ei kannata ostaa mitää kallista ja tehokasta mpyörää
      siksi samurai on halpa ja hyvä tollaiseksi mopoksi

    • Samurai 200

      Jess!Siinä olen samaa mieltä.Minulla on ollu Samurai pari kuukautta ja ei mitään moitteita.Samurai on siitä hyvä että siinä on aika pienet välitykset että jaksaa vääntää.Kannattaa olla Samurai 200 [email protected] on mun osote jos haluut jutella lisää!

    • samurai

      samurai on hyvä rossi mulla ollu jo 4 kuukautta.ei mitään vikaa kulkee kuin unelma hyvä siis 110cc ja seuraavaksi laitan 125 kuutioiisen.hyvä temppu ja monttu pyörä

      • samurai se oikee....

        näin on samurait on juuri toho mihi tossa ekassa luki ei kisaan vaan mökki ja metsä käyttöön kaikki vittuilijat ja rikkaat penikat joilla on joku japsi ni teillä on joo parempi se mutta isi maksaa eikö?

        maksoin samusta 500 se riittää mulle oon vituntyytyväine siihe!


    • jammu 110

      samurai on must kans hyvä mul on ollu
      jo se 110 nelisen kuukautta ja hyvi on pelittäny

      • juomamies

        Ajelin tuossa 21 vuotta vanhalla hondalla 125cc ja kaveri ajoi uudella samurai 200cc maastossa ja eihän se mukana pysynyt muuta kuin suorilla. sitten vaihdettiin pyöriä enkä pärjännyt senkään vertaa sillä samurailla pompotti niin että pelotti eikä meinannut polulla pysyä ja kaveri vaan meni menojaan.. lisäksi tuntui kokoajan että runko hajoo..
        joo kaveriki meinas heittää vesintua sillä. kyllähän sillä pihalla hilhaa ajelee tietenni jos ei oo hoppu


      • 200cc_4t_Ja_Kulkee
        juomamies kirjoitti:

        Ajelin tuossa 21 vuotta vanhalla hondalla 125cc ja kaveri ajoi uudella samurai 200cc maastossa ja eihän se mukana pysynyt muuta kuin suorilla. sitten vaihdettiin pyöriä enkä pärjännyt senkään vertaa sillä samurailla pompotti niin että pelotti eikä meinannut polulla pysyä ja kaveri vaan meni menojaan.. lisäksi tuntui kokoajan että runko hajoo..
        joo kaveriki meinas heittää vesintua sillä. kyllähän sillä pihalla hilhaa ajelee tietenni jos ei oo hoppu

        Vittu oo hiliaa perkele ku noi toimii iha hyvin, eikä sen aina tarvi olla joku Vaikka kuinka oiski 80 luvun honda. Saaha tollaki ajella, ei se kiellettyä oo. Ja Kulkeeha noi iha hyvi. Ei moitteita. Mulla ollu 4 kk eikä oo teknisiä vikoja mittää ollu.


      • samurai
        200cc_4t_Ja_Kulkee kirjoitti:

        Vittu oo hiliaa perkele ku noi toimii iha hyvin, eikä sen aina tarvi olla joku Vaikka kuinka oiski 80 luvun honda. Saaha tollaki ajella, ei se kiellettyä oo. Ja Kulkeeha noi iha hyvi. Ei moitteita. Mulla ollu 4 kk eikä oo teknisiä vikoja mittää ollu.

        Itsellänikin oli tollainen crossi 200cc
        Yhden kesän sillä ajelin ja toimihan se mutta ei sillä oikein järkevää ole revitellä metsäpoluilla, nimittäin aika lailla huonot ajo-ominaisuudet.
        Tietenkin jos vain hiljaa malttaa ajella..


      • pari pärrää omistava
        juomamies kirjoitti:

        Ajelin tuossa 21 vuotta vanhalla hondalla 125cc ja kaveri ajoi uudella samurai 200cc maastossa ja eihän se mukana pysynyt muuta kuin suorilla. sitten vaihdettiin pyöriä enkä pärjännyt senkään vertaa sillä samurailla pompotti niin että pelotti eikä meinannut polulla pysyä ja kaveri vaan meni menojaan.. lisäksi tuntui kokoajan että runko hajoo..
        joo kaveriki meinas heittää vesintua sillä. kyllähän sillä pihalla hilhaa ajelee tietenni jos ei oo hoppu

        Ootko tosissas et 125cc 2-tahti vaikka vähä vanhempikii jätättää samurain? älytöntä väitellä mielipide asioista. joku tykkää 2-tahti vinkumisesta missä piikeissä 40hp joku tykkää samuraista 200c missä nelari äänet ja vajaa 20hp...


      • kankkunen.ahti
        pari pärrää omistava kirjoitti:

        Ootko tosissas et 125cc 2-tahti vaikka vähä vanhempikii jätättää samurain? älytöntä väitellä mielipide asioista. joku tykkää 2-tahti vinkumisesta missä piikeissä 40hp joku tykkää samuraista 200c missä nelari äänet ja vajaa 20hp...

        kyllähän 2t aina virkeempi on, mutta kone nopeemin loppu ja remonttia useemin


    • tämä kannattaa lukee!!

      mulla on ainaki ittellä samurai 110cc mun isällä samurai 200cc mun serkulla samurai minirr mun toisella serkulla samurai 50cc mun serkun isällä on samurai 150cc eikä niis oo ollu kun pikku vikoja harvoin.mun mielestä samurait on okei!
      mitä ituu ostaa joku kunnon crossi kun saa kahdeksan samuraita sen hinnal tai samurai minirr:rii saa 12ihen niin minin katu pyörän hinnal oikeestaan mun samurais ei oo ollu mitää vikaa muuta kun et pako putken suojus on irronny ja teippaukset lentäny

      • älyhoi

        kun niillä ei voi ajaa!! mitä tekee kahdellatoista sammulla kun vituttaa ajaa niillä?
        sama ostaa 12 sammun hinnalla YKS KTM tai muu vastaava ja ajella hymy ympäri päätä


      • merkiksi

        sama syödä vitusti pahhaa ruokaa kun sitä saa halvemmalla niin voi syödä enemmän sitä pahhaa ruokaa niin että tursuaa


      • kopypaste

        Mun Samurai kulkee pelkällä ilmalla ainakin 100km !!!
        Kaikki kalliit merkki crossit kuluttavat ainakin 20 litraa satasella
        ja kulkevat vain 10km/h !!! Ja maksavat tuhansia euroja !!!!
        Ja jäävät kuin nalli kalliolle ajo vaikka missä vaikka umpivetelässä suossa
        joka on pystysuoraan ylöspäin.


      • joku
        kopypaste kirjoitti:

        Mun Samurai kulkee pelkällä ilmalla ainakin 100km !!!
        Kaikki kalliit merkki crossit kuluttavat ainakin 20 litraa satasella
        ja kulkevat vain 10km/h !!! Ja maksavat tuhansia euroja !!!!
        Ja jäävät kuin nalli kalliolle ajo vaikka missä vaikka umpivetelässä suossa
        joka on pystysuoraan ylöspäin.

        ja vitut millää helvetin samurailla tekee mulla on ite 80cc honda ja hyvin on kulkenu kaverilla taasen on samurai ja siitä lähteee ketjut 10min välein ja hajoaa koko ajan


      • Nimetön

        Mullakin on samurai 110cc ja mustAkin samurait on parhaita vaikka jotkut toisin sanovat.onko sulla tippunu pakoputki koskaan,ja onko sulla l'hten ne takarataksen pidikemutterit irti.vastaa mulle niin pian kun mahdollista


      • Nimetön

        mina olen repiny teipit irti,tulee paremman nakonen eika nayta niin lelulta.


      • mielipiteeni
        Nimetön kirjoitti:

        Mullakin on samurai 110cc ja mustAkin samurait on parhaita vaikka jotkut toisin sanovat.onko sulla tippunu pakoputki koskaan,ja onko sulla l'hten ne takarataksen pidikemutterit irti.vastaa mulle niin pian kun mahdollista

        Samurait ovat hyviä ehkä montuille, mutta plussia ja miinuksia

        halpoja
        suht. kestävä runko
        liikkuu eteenpäin
        hyvä aloittelijoille

        -laiska kone
        -ruma ulkonäkö
        -pieni varaosamahdollisuus
        -ei kisakäyttöön
        -150-200cc samurai ovat melkein samaa luokkaa 125cc Thumpille.
        -"Kiinalainen laatutyö"

        Ostakaa hyvät ihmiset mielummin, vaikka 85cc kawasaki kx...niit saa halvimmillaan 650e...nopeita, tehokkaita yms...tai jokin muu vastaava mopo/kevari... kiinalaiset moottoriajoneuvot eivät ole kovinkaan laadukkaita. Voimakas sana, että samurai muka on paras...


      • PERSEESTÄ!!!!!

        UULALAAAA JEEE111 SAMURAI ON PASKA!!!


      • wtf?
        PERSEESTÄ!!!!! kirjoitti:

        UULALAAAA JEEE111 SAMURAI ON PASKA!!!

        itelläs on varmaa samurai pihassa ja haukut paskaks koska et osannu keulia ja kaaduit xD


      • amigo967543
        PERSEESTÄ!!!!! kirjoitti:

        UULALAAAA JEEE111 SAMURAI ON PASKA!!!

        itelläs on varmaa samurai pihassa ja haukut paskaks koska et osannu keulia ja kaaduit xD


      • Samurai jack
        PERSEESTÄ!!!!! kirjoitti:

        UULALAAAA JEEE111 SAMURAI ON PASKA!!!

        Huoh lapset vauhdissa...

        Ja samurai on mun leikkikalu. Muuten ajan moottoripyöräl..


      • samurai-96

        Minustakin smurai 110cc on hyvä mutta haluaisin tietää että mistä niitä saisi ostettua halvalla.
        vastatkaa tähän.


      • kankkunen.ahti
        mielipiteeni kirjoitti:

        Samurait ovat hyviä ehkä montuille, mutta plussia ja miinuksia

        halpoja
        suht. kestävä runko
        liikkuu eteenpäin
        hyvä aloittelijoille

        -laiska kone
        -ruma ulkonäkö
        -pieni varaosamahdollisuus
        -ei kisakäyttöön
        -150-200cc samurai ovat melkein samaa luokkaa 125cc Thumpille.
        -"Kiinalainen laatutyö"

        Ostakaa hyvät ihmiset mielummin, vaikka 85cc kawasaki kx...niit saa halvimmillaan 650e...nopeita, tehokkaita yms...tai jokin muu vastaava mopo/kevari... kiinalaiset moottoriajoneuvot eivät ole kovinkaan laadukkaita. Voimakas sana, että samurai muka on paras...

        varaosia saa helvetin helposti ja halvalla (kokemusta)


    • Honda cr

      Alkaa ottaa päähän nämä foorumit, toiset eivät tiedä mitään kiinamopoista&heittelevät kuulopuheita!!!

      Kavereilla on 200cc Samurait & Hyvin on toiminut Paitsi: 1 Toisesta Repesi rungosta takaiskarin kiinnitykset, päivän ahkeran hyppimisen johdosta. Latta-rautaa metri romikselta 3e(suosittelen kaikille jotka aikovat ajella samurailla muualla kuin metsäpoluilla! 2 Bensaletkut kannattaa vaihtaa
      Samurain huippu-laadukkaista Tavallisiin(taittuvat
      &loppuu petroolin tulo. 3 Kaikki pultit vaihtaa.

      Honda 80 cr:än takavanne käy suoraan samurain omilla puslilla( helpottuu välitysten vaihto).

      Jos jollain sattuu löytymään räjäytyskuvia tai tietoa mistä löytyy kyseiseen crossiin niin laittakaa tänne!

    • suzuki mies

      niin no joo mutta ne on kopioita muista se jos lähet pitkälle reissulle mettä se voi napsahtaa kone kiinni mutta en tiiä?

      • JuZZe930

        mul on 4kk ollu 110 Samurai eikä mitään vikaa ollu, öljyt vaihdettiin heti laadukkaisiin ja kaikki mutterit kiristettiin heti aluks!

        PS.Kyl se merkkipyörätkin voi leikata kiinni!


    • bf 1942

      mustakin samurai on hyvä crossari!

    • Make

      Moron!

      Osaisko joku kertoa mistä sais muksun 50cc Samuraihin kaasuvaijerin... Meni ekalla ajokerralla poikki ja poitsu haluisi päristellä mopolla pihassa. Ostopaikasta ei saa mitään osia, aika mielenkiintoinen juttu. Kiitokset etukäteen!

      • bomber

        semmone sivu ku savenmaa.fi sielt löytyy vara osii..


      • Samurai 200cc omistaja

        www.tuontitukku.fi saa kaikkiin samuraihin osat ja halvalla.Kannattaa käydä kattoos


    • huvikseen

      samurain ja 125cc 4t derbin alakertaa :)

      • martikka

        itellä ollu samurai kohta vuoden ihan ok peli mutta taka rattaan ruuveja on joutunu paljon kiristelee ja katteet on ihan paskat ihan hyvä pelto ajoon ja maastoon mutta radalla osat saa tulla keräämään älkää haukkuko samuraita siilä
        se on paras aloitelialle ensi mopoksi.


    • tomppa 13v

      Mä oon sunkans samaa mieltä,mulla on koht vuoden ollut samurai 110,ja voin sanoo et mä oon siihen tyytyväinen,pari pikku vikaa on tullu mut kaikki on saatu korjatuks aina.nytki se toimii ihan hyvin ei mitää vikaaa....

    • vipe1

      olen ihan samaa mieltä... itellä on tuommonen pyöra ja kestää hyppyjä niinkuin jollakin kawasakilla... itellä on ollu kawasaki kx 80 ja samurai niin mielummin ajan samurailla kuin kawalla kun ei mee pensaa niin paljon ja on paremmat iskun vaimentimet kun muissa noissa kunnon merkkisissä pyörissä. ei välttämättä ole niin äkänen kuin muut kaks tahit mutta väänöä löytyy senkin eestä... asiaa puhut!!

    • 110cc

      ollaan ajettu sillä noin viikko ja hyvin on toiminu muuta vikaa ei oo ollu muuta kun se että kun ilmanputsari kastu pesussa niin piti repiä se irti ja pistää kuivuun!mut hyvin se silti kulkee!

      • :DDDDDDDDDDDDD

        VITTU OSTAKAA MBK BOOSTER SIIHE VAA MALOSSIN KISAVARI SIT JOKU TECNIGASIN TEHARI 70CC PYTTY KULKEE 110KM/H


      • joku
        :DDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

        VITTU OSTAKAA MBK BOOSTER SIIHE VAA MALOSSIN KISAVARI SIT JOKU TECNIGASIN TEHARI 70CC PYTTY KULKEE 110KM/H

        paljonpa kulkee ja paljo noi osat makso


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
        joku kirjoitti:

        paljonpa kulkee ja paljo noi osat makso

        Oon miettiny samurain(110cc) ostamista mutta onkohan tuota pituutta(180cm) liikaa?


      • tosi mies !!!
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:

        Oon miettiny samurain(110cc) ostamista mutta onkohan tuota pituutta(180cm) liikaa?

        joka toinen inisee täällä samaa että se on tarkotettu mettää ja kevyeeseen monttu ajoon vittu kyllä kaikki älyää sen !!! ja että se ei oo rossi ja että ei kisaan ja että ei vittu teitä =D


    • disuke

      se on kopioitu hondasta noi muovi osat liian lihava läskipää

      • kemmu jemmu

        noniin noniin kakarat ja kertokaapa vähän paljon tommonen 2t kt kuluttaa bensaa saatana 20 l päivä samulla ajaa noin viikon yhellä tankilla että imekää pillua =)


      • 50frenzy
        kemmu jemmu kirjoitti:

        noniin noniin kakarat ja kertokaapa vähän paljon tommonen 2t kt kuluttaa bensaa saatana 20 l päivä samulla ajaa noin viikon yhellä tankilla että imekää pillua =)

        on alkanu kiinnostaa tollanen krossilla ajelu kun sukulaisil on Honda crf50 ja
        Honda xr50 80cc pöntöllä muuta virii.

        jos tota 110 samuraita vertais vaikka vakio Honda crf50:seen nii mitkä erot tulis heti esille?

        Kannattaako ostaa vai tuleeko pettymys?


    • samuraut on paskoja

      ite oon joutunu korjaileen ihan liikaa samuraita elekää 0stako! kone on jotaki peltiä japanilaisiin verrattuna!

      • OzzY

        Joo oon samaa mieltä, kaveril on samurai 200 ja on vasta puol vuotta ja siit on pitäny uusii kahesti kaasuvaijeri, sit jarrut ja mäntä. Eihä sellaset paskat voi kestää!!!


      • MööMöö
        OzzY kirjoitti:

        Joo oon samaa mieltä, kaveril on samurai 200 ja on vasta puol vuotta ja siit on pitäny uusii kahesti kaasuvaijeri, sit jarrut ja mäntä. Eihä sellaset paskat voi kestää!!!

        Ei oo järkee ostaa samuraita, koska jos ostat 2000€ maksavan käytetyn japsin, nii voit myydä sen parin vuoden päästä 1500€, niin et jää ku 500€ häviölle eli pyörä maksoi sinulle vain 500€. sitten jos ostat samurai 110cc ja ajelet sillä pari vuotta niin et varmasti saa sitä myytyä ku ehkä 10€
        Eli kannattaa ostaa japsi koska jälleenmyyntiarvo pysyy niissää korkeana.


      • fuck you mother fucker
        MööMöö kirjoitti:

        Ei oo järkee ostaa samuraita, koska jos ostat 2000€ maksavan käytetyn japsin, nii voit myydä sen parin vuoden päästä 1500€, niin et jää ku 500€ häviölle eli pyörä maksoi sinulle vain 500€. sitten jos ostat samurai 110cc ja ajelet sillä pari vuotta niin et varmasti saa sitä myytyä ku ehkä 10€
        Eli kannattaa ostaa japsi koska jälleenmyyntiarvo pysyy niissää korkeana.

        et oo mikään vitun kaikki tietäväinen vai ootko


      • Nimetön
        fuck you mother fucker kirjoitti:

        et oo mikään vitun kaikki tietäväinen vai ootko

        ootko sie sit


      • kdkkdd123-
        MööMöö kirjoitti:

        Ei oo järkee ostaa samuraita, koska jos ostat 2000€ maksavan käytetyn japsin, nii voit myydä sen parin vuoden päästä 1500€, niin et jää ku 500€ häviölle eli pyörä maksoi sinulle vain 500€. sitten jos ostat samurai 110cc ja ajelet sillä pari vuotta niin et varmasti saa sitä myytyä ku ehkä 10€
        Eli kannattaa ostaa japsi koska jälleenmyyntiarvo pysyy niissää korkeana.

        kellä on varaa johkuu vitun kalliseen hondaa?


    • dtmonkey

      mullaki on samurai 110 ja minusta se on ihan hyvä ne jotka sanoo samuraita paskaksi nii ostakaa ja testatkaa

    • rekku23

      että samurait on vitun hyviä harrastekäyttöön

      • Nimetön

        Onko kukaan vaivautunut kokeilemaan erilaisia säätöjä kaasariin, ilmanputsariin, pakoputkeen yms. 200cc samuraihin? Monestihan nämä uudet pelit käy tehtaan jäljiltä liian laihalla seoksella ja jostain tulo- ja menoilman välistä voi löytyä joku ahdistava pullonkaula jonka poistamalla saa hengitystä parannettua jolloin tehotkin lisääntyisivät. Onko runko kestänyt aikuisen miehen painon alla metsätieajelun?


      • romusai 200
        Nimetön kirjoitti:

        Onko kukaan vaivautunut kokeilemaan erilaisia säätöjä kaasariin, ilmanputsariin, pakoputkeen yms. 200cc samuraihin? Monestihan nämä uudet pelit käy tehtaan jäljiltä liian laihalla seoksella ja jostain tulo- ja menoilman välistä voi löytyä joku ahdistava pullonkaula jonka poistamalla saa hengitystä parannettua jolloin tehotkin lisääntyisivät. Onko runko kestänyt aikuisen miehen painon alla metsätieajelun?

        joo itte vaihoin vapaa virtaus suotimen ja laitoin cdipoksin sen vanhan ilman putsarin sisää kosteudelta suojaan.vaihoin kaasarin kurkun kun entinen repes(hahhahahaa!!) ..mulla on runkoo joutunu hitsaileen aika paljon.suunnillee parin ajotunnin välein saa jotai hitsata..ajanu jotai 40-50h...se vakio imukaula mikä siinä oli oli kuristettu sisäpuolelta sellasella mustalla muovilla että se o jotai millin kaks ahteempi se kaula.kun vaihoin sen "uuden" (hamusin sen http://www.motomaster.fi/ 15e..) niin se kyntää vielä 5 vaihteellakin ja rengas alkaa pitään jossai -30km/h vauhissa. ja painoo mulla varusteet ja vaatteet mukana n.80kg...


    • rulesssssssssssss

      hankittii tänää 50cc ja kyllä lähtee :)
      vaik kohta saanki skootterin mut kyl sil kelpaa ;)

    • samurai 50cc

      oon samaa mieltä teillä ei oo oikeutta haukkuu niitä ne on tosi hyviä mopoja/crosseja jos ette oo tyytyväisiä niin ostakaa yamaha pw mutta teillä ei oo oikeutta haukkua niitä että PITÄKÄÄ TURPANNE KIINNI!!!!!!!!!!!!!!

    • laaatupyörät rule

      meillä 3 samuraita kahessa vaihelaatikko rikki yhessä etu jouset vinossa ja taka jousta ei enään ole

      • laatupyörät rule

        meillä 125cc cr ja 250cc cr ja 2 80cc xr hondat mutta ostettin nuo kolme samuraita ihan värkäykseen


      • on varmaann
        laatupyörät rule kirjoitti:

        meillä 125cc cr ja 250cc cr ja 2 80cc xr hondat mutta ostettin nuo kolme samuraita ihan värkäykseen

        mulla o seittemän samuraita ja kaikista kone leikannu kii ensimmäisellä tankillisella....


      • enduro/motocross kuski
        on varmaann kirjoitti:

        mulla o seittemän samuraita ja kaikista kone leikannu kii ensimmäisellä tankillisella....

        turha väitellä tommosesta... samurait on pihamopoja ja motocrosspyörät sitten ihan erikseen...


    • Nimetön

      Saanko kysyä kun tiedät noin paljon että soveltuuko tuo SC 110 jäällä YLEENSÄ lumella ajamiseen? Koska olen kuullut että CPI SXän ilmanputsari hajoaa jos sillä ajaa lumessa... tai jotain...

      mutta kysymys on että HAJOAAKO TÄMÄ LAITE/MOPO/PIIKKI PAKKASELLA/LUMESSA?

    • fudet rulaa samurait ei

      mulla on ollu neljä tommost 50cc samuraita ja eikä ykskää toimi. leikkasivat kiinni samat viat kaikis ne ei kestä mitää!!!!!!!!!!!!!! ok 110cc-250cc on ihan hyvii crossei piha ja mettä leluiks mut 50kuutioiset ei kestä ku nostaa kierroksii ja leikkaa kiinni ja ne sylkee bensat ulos. 110ccssä ei oo ollu moottori vikaa. teikäläisten paska 50cc mopo crossit on aika lahoi siin sanotaa et ne on jollee 65 kilosille ja itte painan noin 38 kiloo. no ruoskia mitä ruoskia.ja 110ccstä ei muuta vikaa ku et bensat tippui ulos no korjattu. kolmas takuun kautta tuleva 110ccn tankki joka vuotaa tiivisteet pettää muuten pelaa ku enkeli moottorin puolest.

      • sant

        moroo mullakin on ollu 3 50cc samurai mopoo ja kaikki ihan perseestä nytki mul on yks ja sekin on paskana veto naru meni ja bensat tulee ulos ja mun ensinmäisessä samurai 50cc oli benasaletkut ihan perseestestä ne vuoti ja aina sammuili siis ihan perseestä toi samurai 50cc mut en tiä 110 kun ei oo viel ollu


    • häpeä pilkku

      fudet-samurait on ihan ahterirst sammakon ahterist ostakaa vähintää 1000e maksavii crossei ne ei hajoo (niit pitää huoltaa oikein)fudet kuuluisia vehkeitä siinä mieles et ne hajoo. 200cc tai kakspualikas voi kelpaa pihan ympäri ajoon 110cc mul on sellanen mä tykkään kiihytellä omal pihal senkaa häpeä fudet ja samurait tää oli mun ilmaseminen asiast!

      • Timppa8234

        Moro! On tästä kyllä tullu tällänen "teini palsta" missä kaikki 10-16w Kersat pyörii!=) Itse omistan Samurai 110cc ja värjäsin sen juuri vähän aikaa sitten mustaksi... Omia vikoja mitä nyt on ~8kk aikana ollu:
        -Taka iskunvaimennin poikki :/
        - Pakoputki irti (tippui pidikkeistä)
        -Rengas puhki (parikin kertaa :DD)
        Siinä kait ne olikin.. En ainakaan muistanut enempää! :D Mutta täytyy myöntää että kyllä siitä vääntöä löytyy ja moottorivikoja ei ole minun ostamassani ollut koskaan! Ja Bensan kulutus hyvin vähäinen! Kyllä jos mä saisin päättää niin kyllä helvetissä mä nyt kunnon crossin otan ku ton samurain mutta jos just jotain takapiha wörld championship motocross niin se on Samurai se oikea valinta! btw. Ainakin 110cc etulokari on kopioitu KTM:stä
        :DD =P


      • zxfgkmf<dhg
        Timppa8234 kirjoitti:

        Moro! On tästä kyllä tullu tällänen "teini palsta" missä kaikki 10-16w Kersat pyörii!=) Itse omistan Samurai 110cc ja värjäsin sen juuri vähän aikaa sitten mustaksi... Omia vikoja mitä nyt on ~8kk aikana ollu:
        -Taka iskunvaimennin poikki :/
        - Pakoputki irti (tippui pidikkeistä)
        -Rengas puhki (parikin kertaa :DD)
        Siinä kait ne olikin.. En ainakaan muistanut enempää! :D Mutta täytyy myöntää että kyllä siitä vääntöä löytyy ja moottorivikoja ei ole minun ostamassani ollut koskaan! Ja Bensan kulutus hyvin vähäinen! Kyllä jos mä saisin päättää niin kyllä helvetissä mä nyt kunnon crossin otan ku ton samurain mutta jos just jotain takapiha wörld championship motocross niin se on Samurai se oikea valinta! btw. Ainakin 110cc etulokari on kopioitu KTM:stä
        :DD =P

        kuuleppas vanha pieru samurai on paska ja turha romu vaikka ajaisit hevonperseessä.BTW 110cc loksu ei ole mistää KTM crossista et noin paljo tiedät näistä asioista hah


    • putte

      lueppa teksti uuellee ja kato kuin vanha sun samukka on. Luki et se on 200 vuoden malli ei millää pahal mut opettele kirjotaa.

      • ahdsf

        Vitun pälli. Tarkotti ehkä sillä 200 kuutioista joka on ollut sillä vuoden. On järkeä takertua tollasiin pikku asioihin.


      • bitches 1234
        ahdsf kirjoitti:

        Vitun pälli. Tarkotti ehkä sillä 200 kuutioista joka on ollut sillä vuoden. On järkeä takertua tollasiin pikku asioihin.

        oo siä homo vaa hiljaa kannattas selittää et mitä tarkottaa ennen ku alkaa netis kirjottelee hahahah.


        ps
        et taida tietää näist mopoist etkä crosseista hevon vittua hahahahaha.


      • putte
        ahdsf kirjoitti:

        Vitun pälli. Tarkotti ehkä sillä 200 kuutioista joka on ollut sillä vuoden. On järkeä takertua tollasiin pikku asioihin.

        kuules nyt huora jos sä teet kirjostus virheen ni se ei oo mun vika sä huora voisit mennä nuolemaa likasta persettäs horo lepakko dorka mulkku pillu lutka kumi lutka juutalainen pervo sun paskat juttus ja sä itte voisit mennä helvettii paska turpa kiinni lepakko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • minigun2

      oot oikees samurai on paras se on paras vapaa ajeluun

      • plaaaah

        Miks ihmeessä kinaatte noin tyhmästä asiasta sehän on ihan kaikkien oma MIELIPIDE! ja hinnastahan sen jo huomaa mikä on oikee vehje mihinkin tarkotukseen jos samurai maksaa sen 400-500e ni kai sen jo tajuaa tyhmäkin ettei se oo mikää LAATU pyörä.. hyvin sillä metässä pääsee ja pihalla.. ne on justii ihan erikseen sitte ne crossivehkeet niiku joku jo mainisti! ja kai ne haukkujat on sitte jotai kermaperseitä kenen porukoilla on rahaa ku roskaa ja ne penikat ei tuu ikinä tekemään edes työtä ku iskä maksaa kaiken !!!!


      • Lieber
        plaaaah kirjoitti:

        Miks ihmeessä kinaatte noin tyhmästä asiasta sehän on ihan kaikkien oma MIELIPIDE! ja hinnastahan sen jo huomaa mikä on oikee vehje mihinkin tarkotukseen jos samurai maksaa sen 400-500e ni kai sen jo tajuaa tyhmäkin ettei se oo mikää LAATU pyörä.. hyvin sillä metässä pääsee ja pihalla.. ne on justii ihan erikseen sitte ne crossivehkeet niiku joku jo mainisti! ja kai ne haukkujat on sitte jotai kermaperseitä kenen porukoilla on rahaa ku roskaa ja ne penikat ei tuu ikinä tekemään edes työtä ku iskä maksaa kaiken !!!!

        Liekö tuo totta et 150 teho 10,0kw ja 200 10,8kw ainaki tehopekka oyn sivujen mukaan ja 200 painaa 30kg enemmän tiiä sitte.


      • pittää
        Lieber kirjoitti:

        Liekö tuo totta et 150 teho 10,0kw ja 200 10,8kw ainaki tehopekka oyn sivujen mukaan ja 200 painaa 30kg enemmän tiiä sitte.

        paikkansa


      • Kawaski
        Lieber kirjoitti:

        Liekö tuo totta et 150 teho 10,0kw ja 200 10,8kw ainaki tehopekka oyn sivujen mukaan ja 200 painaa 30kg enemmän tiiä sitte.

        Joo, ei ole kyl toi samurai 200 yhtään minkään kotarin näköinen, ei rungoltaan, ei katteiltaan mutta ei se rumankaan näköinen ole, minusta se on ihan hyvä että on tämmösiäkin olemassa :) itsekin olen taas jossain vaiheessa ostamassa jotain minicrossi, Fude 150 ajattelin ostaa kotarin pariksi ja fude 150 on identtinen samurai 150 kanssa.


      • Kawaski
        Lieber kirjoitti:

        Liekö tuo totta et 150 teho 10,0kw ja 200 10,8kw ainaki tehopekka oyn sivujen mukaan ja 200 painaa 30kg enemmän tiiä sitte.

        ja noi 150 kuutioiset on ihan mukavia, vääntää ihan eri tavalla kuin 125cc minicrossi, nähty ja kokeiltu on ja myös olen nähnyt tykkimäen minicross radalla yhden kaverin ajavan 150cc samurailla ja näytti kestävän hyppyjä ihan siinä missä muutkin siinä miniradalla, toisin kuin joku mc king ja kantavuuskin tossa mc kingissä oli vaan 60kg ja nois 140 kg eli enemmän kuin pitproossa


      • Kawaski
        Lieber kirjoitti:

        Liekö tuo totta et 150 teho 10,0kw ja 200 10,8kw ainaki tehopekka oyn sivujen mukaan ja 200 painaa 30kg enemmän tiiä sitte.

        ja siin mun entisessä mc kingis oli vaan 5,4 kw ja sekin väänsi ihan hyvin mutta tossa kun taas on 10 kw niin veikkaan että vääntö ja teho on ihan eri luokkaa :))) vakio honda monkey ei ihan pärjää noille kummallekaan.


      • lol123
        Lieber kirjoitti:

        Liekö tuo totta et 150 teho 10,0kw ja 200 10,8kw ainaki tehopekka oyn sivujen mukaan ja 200 painaa 30kg enemmän tiiä sitte.

        se tehopekka on perseestä tilasin kaasarin 30e ja se oli rikki sie sanotaan ihankaikki perseestä


      • omglolwtf
        lol123 kirjoitti:

        se tehopekka on perseestä tilasin kaasarin 30e ja se oli rikki sie sanotaan ihankaikki perseestä

        mekun tilattiin tehopekalta tommonen 125cc samukka nii kun aukas pensahanan nii se tulvi heti! mutta ei kannata soittaa sinne et mitä täs o vikana ku ne sanoo et lähtettäkää meille nii me puhdistetaan. mut kantsii kääntää sitä ruuvii siel kaasarista nii se ei enää tulvi yli ja se tehopekka oy on totisesti oikee huijjari firma ei maksa ees postikuluja ku haluu takuuseen osii!!!


    • örkki

      kyl 50 kuutioiset o ihan hyvii joillekkin 4-7vuotiaille mutta 110cc on yksi surkeimpia mopoja mitä on nähty.kyl silti 200cc on hyvä.

    • jarno55

      samurait on paskoja ne leikkaa kiinni ei kanttis tuhlata rahaa johonki paska samurai crossi mopoo.jos ostat crossin se kannattaa olla ktm,kawasaki.jos ei niin oikee motocrossari eikä mikään paska paska paska paska paska §amurai cro§§i ettekö te kusipäät äkyä että maailmalla myyän 99999999999999999999 kertaa parempia kun jotkul lelu samurait.

    • hdbuffalo

      olen 176 centtiä pitkä ja 13 vuotta vanha ja voin sanoa 200 että pieni se ei ole jalat ylettyvät juuri sopivasti maahan moottorissa riittää tehoa sopivasti
      ruuvit ovat hiukan löysät kun ne on koottu huonosti kiinassa ja hätäisesti. sisään ajo täytyy ajaa maltillisesti muuten ei voi toivoa liikoja kaverilla on myös sama ja oli hypännyt uutena kyytin ja lähtenyt menemään js nykyisin kone käy vähän kituen
      ja kaikki osat paskanan mutta se on eri tarina. hinta ja laatu ja voima suhde on hyvä. 1000 eurolla tuskin kovin hyvää crossia saa ei ainakaan kovin uutta

    • samurai on paras!!

      SAMURAI EI OO PASKA!NE KETÄ LUULEE NII ON PERSEESTÄ
      OON AJANU 110CC SE ON TOSI HYVÄ.kaikki on tosi hyviä paitsi 50cc ei mitää järkee ostaa 3000-4000e maksava mopo ku saa samurain halvalla.

    • hdbuffalo

      (150)-> 150 samurai ei mee sattaa eikä kiihdy paljonkaan nopeammin vaikka painaa 30 kilooo vähemmän. ajaminen 100km/h olisi huteraa joissain olosuhteissa niin pienellä pyörällä.

      ->(200)

    • hannuxxx

      ei kukaa sattus tietää missä o pääkaupunkiseudulla samurain varaosa liike ja onko niillä kotisivut

    • matsku 110

      Moi kiinalaisissa kroseissa ei ole mitään vikaa eikä mopoissa ne kestää hyvin suosittelen

      • joku7

        kanataako osta 150 vai 200 samurai jos ostaa 150 siinä on pikku renkaat nii se keulii helposti


      • jioashfops
        joku7 kirjoitti:

        kanataako osta 150 vai 200 samurai jos ostaa 150 siinä on pikku renkaat nii se keulii helposti

        jos oot joku 12-15 ja painat 40-55 osta 150cc mut jos oot joku 15- ja painat 55-80 osta 200 mut jos oot joku kunnon ylipainone harkitse jotain kovempaa (enkä nyt sano et samurait on paskoja meinaan ne on oikeasti aia hyviä)


    • totta o

      hyvä miniqun kerranki joku puhuu totta sää puhut oikeesti täyttä totta

    • Saumuristi-97

      Toi o iha widu kowa!!!11!

      • JoQ Jannu

        Kyllä samurai ihan hyvin kestää tommosella hiekkatiellä pelleilyä yms. mutta jos montulle lähtee hyppimään niin runko sanoo naps... Itellä ollu 150cc joitakin kuukausia (3-4) ja vikoja:
        - ketjunkiristäjä paskaksi, pultti irtos siitä holkista mikä menee taka-akselin ympäri
        - ketjunohjuri vääntyilee, vahvistetaan jossakin vaiheessa'
        - takavanteesta pinnoja poikki, sehän on 150:n ominaisuus :)

        Tossa kaikki viat mitä on ollu. Tosi hyvin lähtee käyntiin ja kone toimii, ajoin 20h sisään... Kiihtyykin aika hyvin, märällä asfaltilla kepittäessä kakkosella sutii ja kolmosella nousee keula. Vähän leikkikalujahan nuo on, jonka voi päätellä hintalapustakin... Mutta suosittelen mökkimopoksi, metsäteille, pellolle ja hiekkateille, itselläni on ainakin ihan hyvin toiminut.


      • aevan sama
        JoQ Jannu kirjoitti:

        Kyllä samurai ihan hyvin kestää tommosella hiekkatiellä pelleilyä yms. mutta jos montulle lähtee hyppimään niin runko sanoo naps... Itellä ollu 150cc joitakin kuukausia (3-4) ja vikoja:
        - ketjunkiristäjä paskaksi, pultti irtos siitä holkista mikä menee taka-akselin ympäri
        - ketjunohjuri vääntyilee, vahvistetaan jossakin vaiheessa'
        - takavanteesta pinnoja poikki, sehän on 150:n ominaisuus :)

        Tossa kaikki viat mitä on ollu. Tosi hyvin lähtee käyntiin ja kone toimii, ajoin 20h sisään... Kiihtyykin aika hyvin, märällä asfaltilla kepittäessä kakkosella sutii ja kolmosella nousee keula. Vähän leikkikalujahan nuo on, jonka voi päätellä hintalapustakin... Mutta suosittelen mökkimopoksi, metsäteille, pellolle ja hiekkateille, itselläni on ainakin ihan hyvin toiminut.

        ite olen sitä mieltä että kannattais yrittää tehä työtä tai säästää vähän parempaak crossiin kuin kiina ihmeisiin koska loppujenlopuksi et paljoa häviä koska hyvin pidettyjen japani/eurooppalaisien crossien hinnat eivät paljoa laske..


      • aina uusi
        aevan sama kirjoitti:

        ite olen sitä mieltä että kannattais yrittää tehä työtä tai säästää vähän parempaak crossiin kuin kiina ihmeisiin koska loppujenlopuksi et paljoa häviä koska hyvin pidettyjen japani/eurooppalaisien crossien hinnat eivät paljoa laske..

        ostaa 40-60 tuntia ajetun 2-t pyörän.Vaihdat mäntäsarjan ja öljyt.ajat ja vaihtelet nesteitä n.6-10 tunnin välein.Myy pyörä ennen 100 tuntia.Vaihda 40-60 tuntia ajettuun pyörään.......niinkun teoriassa...


    • kylä lähtee

      mul on 110cc samurai eikä ole ollu mitää vikaa. vie isompaaki miestä. virittelin heiman ja päihitin 150cc samun mennen tullen. laitoin kireemmän nokan ja isomman kaasarin. 110 on oikeasti 80cc. siinä on 52mm mäntä. sanoisin näin et, kannatan sullekki et laittaisit nokan ja 125cc kaasarin ja sit kaasarin neulaa toiseksi alemmas. t.samurai on paras

      • tjaa-aa

        mun kaveril oli sellane samurai 125 si sen veli hyppäs sil semmosest sanotaan ny et 1m korkeest hiekka vallist ja runko meni poikki )=, et en o ainaka iha näi puhette perusteel ostamas samuraita ja kyl mä mankil pääsen ton 110 cc samurain ohi leikite mitä ny alus samurai voittaa mut lopus menee kyl mana ohi... testattu on...


      • tjaa-aa
        tjaa-aa kirjoitti:

        mun kaveril oli sellane samurai 125 si sen veli hyppäs sil semmosest sanotaan ny et 1m korkeest hiekka vallist ja runko meni poikki )=, et en o ainaka iha näi puhette perusteel ostamas samuraita ja kyl mä mankil pääsen ton 110 cc samurain ohi leikite mitä ny alus samurai voittaa mut lopus menee kyl mana ohi... testattu on...

        oon itekki ajanu tollasel 110cc samurail, eikä ees keulinu kaasusta )= toisin ku mun pv, ja mana


    • Hyvä pyörä..

      Juuri näin. Aloittaja on oikeassa.

    • Ostakaa kunnol pyörä

      Ei hyvästä japsi crossista tarvitse maksaa 4t€, alle 2t€ pääsee hyvin alkuun. Lisäkisi varaosia löytyy helposti. Omaan Hond cr:ään ei juurikaan ole tullut yllättäviä vikoja 2v aikana. Huollot täytyy tietenkin tehdä. 1 kerran matka on loppunut ketjujen katkeamiseen. Mäntää vaihdan n. 20h välein. Varmaan ajaisi pitempään, mutta kaikki hepat ei enää ole tallella 10h jälkeen. Männän vaihto on n. 100€. Harrasteajossa Honda cr tuntuu kestävän erittäin hyvin, koska on luotu kilpailemaan. ts. ei tarvii kokoajan mennä 150% lasissa, pyörän äärirajoilla.

      • ZAIpuliZAI

        Mulla on ajossa ollut 150cc samurai, joka on toiminut 3 vuotta ihan hyvin! lukuun ottamatta kulutuksen aiheuttamia seikkoja, jotka voi koljata. takahaarukasta kun vaihtaa puslat ym. laakereihin niin hyvä tulee. Oletteko huomanneet, että kiinancrosseissa on moottorit toiminu kaikista parhaiten? Ainakin Loncin, joka on tuos 150cc. Ei ole ollut mitään ongelmaa moottorissa.

        200cc on minun mielestä kaikista parhain samurai. Jousituksessakin on linkku, vai mikä se nyt oli. Ja se on mukavan miehekäs. Etulokari kunnon kyrsä ja ****n kovaa muovii!! (Paskat muovit pakko myöntää)

        Ja koska ne on halpoja, on kiva ajaa niillä! Osatkaan ei maksa paljoa, esim. 200cc kansi 140€ jossa tulee roinat mukaan (ns. täydellinen).

        Mutta tosi asia on, että merkkicrossia ja Samuraita EI VOI edes vertailla toisiinsa.

        Ettei joku hölmö oikeesti oo ajamassa kilpaa niillä!


    • kolli_81

      joo just ite aamulla soitin ja löin kaupat lukkoon.käyn viikon päästä hakemassa samurai 200cc. ensin meinasin ostaa orion 250cc mutta sitä haukuttiin niin paljon. tätä samuraita on kehuttu kovasti ja päädyin hamuamaan sit samurain 200 jolla ensi kesän treenailen ja ensi talvena ostan sit laadukkaamman..samurai kärpänen puri kun kaveri 2008 mallin samurai 250cc osti ja sillä kävin ajelemassa ja totesin että ihan kelpo peli.. varaosat ei näyttänyt kalliita olevan ja mul o hitsaus välineet ja talli missä sitä voin vahvistaa jos löytyy heikkoja kohtia. ja sitä paitsi teille ketkä samuraita haukutte niin teille se isipappa taitaa ostaa ne menopelit että teidän ei tarvitse omaa lompakkoa katsoa ja siten miettiä välineistön tasoa....hyvää kesää samurain omistajille!!!!

      • ZAIpuliZAI

        Niin ja sekin, että eikös kannattaisi ostaa halpa uusi Romusai, kuin montulla loppuun raiskattu kulutettu Esim. Kasawika? Jos haluaisi päästä halvalla ja haluaisi uuden.

        Eli Samuraissa ja muissakin kiinalaisissa on hyviä puolia, kuitenkin vaikka jotkut niitä haukkuu.


      • Polaris 200

        Samurai on ihan ookoo niinku kun sillä ajaa kevyesti ja eikä huudata sitä 1 vaihteella, mutta kestävyys ei ole aivan parasta luokkaa.Olen juuri itte ostamassa Honda Xr:ärrää. Ps. en hauku samuraita


    • sdfgdfgdf

      jooo haistakaa perse!!! kumman ottasitte ktm sx 250cc 2-tahti vai jonku samurai 250cc 4-tahti. samurait on ihan perseestä. mun samurai leipo kolmesti

      • Sambbaa

        Tuli hankittua mökki ajoon tällänen 200cc samura käytettynä, pientä vikaa löytyy heti kättelyssä, takajarru ei pelaa(polin sylinterin kumet rikki). Takahaarukan oikea linkun pusla ihan väljä kuten myös takaiskarin yläpusla. Renkaat lopussa(alkuperäiset) ja takavanne vispaa, johtuukohan vääristä pinnojen kiristyksistä? Ketjut ja rattaat lopussa, siitä kysyisinkin mitä ketjut on jaoltaan ja moni lenkkiset tietää vähän mitä lähtee ostelee ja käykö mistä rattaat sais vähän isompaa eturatasta olla/pienempää takaratasta,kun vääntöö tuntuu olevan ja sais hiukan kovempaa mennä. Viriä joku tehny powerin vaihtanut ja aika järeen rosteri takapöntön. Tulppa myös kiinnostaa mikä lämpöarvoltaan kannattaa hankkia nyt joku LG D8TC. Kitoksia vastauksista jo etukäteen katsoo tuleeko miten kauan pidettyä pyörää todennäköisesti loppusyksystä kiertoon.


    • tonttto

      mul on ollu samurai 110 2 vuotta kesti ekat puoltoist vuotta moitteetomasti mut nyt aivan paskana ei toimi ees mettä ja peltoajos aina rikki jostai nyttenki käynnistyspoljin katki, ei käy, satula aivan silpona ei pysy kiinni pakoputki katki noin 5 cm jäljellä ku murtu irti pytystä ym ym ym ym ÄLKÄÄ OSTAKO!!!!!!

    • romusai

      minulla on samurai 110 ja ei tee mitään! runko katki yhestä kohti ja toisesta melkein. pakoputki irtoilee ja ilmanputsari myös.. ei oo muutakun romuttamo kamaa.. PS. ajeltu hiekkatiellä... rauhallisesti..

      • haist pask

        sitten olet ihan vitttun läski paaska!!!!!!!


      • 125cc

        vittu mulla iha hyvi kovassaki ajossa toiminu et kyä se on siittä iha kii ettet oo pakaakaa jaksanu huoltaa...


    • samukka-poika

      Mietin vaan täs et pitäskö ostaa samurai 110cc ku kaverit on muka hommas kehottamassa jonkun crossin ostoon ja kun en ole vielä crossia omistanut niin jos vaikka harjoitteluksi kun kaverin kans aika paljon mettä teillä ajetaan niin auttakaa sanokaa kannattaako sais 200e

    • MakarooniLootaC

      Samurai 150cc toimii kun unelma. ostin just uuen, ja kulkee 90km/h. isä laitto alkuun kun se on pien kone korjaaja. ja aina kannattaa kyll ajaa sisään ajo ennenkun lähtee täysillä pötkii. Mun samurai kulkee 20km/h kovempaa ku mun polttomoottori RC auto :D Sekin piti ajaa sisään. En kuitenkaan vaihda puheen aihetta. Kyllä se samurai on aivan uskomaton kyllä. Ne jotka sanoo paskaks, ne ei oo ees kokeillu samuraita kunnolla. on se kumma ku ei tiiä ees että samurai on kunnon moottoripyörä. on se kumma...

    • montulla ajaja

      kyllä ne samurait on ihan hyvii jos huoltaa niitä kunnolla ja säännöllisesti, ei oo tosin itellä ollu samuraita ajossa mut kavereilla on ja hyvin pelittää. itellä on falmek-fcrs 125cc sekin toimii moitteettomasti vaikka välillä jotai pientä sähkö vikaa että ei lähde käymäään mut pikkurahalla sen saa kuntoon.

    • samurai125,200

      minulla on samu 110,125 ja 200 ja ovat kaikki tomineet hyvin kaikilla on ajettu ainakin 60h ilman mitään vikaa.
      Joten kaikki jotka haukkuvat samuja ovat vitun tyhmiä jos ostavat aluksi 3 tonin pyörän ja ajavat sillä jossain mökkiteillä kaatuvat kerran ja siin meni 3 tonnii.

      • detsi mies

        kertoisitko sivun mistä voi tilata samurai 200cc crossiin männän ja männänrenkaat !!!!!!!!!!!!!!


    • detsi mies

      ketokaa sivu mistä voi tilata samurai 200cc crossiin männän ja männänrenkaat !!!!!!!!!!!!!!

    • sami92----

      www.tuontitukku.fi sieltä samuraihin osat!!!

    • 2vk. etsinyt...
    • eryhfsdf

      omaan käyttööni samurai ainakin on riittävän hyvä ajelen mettä teitä pitkin ja te jotka alatte vittuileen että kokeile oikeaa rossia niin tiedoksi teille minulla oli ennen samuraita kawasaki kx 90cc viimesen päälle viritetty (ei pysyny kaveri 125 hondan 2-t rossilla perässä) puolessa tunnissa meni vikasakilla 6litraa pensaa hauskaa kyllä oli kaasu käsi kun on on/off asentoinen ja olen kokeillut 125 ja 250 2t rossia ja todennut ettei mikään riitä, 250 2t oli päivän äkänen ja seuraavana päivänä piti saaha uus isompi. joten samurai on kyllä hyvä jos ajelet metässä ,pihalla, mökillä, mutta ei tuolla radalle kannata lähteä joten jos haluatte tekniikaltaan kestävän ,halvan, vähän kuluttavan rossin niin ostakaa samurai tai joku muu kiinan kopio (ei tietenkään ole niin äkänen kun ''oikeat'' rossit)
      ps.mikään 4tahti ei kestä koko ajan kaasupohjassa ajoa ihan tiedoksi niille jotka haukkuu samurain konetta paskaksi

    • jussi12386944

      itellä on kawasaki kx 85 vuosimallia 06 eikä ollu kallis.
      ei mitäävikoja oo ollu kahen vuode aikana se korvaa kolme kiinan vehettä

    • summanen

      jes

      itse omistan yamaha 250cc rossin,ktm 525cc rossin,samurai 200 ja 110cc rossit
      ja voin sanoa että on jammu ja kotka hyviä ehkä parempiakin mutta en moittisi noita kiinan samuraitakaan jos tekee huollot ajallaan ja niitäkin voi virittää vastaavaan virityssuhteeseen laatutuotteen kanssa jos osaa ja on vähän rahaa laittaa
      jammulla ajan kisoja
      kotarilla enskaa ja supermotoa
      150cc samurailla leikitään ja keulitaan ja kaatuillaan ja laitellaan (eikä tule kalliiksi)
      110cc samurailla käydään hakemassa postia ja poltetaan laatikolla kumia ilman ongelmia

      • summanen

        kirjoitus virhe 150cc samurai ei 200


    • hyrrä

      PALJON SAMURAI MAKSAA?

    • lol

      Samurai 110ccmaksaa noin 200e - 400e... Ja kat ositte nettimotosta niitä samuraita, ostakaa Kinroad !

    • Kiinaihme

      Samurai on samurai eikä siitä mihkää pääse perkele! Sellasia romuja että saa laittaa niihin niin paljo rahaa että ois saanu jo kunnon merkkise crossin!!!
      Eikä esim niitten "metalli" osia tehä ees kunnon aineista vaan jostai kiinan tilpehööristä!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe