Miehet mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?
naisesta joka ei meikkaa?
24
5145
Vastaukset
- Alik. Kine
...se mua ainakaan haittaa, jos nainen ei meikkaa. Mielestäni naisen päivittäinen meikkaaminen kielii pinnallisuudesta. Vaikea sellaisia meikkinukkeja on lähestyäkin.
- koruton vastaus
tämä nainen ei meikkaa. Enkä usein edes huomaa moista. En kiinnitä huomiota siihen, että mitä sotkuja naamassa on vai onko mitään. Huonoin vaihtoehto on se, jos on aivan liikaa, että niihin kiinnittyy huomio.
- RW.
Useimmiten meikki todellakin kaunistaa. Olen löytänyt jo monta todistetta siihen.
- gorilla
Voiko ilman meikkiä olevaa ihmistä edes kutsua naiseksi?
- siinähän
se todellinen kauneus punnitaan!
sitäpaitsi jos maaliin vain ihastut etkä naiseen itseensä niin voi sinua...
mitäs jos kaikkien miesten pitäis maalata musta rengas k****nsä ympärille, muuten ne ei olis miehiä? ja sit toki se pitäis näyttää,mistäs sitä muuten tietäis et sillä on (edes se k***ä)? - ihastutaan
siinähän kirjoitti:
se todellinen kauneus punnitaan!
sitäpaitsi jos maaliin vain ihastut etkä naiseen itseensä niin voi sinua...
mitäs jos kaikkien miesten pitäis maalata musta rengas k****nsä ympärille, muuten ne ei olis miehiä? ja sit toki se pitäis näyttää,mistäs sitä muuten tietäis et sillä on (edes se k***ä)?Ulkokuoreenhan sitä ihastutaan, jos ei muuta tietoa ihmisestä ole. Rakastutaan sitten jo siihen, mitä kuoren alta paljastuu. Meikkaaminen ja hyvä pukeutuminen on merkki siitä että ihminen pitää itsestään huolta. Miesten meikkaaminen on tosin tällä hetkellä marginaali ilmiö, joka esiintyy gooteilla ja punkkareilla. Mutta saapas vielä nähdä 10-20 vuoden päästä mitkä on trendit silloin...
- papanisti
ihastutaan kirjoitti:
Ulkokuoreenhan sitä ihastutaan, jos ei muuta tietoa ihmisestä ole. Rakastutaan sitten jo siihen, mitä kuoren alta paljastuu. Meikkaaminen ja hyvä pukeutuminen on merkki siitä että ihminen pitää itsestään huolta. Miesten meikkaaminen on tosin tällä hetkellä marginaali ilmiö, joka esiintyy gooteilla ja punkkareilla. Mutta saapas vielä nähdä 10-20 vuoden päästä mitkä on trendit silloin...
naisellisuuteen kuuluu hiiren papanoiden syöminen. hyi teitä epänaisellisia olentoja jotka ette sitä tee.
- Arvostava Mies
Onpa fiksu nainen. Muutakin tekemistä maailmassa kuin käyttää aika ja rahat meikkeihin.
- girrrrl
Ainakin toi mun poikaystävä (oli sinkkuaikoinaan paikkakunnan tavoitelluimpia komistuksia ;) on sanonu monet kerrat et luonnonkaunis nainen ei meikkiä tarvii...Toisaalta tyypillinen suomalainen nainen on "omilta väreiltään" helposti aika valjun näkönen, joten jos haluu vähän ehostaa ni mikäs siinä.
Mä en kyllä nykyään jaksa vaivautuu ku oon valmiiksi tumma ja tulinen ;) Joskus bileisiin sit vähä lisäekstraa ja tietty jos vaikka joku finni tulee joskus... - krista10
NAISELLISUUTEEN KUULUU MEIKKAUS!ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN.EIKU MEIKKAAMAAN.MÄ AINAKI MEIKKAAN:)
- Mööy
Kaikki kauneimmat mitä olen nähnyt ovat olleet meikkaamattomia. Luonnollinen nainen on kauneimmillaan.
- Sepe.
häntä naisena, joka ei meikkaa.
- Meikittä paras
Meikkaamattomat naiset ovat parhaita, koska he ovat riittävän kauniita pärjäämään ilman meikkiäkin.
- lös
Kyllä mun kihlattuni meikkaa ja sit on päiviä ettei meikkaa niin molemmin hän on yhtä ihana!!
- pahhah
Leffatähdet ja valokuvamallit meikkaavat.
- r6ekutiy7l
Aika paljon on tähtiä ja malleja mulla tuttavapiirissä.
Niin ja vastauksena kysymykseen: riippuu siitä miltä näytät ilman meikkiä.
- pyh
Lutusia, mukamas malleja...
- COCOCHANEL
Naisellinen, itseään kunnioittava nainen käyttää meikkiä. Meikin määrästä voidaan olla montaa mieltä. Kyllä naisen kuuluu ehostaa itseään. Miesten on niin helppo sanoa, ettei naisen tarvitse meikata. Luonnotonta olla korostamatta esim. kauniita silmiä tai suuta. Toinen juttu on sitte osaako nainen meikata?!
- pyh.pah
Ohoh mahtaa olla ikävää kun naisellisuus ja itsensä kunnioittaminen valuu iltaisin pakkelin mukana lavuaariin,ei hyvin mene.
- 35vmiespflkgopf
Tulipa vaan tuossa mieleen, että miksi "kauniimman" sukupuolen edustajan pitää meikata!? Mulle kelpaa kyllä meikkaamatonkin, jos muuten on ihana :)
Itse pidän meikkaamattomasta naisesta. Samoin luomusta myös. Silikonit suorastaan etoaa.
Eipä sitä meikkiä välttämättä tarvitse jos ilmankin pärjää.
- kjkn
Kaunis ilman meikkiä paras,naiset jotka meikkaa joka päivä kertoo pinnallisuudesta ja että ei olla tyytyväisiä omaan näköön.Onhan näillekin ottajia.
- erittäin komea
meikkaamaoton nainen osaa olla luonnollinen,sitä luonnollisuutta ei tarvitse etsiä pakkelikerroksen alta,vaan se näkyy heti ja samalla paljastuu naisen seksikkyys jota ei korosteta millään maaleilla.ja meikkaamattomuus kielii hyvästä itsetunnosta, ja jos tälläisen naisen sattuu saamaan tietää että se on mukana täydestä sydämmestä,ja tälläisen luonnonlapsen kanssa on helppo elää kaikki pinnallisuus ja muu turhuus ei ole välttämätöntä.Joten minä ainakin ihastelen tälläisiä meikittömiä naisia.enemmän vai luonnollisuutta arvon naiset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515