Hyviä keskustelun avaus "repliikkejä"

Miksu

Kertokaahan tytöt/naiset mikä on teidän mielestä hyvä puheen avaus jossain baarissa yms. jossa mies tulee juttelemaan?

En oikein usko mihinkään repliikkeihin tai ennalta opeteltuihin juttuihin mutta kertokaahan mikä olisi sellainen mukava tapa jolla mies voisi lähestyä sinua?

Esittely lienee yksi... mutta mitäs siitä eteenpäin tai jotain muita aloitus repliikkejä?

Koetteko ikinä kiusalliseksi tilannetta jossa mies tulee juttelemaan teille baarissa. Ei siis missään änkyräkännissä vaan ihan "vakavaa" seuraa etsimässä, vaan ihan selvinpäin juttelemaan.

32

24973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • regina

      Mitään ehdottoman varmoja repliikkejä ei ole olemassa. Yleisesti voin sanoa, että kannattaa jättää kliseiset- mitäs tyttö?, kuinkas menee?, ollaanko tavattu jossain? tms.-lauseet väliin. Niistä saa lähinnä säälittävän vaikutelman. Itse arvostan persoonallista ja humoristista lähestymisyritystä, ilman seksististä katsetta. Voisit yrittää heittää jotain nasevaa kyseisestä baarista/henkilökunnasta, hyviä on myös hauskat huomautukset ulkonäöstä. En tarkoita nyt mitään "sulla on kauniit silmät tms." heittoja, vaan esim. "en voinut olla huomaamatta miten tyylikkät kengät sinulla on"- tästä on hyvä jatkaa jos saa naisen hymyilemään! Mitä viattomampi on lähestymisyritys, sitä varmemmin nainen lämpenee. Nainen alkaa ihmettelemään että, hei, miksi tuo mies ei yritä iskeä minua? Tässä tapauksessa nainen itse hoitaa ns.iskun puolestasi!
      Koen miesten lähestymisyritykset joskus kiusalliseksi. Tämä saattaa johtua omasta tunnelmastani- aina ei jaksa kiinnostua. Mutta jos mies on hauska ja humoristinen niin yleensä jaksan kuunnella ja osallistua keskusteluun. ahdistun jos mies selittää että, etsii sitä oikeaa tai on vakavissaan. Tulee heti jarrut päälle! Etene rauhassa, lopuksi vasta numeronvaihdot, älä puhu liian pitkään, käy välillä muualla ja palaa asiaan myöhemmin illalla.
      Toivottavasti sekavasta selityksestä on edes jonkinlaista hyötyä!

      • vgrtbvgrt

        NOrmaalia olisi sanoa:
        "Hei. Mä olen Mika/Pekka/Lauri tms". Mitä kuuluu?"


      • pekkaprovo
        vgrtbvgrt kirjoitti:

        NOrmaalia olisi sanoa:
        "Hei. Mä olen Mika/Pekka/Lauri tms". Mitä kuuluu?"

        Mä testasin tuota juuri noilla sanoilla ja nainen vastasi että enkö tiedä edes nimeäni kun noin monta vaihtoehtoa luettelin :D


      • Anonyymi

        Miten naista isketään monella tapaa mustelmat muut syntyy kysy Vaikka Mattila poliisin pää nupista.haapajärvi Silmät Kyllösen P kirjain aloitus sakko 40 vain Pirkko itku rekisteri Telia


    • Ballermann

      Seuraavalla kaavalla menestystä on tullut, testattu todella kattavasti:

      Eli sopivilla pohjilla liikenteeseen: ei liikaa, mutta sen verran, että alkaa vähän hiljaisempaakin kaveria jo naurattamaan. Paarissa tuoppi kouraan, kestohymy naamalle ja mahdollisimman ahtaaseen paikkaan (sellainen kohta, mistä kulkee paljon porukkaa ohi) parkkiin. Aloitusrepliikkinä toimivaksi on todettu yksinkertainen: "no miten muuten?" Siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen. Jos ei, niin uutta täkyä vaan kehiin...

      • Mr.

        Mielestäni on monta kertaa helpompaa lähestyä naista ravintolassa, jos olet liikkeellä jonkun kaverin kanssa. Jos keskustelun avaus ei onnistu tai tanssiinpyydetty ei lähde, niin aina voi palata kaverin jutulle, eikä tarvi jäädä kuljeksimaan ilman päämäärää. Joskus olen ollut yksin jossain ravintolassa siinä mielessä liikkeellä, että vois lähteä jonkun kanssa pois. Se onkin kova temppu iskeä silloin nainen. Tosin kyllä sekin onnistuu, kun on itsevarma ja ajoissa liikkeellä.
        Viime hetkellä ennen valomerkkiä tehdyt epätoivoiset yritykset voi unohtaa. Ainakin ennen tuntemattomien suhteen. Pitää mennä ajoissa ravintolaan. Katsoa sopiva tyttö ja lähestyä itsevarmasti ja huumoria ja aitoutta peliin. Silloin homma voi onnistuakin.


    • nar2
    • pu5i

      Mun mielestä on tärkeää, että rennosti juttelee kaikkien kanssa, ei esim. heti ehdottele eikä ole liian nirso juttelukumppanien kanssa. Siinä sitten tottuu jutusteluun ja tutustuu ihmisiin.

    • rgergergeg

      -Silmäsi ovat kuin kaksi pingispalloa hiekassa.
      -Pannaaks menee vai mennääks panee?

      -Huomaan,että olet yksin. Jos tarvitset seuraa vessassa käyntiin,niin olen vapaa.
      - Takapuolesi on niin tiukka, että 2 euron kolikko kimpoaa helposti,saanko kokeilla?

      • 17+5

        Kolmas juttu sai multa hymyn, noi muut voit unohtaa.


      • Nainen5000

        Nämä ei toimi. Vain idioottimies puhuu tällaisia. Ei kannata ihmetellä jos nainen suuttuu.


    • corni

      No tässä jotain "nerokkaita" repliikkejä millä mulle on menestyksekkäästi tultu juttelee randompaikoissa:
      - Aijotko tilata pitsaa?
      - Söitkö jo aamupalaa?
      - Etkö jaksa enää tanssia?
      - Tuu istuu tänne sohvalle

    • Jos aloituskysymys on vaikka "mitä tyttö?" niin miten siitä saa keskustelun jatkumaan? Mä en ainakaan osaisi vastata kuin "..mitäpä tässä"

      • left field

        Vastaa siihen, että "sininen akkuporakone".


    • mitähittiä

      "Suomi 24 palstoilla jauhetaan vuodesta toiseen samaa paskaa. Vai mitä mieltä sinä olet?*

    • m-76_

      Itse löydän tanssilattialta seuraa helpoiten.

      Tanssin itse koska pidän siitä - joskus muiden kanssa, joskus yksin. Kun kohtaan lattialla itseäni kiinnostavan tytön, saatan lähestyä vähän moikata, ja jatkaa tanssimistani siinä lähistöllä. Jos hän vastaa siihen, tai osoittaa kiinnostustaan lähestymällä, jatkan siitä sopivin keinoin eteenpäin ja usein kotiin asti.

      Tuolla tavalla hänellä on täysi valinta tilanteesta, kiinnostaako jatkaa enempää, tai sittne kääntyä pois ja jatkaa jonnekkin muualle - eikä kukaan loukkaantunut tai nolostunut.

      Asia menee vaikeammaksi, jos haluat hänet silti, kun häntä ei kiinnosta. Siinä tapauksessa kannattaa tehdä vähän taustatöitä, ja olla mielenkiintoinen tavoin josta hän pitää. Eg. näin kuntosalilla tapauksen, johon halusin todellakin tutustua lähemmin. En kuitenkaan tiennyt hänestä mitään, ja kyselin vähän hänestä tutuiltani. Sain selville että hän on osallistumassa extremeruniin Vantaalla, joka on maastojuoksutapahtuma. Sinänsä itseäni ei kiinnostanut tuo sen kummemmin, mutta päätin osallistua siihen myös. etsin hänet sitten paikanpäältä, ja moikkasin hänelle siellä että "mites sattuikaan! Oletko millä porukalla täällä? Aijaa, itse olen yksin. Sopiiko että vedetään täysillä yhdessä?" ja niin edelleen. Saatiin siitä yhteinen kokemus, ja seuraavana viikonloppuna oltiin jo luonani yötä.

      Eli, tilanteesta riippuen, vähän vaivaa nähden ja mielikuvitusta käyttäen - Niin naisia isketään. Ei haittaa jos olet sosiaalinen ja pidät huolta itsestäsi muutekin kuin konsolipelejäpelaamalla.

      • q2452q

        Hitto mikä pelimies.


    • eppun

      Hyviä vinkkejä edellisellä. Tärkeää lienee usea yritys. Esim. moikkailet niille tytöille siellä tanssilattialla kunnes löytyy niitä takaisin moikkaajia. Ja tosiaan muutakin muussa elämässä kuin konsolipelejä...

    • Jagdpanther

      Ei muuta ku inttimeiningillä: puhuttelu, esittely ,asia.

    • Yksinkertainen toimi

      Viikonloppuna ei ollut haku päällä, ei jotenkin kiinnosta nyt. Baarissa tuli kyllä käytyä. Tein kaksi avausta.

      Toisen kaverin puolesta kun halusi tytöille välttämättä mennä juttelemaan. Menin vaan tervehtimään ja kysyin, että sopiiko tulla pitämään hetkeksi seuraa? Sopi. Käteen jäi itselle numero, treffit sovittu.

      Toinen oli todella näyttävä pitkä nainen, jolta sain toistuvia katseita. Menin lopulta juttemaan. Kävelin nenän eteen hymyillen ja kysyin, että kukas sinä olet? Ilmoitti olevansa varattu. Kävin lämpimikseni tansittamassa, jonka jälkeen hän otti minua kädestä kiinni ja vähän kehuskeli ja kyhnäili siinä jotain, mutta jatkoin sitten matkaani. Eli markkina-arvon testausta ja vähän huomiota vaille se oli, ei muuta.

      Avauksella ei ole oikeastaan mitään merkitystä jos olet saanut naiselta hymyn tai muutaman katseen tai pienen flirtin. Se on jo kutsu tulla juttelemaan. Parhaiten menee kun juttelee niille naisille, jotka näyttävät keskusteluhalukkuutensa.

    • charlies

      Hyviä vinkkejä edellisellä. Riittävästi tommosta monessa paikassa, niin kyllä siitä joskus jotain enemmänkin syntyy. Vakavaa tai vähemmän vakavaa, miten vain haluat. Monella ongelmana on se, että keskitytään siihen yhteen tilanteeseen tai ihmiseen vuodessa. Ei kaikkia munia samaan koriin!

    • daadadaada

      Joku tässä jo kirjoittikin, että baarin tanssilattia on paras paikka iskeä nainen.
      Itsekin teen niin, että menen tanssilattialle joraamaan ja tsekkaan samalla mikä meininki?? Eipä tarvitse kauaa ootella kun joku on aina tanssimassa siinä edessä ja hakee kontaktia. Sitten joka vastaat siihen tai et... en tiedä toimiiko kaikilla, mutta en edes mene tanssimaan sillä asenteella, että pakko löytää joku. Rennosti vaan, ehkä se näkyy ulospäin?!

    • Ville___

      Mixu, keskity siihen valmentamisen nyt!!!!

      Mutta hyviä avausrepliikkejä ovat esimerkiksi "käytkö täällä usein" ja "mitä noin kaunis nainen tekee tällaisessa paikassa." Itse olen aina kaatanut naisen, kun olen käyttänyt näitä ja sitten vaan höyläämään 25-senttiselläni. Teen noin kolme kaatoa päivässä ja naisia on toistaiseksi ollut noin 1532.

    • kookasJOrma

      Kaikkein paras on "mennäänks panee"", aina on lohjennut ja lohkee. Suoraan asiaan vaan rohkeesti.

    • koruton_

      Ystävällinen asenne toimii. Kaikki esittäminen inhottaa!

    • löpöttäjä

      Kriteerit alas aiheen suhteen ja jotain niitä näitä tuttavallisesti ja ystävällisesti vaan. Paljon tärkeämpää on yleensä, että puhe jatkuu, kun että se olisi jotain hienoa.

    • tsdu

      Ei kannata ainakaan sanoa "Miksi sä näytät niin surulliselta, onko joku kuollut" tai "Tuo kampaus ei sovi sulle yhtään".

      • siideripizziz

        Tuo on NIIN totta. "Mitäs neiti täällä murjottaa"? - juu kiitos ei. Vielä pahempi tosiaan ulkonäön arvostelu - minä tulkitsen nämä tällaiset aloitukset miehen omien ongelmien syyksi, onhan näitä sikoja aina ollut ja tulee olemaan. Tuon murjotuskommentin kuulinkin tuossa joku kerta kun olin yksin baarissa, ja vastasin jätkälle että en ensinnäkään murjota ja että pitäisikö tässä yksikseen alkaa hirnumaan kun tässä seison tuoppini kanssa ja poistuin toisaalle. Siitä menin silloin itse jollekin random tyypille heittämään juttua, ja otinkin ite avaukseksi tuon murjotuskommentin ja naurettiin sille sitten yhdessä että tässä sitä murjottaja nyt nauraa :) En siis ollut suhteen hakumielellä liikkeellä, ihan vain juttelun.

        Melkein kaikki tässä ketjussa ehdotetut on ihan ok. Ihan rennosti vaan että mitäs neidille kuuluu tai sitten tuo tanssilattialla hengailu ja siinä kontaktin otto. Toi "mitäs neidille kuuluu" on ehkä vähän tylsä mutta siitähän se juttu sitten lähtee jos on lähteäkseen. Ei ole ainakaan tökerö aloitus!


    • doggydog

      Paljon avauksia, niin joku osuu :))

    • Surullinen00

      Varma hylkäyksen paikka mun kohdalla:
      "Moi"

    • Taiteenluoja

      Onks tällanen repliikki tarpeeks viaton: Olet niin lumoavan kaunis, että jos saisin maalata sinusta muotokuvan, niin se olisi eräänä päivänä Louvren taidegallerian kokoelmissa, mikäli siitä luopuisin.
      Maalaustaide on muuten eräs intohimoisimmista harrastuksistani, mutta en kylläkään siitä mainitsisi, jollei nainen alkaisi utelemaan.

      • Danskuuu777

        Hhahhahahahhahah oksensin mun suuhu


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe