AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / koskenkorvan ja finlandian hinta

koskenkorvan ja finlandian hinta

7 Vastausta 12 251 Lukukertaa
Onko kenelläkään tietoa, paljonko Alkossa maksavat Koskenkorva ja Finlandia? Itse en pääse tarkistamaan, koska olen ulkomailla.

Katso netistä

Katso siitä samasta netistä, jota käytät tänne kirjoittaessasi.
Mutta kun et näköjään osaa käyttää sitä, niin annetaan nyt armon käydä oikeudesta:

http://www.isokaato.com/hinnasto/index.php?type=1

Ainakaan...

...en tiedä.

Niin mitä?

Niin mitä et siis tiedä?

ai mää vai?

mää mittään tiärä

Vertailua

Finlandia-pullossa (0,7 l) on alkoholia 40 tilavuus-% eli 0,28 l. Kun pullo maksaa 16,18 €, saadaan alkoholin litrahinnaksi 57,79 €.

Kossupullossa (0,7 l) on alkoholia 38 tilavuus-% eli 0,266 l. Kun pullo maksaa 12,91 €, saadaan alkoholin litrahinnaksi 48,53 €.

Ero on 19 % Kossun hyväksi. Se ei ole aivan vähän.

Alkoholi on molemmissa aivan samasta tuutista tulevaa viljaspriitä, laimennettu vain hieman eri väkevyyteen. Lisäksi Finlandia on jätetty kuivaksi, mutta Kossun makua on pehmennetty lirauksella sokeria (3 g/l).

Jos joku haluaa ostaa Alkosta tuota kalliimpaa Finlandiaa, niin oma on asiansa. On sitten toinen juttu, ettei alkoholi Kossussakaan suinkaan halvinta mahdollista ole. Monikin kilpailija pistää selvästi paremmaksi Alkonkin hyllyillä. Kossulla ei ole mitään muuta kilpailutekijää kuin kansallinen kulttimaine. Finlandia on puolestaan räikeästi ylihintaista tavaraa.

Itse ostan Saaremaata Virosta (sen verran kuin kirkasta viinaa ylipäänsä kaipaan).
mihin tätä tietoa tarvitset muuten.(muutenvaan ei kelpaa)
Niin ... pulloituslinjalla on yksi viinatankki ja vesihana.
 /   /  /  / koskenkorvan ja finlandian hinta

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta