moi mä tarvisin poika gerbuille nimiä nopeasti mä saan ne kohta ja niille ei oo nimii jos tiiät jotain hyvii nimii niin voikko lähetttää ne mulle ta vastata????? oon kiitolllinen jo?????!!!!
uros gerbiilille nimi kiireesti
15
600
Vastaukset
- minttujj
täs nimii :jari,osku,vili,roni,toffo,pave,söko,nico,tcu,toci,sico,jumi,jami ja jaska tossa nyt on jotain en tiiä muuta
- muutama
Huugo, Helmeri, Joonatan, Aksu, Hakkarainen, Ringo ja Repe ; )))
- Lady_Duvert
Estel > toivo
- Aanx
Turre, Teukka, Eemil, Pate, .. kuitenki kannattaa jtn lyhyitä nimiä, esim. toi pate. :D gerbiili pystyy tunnistamaan kutsun paremmin :)
- Mukamas ha
Aanx kirjoitti:
Turre, Teukka, Eemil, Pate, .. kuitenki kannattaa jtn lyhyitä nimiä, esim. toi pate. :D gerbiili pystyy tunnistamaan kutsun paremmin :)
Mä en kyllä usko että gerbiili koskaan tunnistaa nimeään. Ne vaan tulee katsomaan nistä jokin ääni lähtee.
- erkkarulla
Kipu, Kepu, Gepu, Gipu, Tipi, Riki, Mökö, Tiitu ja Möttö. tos on pari. Voiksä kertoo mitkä niiden nimiks tuli?
- ..............................
naksu,jaffa,cocis,pepsi
- flabella
Hipsu,Tipsu,Naksu,Raksu,Napsu,Nipsu,Poju,
Tilli,Timi,Tinjami,Niilo,Nakke,Nikke,
Mikki.
Tos oli pari ehotust - Moromitähoro
Jin, Jan, Jon?
- MaCarone
No mä laitoin ite kahelle urosgerbiilille nimet Romeo ja Rasmus:D
- Täs ny...
No... Sam,Remu,Sepe,Domino,Daim,Vesko,Rusko ja Miere =D
- GERBU
No täs on muutama:Naksu,viikko, salama,Koco. En keksi muuta.
- gerbiilitietäjä
Minusta Duracel ja Dingo olisivat ihanat nimet. Itse olisin laittanut ne gerbiileilleni mutta otin sittenkin tyttöjä (:
- Gerbu
Itellän on 2 gerbiiliä, Niksu ja Naksu. :D
Seuraavaks ajateltiin 3 gerbua ottaa. Niiden nimet olis sit luultavasti HP, Rauski ja Kumi. :DD - Lakujatofu
Sapsu, niksu, gigsu.
Siin oli jtn :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837391Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136072Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1494240Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252916Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?362870Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782846Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta852560Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902298- 1862209
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686