Kertokaapa kokemuksi millaista oli eroaminen adventtikirkosta ? Minulle se oli helpotus.Meillä oli 90-luvulla luokkakokous Toivonlinnassa ja siitä porukasta suurin osa oli luopunut kirkon opetuksesta.Oli muuten aika huvittavaa kun ruokailun päälle odotimme saavamme kahvia.Ei tarjoiltu koska vanhassa ruokailutalossa ei voinut keittää kahvia.Perustelu: kahvin tuoksu jää seiniin .......
Kirkosta eroaminen
26
899
Vastaukset
- heti huomenna
lainaamaan kirjastosta Markku Karpion kirja Tie auki taivasta myöten. Takaan että kuulostaa tutulta!
- tietää mitä tuo
oikein tarkoittaa. Luopumista Jumalasta? Pelastusopista? Luopumista Ellen Whiten kirjoitusten arvostamisesta? Luopumista kirkon opettamasta moraalietiikasta? Mitä? Oliko syy se, että ette usko opetukseen vai oliko syy joku muu?
kyselee yksi advari- nyt matkalla Kristuksessa.
Minulle se merkitsi sitä, että löysin Kristuksen sisäisen tuntemisen. Ennen kumarsin opin edessä, koska se tuntui niin kauniilta ja valkoiselta.
Mutta paremmin tutustuttuani löysin sieltä farisealaisuus lahkon, jolla ulkoinen palvelu oli tärkeää, mutta sisäisen elämän kuolettumista ei huomattu. Öljy puuttui lampuista, se oli kaiken syy.
Kun sydämestäni olen kuullut huudon Ylkä tulee, niin Jumalan Pyhän Hengen johdosta, nousin ja lähdin Häntä vastaan. Sitä on se, että lähdin heidän joukostaan pois. Öljyn puute vaivasi heitä, ja minulla ei enää ollut antaa sitä heille.
He vain hakevat öljyä toisilta, mutta eivät ota sitä vastaan Jumalan armon lähteestä joka on ylenpalttinen Kristuksessa Jeesuksessa Meidän Herrassamme.
Jumalan öljy Pyhä Hengessä, se riittää, mutta ei se öljy jota yritetään löytää toisten lampuista, kuten Ellenin jo ehtyneestä lampusta.
Pimeys on saattanut heidät nukkumaan, pelkäänpä jopa kuoleman unta. Ne jotka uskovat Kristukseen, niin toivon, että virittävät lamppunsa palamaan ja lähtevät elämän tielle Kristuksessa pois tästä baabelin hapattuneesta seurakunnasta, jonka johtaja ei ole Kristus.
Älä pelkää johtajia, ihmisiähän he ovat. - kuhilas
nyt matkalla Kristuksessa. kirjoitti:
Minulle se merkitsi sitä, että löysin Kristuksen sisäisen tuntemisen. Ennen kumarsin opin edessä, koska se tuntui niin kauniilta ja valkoiselta.
Mutta paremmin tutustuttuani löysin sieltä farisealaisuus lahkon, jolla ulkoinen palvelu oli tärkeää, mutta sisäisen elämän kuolettumista ei huomattu. Öljy puuttui lampuista, se oli kaiken syy.
Kun sydämestäni olen kuullut huudon Ylkä tulee, niin Jumalan Pyhän Hengen johdosta, nousin ja lähdin Häntä vastaan. Sitä on se, että lähdin heidän joukostaan pois. Öljyn puute vaivasi heitä, ja minulla ei enää ollut antaa sitä heille.
He vain hakevat öljyä toisilta, mutta eivät ota sitä vastaan Jumalan armon lähteestä joka on ylenpalttinen Kristuksessa Jeesuksessa Meidän Herrassamme.
Jumalan öljy Pyhä Hengessä, se riittää, mutta ei se öljy jota yritetään löytää toisten lampuista, kuten Ellenin jo ehtyneestä lampusta.
Pimeys on saattanut heidät nukkumaan, pelkäänpä jopa kuoleman unta. Ne jotka uskovat Kristukseen, niin toivon, että virittävät lamppunsa palamaan ja lähtevät elämän tielle Kristuksessa pois tästä baabelin hapattuneesta seurakunnasta, jonka johtaja ei ole Kristus.
Älä pelkää johtajia, ihmisiähän he ovat.Öljy on uskon suhde Jumalaan, jota henkilökohtainen rukous ja Jumalan sanan tutkiminen ruokkivat. Siinä on luonnollisesti Pyhällä Hengellä osuutensa.
- vastauksesi summa on
Älä pelkää johtajia, ihmisiähän he ovat.että kypsyit yksittäisiin tekopyhiin ihmisiin ja heitit lapsen menoveden mukana.
- odotellen..
Älä pelkää johtajia, ihmisiähän he ovat.Minkä seurakunnan johtajana on Krsitus?
- jos sen olit
Älä pelkää johtajia, ihmisiähän he ovat.saanut itsellesi, etkö voinut sitä jakaa sisarille ja veljille joilla sanoit ei ollut, siinä minun mielestäni et tehnyt oikein lähdit pois seurakunnastakin,itse täynnä öljyä lampussasi ja jätit toiset oman onnensa nojaan, toinen asia jota minä ihmettelen, kumarsit opin edessä, etkö ollut uudesti syntynyt kun liittyit seurakuntaan, uudesti syntynyt ihminen ei tarvitse kumarrella opille hän on Jeesuksen kanssa tehnyt liiton eikä ihmisten, ei hän edes huomaa mitä toiset tekee, ja jos huomaa on hän nostamassa heikompaansa, ei painamassa alas, näin minä ymmärrän tämän, vahvempi aina kantaa heikomman taakkaa, niinhän Jeesuskin kantaa meidän taakkojamme.
- odottajalle
odotellen.. kirjoitti:
Minkä seurakunnan johtajana on Krsitus?
Minä luulisin olevan tämän Jeesuksen seurakunnan.
Hän sanoo: Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku,eikä kukaan ryöstä heitä minun Isäni kädestä. Joh.10: 27,28. - nyt matkalla Kristuksessa.
jos sen olit kirjoitti:
saanut itsellesi, etkö voinut sitä jakaa sisarille ja veljille joilla sanoit ei ollut, siinä minun mielestäni et tehnyt oikein lähdit pois seurakunnastakin,itse täynnä öljyä lampussasi ja jätit toiset oman onnensa nojaan, toinen asia jota minä ihmettelen, kumarsit opin edessä, etkö ollut uudesti syntynyt kun liittyit seurakuntaan, uudesti syntynyt ihminen ei tarvitse kumarrella opille hän on Jeesuksen kanssa tehnyt liiton eikä ihmisten, ei hän edes huomaa mitä toiset tekee, ja jos huomaa on hän nostamassa heikompaansa, ei painamassa alas, näin minä ymmärrän tämän, vahvempi aina kantaa heikomman taakkaa, niinhän Jeesuskin kantaa meidän taakkojamme.
Halusin jakaa, sitä ei otettu vastaan.
Halusin, että seurakunta kantaisi heikoimpia, mutta jopa Timon äänellä, ulos.
Halusin jakaa näköalatkin, mutta huomasin, että opin periaatteet saa ihmiset kylmäksi, tunteettomaksi, koska pyritään olemaan täydellisen virheetön matkalainen. Siksi ei sallita seurakuntaa ulkopuolisia, vajaamittaisia ihmisiä, jotka näin niiksi ihmisiksi, jotka tarvitsevat tukea, mutta ei.
Kristuksen tunteminen on huono, häntä katsellaan ulkopuolelta, mutta ei haluta häntä sisäpuolelle, eli sydämeen.
Siinä näin aluksi opittuna ja nähtynä.
Näin niitä sisaria, jotka olisivat halunneet vuosikymmenissä P-Hengen syntyä, mutta se tuhkahdutettiin.
Tärkeämpi on oppi, kuin elämä Hänessä.
Näin, että jos jatkan, tulen kuolemaan tämän taipumattomuuden edessä. Kristus on avannut oven eteeni ja sitä ei voi kukaan sulkea, mutta hän sulki oven edestäni tässä entisessä seurakunnassani ja siksi minun piti poistua.
Siksi en voinut enää jatkaa siinä. - ikävää
Halusin jakaa, sitä ei otettu vastaan.
Halusin, että seurakunta kantaisi heikoimpia, mutta jopa Timon äänellä, ulos.
Halusin jakaa näköalatkin, mutta huomasin, että opin periaatteet saa ihmiset kylmäksi, tunteettomaksi, koska pyritään olemaan täydellisen virheetön matkalainen. Siksi ei sallita seurakuntaa ulkopuolisia, vajaamittaisia ihmisiä, jotka näin niiksi ihmisiksi, jotka tarvitsevat tukea, mutta ei.
Kristuksen tunteminen on huono, häntä katsellaan ulkopuolelta, mutta ei haluta häntä sisäpuolelle, eli sydämeen.
Siinä näin aluksi opittuna ja nähtynä.
Näin niitä sisaria, jotka olisivat halunneet vuosikymmenissä P-Hengen syntyä, mutta se tuhkahdutettiin.
Tärkeämpi on oppi, kuin elämä Hänessä.
Näin, että jos jatkan, tulen kuolemaan tämän taipumattomuuden edessä. Kristus on avannut oven eteeni ja sitä ei voi kukaan sulkea, mutta hän sulki oven edestäni tässä entisessä seurakunnassani ja siksi minun piti poistua.
Siksi en voinut enää jatkaa siinä.että sinulle on niin käynyt, eihän siellä kai kaikki ollut sinua vastaan, joka seurakunnassa on uskossa ja ei uskossa olevia, etkö voinut liittyä niihin jotka ovat todella Jumalan lapsia,minä en kuulu suomalaiseen seurakuntaan, mutta missä olen meillä on hyvin lämmin henki keskenämme. Se on hyvin ikävää että näin kävi sinulle,onko sinulla seurakunta kotia nyt lainkaan? Siunaus terveisin sisaresi Herrassa.
- nyt matkalla Kristuksessa.
ikävää kirjoitti:
että sinulle on niin käynyt, eihän siellä kai kaikki ollut sinua vastaan, joka seurakunnassa on uskossa ja ei uskossa olevia, etkö voinut liittyä niihin jotka ovat todella Jumalan lapsia,minä en kuulu suomalaiseen seurakuntaan, mutta missä olen meillä on hyvin lämmin henki keskenämme. Se on hyvin ikävää että näin kävi sinulle,onko sinulla seurakunta kotia nyt lainkaan? Siunaus terveisin sisaresi Herrassa.
Niinpä, työtä tehdään, jos on mahdollisuus, mutta puitteet pitää olla ne, jossa Kristuksesta käsin tehdään kaikki. Mutta nyt oli suoritushenkeä, eli oppi oli saanut tehdä tehtävänsä. Sydämessä on turvana sapatti, ruokailu, kymmenykset jne.
Mutta ne ovat ulkoisia, jos Jeesus puuttuu sisältä.
Miksi se puuttuu, on siinä, että jonkun opin kautta pitää tutkia ja omaksua sana.
Jos etsitään julistustapaa siitä, että otetaan keittokurssi, no. . .olkoon, voisin kirjoittaa vaikka kuinka mutta jätän.
Opetelkaa tuntemaan Jeesus omana Vapahtajana, vain hänen kauttaan ja avullaan on elämä.
Kyllä siellä seurakunnassani oli joitakin "vanhoja" uskovia, jotka janosivat sitä Kristusta, jo sen löytäneenäkin, mutta vesi puuttui janon sammutukseen.
Oli vesilasi, näin vertauksena pöydällä, mutta sitä vain tutkittiin, katseltiin, mutta siitä ei uskallettu ottaa käteen ja juoda, että se veisi janon.
Kysyt olenko vailla seurakuntaa, ja vastaan en kuulu mihinkään, mutta tiedän uskovien joukon, jotka rakastavat Jeesusta ja jopa ymmärtävät sapatinkin sisällön.
Mutta palaan aiheeseen.
Mutta, jos synti seurakunnassa ei tule synniksi, ei tule Jeesus sydämen valtiaaksi. Siinä opetetaan kyllä sanaa joka tuo esille ulkoisesti Kristuksen, mutta se ei tuo ihmistä parannuksen paikalle. Voi herättää kyllä ajatuksen, että kun tuon lepopäivän pidän, olen voittaja, kun teen sen ja sen. Niin olen voittaja. Mutta ollaanko voittaja näin?
Muodollisesti saarnataan, että joskus tullaan "joukolla" eteen, mutta siinä tullaan murtumatta, kumartamaan sitä jumalaa joka on luotu jumalakuvaksi. Mutta siinä ei ole JUMALAA, JOKA ON.
Todellisen Jumalan edessä vaeltaa murtunut joukko, joka tuntee Jeesuksen Herranaan ja Vapahtajanaan.
Se vaeltaa tietäen sen, että ilman Golgatan täydellistä sovitusta, ei ole pelastusta, se vaeltaa siinä, että Jumalan pyhä tahto, se murtaa jokaisen, myös adventistisen sapattivarmuuden pönkkänä, että huulilla kaikuu sen jälkeen laulu, Kristus minussa kirkkauden toivo, eikä muuta.
Se todella vaeltaa seurakuntana tuntematta muuta kuin Jeesuksen, silloin seurakunta on paikka, jossa tässä ajassa haavoitetut, särjetyt, murretut vaeltavat yhtenä joukkona kotia kohti. Siellä, on tilaa, siinä Kristus-ruumiissa tehdään työtä, siinä seurakunnassa ei anneta tilaa muulle opille, joka ottaa pois ihmisiltä pelastusvarmuuden tuomalla siihen suorittavan turvan.
Kristuksen-ristin kantajat, hylkäävät jopa sen, että jos muuta opetetaan, sitä opetusta ei oteta vastaan, eli opetusta joka kävelee Golgatan täytetyt työn ohi, jopa hylkäävät adventismin Kristuksen nimen tähden. Se lampunjalka ei enää seurakuntana valaise pelastuksen valoa Kristuksesta.
Se on lamppu ilman öljyä, sitä ei ole otettu matkalle mukaan.
Ylkä saapuu, oletko valmis? Morsiusseurakunta, se koostuu Kristuksen verellä kihlatusta joukosta, jonka sydämen pihtipielistä löytyy veren merkki. nyt matkalla Kristuksessa. kirjoitti:
Älä pelkää johtajia, ihmisiähän he ovat.Sanot että :
Löysit Kristuksen sisäisen tuntemisen ? ja kuulit huudon Ylkä tulee, niin Jumalan Pyhän Hengen johdosta, nousit ja lähdit Häntä vastaan...
Ennen kumarsit opin edessä, koska se tuntui niin kauniilta ja valkoiselta. ??
Saanko kysyä
"Miksi sitten puhut kuin et olisi löytänyt mitään?"
Adventtikirkosta sanot:
.. löysin sieltä farisealaisuus lahkon, jolla ulkoinen palvelu oli tärkeää, mutta sisäisen elämän kuolettumista ei huomattu. Öljy puuttui lampuista, se oli kaiken syy.
.. nousin ja lähdin Häntä (Herraa) vastaan. Sitä on se, että lähdin heidän (adventistien) joukostaan pois.
Öljyn puute vaivasi heitä (adventisteja), ja >minulla ei enää< ollut antaa sitä heille (siis adventisteille). !!
He (adventistit) vain hakevat öljyä toisilta, mutta eivät ota sitä vastaan Jumalan armon lähteestä joka on ylenpalttinen Kristuksessa Jeesuksessa Meidän Herrassamme.
Pimeys on saattanut heidät (adventistit) nukkumaan, pelkäänpä jopa kuoleman unta. Ne jotka uskovat Kristukseen, niin toivon, että virittävät lamppunsa palamaan ja lähtevät elämän tielle Kristuksessa pois tästä baabelin hapattuneesta seurakunnasta (A-kirkosta) , jonka johtaja ei ole Kristus.
Älä pelkää johtajia, ihmisiähän he ovat.
----
No voihan nenä :) - itse varoisin tuota miestä..
alex
- ollut tosissaan koskaan?
Useimmat teistä olivat 2-3. polven adventisteja eli ette olleet koskaan todella vastaanottaneet henkilökohtaisesti pelastusta Kristuksessa?
Ja esimerkkinnen isät ja äidit sekä opettajanne että ystävänne eivät koskaan saavuttaneet korkeita moraaliarvoja ja elämäntapaa omin voimin..ja piditte koko illuusiota ja kaksinaamaisuutta huu-haana?!
Olenko yhtään oikeassa?
Itse voin sanoa, että näin teidän läpi ja osasin erottaa kuka oli tosissaan liikkeessä mukana; kuka vapaamatksutajana taio vastustajana?
Mutta ymmärrän toki teitä...rakennetaan parempi arki...epätodellisista illuusioista huolimatta, kyllä Hengen avulla melko pitkälle pääsee...ainakin siihen, että oppii olemaan epätäydellinen inhimillinen ihminen, ilman täydellisyyden vaatimusta?
veli puolikuu- Jeesus kristus
valaistu, voideltu messias ...uusi Adam riittänee...seurataan Häntä..aina kuolemaan asti?
Laki osoitti meille synnin ja Kristuksen täydellinen elämä puolestamme ja kuolema antoi meille vapautuksen synnistä ja lain tuomiosta---
Pyhä Henki alkaa elää sydämessä ja laista tuleekin ihana ja hyvä...suoja?!
Tämän olen itse kokenut; ja laki muistuttaa minua Kristuksen Pyhyydestä ja vanhurskaudesta jatkuvasti...sekä oma lihani heikkous, etten voi sitä koskaan täyttää ilman Henkeään..en edes 1. käskyä...miten voisin rakastaa, ellei Hän rakasta minua ensin...Hän kun on Henki ja Rakkaus?!
Aivan, onneksi Ellenkin tajusi tämän ennen kuolemaansa...kumpa aseuraajansakin sen ymmärtäisivät ja ottaisivat vastaan ja tulisivat Ellenismin orjuuden alta Täydelliseen Vapauteen Kristuksessa!
entinen ellenisti - oikein!!
sanelet sillä Pyhän Hengen avulla oppii olemaan epätäydellinen ilman, täydellisyyden vaatimusta, se oli sanottu aivan oikein niin minä olen sen huomannut omalla kohdallani, ei tarvitse muista hakea epätäydellisyyttä kuin itsestään.
- ex-advari
.Olin 2-polven adventisti ja nuoruuteni olin vahvasti mukana kirkon toiminnasa.Kesät Kallioniemessä leireillä ja oli itsestään selvää mennä lukioon Topilaan.Vanhemmillani oli toive että kasvaisin vahvasti mukaan kirkon toimintaan.Toisin kävi,luovuin vähitellen koko uskosta.
Näit meidän läpi??? Taidat olla tositosi pyhä ihminen kun pystyt näkemään muiden uskon tai uskottomuuden.
Korkeita moraaliarvoja ,illuusiota?? Selittäisitkö tarkemmin?? Sinulla ilmeisesti korkeat moraaliarvot?
Rakennetaan parempi arki,ei siihen mitään Hengiä tarvita. - kuin
ex-advari kirjoitti:
.Olin 2-polven adventisti ja nuoruuteni olin vahvasti mukana kirkon toiminnasa.Kesät Kallioniemessä leireillä ja oli itsestään selvää mennä lukioon Topilaan.Vanhemmillani oli toive että kasvaisin vahvasti mukaan kirkon toimintaan.Toisin kävi,luovuin vähitellen koko uskosta.
Näit meidän läpi??? Taidat olla tositosi pyhä ihminen kun pystyt näkemään muiden uskon tai uskottomuuden.
Korkeita moraaliarvoja ,illuusiota?? Selittäisitkö tarkemmin?? Sinulla ilmeisesti korkeat moraaliarvot?
Rakennetaan parempi arki,ei siihen mitään Hengiä tarvita.toisen polven advaria olekaan, koska ei ole olemassakaan sellaista kuin toisen polven kristitty. Jokainen ihminen on joko ensimmäisen polven kristitty (ja adventisti) tai sitten on pakana. Muita vaihtoehtoja ei ole.
- uskoa sitä
Jeesus kristus kirjoitti:
valaistu, voideltu messias ...uusi Adam riittänee...seurataan Häntä..aina kuolemaan asti?
Laki osoitti meille synnin ja Kristuksen täydellinen elämä puolestamme ja kuolema antoi meille vapautuksen synnistä ja lain tuomiosta---
Pyhä Henki alkaa elää sydämessä ja laista tuleekin ihana ja hyvä...suoja?!
Tämän olen itse kokenut; ja laki muistuttaa minua Kristuksen Pyhyydestä ja vanhurskaudesta jatkuvasti...sekä oma lihani heikkous, etten voi sitä koskaan täyttää ilman Henkeään..en edes 1. käskyä...miten voisin rakastaa, ellei Hän rakasta minua ensin...Hän kun on Henki ja Rakkaus?!
Aivan, onneksi Ellenkin tajusi tämän ennen kuolemaansa...kumpa aseuraajansakin sen ymmärtäisivät ja ottaisivat vastaan ja tulisivat Ellenismin orjuuden alta Täydelliseen Vapauteen Kristuksessa!
entinen ellenistikuulee että on ollut Ellenin uskossa, no ei ihme että on kyllästynyt, kun kuolevaista ihmistä seuraa, olisitpa seurannut Vapahtajaasi, niin ei olis tarvinnut kirkkoa vaihtaa ja olisit onnellinen Jumalan lapsi, ei olis noita negatiivisiä ajatuksia kenestäkään, lähdeppä nyt seuraamaan sitä oikeata Herraa, jota sinun olisi alun perinkin pitänyt seurata, huomaat että pulmat loppuvat, ja rakastat Jeesusta pelastajaasi ja myös Hänen vähempiä veljiään ja siskojaan.Kokenut kaikki tietää.
- Ex-advari
kuin kirjoitti:
toisen polven advaria olekaan, koska ei ole olemassakaan sellaista kuin toisen polven kristitty. Jokainen ihminen on joko ensimmäisen polven kristitty (ja adventisti) tai sitten on pakana. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Nyt meni saivarteluksi,taidan olla siis ensimmäisen polven pakana.Hyvä näin,sukuni on tervehtymässä.Yleensähän tälläiset ääriliikkeet menevät suvussa.Harvemmin aikuisena lähdetään mukaan.
- Käytäntö
Käytännössä adventismista eroaminen on todella vaikeaa.
- pyh1
ja taas! MIKSI NÄITÄ IKIVANHOJA PÄTKIÄ KAIVETAAN ESIIN??????
KEKSIKÄÄ JOTAIN UUTTA!!!!!!!
- helpottava irtiotto
Adventismista eroaminen on yhtä helppoa kuin heinänteko.
Saattaa kyllä pastorikunnalta tulla adventtikirkosta eron jälkeen muutama häirikkösoitto perään.
Loppuvat soitot lyhyeen, kun kertoo olevansa paremassa uskossa ja olevansa vapautettu onnellisuuteen irti kaikista lahkoista ja kulteista Jeeuksen kanssa.- !"#€%&/()=!!!!
Täyttä potaskaa tuo. Joka hylkää adventtitotuuden, hylkää Jeesuksen ja saa viimeisenä päivänä Jeesukselta vastauksen "minä en tunne teitä". Itse voitte itsellen valehdella ihan niin paljon haluatte.
- Yes / No
!"#€%&/()=!!!! kirjoitti:
Täyttä potaskaa tuo. Joka hylkää adventtitotuuden, hylkää Jeesuksen ja saa viimeisenä päivänä Jeesukselta vastauksen "minä en tunne teitä". Itse voitte itsellen valehdella ihan niin paljon haluatte.
Suomen Adventtikirkko on babylonin tyttäriin verrattava lahko, joka muuttaa oppiaan jatkuvasti sopivaksi emokirkolleen ja Valtion avustuksille?
Se on pelkästään pappien elättämiseksi toteutettu rahan hankkimismuoto...
Yes-No-so? - pyh!
Yes / No kirjoitti:
Suomen Adventtikirkko on babylonin tyttäriin verrattava lahko, joka muuttaa oppiaan jatkuvasti sopivaksi emokirkolleen ja Valtion avustuksille?
Se on pelkästään pappien elättämiseksi toteutettu rahan hankkimismuoto...
Yes-No-so?Vastaus väitteesi on NO.
- samat on sävelet
Aamen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295099Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644091Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773657Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1512520Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538