RVS-tuotteet

autoinsinööri

Onko muillakin hyviä kokemuksia ko. tuotteesta? Yhden rohisevan ja ulisevan vaihdelaatikon olen tuolla korjannut. Lisäksi laitoin tuota PSA 1.9 TD moottoriin, ja hyödyt ovat selkeät. Suorituskyky on hiukan parantunut, kulutus pienentynyt n. 0.5 l/100 km. Lisäksi starttimoottorin avulla saavutettava kierrosluku kylmäkäynnistyksen yhteydessä on noussut selvästi. Tästä lähtien laitan tuotetta kyllä jokaiseen autooni. Käytin tuohon dieseliin muuten bensiinimoottoriin tarkoitettua G4 tuotetta.

37

8265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuote?

      Onko kyseessä sellainen ihmelitku, joka korjaa rikkoontuneen moottorin ja vaihdelaatikon? Rohinaan ja ujeltamiseen auttaa ainoastaan remontti. Hetkellisen hyvän olon tunteen jollain puurolla saattaa saada aikaiseksi.

      • The Rat
        Adolf Hitler kirjoitti:

        http://tos.pp.fi/rvs/ennen.JPG
        http://tos.pp.fi/rvs/jalkeen.JPG

        Enpä kyllä omaan autooni laittaisi. :)

        Muuten, jos vaihdelaatikosta tai moottorista vuotaa öljyä, niin halvemmaksi kuin nämä hauskat ihmeaineet tulee, kun laittaa sinne vähän sahanpurua. Vaikka pari kiloa. Loppuu öljyn kulutus.

        Ja jälkikin voi olla samaa luokkaa. :)


      • gfgfgfgf
        The Rat kirjoitti:

        Enpä kyllä omaan autooni laittaisi. :)

        Muuten, jos vaihdelaatikosta tai moottorista vuotaa öljyä, niin halvemmaksi kuin nämä hauskat ihmeaineet tulee, kun laittaa sinne vähän sahanpurua. Vaikka pari kiloa. Loppuu öljyn kulutus.

        Ja jälkikin voi olla samaa luokkaa. :)

        Mikset laittaisi?

        Tätä tuotetta ei käytetetä estämään öljyvuotoja, eikä sen toiminta perustu öljyn ominaisuuksien muuttamiseen. Se saattaa tosin autttaa esim. turboahtimen akselitiivisteen vuotoon, ne kun ovat usein metallia.


      • The Rat
        gfgfgfgf kirjoitti:

        Mikset laittaisi?

        Tätä tuotetta ei käytetetä estämään öljyvuotoja, eikä sen toiminta perustu öljyn ominaisuuksien muuttamiseen. Se saattaa tosin autttaa esim. turboahtimen akselitiivisteen vuotoon, ne kun ovat usein metallia.

        Kuten kuvasta näkyi. Pestyt ja puhtaat osa peittyvät mömmöön joka muistuttaa erehdyttävästi tervaa. Voi toki auttaa johonkin, mutta eivätköhän ongelmakohdat löydy sitten muualta.

        Ei kiitos, minulle riittää että koneella saa ajettua hyvin vaikka vain 300-500 tuhatta.


      • öljyä?
        The Rat kirjoitti:

        Kuten kuvasta näkyi. Pestyt ja puhtaat osa peittyvät mömmöön joka muistuttaa erehdyttävästi tervaa. Voi toki auttaa johonkin, mutta eivätköhän ongelmakohdat löydy sitten muualta.

        Ei kiitos, minulle riittää että koneella saa ajettua hyvin vaikka vain 300-500 tuhatta.

        Tuossa kuvassa kai ainoa ero ennen ja jälkeen välillä on tuo kuluneen hampaan muuttuminen sen näköiseksi kuin siinä olleet reiät olisi täytetty tinaa sulattamalla tasaiseksi. Muut erot väreissä tulee kai öljyn kuluneisuuden mukaisesta värierosta ja ehkä myös siitä, kuinka pitkään asentoon pyörittämisen jälkeen on annettu hampaissa olevan öljyn valua pois. Mutta tarkoitus oli kai kuvata tuon yhden hampaan eroa ennen ja jälkeen. Aine kyllä kiinnostaa, mutta pitää vielä lukea lisää, ettei satu vastaavia olemaan mukana jo uusimpien huippuöljyjen lisäaineistuksissa.


    • Keiz0r

      moi

    • JJT

      Käytetty miltei kaikken mahdolliseen: autoihin,ruohonleikureihin,perämoottoreihin ym.

      Eron humaa helposti käsiitelyn jälkeen.

      • ggssdfsdf

        Vaikutus on myös huima.


    • frage

      ainakin sun luulotautia parantanut,et silleen jatka samaan malliin

      • Olet väärässä

        Olet väärässä


      • Adolf Hitler aka autoinsinööri

        loistava osoitus Suomi24:n käyttäjien tasosta. Jos olisi diktaattori, niin täältä löytyisi ensimmäiset saunantaakse vietävät.

        Onko mahdotonta esittää pienintäkään vasta-argumenttia?


    • toimii..

      Laitoin ainetta vaihdelaatikkoon, autoni moottori tuntuu nyt vetävän paremmin.
      Olen aina epäillyt ihmeaineiden tehoa. On se nyt vaan uskottava.
      Suurin ihme asiassa on että vaihdelaatikko oli eri autossa.

    • testituloksia
    • Turmiola

      Sehän on alunperin puna-armeijan kehittämä tuote raskaiden sotilas ajoneuvojen kuten panssareiden ym. moottoreiden kestoiän pidentämiseksi kovissa olosuhteissa.Siis noin niinku rauhan aikana.Panssarin moottorin kestoikähän on siinä 90 tunnin tietämillä koska sotatilanteessa sillä ei juuri ennätä pidenpään ajella ennen tuhoutumista.Siitä syystä kehitettiin lisä-aine jolla saadaan käyttötunteja rutkasti lisää eikä tarvi koko ajan mättää uusia osia osia kalustoon.

    • tekniikkaa

      käytin ennen RVS:ää, mutta vaihdoin Resurssiin.
      Se on neljännen sukupolven tuote ja toimintaperiaatteeltaan sama kuin RVS, mutta Resurs tekee keraamisen pinnan sijasta huokoista metallipintaa!
      Juuri pinnan mikroskooppinen huokoisuus on se asia miksi Resurs on parempaa. Huokosissa pysyy öljy, joka voitelee ja tiivistää esim. sylinterin ja männänrenkaiden välin. RVS:n sileä ja kiiltävä pinta ei ole hyväksi sylintereissä. Käynnistyvyys voi jopa huonontua, kun pinta on sileä eikä öljyä ole tiivistämässä seinämiä. Puristuspaineissa ja etenkin kylmäkäynnistyksissä huomaa selvän eron Resurssin hyväksi.

      Myös koneen nakutukset ja kolinat pienenivät Resurssilla lähes kuulumattomiin, -RVS ei vaikuttanut läheskään niin paljoa. Olen kyllä aina laittanut Resurssia maksimiannokset eli 5% öljyn määrästä, ja otin jopa öljynsuodattimen pois (nyt ajellut yli 10000 km ilman suodatinta) jotta ei vain missään tapauksessa Resurssihiukkaset 'asuisi' siellä suodattimessa vaan olisi maksimimäärä öljyn seassa kiertämässä. (minulla BMW jossa suodattimen hylsyn saa kiinteän ulkokuoren sisästä pois) - vei välttämättä 'terveellistä' kylläkään ajella ilman suodatinta....

      Kulutus pienentyi myös selvästi. Aikaisemmin meni n. 11,5 - 12L/100 ja nyt pääsee saman matkan 9,5 - 10L/100km (ajotietokoneen mittarin mukaan, ja mahdollisimman säästeliäällä ajolla)

      • resurssen

        Mitä muuta eroa on resurssin synteettiselle ja puolisynteettiselle/mineraaliöljylle tarkoitetuilla tuotteilla kuin hinta? Täyssynteettiseen öljyyn maksaa kaksinkertaisesti.


      • Kosselsi

        Resussin ongelma on se että se ei kestä kulutusta vaan sitä pitää lisätä joka öljynvaihtossa. Joka tarkoittaa sitä että irronut resussi menee öljynkiertoon, se tuskin on moottorille hyväksi.

        Huokoisuudesta ei ole hyötyä voitelussa kuin ainoastaan sylinterin seinissä, muualla haittaa kuten venttiikoneistossa ja varsinkin laakereissa.

        RVS ei tuki hoonausjäkiä kuten Resussi tekee, (puskuriohjeman testi jossa RVS:llä käsitelyllä autolla ajettiin 160 km, testin jäkeen totesivat sylinterien hoonausjäkien näkyvän kuten ennen testiä)

        RVS käsitelyllä on minulla kolinat ja muut sivuäänet häipyneet kokonaan, pitää vain ajaa riittävästi, n 1000 km ja hyvillä öljyillä n. 3000km.

        Minun tarvitsee tehdä RVS käsittely autoon joka viides vuosi, helppoa kun ei tarvitse huolehtia asiasta joka öljynvaihdossa.

        RVS on testimenestyjä, viimeks testattu tuulivoimalassa jossa vähensi melua tuntuvasti. http://www.rvs.se/pdf/RVS_Wind_Turbine_Gearbox_Denmark_2011_Eng.pdf


    • hyötyä!!!

      Citikan vaihteisto(BE3) pakkasilla kylmänä kankea, maantieajossa kuuluu ulinaa.
      Nyt noin 1000km:iä ajettu RVS:ät lootassa, mutta ei mitään vaikutusta.
      Parhaiten ulinaan auttaa, kun vaihtaa uudet Totalin öljyt, joita valmistaja suositteleekin. Redlinen öljyilläkin ulinaa kuuluu.

      Ihan humpuukia taitaa olla RVS:tkin, hukkaan meni 40euroa, kosta lisäksi vaihdan taas uudet öljyt vaihteistoon, jotta lähtee ne geelimömmöt pois.

      • happane

        Jos olet jo laittanut ne aineet laatikkoon niin miksi vaihtaisit ne jo pois?
        Etkö muista ohjeista käsittelyohjeita ja milloin vaikutus alkaa näkymään?
        Omalla kohdalla ajoin sen 400km vanhoilla laatikon öljyllä RVS:ät sisällä.
        Uudet öljyt ja toinen satsi RVS:ää lodjuun.
        Tulos: Kyllä toimii hienosti kovillakin pakkasilla.


      • jo öljyt
        happane kirjoitti:

        Jos olet jo laittanut ne aineet laatikkoon niin miksi vaihtaisit ne jo pois?
        Etkö muista ohjeista käsittelyohjeita ja milloin vaikutus alkaa näkymään?
        Omalla kohdalla ajoin sen 400km vanhoilla laatikon öljyllä RVS:ät sisällä.
        Uudet öljyt ja toinen satsi RVS:ää lodjuun.
        Tulos: Kyllä toimii hienosti kovillakin pakkasilla.

        RVS:n ohjeissa kerrottiin, että käsittely on tehty noin 1000km:n ajon jälkeen.
        Nyt se 1000km tuli täyteen ja kävin vaihtamassa laatikkoon Totalin öljyt. Ainakin vaihdon jälkeen vaihteet pelasi todella hyvin, eikä loota ujeltanut.
        Huomenna sen näkee, miten toimii kylmänä.


      • vesiuli

        1000km vaihdelaatikossa on liian vähän paksun öljyn takia, vähintään 3000km pitää ajaa, uusilla öljyllä jopa pitempään. Moottori öljyissä tehoaa nopeammin.

        Älä haaskaa rahaa sillä uusilla öljyillä ei ulina lähde, voi vähentyä, mutta öljyn ominiaisuuksien huonontuessa ajokilmometrien lisääntyessä, ääni voimistuu taas

        Jos RVS ei kelpaa, niin laita sahanpurua, se kuulemma tehoaa. :)


    • jfty

      Kannattaa ostaa se halvin mahdollinen puteli sitä ainetta, kaikissa tuotteissa on täysin sama aina täysin samassa 10ml putelissa ja sama määrä.

      • gentelr

        "kaikissa tuotteissa on täysin sama aina täysin samassa 10ml putelissa ja sama määrä."

        10 ml on, mutta eroavat väkevyydeltään, hinnasta näkee suhteen suoraan.


    • kyll

      Auton moottorissa ollut viimeiset 13000 km RVS:n mömmöö ja ei mitään ongelmia. Kulutus laski vähän ja kone pyörii nätimmin kuin ennen.

      • kyll

        Nyt 20000 km.
        Kulutus on pysynyt pienempänä ja kone pyörii nätisti.
        Öljyn kulutus laski 1-2 desiä.


    • Pen Seli

      Pistin jonkun kilpailevan Xadon 3 tuubia koneeseen ja yksi vaihdelootaan, enkä voi väittää huomanneeni eroa käytöksessä. Ehkä kyseessä on sittenkin huijausfirma.

    • Visasan

      RVS toimii aikatavalla eri tavalla, se tekee metallikeraamisen pinnan, siis kovaa metallia joka kestää n. 100 000km. ovat ajaneet 100 km ilman öljyä. Tuossa on mielenkiintoista tietoa www.teavisio.com
      Nuo muut ovat yleensä öljyn lisäaine tyyppisiä, tekevät jonkin tilapäisen lisäaine (öljy) kalvon pintoihin, testien mukaan ei kovin tehokkaita.

      • ikiliikkujia vihdoin

        juu kyllä se varmaan tekee uutta metallia/keramiikaa juuri siihen kuluneeseen kohtaan ja tiivistää ja korjaa kuluneet laakerit ja kaikki.
        Nyt kyllä loppuu moottorien ja kaikkien liikkuvien laitteiden kuluminen.


      • No niin joo:.
        ikiliikkujia vihdoin kirjoitti:

        juu kyllä se varmaan tekee uutta metallia/keramiikaa juuri siihen kuluneeseen kohtaan ja tiivistää ja korjaa kuluneet laakerit ja kaikki.
        Nyt kyllä loppuu moottorien ja kaikkien liikkuvien laitteiden kuluminen.

        .

        Eihän nämä tietenkään auta jos männäntappi hakkaa pytyssä tai nokka-akselista on karkaisut lähteneet tiehensä

        Mutta just sellaiseen lievään käyntikarheuteen auttaa kuin nenä päähän ja lisää ajomukavuutta kun entinen tärisevä dieselkin tasaantuu parilla kympillä

        .


      • kosse
        No niin joo:. kirjoitti:

        .

        Eihän nämä tietenkään auta jos männäntappi hakkaa pytyssä tai nokka-akselista on karkaisut lähteneet tiehensä

        Mutta just sellaiseen lievään käyntikarheuteen auttaa kuin nenä päähän ja lisää ajomukavuutta kun entinen tärisevä dieselkin tasaantuu parilla kympillä

        .

        RVS-käsittely täytyy tehdä ajoissa suojamaan pintoja vaurioilta, pystyy kyllä korjaamaan kuluneita pintoja, mutta ei vakavia vaurioita.


    • sdfsd

      Höpö höpö.

    • Kaveri myös Koneella

      Mitään ihmeainetta ei ole olemassa!

      Paras suoja kulumista vastaan on oikea TÄYSSYNTEETTINEN öljy !
      Jo syntyneet vauriot korjataan ostamalla UUSI AUTO ! Ihmeaineeet on huijausta!

      Oikea täyssynteettinen vähentää vaihteiston ja laakerien kulumista. Mineraaliöljy kuluttaa neljäkertaisella nopeudella vaihteiston loppuun.

      http://www.machinerylubrication.com/Read/586/viscosity-coefficient-bearing

    • Anonyymi

      työntäkää vittuu ne teijä paskat... jossai io techis joku homppeli rsvhomo syyttää muita valmistajia ja ite sanoo että partikkelit eksyvät oikeisiin kohteisiin, jotka vuotaa mutta jossa on paine.. vittu mitä idiootteja pitää olla että tollasta keksii.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe