Khao Lakin Hotelli Bayfront? Meillä olisi ennakkovaraus sinne. Vaikka hotellia mainostetaan pareille, olemme kuitenkin menossa sinne lasten kanssa. Onko em. hotellissa ja Khao Lakissa yleensäkään paljon tekemistä?
Asiallisista vastauksistanne kiittäen :-)!
Millainen paikka
10
8673
Vastaukset
- kirjoittelen
ja ko. hotellissa olen. hotelli siisti, uima-altaat myos. hotelli ihan meren rannassa. aamupala ok, muroja, munaa, hedelmia, leipaa, mehuja loytyy. tekemista lapsille, altaassa pulaamisen lisaksi, ei ainakaan hotellin puolesta ole. retkia tietty on, mutta kiinnostaako lapsia, riippunee lasten iasta. ehka phuket parempi vaihtoehto, vaan eihan taalta ole pitka matka sinnekaan. ehka kuitenkin paikka aikuisten makuun.
- smintti
Hyvä hotelli valinta! On laadukas hotelli. Ja hygienia korkealla tasolla. Ei ollut mitään ongelmia mahan kanssa. Edulliset ruoka-annokset ja iloinen ja ystävällinen palvelu.
Mutta varokaa jos lasten kanssa liikutte kansallispuistoalueella käärmeitä ja hämähäkkejä, voivat olla myrkyllisiä.- Vuoden päästä
En ole koskaan ollut Thaimaassa ja eilen varasin matkan juuri tähän hotelliin,eli vuoden päästä 16/3-08 olis lähtö sinne vaimoni kanssa koska täytän vuosia pyöreitä 60 jos kaikki menee ok.Niimpä haluaisin tietää paikasta enämpi esim.kaupoista,rannasta ja kaikesta muusta ja te jotka tunnette paikan voitte laittaa myös mulle suoraan S-postilla tietoa [email protected],olisin kaikesta tiedosta kiitollinen.Terv.Esko
- vastauksistanne
Mukavaa kevään jatkoa kaikille!
- norsu
Vuoden päästä kirjoitti:
En ole koskaan ollut Thaimaassa ja eilen varasin matkan juuri tähän hotelliin,eli vuoden päästä 16/3-08 olis lähtö sinne vaimoni kanssa koska täytän vuosia pyöreitä 60 jos kaikki menee ok.Niimpä haluaisin tietää paikasta enämpi esim.kaupoista,rannasta ja kaikesta muusta ja te jotka tunnette paikan voitte laittaa myös mulle suoraan S-postilla tietoa [email protected],olisin kaikesta tiedosta kiitollinen.Terv.Esko
http://www.mykhaolak.de/forum/board.php?boardid=34
Tuolta löytyy joitain kuvia hotellista.
- on todella hiljainen
Muutama päivä sitten palattiin Thaimaasta ja pari päivää tuli myös Khao Lakissa vietettyä. Khao Lakissa on upeat rannat, pieni keskusta ja siinäpä se. Jos rakastaa rauhaa ja auringonottoa Khao Lak on hyvä valinta. Keskusta hiljenee jo 23 maissa, kaksi viikkoa kylässä olisi mulle kyllä liikaa, mutta kyllä siellä viikon saisi kulumaan
- virhur
Saimme kahden muun perheen kanssa matkan jouluksi Khao Lakiin. Hieman tässä mietimme onko siellä meille mitä tarjota. Yritimme päästä Phuketiin, mutta ei toivoakaan. Miten siellä saa ajan kulumaan, tietysti meille on toisistamme seuraa, mutta siitä pystymme nauttimaan Suomessakin. Haluamme siis myös aktiviteetteja ja saada yhdessä mukavia kokemuksia. Miten siellä on esim. ostosmahdollisuudet? Onko lapsille (10,11,12,17v)tekemistä, muutakin kuin uimista ja yhdessä pallon pelaamista?
- thai fani
hei
Olimme tammikuussa ja ens tammikuuksi varattu 3 viikon matka. Hyvä hotelli,kaikin puolin.
Pyyhkeet, lakanat, tyynyliinat vaidettiin joka päivä, pussilakanat kerran viikossa. Aamupala tosi hyvä. Ruoka erittäin hyvää. Sokerina pohjalla erittäin ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta.
http://www.khaolakbayfront.com/
http://www.mykhaolak.de/resorts/khao-lak-bayfront-resort.html
http://www.khaolak-today.com/
Milloin olette menossa, minkäikäisiä lapsia ?- Bafronttiin
oman lapseni (tuolloin 15 v.) kanssa ja ystävätteri ja hänen poikansa (sillon 9 v.) kanssa jouluksi em. hotelliin.
Ihanaa ylistystä hotelli on todellakin täällä saanut :-), hienoa!
Kävikö kukaan lomansa aikana Phuket townissa? Miten mentitte (taksill??) paljonko maksoi, yövyittekö Phuketissa jossakin hotellissa jne.
Kävikö joku esim. Finnmatkojen järjestämillä retkisllä (esim. elefanttivaellus jne.) - millainen oli? Mitä muuta em. paikassa voi tehdä?
Olemme menossa siis jouluksi (lähtö 16.12 ja paluu muistaakseni 30.12.). Haluaisin nähdä muutakin kuin beachin ja paikalliset kaupat. Mitä nähtävyyksiä ja kauppoja suosittelette? Kannattaako Khao Lakissa teettää vaatteita?
Olen aiemmin matkustanut Thaimaassa ja Malesiassa, joten puitteet ovat muuten tuttuja (äärimmäisen rehellistä kansaa). - Miisu27
Bafronttiin kirjoitti:
oman lapseni (tuolloin 15 v.) kanssa ja ystävätteri ja hänen poikansa (sillon 9 v.) kanssa jouluksi em. hotelliin.
Ihanaa ylistystä hotelli on todellakin täällä saanut :-), hienoa!
Kävikö kukaan lomansa aikana Phuket townissa? Miten mentitte (taksill??) paljonko maksoi, yövyittekö Phuketissa jossakin hotellissa jne.
Kävikö joku esim. Finnmatkojen järjestämillä retkisllä (esim. elefanttivaellus jne.) - millainen oli? Mitä muuta em. paikassa voi tehdä?
Olemme menossa siis jouluksi (lähtö 16.12 ja paluu muistaakseni 30.12.). Haluaisin nähdä muutakin kuin beachin ja paikalliset kaupat. Mitä nähtävyyksiä ja kauppoja suosittelette? Kannattaako Khao Lakissa teettää vaatteita?
Olen aiemmin matkustanut Thaimaassa ja Malesiassa, joten puitteet ovat muuten tuttuja (äärimmäisen rehellistä kansaa).ja ihanaan paikkaan ootte todellakin menossa! Itse meinattiin mennä päiväksi phukettiin,mutta eipä sitten olevinaan aika riittänyt. Me itse kyseltiin paikallisilta takseilta meno-paluu hintoja ja oli aikamoista hintahaarukkaa (en tähän hätään muista paljonko),mutta edullisempaa kuin finnmatkojen järkkäämä ostosreissu. Lisäksi käytiin paikallisen"matkatoimiston"kautta similanilla päivän reissulla ja saatiin se 1900THB/2aikuista,kun hinta oli muistaakseni tuplat yhdeltä henkilöltä finnmatkoilla. Ja tuohon similanin reissun aikana sai koko ajan juotavia (vettä,pepsiä)ja tuoreita hedelmiä ja similanilla ihan hyvän ruuan (keitto,kalaa,kanaa ja riisiä hedelmiä)
Itse teetätin jakkupuvun 120€:lla....no.Ois ehkä voinu saada huokeemmalla jostain muualta,mutta itse olin niin tyytyväinen kankaaseen ja laatuun,että tuo hinta oli ihan ok.Tutut oli teetättäny krabilla puvun 80€:lla.
Jepulis.Kysellä ja vertailla kannattaa ja aina saa kuiteskin hyvää ja ystävällistä palvelua!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515