Mistä loistava lapsikuvaaja pks:lta?

1-v kuva

Olen etsiskellyt netistä yritystä joka sijaitsisi pääkaupunkiseudulla ja omaisi kokemusta lapsikuvien ottamisesta. Olen käynyt pariin otteeseen Treella Lisa Kalringin studiossa ja kuvat ovat tosi kivat näin "maallikon" katsella. Heiluvista tenavista on saatu persoonallisia, ilmeikkäitä kuvia, enkä vieläkään ole kyllästynyt katselemaan 2-vuotiaani kuvia. En siis hae perinteistä koulukuvien kaltaista poseerausta vaan että kuvissa olisi sitä jotakin...jonka nähtävästi kokenut, taiteellista silmää omaava kuvaaja saa aikaan...ja siis digiaikaa eletään joten kuvankäsittelytaitoahan pitää olla ja tietty jonkinlaista kuvagalleriaa netistä pitäisi voida katsoa ennenkuin paikalle uskaltaa tenavan kanssa tulla rahoja tuhlaamaan... Osaisiko kukaan suositella? Ravaan kyllä uudestaan Tampereelle mikäli ei löydy...

21

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 1-v kuva

        Johan löytyi vino pino. Iso kiitos avusta!


      • Hoo Koo
        1-v kuva kirjoitti:

        Johan löytyi vino pino. Iso kiitos avusta!

        kun pystyi auttamaan..


    • JuR

      Helsingissä riehakkaista lapsistakin hyviä kuvia ottaa www.mikaelpettersson.com. Hän osaa tallentaa kuviin lapsen eleet ja ilmeet aitoina ja valot ovat tosi hyvät!

    • tuon nähnyt ¤_i-v

      isoiskänä, 17 kertaa tuon jo nähneenä sanoisin että onko tuossa mitään järkeä.

      en suosittelisi sellaisia, jos et ajele pari-kolme vuotta vanhalla yli 50 000 € autolla ja olet asuntovelaton,
      tuollaiset kuvaukset ovat vähän vanhanaikaista, meillä ei ole otettu ja tehty yleisesti paperikuvia 10-vuoteen, eikä kansioita, ei monikaan enää sellaisia halua katsella ja kun laitat omat dikikuvasi läppärillä taulutelkkariin niin ihailet

      PAPERIKUVAT ovat historiaa ja niiden kestävyydestä ei kukaan anna OIKEAA takuuta, meilläkin jo 20 vuotiaista koulukuvista on useat muuttaneet väriään vailla ovat olleet pimeässä kuivassa ja aina alle 20 asteessa, (meillä on kylmä vaatehuone kun on talouskellari sen alla,

      http://www.gigantti.fi/product/kamerat/digikamerat/IXUS115HSGREY/canon-ixus-115-hs-digikamera-harmaa
      osta tuollainen ja kuvaa itse ja jalustakin, äläkä zuumaa yhtään sisällä vaan mene lähelle, muistelet neuvojani vielä 30v kuluttua. Jos et ole upporikas, Vaikka 100 laittaa lisää, ei paljon parempaa sa.

      tuolla saa myös minusta niitä tärkeämpiä kuvia, kuvia aivan arkipäivän jutuista, kaikista joissa tapahtuu jotain ja on iloinen mieli.
      em. haluaa katsella myöhemminkin.

      • tuon nähnyt ¤_i-v

        Olen tutustunut kymmeneen studioon hesan seudulla, teettänyt kuvia, tehty nettisivuja ja ostanut tuotteita yms.
        Ehdottomasti paras on ollut ja on edelleen "hanski" espoosta, on riittävän kokenut, rauhallinen, mutta ei liian vanha.


        http://www.nettivuori.com/

        onneksi katsoin toisenkin sivun, siellä luki että uusia tilauksia ei oteta vastaan,
        en ehdota muita koska tuo oli aivan ylivertainen juuri asiallisuuden ja mielyttävyyden johdosta.

        http://www.nettivuori.com/lapsi1.htm

        eli osta se 130 € kamera ja kuvaa, riittävän monta valoa ja Valkotasapainokin kohdalleen jos et salamalla kuvaa.


    • yks vinkki

      Tuolta voit selailla erilaisia kuvia (muitakin siis, kuin henkilökuvia)
      http://www.blipfoto.com/entry/701199
      Tyypin yhteystiedot saat varmastikin s24 minä-profiilin kautta nimimerkistä nadarsander. Ja kyseessä on siis ammattikuvaaja, joka muutaman kirjankin julkaissut, nimenomaan henkilökuvauksesta. En oikein tiedä, onko sopivaa tarkempia tietoja tässä julkaista.

      • samainen jatkaa

        siis blipfoton kuvia voi selata taaksepäin (ja eteenpäin) viemällä hiiri kuvan reunalle, johon ilmestyy pikku nuoli.


    • 1518
    • MarkkuVillman

      www.markkuvillman.com

    • variaatio-ansel

      MkVilleri, sulla on hyviä kuvia, mutta kaikki ihan saman laisia.

      varioi enemmän.

    • marja3
    • Suosittelen
    • lkhgkjds

      Kuvaaja pitää maalata fosforimaalilla, niin se loistaa. Jos loistoa tarkoitit.

    • Nassekuva

      www.NassesetäPhotography.fi
      Kokenusta jo 80-vuodelta

    • Hoh-hoijaa...

      Arto 'Jäde' Jääskeläinen kuvaa kyl hyvin. Tapasin kerran ohimennen Pasilan vanhoilla veturitalleilla, kuvattiin vanhoja junia pari tuntia yhdessä.

    • Kinder muna

      Kuka Jääskeläinen? Kuvaa siis mitä?

    • Saija_K
      • oikea, ja väärä

        "loistava lapsikuvaaja!"

        On vain kaksi tapaa kuvata lapsia :-)


    • Angelaa1

      Tän kuvaajan kuvia olen ihastellut netistä nyt hetken. http://www.lilychristina.com Näissä on jotain niin persoonallista ja jokaiseen kuvaan on onnistuttu saamaan jokin ajatus. Tykkään! Ja hinta on jopa edullinen!

    • Mariaa1

      Mä oon seurannut jo pitkän aikaa Susanna Hynysen kuvia ja esikoisen synnyttyä päässytkin kuvauksiin vihdoin :) Ihana tyyppi ja ihanat kuvat tuli! Mennään kyl 1v-kuvauksiinkin kunhan on sen aika.

      susannahynynen.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe