Gemaltolla

-M-

Osaisikos joku kertoa, että millaista palkkaa tuolla Gemalto/Setec akselilla maksetaan painajille? Kiitellen etukäteen!!!!

29

6391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittele...

      ...menemään koko firmaan. Hullun paperit saa helpomminkin, kun liittymällä siihen kouluttamattomien ja epäpätevien esimiesten, perseen nuolijoiden ja selkään puukottajien armeijaan.

      Vaihtuvuus on siellä todella suuri epäpätevästä johtamisesta johtuen.

      Liksat on max. samat kuin normaalissa kaupallisessakin painossa.

    • gerules2

      oon vähän eri mieltä.. Tosin en itsekkään ensin viihtynyt, mutta muutamien kuukausien jälkeen ja tosiaan kun kesähessut lähtivät niin ilmapiiri muuttui paremmaksi. Palkka on bruttona 2200-2500 euroa kuussa joten en sanoisi tätä huonoksi palkaksi, ja tää palkka tulee siis kolmuvuorossa.

      Epäpähtevää johtajuutta en oo nähnyt, mutta seon totta että vaihtuvuus on suurta mutta KOSKA sinne otetaan liikaa nuoria työntekijöitä jotka ei viihdy kauan ja halaavat takaisin koulunpenkille!!!

      • Kokemus on !!!

        Oletko oikeasti sitä mieltä. Olin 3,5v siellä töissä, esimiehet nuolevat johtajia joka päivä, aina vika on työntekijöissä. Siellä on nytkin maailman rumin nainen pyörittämässä tehdasta. Gerules2 hei älä viitsi, tolla nuoleskeluasenteella pääset vielä työnjohtajaksi Gemaltolla. Setec enne Gemaltoa oli hyvä työpaikka, mutta Gemalto ei, johtuen tuosta tehtaan johtajasta, siis se ei vaan tiedä johtamisesta juurikaan mitään.


      • Kaveria säälivä

        Heh heh, kohta romahtaa palkat, kuulin tutultani aivan pöyristyttävää tietoa.
        Firmalla menee hyvin, mutta työehtosopimusta aletaan rustaamaan niin, ettei jää ku näkkäri käteen. Taitaa olla ihan paskaa koko johto,


    • kokemusta on

      Olisin vaikka ilman töitä mieluummin kuin menisin tonne hommiin.

    • vankila

      Sen verran sanon että puoli vuotta riitti. Sääntöjä, sääntöjä jne
      kahden kerroksen väkeä. Tämä on viimoinen paikka mihin menisin. Gerules2 ootko tosiaan ollut gemaltossa töissä.

    • 4000 e /KK

      Onko Gemalto niin huono työ paikka?Ihmetelinkin kun se jatkuvasti hakee painajia töihin...Olen alalla ollut kauan .tottakai on sääntöjä,joiden takian ihminen turhautuuja mitäs siellä jyskytetään ,passit ajo/henkkilö kortit jnejne....kysyn vaan????

    • BOGOBOGO

      en menis vaikka pyydettäisiin,,,,puukotusta selkään ja kieltä pyllyyn ...EI TOIMI MEIKÄLÄISELLÄ,JOS HALUUT ETT OOT ORJA NIIN SINNE...SETEC OLI AIVAN TOINEN MAAILMA...SIELLÄ TYÖNTEKIJÄÄ ARVOSTETTIIN.....

    • domäss

      siistii olla tuolla töissä, hyvännäkösiä nuoria likkoja ihan saatanasti, eikä vanhemmatkaan ole huonossa kunnossa, seisomatyö niin on kropat hyvässä tikissä, hommathan on perus shaissea, niinkun yleensä ilman koulutusta vaativissa hommissa, palkka on tietty ihan paska

      • 4000

        etitsä työ paikalt seksi seuraa..ei ihme ku ne ei palkkaaa ammatti ihmisiä töihin vaan otta tollasia pellejä sinne hääräämään,mut en menis vaikka pääsisinkin,oon kuulu niin paljo huonoa koko mestasta......


      • domäss
        4000 kirjoitti:

        etitsä työ paikalt seksi seuraa..ei ihme ku ne ei palkkaaa ammatti ihmisiä töihin vaan otta tollasia pellejä sinne hääräämään,mut en menis vaikka pääsisinkin,oon kuulu niin paljo huonoa koko mestasta......

        takas kouluun lapsi, opettele kirjoittamaan, pieni vinkki: pilkun jälkeen tulee välilyönti


      • HERRA 4000
        domäss kirjoitti:

        takas kouluun lapsi, opettele kirjoittamaan, pieni vinkki: pilkun jälkeen tulee välilyönti

        PIDÄPPÄS OMAT ASIAS OMANA JA MEE KUKKULAN TAAKSE RUNKOOMAAN MINI PIPPELIÄS.TOLLASTA ÄÄSHOLEA PITÄIS MULJUTTAA KUNNOLLA.....APINA


      • PERA PERVO

        HEI! oot päässy kieli miehex töihin, muista käydä peilin edessä kattoo etti hampaissa ole kakka kikkaroita ja sit voit jatkaa taas nuolemista ,SLURPS....PELLE!!!!


      • Asiaa 100
        domäss kirjoitti:

        takas kouluun lapsi, opettele kirjoittamaan, pieni vinkki: pilkun jälkeen tulee välilyönti

        Dorka, viilaaja. Pysy asiassa!!Älä sössötä olemattomia!


      • Ei ope
        domäss kirjoitti:

        takas kouluun lapsi, opettele kirjoittamaan, pieni vinkki: pilkun jälkeen tulee välilyönti

        Hei ope, sorry, menikö oikein. Jos ei sul oo muuta tekemistä ni ala vaik kutoo vittu sukkii.


    • BLÖSÖ

      HEI KAIKKI TYÖN LAISTAJAT!!!!,GEMALTO HAKEE PAINAJAA TAAS KERRAN , NYT MOLLIN SIVUILTA TYÖTÄ HAKEMAAN,,,,,ONX KUKAAN KIIINNOSTUNU KOKO PASKASTA?????

    • gemalto jeee

      gemaltossa toimistopuoli nauttii ilmaisia sämpylöitä ja kylmää limppaa ilmaseks automaatista. tuotantopuolen pellet nyt saakin jäädä ilman

      • blösö

        ei ne oo ilmaisia joku on ne kumminkin maksanut tai sit oot nähny unta ....tortilla mix eiku torttu mixi


    • saikkua auha

      mäkkärikossille on tärkeintä tilmase burgerit jalimut..viisaampi einiistä välitä.

    • ISO G

      DORKA .....MÄKKÄRI KOSSILLE??????

    • Työtön

      Oikeesti, minkälainen työpaikka toi Gemalto on, kannattaako hakea?

      • Kokemusta löytyy

        Ei kannata hakea.


      • duunarinainen

        Vastataan. Tää on nii makuasia, kannattaako. Palkka ihan ok, johdosta voi olla kahta mieltä, jokotulee toimeen tai ei. Harvemmi olen kuullu etteikö toimeen tultaisi. Sääntöjä tullu vähän lisää, mut esim. Painajat mielestäni pääsee helpolla. Seisovat ringis ja juoruavat, 2h väleintauko. Tuotannossa hiukan kireämpi tahti... mielestäni hyvä työpaikka :)


    • tuotantosucks

      Ei tuonne kannata lähteä alemman tason työntekijäksi. Insinöörit/suunnittelijat kyllä tienaavat hyvin.

    • höh

      Eikös tuo ole ihan maailman huippufirma alallaan?

      • Anonyymi

        8 vuotta talossa palkka vain 2080€/kk. Pitää etsiä oikea työpaikka. Pääkoneet 40 vuotta vanhoja paskoja.


    • Anonyymi

      Tulin vuokran firman kautta. Meidän osaston päälikkö uskomaton kaveri. Mikä lienee..ei ole äly ja puhe osunut samaan kaveriin. Palkka paska ja yksitoikkoiset työt. Kahvipuheiden mukaan pikkuhiljaa on hommat valunut Puolaan.

    • Anonyymi

      Nykyään thales unohtu. Savuton työpaikka jossa toimiston porukka polttelee ihan normaalisti. Ite saan poltella tauoilla semmonen savuton.

    • Anonyymi

      Ovat omaa tuotantoaan siirtäneet todella paljon Puolaan. Edes oma tuntema konkari sanoo että työtä ei enää kannata tehdä siellä. Itse sain ahkerasta työstä kiitosta saamalla kahta 3kk työsopimusta lopuksi peräkkäin. Toisella kerralla päätin olla ottamatta sitä. Kaikista oudointa on myös se kun itse ei ole ottanut paljonkaan lomaa koko 1 ja puolen vuoden ajan siellä (aloitin 2022), mutta silti annettiin todella lyhyttä porkkanaa ja pitkää näkymätöntä keppiä. Itse tienasin 2100€ kk bruttona muovin puolella, olisi ollut 100€ vähemmän jos ei olisi itse mennyt neuvottelemaan uuden sopimuksen tehdessä, mutta olen kuullut että jotkut jopa saa samasta työstä 2400€, eivät myöskään osaa korjailla koneita verrattuna mitä minä itse tein. Raivostuin myös siitä sisäisesti kun sain selville siitä.
      Tehtaalla oli vielä hyvä työskennellä kun aloitin koska sai tehdä lisää vuoroja ja palkkaa jos haluaa tienata enemmän, mutta on myöhemmin muuttunut salaiseksi pyynnöksi 2023 vuoden alun jälkeen, ei näkynyt taululla enää lisävuoroja jota voi tehdä, vaan piti pyytää erikseen esimieheltä ja toivoo saavansa sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe