Äänet päässä

Kiitos ja näkemiin

Eli tämä varmaankin sensuroidaan, joten olkaapa skarppina jotka ehditte tämän lukea.

Äänet päässä ovat totta. Ne eivät tule sairaista aivoista vaan ne tulevat ohjaajalta radiosignaalina.

Lähettimiä asennetaan ihmisten päihin. Yleensä korvaleikkauksien aikana, mahdollisesti myös hammaskirurgian yhteydessä, ehkä jopa kitarisaleikkauksissa, kauneuskirurgiassa varmasti asennetaan... Kaikkiaan vastaanottimia lienee asennettu noin 10000-200000 suomalaiselle.

Teknisesti laite on noin 10 centtisen kolikon kokoinen lätkä. Laitteita lienee aletun valmistaa 70-80 luvun vaihteissa. Laitteessa on induktiokäämi joka huolehtii virransaannista (ei tarvetta paristoille), kaksitaajuus-radiovastaanotin ja kaiutin joka tulee kalloluuhun kiinni. Nappi aktivoidaan induktiokäämille tarjottavalla sähkömagnetismilla, kantomatka on noin 10 metriä maksimissaan. Tietenkin induktiokäämi voi olla asennettu minne tahansa. Itse radiosignaali toimitetaan ehkä kahdesta viiteen taajuudella yksinkertaisesti koodattuna jolloin se ei koskaan kuulu normaalien radiokanavien joukossa, signaalit yhdistetään napissa. Radiolähettimen etäisyys riippuu aivan antennin voimakkuudesta, esim. autossa oleva lähetin voi yltää helposti kilometrien alueelle.

Kuka on operaattori? Vaikea sanoa. Oma teoriani on että he ovat jonkinlaisen maailmanlaajuisen "kerhon" jäseniä, pyrkivät manipuloimaan maailman asioita sekä mikro- että makrotasolla. Ilmeisen älykkäitä, ovatko hyvän vai pahansuopia tavallista ihmistä kohtaan... vaikea sanoa.

Lähettimien tehtävä ei ole kiusata ihmisiä vaan etsiä joukosta sellaiset ihmiset joita voi manipuloida marionetiksi tottelemaan käskyjä. Esim. mystishenkiset ihmiset ovat alttiita suggestioille, "pään äänet" kartoittavat pystytäänkö kyseistä ihmistä käskyttämään ja kuinka pitkälle hänen tottelevaisuutensa riittää. Lähettimien aktivoinnit pyritään sijoittamaan ajankohtiin joissa ihminen on herkkä, mahdollisesti jopa häntä manipuloidaan sosiaalisesti tai taloudellisesti "vastaanottavaiseksi".

Toisin sanoen, nämä ihmiset pyritään sairastuttamaan juuri oikealla tavalla. Koska äänet ovat päässä ei uhrille jää mitään mahdollisuutta todistaa mitään. Hän ei tiedä lähettimestä ja vaikka epäilee ja yrittää löytää sen on se jo mielenterveydellisen oireen merkki. Toisin sanoen, lähettimellinen on AINA HULLU, koska hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia puolustaa itseään, hän ei tiedä mistä ja kuka hänelle puhuu. Joko hän epäilee salaliittoa (eli on hullu) tai luulee itseään mielisairaaksi (eli kieltää äänet vaikka kuuleekin ne.).

Jos yksilö ei ole altis suggestioille, ei ole tottelevainen - hänet jätetään rauhaan.

Jos hän on tottelevainen aletaan koulutus joka perustuu saatujen ohjeiden tottelemiselle. Saattaa antaa rahansa pois. Tai hänet voi ohjata murhaamaan joku. Lojaalisuus tälle tuntemattomalle "äänelle" testataan huolella. Näistä sitten tulee tietynlaisia robotteja jotka tottelevat päänsä sisäistä ääntä. Tämä on operaattoreille eduksi, pystyt murhauttamaan kenet tahansa ja tappaja on aina joku hullu joka kuulee ääniä päässään. Mitään todisteita manipulaatiosta ei jää, koska uhri ei koskaan tapaa käskijäänsä - ei edes tiedä että tuo ääni hänen päässään on aivan loogisesti pääteltävä asia.

En ole kuullut ääniä päässäni, minä vain mietin mistä ne voisivat johtua.

Jos joskus kuulet ääniä päässäsi niin lähde luontoon kävelylle. Jos äänet loppuvat niin olet induktio-sähkövirran ulkopuolella. Siitä lähtien tiedät että äänet päässäsi eivät ole oman mielesi tuotoksia vaan jonkun ulkopuolisen paskamainen metodiikka yrittää tehdä sinusta marionettinukke.

Ruotsissa Anna Lindh murhattiin ehkä tällä metodilla. Monet poliitikot ovat myös "nappiorjia". Uskovaiset ovatkin hyviä napituskohteita, helppo saada uskomaan käskyjä "jumalan sanana". Jne jne jne... vitun psykoosipeliä pelaavat herkkien ihmisten kanssa.

90

7448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyishän ne

et voi toki itse oikeesti uskoa tuohon...
      Näkyishän sellainen mikä tahansa lähetin, esimerkiksi hampaaseen laitettu, jokaisessa hammaslääkärin ottamassa hammaskuvassa. (Hammasröntgenissä vai mikä sen nimi on-)

Turha pelotella ihmis-raasuja, joiden elämässä muutenkin on kaikenlaista tuntematonta uhkaa ja sen sellaista. Muuthan ei muuta kuin hekottavat makeasti tekstillesi.

• Kickstart

Asennusta ei laiteta hampaaseen vaan kalloluuhun. Hampaassa ei luukaiutin toimisi muutenkaan, toisin sanoen kaikki hammaskirurgiset leikkaukset eivät tule kyseeseen vaan ainoastaan yläleuan isommat leikkaukset.

• MagnusOlson

Nykyään ollaan sitä mieltä, että implanttia tai sirua ei tarvita, onnstuu ilmankin. Nimitäin radioaatojen ohjaminen korvan juureen ja radioaalloila kallon värisyttäminen niin että uhri kuulee sen puheena.

• MarkMRich

Mikroaallotuksella voidaan siitää ääniä ja uheta atojen metrienkin päästä tiettyyn yhden henkilön päähän.On langaton, ei tarvita vastaanotinta.

• miksiköhän

Olen kirjoittanut nuo kaksi edellistä viestiä. Moderoija on pannut ne kirjoitusvirheitä täyteen.

• hah, hah!!!

taidanpa lyödä pään pensaaseen :)

• Ompas jutut

"Kaikkiaan vastaanottimia lienee asennettu noin 10000-200000 suomalaiselle. "

"pyrkivät manipuloimaan maailman asioita sekä mikro- että makrotasolla. "

"Ruotsissa Anna Lindh murhattiin ehkä tällä metodilla. Monet poliitikot ovat myös "nappiorjia"."

Vaikeata vaikuttaa "maailman asiioihin" kun yhden poliitikon äänisaalis eduskuntaan pääsyssä on mainitsemasi 10.000 ja alle 600.000 ääntä ei riitä edes hallitukseen pääsyssä merkittävään asemaan.

• kleopatra84

Ajatuksesi ja kuvitelmasi ovat selvästi psykoottisia harhaluuloja, joten ehdotan sinua menemään ammattiauttajan puheille ja kertomaan hänelle teoriasi, ehkä yhdessä löydätte oikean lääkityksen.

• waujhj

Heh, kyllä taas mielikuvitus laukkaa.

• Tenpenny

Lähdetään analysoimaan tarinaa...

Tekniset ratkaisut ovat täysin mahdollisia, tuosta on oikean elämän sovellutuksia eivätkä ne edes ole mitään hightechiä.

Maailmassamme on myös vahva toisista hyötymisen kaava. On olemassa ryhmittymiä jotka tekevät huomattavasti suoraviivaisempaa manipulaatiota ja etsivät jäseniä joita voi hyödyntää. Esimerkiksi uskonnot tai vaikka rikollisjengit.

Tämän väitetyn illuminiatin todenperäisyyttä ei voi todentaa kukaan, toisinsanoen - todistus- vastatodistus perustuu aina väitteelle, ei todisteelle. Vai montako "ääniä kuulevien" kalloa sinä olet avannut hyvä kleopatra, onko sinulla todisteet että asia ei varmasti ole näin kuin tämä toinen sen esitti?

Aika ehdoton tuomio sinulla, entä jos erehdyt ja tämä manipulaatiomuoto onkin käytössä?

Tuo alkuperäisen kirjoittajan esittämä skenaario on täysin mahdollinen. Miksi hänet pitää siis leimata skitsofreeniksi? Koska hän epäilee asian olevan niinkuin hän esitti? Epäilyshän on aiheellista ja tarpeellista - oli tätä salaliittoa olemassa tai ei. Nimittäin jos se on olemassa on se loukkaus kaikkea sitä kohtaan mitä me pidämme vapautena, rikos itsessään. Ainoa mikä on alkuperäisessä viestissä on omituista on se että ei sanottu "ehkä" vaan "varmasti". "varmasti" voi sanoa jos on todisteita - onkohan hänellä?

• Oikeassa
        Tenpenny kirjoitti:

Lähdetään analysoimaan tarinaa...

Tekniset ratkaisut ovat täysin mahdollisia, tuosta on oikean elämän sovellutuksia eivätkä ne edes ole mitään hightechiä.

Maailmassamme on myös vahva toisista hyötymisen kaava. On olemassa ryhmittymiä jotka tekevät huomattavasti suoraviivaisempaa manipulaatiota ja etsivät jäseniä joita voi hyödyntää. Esimerkiksi uskonnot tai vaikka rikollisjengit.

Tämän väitetyn illuminiatin todenperäisyyttä ei voi todentaa kukaan, toisinsanoen - todistus- vastatodistus perustuu aina väitteelle, ei todisteelle. Vai montako "ääniä kuulevien" kalloa sinä olet avannut hyvä kleopatra, onko sinulla todisteet että asia ei varmasti ole näin kuin tämä toinen sen esitti?

Aika ehdoton tuomio sinulla, entä jos erehdyt ja tämä manipulaatiomuoto onkin käytössä?

Tuo alkuperäisen kirjoittajan esittämä skenaario on täysin mahdollinen. Miksi hänet pitää siis leimata skitsofreeniksi? Koska hän epäilee asian olevan niinkuin hän esitti? Epäilyshän on aiheellista ja tarpeellista - oli tätä salaliittoa olemassa tai ei. Nimittäin jos se on olemassa on se loukkaus kaikkea sitä kohtaan mitä me pidämme vapautena, rikos itsessään. Ainoa mikä on alkuperäisessä viestissä on omituista on se että ei sanottu "ehkä" vaan "varmasti". "varmasti" voi sanoa jos on todisteita - onkohan hänellä?

Kleo on oikeassa. Kyse on taatusti mielisairaudesta, psykoosista taikka muistosta, joka liittyy psykoosijaksoon. Vaikka tv-sarjoissa esitetään kaikkea keksittyä ja muokattua todellisuutta, niin ihka oikea psykoosi on juuri alkup. kirjoittajan kuvailun mukainen.

• JOKKE-PAPPA

SKITSOFRENIA, EI TUNNISTA ITSEENSÄ SAIRAAKSI, HARHA KUULOJA, HAJUA, NÄKEE HARHOJA, PSYKOOSI, TARVII AMMATTIAPUA, EIKÄ OLE AIHE MISTÄ VÄÄNNETÄÄN HUUMORIA

• Terve JOKKE_PAPPA!!!

Miten et ole vielä Korson Daikkarissa,toisessa olohuoneessasi?

• asd

Ihmettelinkin miksi kakan seassa oli walkytalky.

• uskon sinua ap

Lähetin on varmaan myös tehty jostain mammutin ulosteesta, että metallinpaljastin ei sitä voi havaita? On siinä tullimiehille selittelemistä kun valtio laittanut salaa kalloosi aparaatin.

• Derp-di-derp

Jutussa ei ole mitään järkeä, mutta leikitään nyt sen verran mukana, että kysytään, miksi tämä laite ei sitten näy röntgenkuvissa kun käy lääkärissä? Entä miksi nämä laitteet lakkaavat toimimasta kun 'marionetti' saa sopivan lääkityksen?

• luulet.liikoja.itsestäsi

Eivät laitteet mitään" elotonta" lääkeaineilla lamattua massaa pysty hyväksi käyttämään. Täytyy olla terveesti toimivat ja reagoivat aivot kanssapelurina.

• JustHereToAsk

Kuka nämä laitteet asentaa? Sadat, tuhannet, normaalit hammaslääkärit ja lääkärit? Mikä on heidän motiivi? Miksi kukaan heistä ei ole tullut julki? Miksi tällaisia laitteita ei ole löydetty?

• fghngvn

Tutkimustenmukaan äänet päässä ovat yleisempia kuin luullaan. Tämä saattaa olla yksi harha, jonka johdosta uskonnot ovat syntyneet.

• r13rr3

Siis psykoosi.

• vittu

VITTU

• vittu

vÍttu

• Neuvon kokemuksesta

Mikäeli äänet häiritsevät, voi ratkaisua hakea Faradayn häkistä. Foliopipo eristää tehokkaasti mm radiotaajuuksia. Jos äänet foliopiposta huolimatta jatkuvat, syynä voi olla se, että radioaallot pääsevät heijastumaan pipon reunan alta vastaanottimeen. Tässä tapauksessa kannattaa kääriytyä kokonaan foliokelmuun.

• obamaYY7

"usko tähän" ääni sanoi päässäni.. pakkohan se on sitten uskova!

• 13r5r5

Psykoosi

• Olen luultavasti niin skidsoidinen, että välillä sanoja tai kokonaisia lauseita pulpahtaa mieleen ilman mitään yhteyttä tilanteeseen jossa elän.
      Erikoisen vilkasta tämä äänettömien viestien mieleen pään sisällä oli nuorempana ollessani ihastunut johonkin naiseen.
      Kirjoitin ylös paperille näitä. Tuli arkillinen nopeasti. Kyllästyin. Jotkut alan tutkijat tiennevät sanoa mitä nämä ilmiöt ovat.

Parhaillaan tinnittää monilla aaltotasoilla. Katson, että tuo korkeataajuuksinen kihinä, tinnitys lie merkki, että aivoherne ei ole lepotilassa. Ei se haittaa. Samat sanojen tulemisesta 'luettavina' mieleen.

• gg

Skitsoidi tarkoittaa eristäytyvää, skitsofreeninen kuulee niitä ääniä . Sitä en tiedä mitä skidsoidinen mahtaa tarkoitaa.

• r3243t

Yksinään viihtyvää

• tutkittu on

ääniä kuulen ja luulen, että ne tulevat alitajunnasta. esimerkiksi jos on lapsena
      kohdannut insestiä tai henkistäväkivaltaa, uskonnollista ahdistelua, joka on traumatisoinut ihmisen. Ankaruus itseä kohtaan voi olla myös syy ! Pitää itseä
      syyllisenä koettuun pahaan. Äänille voi sanoa menkää pois, minulla on korkeammat tavoitteet! Ristin merkkiä unohtamatta, jos uskoo korkeampaan voimaan!

• t2442t2

psykoosi

• Pikku traktori

Kertoks ääni sun päässä ton sulle?

• palstaa seuraava

Jotkut pitävät uskonnollisia kokemuksia verrattavissa ja jopa samana ilmiönä mielen sairauden kanssa. Henkimaailman kokemukset ovat kyllä ihan oma alueensa, mutta sairaskin voi kokea myös hekimaailman inspista. Silloin on kyllä vaikea erottaa, mikä on omaa harhaa ja mikä yliluonnolista.
      Pyhä Henki ei kyllä koskaan pelottele ja ahdista sairasta.
      Olen uskovainen ja minulle ei kyllä koskaan Jumala puhu tavalla, että kuulen konkreettisia ääniä ja näkyjä.
      Jotenkin palstalla on pilkallista suhtautumista äänien kuulemiseen. Ei se ainkaan auta sairasta henkilöä, jos hänen kokemuksiaan vähätellään ja aliarvioidaan.
      Olen kuullut, että jos on vilkas mielikuvitus ja elää paljon erakkona niin alkaa puhumaan yksinään ja omat aistimukset sekoituttavat ulkoa tuleviin impulessihin. Alkaa kuulemaan ja näkemään omia aistimuksiaan niin kuin ne tulisivat joltain toiselta persoonalta.

• Skitsofreniallamennään

Sangen mielikuvitusekas teksti propsit sille, itte varmaan väität et basement on truth. Mut joo itte kuulen äänen päässäni ja aattelin eka et se oli maagininen yhteys vaikkapa yliminään yms.

• eiskitsofreenikko

Ajatustenluku ja kidutus on tosiasia!
      Puhuvat uhrin päähän ja ne ei ole "ääniä" vaan oikeaa puhetta.
      Ottakaapa selvää asioista mind control- sivustoilta.
      Maailmanlaajuinen järjestö Peacepink kertoo faktat myös.

• äänetpäässä

Kyllä, totta se on. Itse olen ollut uhri 3 vuotta. Kuvitelkaa koko se aika pelkkää puhetta päähän, ilman taukoja ja mitä hirveimpiä juttuja. Omalla kohdallani niiden tarkoitus on ajaa minut tekemään itsemurha. Ovat sanoneet ihan suoraan, että heidän elämäntehtävä on tuhota ihmisen mielenterveys ja ajaa itsemurhaan.
        Minut on todennäköisesti sirutettu jossain vaiheessa. Pääni röntgen kuvattiin mutten saanut nähdä kuvia itse. Lääkäri vain totesi, ettei siellä mitään ole. Miksi en itse saanut nähdä kuvia? Minulla on skitsofrenia diagnoosi, joka on siis täyttä roskaa.
        Minusta tuli ateisti juuri ennen tätä ja tein pilkkaa uskonnoista. Äänet ovat herjanneet, että jumalanpilkkaamisesta seuraa rangaistus. Kovasti yrittävät aivopestä uskomaan milloin henkimaailmaan ja milloin mihinkin. Eipä onnistu enää. Sitä ei tiedäkään kuinka vahva voi olla kunnes kokee tällaista. Joku päivä tämä asia tulee ilmi. Siruja voidaan alkaa mainostamaan turvallisena keinona kantaa "pankkikorttia" ja henkilötietoja mukana. Skitsofrenia todennäköisesti ohitetaan kokonaan, sillä eihän sitä hullujen hourailuna mainosteta. Hintana on totaalinen yksityisyyden menettäminen ja jokainen niskuroija ja toisinajattelija voidaan tehokkaasti ajaa tekemään itsemurha tai muuta vastaavaa.

• uskossa.oon
        äänetpäässä kirjoitti:

Kyllä, totta se on. Itse olen ollut uhri 3 vuotta. Kuvitelkaa koko se aika pelkkää puhetta päähän, ilman taukoja ja mitä hirveimpiä juttuja. Omalla kohdallani niiden tarkoitus on ajaa minut tekemään itsemurha. Ovat sanoneet ihan suoraan, että heidän elämäntehtävä on tuhota ihmisen mielenterveys ja ajaa itsemurhaan.
        Minut on todennäköisesti sirutettu jossain vaiheessa. Pääni röntgen kuvattiin mutten saanut nähdä kuvia itse. Lääkäri vain totesi, ettei siellä mitään ole. Miksi en itse saanut nähdä kuvia? Minulla on skitsofrenia diagnoosi, joka on siis täyttä roskaa.
        Minusta tuli ateisti juuri ennen tätä ja tein pilkkaa uskonnoista. Äänet ovat herjanneet, että jumalanpilkkaamisesta seuraa rangaistus. Kovasti yrittävät aivopestä uskomaan milloin henkimaailmaan ja milloin mihinkin. Eipä onnistu enää. Sitä ei tiedäkään kuinka vahva voi olla kunnes kokee tällaista. Joku päivä tämä asia tulee ilmi. Siruja voidaan alkaa mainostamaan turvallisena keinona kantaa "pankkikorttia" ja henkilötietoja mukana. Skitsofrenia todennäköisesti ohitetaan kokonaan, sillä eihän sitä hullujen hourailuna mainosteta. Hintana on totaalinen yksityisyyden menettäminen ja jokainen niskuroija ja toisinajattelija voidaan tehokkaasti ajaa tekemään itsemurha tai muuta vastaavaa.

Ei sinun päähäsi mitään sirua ole asennettu. Sinulla on sellaiset aivot, joiden liitännät ja radastot menevät herkästi pois raiteiltaan. Kaikilla ihmisillä on häiriöitä aivoissa, vaikka kaikilla se ei ilmenekään äänten kuulemisena.

Sinulla ateistiksi tuleminen saattoi osittain vaikuttaa häiriöiden syntymiseen. Ajatusmaailmaasi jäi ehkä epäilys siitä, että todellisuudessa sittenkin on hengellinen taso, ja aloit tuntea syyllisyyttä ja pelkoa oletettua Jumalaa kohtaan. Nämä tukahdutetut pelot ja syyllisyyden tunteet alkoivat manifestoitua mielessäsi toisina persoonina, ääninä, jotka toimittivat syyttämisen ja pelottelun funktiota.

Jumala on olemassa ja todellisuudessa on hengellinen taso. Jumala ei kuitenkaan syytä, varsinkaan tuottamalla ääniä ateistin päähän, vaan puhuu ihmisille Raamatun kautta.

Kokemasi äänet ovat sielullista (psykologista) alkuperää.

• ota.selvää

Käypä huvin vuoksi googlailemassa vaikka sanoja electronic harrassment tai voice to skull. ------Katolinen kirkko on aloittanut maailman laajuisen kampanjan mm. tämän häirinnän lopettamiseksi. Eivät esitä, että kuulet ääniä, kun et ole uskovainen, on huono omatunto.-----Worldwide Campaing to stop the Abuse and Torture of Mind Control/DEWS (= directed energy weapons). The Swiss Catholic Church

• Oikeadiagnoosi
        äänetpäässä kirjoitti:

Lääkärihän on tehnyt oikean diagnoosin kun totesi ettei päässäsi ole mitään! Ei siis yhtään mitään.

• käy.vessasa

Sinun päässäsi on myrkyttynyttä paskaa.

• kipeäö

Mielestäni aloittaja on psykopaatti. Kukaan terve eettinen ja empaattinen ihminen ei pitäisi tuollaisessa mielisairaassa skenaariossa esiintyvää implantinlaittajaa älykkäänä tai hyväntahtoisena.

• pahat.älykkäitä

Miksi ei älykkäänä? Kyllähän manipulatiivisuus kertoo älykkyydestä hyvin usein. Hitlerin upseeristokin oli tutkitusti huippuälykkäitä.

• epäilkää

peacepinkissä asian kanssa pitkään tekemisissä olleet ovat sitä mieltä, että aloittaja on pykopaatti, tiedotkin saattavat osin olla disinformaatiota

• uskossa.oon

Minä olen uskovainen (aloittajan mukaan "mystishenkinen"?) enkä ole ikinä kuullut ääniä. "He" eivät vain vielä ole löytäneet minua?

• logiikkaako

Jos joku kertoisi sinulle olleensa koulukiusattu, varmaan sanoisit:Ai, ei minua ole kiusattu. Siis sellaista ilmiötä ei ole olemassa. Eli se,, joka sanoi olleensa kiusattu valehteli tai vain kuvitteli.

• Toivo.Lång

Oletus 8122015.
        Jos ihminen näkee heräämisen jälkeen muistettavia selkeitä unitapahtumia, hänen psykofyysiseen kehoonsa virtaa myös valvetajunnan aikana ääniä tai sanomia 'mystisiä reittejä'.

• 2tr24t

psykoosi.

• tietoa.tarpeeseen

On niin vanha aloitus, että aloittaja tuskin enää seuraa, mutta ehkä joku muu osaa vastata tai antaa linkkejä. 1. Jos ja kun tällainen 10 sentin kokoinen vehje on asennettu,kauanko se kestää ja toimii? Kehon nesteet ja aineetkin varmaan syövyttävät. - 2.-Entä mikrosirut. Ovat pienempiä. Täytyykö nekin asentaa kallon luuta vasten. 3. Mainittiin kitarisaleikkaus. Entä syvä viiltohaava kitalakeen. Voisiko siitä sujauttaa kitalaen yläpuolelle jotakin vehjettä?----4. On ihan tutkittua tietoa että ajatuksia voi lukea rekisteröimällä puhelihasten värinät. Minkälainen rekisteröintilaite ja lähetin tarvitaan, tietokone varmaan riittää vastaanottamaan. Voisiko tällainen implantti sijaita vaikka alaleukaluussa takana. Voisiko toimia 10 v.------5. entä jos kystosskopian yhteydessä naisen virstarakkoon asennetaan joku vehje, mihin sitä voisi käyttää?----Ajatustenlukuun?-----sinisilmät lukekoon muita ketjuja

• 13-8

Mikrosiruja tai vastaanottimia/lähettimiä voi olla korvissa, aivoissa tai selkäytimessä. Jokaisella sijainnilla on taas oma funktionsa.

• apuviesti

apuviesti

• sähköyli.herkkä

> En ole kuullut ääniä päässäni, minä vain mietin mistä ne voisivat johtua.

En lukenut koko ketjua mutta systeemi ei toimi enää näin. Mitään vastaanottimia ei ole tarvittu vuosikymmeniin lainkaan.

Taivaalla päivystää kaiken aikaa äärettömän tehokkaita sotilassatelliitteja vähintään yhtä monta kuin on GPS-satelliitteja. Satelliitit voivat kohdistaa näkymättömän laser-säteen kaltaisen maser-säteen keneen hyvänsä sisällä ja ulkona.

Etähypnotisointi ja elektroninen häirintä tapahtuu satelliitista tai väärennetystä matkaviestinmastosta käsin. Operaattorit ovat CIA:n kouluttamia. Heitä on myös Suomessa ja yleensä erään sosiaalisesti oikeudenmukaisen puolueen leivissä kaksoisroolissa istumassa jossakin sossun toimistossa martelan pöydän takana, mutta kaikki vakiintuneet valtapuolueet ja järjestöt ovat juonessa mukana.

Valitettavasti kyseessä on ns. "sähköyliherkkyyden" tosiasiallinen syy.

Kuva hyökkäyssatelliitista esim. tässä: http://fas.org/spp/military/program/imint/lacrosse.htm

Noista "mission patcheista" voikin jo arvata todellisen tarkoituksen. Koska kyseessä on äärettömän tarkasti kohdistettava tutka, se näkee yhtä hyvin sisällä ja ulkona, pimeässä ja valoisassa millä säällä hyvänsä.

Tutka voi lukkiutua myös aivoihin tai silmähermoon, jolloin operaattori näkee saman kuin kohteensa.

Jos asia tuntuu liian sci-fi:ltä (mitä se ei fysiikan yliopisto-opiskelijalle ole), niin tässä on radio-ohjattu härkä yli neljäkymmentä vuotta sitten: https://youtu.be/THBzqbRqgpg

Jos muistatte Speden elokuvan, jossa valtakunnansovittelija sai etäohjauksella hepuleita, niin se teknologian versio oli siis tunnettu ja ajankohtainen jo silloin 70-luvulla.

Teitä on huijattu todella raakasti, ja sen tekee ihailemanne puolueet ja ay:t sun muut salajärjestöt.

• varovaisuutta

muissa gs-ketjuissa on käsitelty näitä satelliittitutkajuttuja.Eivät pidä paikkaansa.

• 13-8

Samaa mieltä.

• luovutusvoitto

Peli on siis menetetty kokonaan, ellei se joku taho lopeta laserin käyttöä? Tehokkaasti ovat ajamassa itsemurhaan.

• sisulla.hengissä

Yritin hakea salaliittoteoriasta sitä ketjua, jossa asiaa käsiteltiin, mutta on poistettu nk.yleensä kaikki muutkin tietoa sisältävät gs.ketjut. Todisteltiin,ettei onnistu avaruudesta käsin, ei riitä teho. -Parempi epäillä naapuria.

• tutkimaan

Googlasin hakusanalla elektroninen häirintä. Löytyi useita otsikoita, vähän klikkailinkin.Kansainvälinen oganosaatio, joka tutkii elektronista häiintää, löytyy tietoa myös sisäisen äänen tuottamisesta kohteessa. www.siin.com/

• 3rt24

psykoosi.

• still.alive

Tuo laite oli joskus taannoin future weapons-nimisessä ohjelmassa ihan tv:ssä näytetyssä. Kaiutin jolla pystyy kilometrien päästä lähettämään ääntä vihollisen päähän. Muut eivät tota ääntä kuule elleivät ole laitteen lähettämässä säteessä. Että aika isohko organisaatio tulee kyseeseen jos kerran aselafkojen laitteita käytössä tuskin sentään ihan naapuri.

• sisäinen_teatteri

Eilen illalla tunsin aivan selvän ja vahvan viestin. Ne tulevat kirjoitettuna, eivät ääninä, jonkunlaisia äänilööppejä.
      Oli ikäänkuin asiaton välihuuto taustalta. Ei koskenut mitenkään omaa tilannettani. En muista edes mitä asia koski.

• rt24t

psykoosi

• vainoharhaista

Täyttä mielikuvitusta Suomen kaltaisessa pienessä maassa tuollaiset napit, jossain Israelin Mossadin tai CIA:n valvomissa jutuissa missä vakoojatoiminta on päivittäistä voisi kuvitella. Muttei muualla.

• ämyrien.täydeltä

Tinnittäneekö myös ääniä kuulevia Vladimiriä tai Sanzhesia samanaikaisesti. Sillä osastolla nyt hiljaisempaa, mutta tinnittää koko ajan monitaajuisesti.

• tosi.on

Tinnistystä saa aikaan ultraäänellä, vaikka koirille tarkoitetulla pillillä, sirinää, jonka voimakkuutta voi vaihdella.-Minuun on käytetty ulltraäänihitsauslaitetta, jonka kantomatka on pitkä ja läpäisevyys hyvä.-Tiedän kun kyseinen hullu muija kavallettiin minulle.--Ultraäänen mukana kait saa pantu myös voice to skull.Aiheitettua kipuja, herättyä, jne. Ei tarvitse olla uhrilla missään sirua.

• hitsausvaiei

Oletko varma että hitsaus on oikea termi tässä tarkoituksessa? En kuitenkaan väitä ettei ultraääntä voisi käyttää tuollaiseen.

• 24rt24t

Sillä on psykoosi

• Aerttu

Kaikki psyykelääkkeiden valmistajat ovat luoneet poolin, joka asentaa noita laitteita. Hyvä bisnes. Laitetaan osalle jo synnytyslaitoksellaja viimeistään kouluneuvolassa. Paska tuuri aloittajalla, kun jouduit kohderyhmään.

• frt24gt

psykoosi

• selityksiä

MRI - signaalikato.. Mitähän ko. alueella aivoissa oikeasti on? Tai on ollut?

• idom

No onhan taas aloittajan tarina saanut vastauksia. Fantastinen tarina, onkohan aloittaja harkinnut sci-fi kirjailijan uraa? Siitä vaan rahaa käärimään ja äkkiä julkaisijan juttusille!

• MediaBlackOut

Löytyyhän näitä, kun viitsii tutkia. James Walbert voitti ensimmäisen elektronisen häirinnän jutun jenkeissä jo vuosia sitten. Viitisen implanttia poistettiin. Implantit ovat tarkempia, mutta eivät välttämättömiä.
      https://www.youtube.com/watch?v=KlkJTWENwkI

• lwnöl

Selvisikö koskaan, kuka ne oli häneen asentanut? Johan tuollaisesta pitäisi tekijät saada vastuuseen ja uutisoida tällaisesta "ihmisen raiskauksesta" suurilla otsikoilla ympäri maailmaa!

• itsellä.leukaluussa

Miksi vain yksi oikeusvoitto USA:ssa. Ei siksi,etteikö tätä olisi tehty lukuisille, vaan sen takia,ettei tekijöitä ei voi haastaa oikeuteen.(CIA,FBI sun muita korkeita "salaisikin" tahoja.Vastuussa.Teettää voivat sairaaloilla.)

• Ihan-äänetön

Jos joutuisin valitsemaan: mielisairaus vai syöpä. En epäröisi,valitsisin syövän.
      Mielisairaus on kauhea, kauhea!!!!

• MediaBlackOut

Valitettavasti ne olivat valtion käyttämät mikrosirut, eli ketään ei tosiaan voida sormella osoittaen syyttää. CIA aloitti 1960-luvulla mm. MKULTRA projektin, jolla oli alaprojekteja. Siihen kuului hypnoosi/aivopesumenetelmiä käyttäen esim. LSD:tä sekä muita substansseja ja koehenkilöt vaihtelivat sotilaista tavallisiin ihmisiin. Moni on kuollut kokeissa. 70-luvun puolivälissä CIA:n johtaja määräsi asiakirjat tuhottaviksi. Vain osa säästyi ja vuoti julkisuuteen. Kuitenkin valtamediassa näistä on vaiettu ja moni joutuisi syytteisiin ankarista ihmisoikeusrikoksista, jos tämä menisi pidemmälle ja on ns. valtionsalaisuus. Valitettavasti kokeet jatkuvat vielä tänäkin päivänä ja ovat levinneet jo ajat sitten Suomeenkin. Tällaisia henkilöitä kutsutaan nimellä Targeted Individual, monesti käytetään lyhennettä TI. Esim. Facebookissa on monia ryhmiä, jotka löytyvät kirjoittamalla tuon hakusanan targeted individual.

Nyt kun "jo" ollaan otettu täällä suomalaisessa mediassa pieni otsikko ajatustenluvusta, niin oikeasti tiede on paljon pidemmällä (olen kuullut, että noin 50 vuotta edellä aikaansa) ja ajatustenlukua käytetään jo halvaus- ja epilepsiapotilailla. Implanttia voidaan käyttää, mutta tosiaan ei ole tarvis. Funktionaalinen magneettiresonanssikuvaus eli fMRI on ollut Suomessa jos 80-luvun alussa tutkittu juttu ja aivotutkija Riitta Hari sai työstään Suomen tiedepalkinnon. Silloin ei vielä kuitenkaan tieteen mukaan kyetty millisekuntien tarkkuudella mittaamaan veren kulkua aivoissa. Kun ihminen ajattelee tiettyä sanaa, väriä, mielikuvaa tai vaikka aistii kipua, tietty osa aivoista täyttyy verellä. Tuon nyt laitoin yksinkertaisesti. Pistän nyt yhden linkin tieteen edistysaskelista. KÖH..

Eli ladattu Youtubeen loppuvuodesta 2008:

https://www.youtube.com/watch?v=57jsJZjnpqo

Tässä Suomeen tullut ensimmäinen uutisointi YLEltä vuodelta 2014, ei kuitenkaan olla näytetty TV:ssä tietääkseni:

http://yle.fi/uutiset/telepatiaa_toteutettiin_kaytannossa__aivoista-aivoihin_-viesti_kulki_intiasta_ranskaan/7453945

Electronic harassment (tai termi mind control) on sitten jo ajatustenlukuakin kehittyneempi asia. Riippuu, mitä sillä halutaan tehdä, mutta myös ajatustenluku voi siinä olla mahdollinen. Tarkoituksena on kiduttaa sekä henkisesti että fyysisesti ja tappaa uhri. Henkilön aivot voidaan kalibroida niin, että ihminen ei kykene ajattelemaan selvästi, tuntee kovaa kipua ympäri elimistöä, häntä valvotetaan ja voidaan saada sairaalaan, jossa monesti tulee väärä diagnoosi. Yleensä skitsofrenian eri määritelmät. Motiivina voi olla tieteellinen koe, mutta ei aina. Kosto, raha.. Varsinkin raha, jos valtio ei ole taustalla, kuten Walbertin tapauksessa. Eli seuraa rahaa, jos haluat saada rikoksen ratkaistua. Se on hyvä nyrkkisääntö. Kun ihmisen verbaaliset ajatukset ja myös mielikuvat, mitä ihminen ajattelee esim. unessa saadaan tietokoneelle, sillä voidaan urkkia kaikki henkilökohtaiset tiedot, mitä vaan voi olla. Kaikki kaverit ja sukulaiset nähdään tietokoneella (riippuen miten hyvin ja kauan aivoja on kalibroitu), henkilötunnus ja kaikkien tuttujen numerot mitä kännykässä on saadaan selville ja et siis yksinkertaisesti voi olla vessassakaan rauhassa. Ja kerran TI, aina TI. One way out. Tämänkin voi todistaa, mutta pistän nyt vain yhden linkin, joka näytettiin Russia Today:ssa kymmenelle miljoonalle venäläiselle. Tekstitys englanniksi:

https://www.youtube.com/watch?v=o9bd-B2dqCM

• asdfghjkj

Mediablackout
        kirjoitat täyttä asiaa näin se menee ja meitä TI:tä on Suomessa jo aika monta ja kuinka monta on jo kuollut. Surullista.

• 24tr24t

psykoosi teillä on.

• illumimatti

Kerran mökillä ollessani alkoi kuulua outoa huutoa pääni sisältä. kävelin pari kierrosta taloa ympäri, ääntä etsiessä. kävin yläkerrassa, kellarissa, ulkosaunassa, metsänlaidassa, mutta ei äänen lähdettä löytynyt. Sitten kekkasin! pitääpä kuunnella mitä se ääni sanoo! kuuntelin tarkkaan ja pian selvä lause kuului päässäni: MENE PASKALLE VITUN PELLE! siinä vaiheessa olikin jo liian myöhäistä...

• valistaja

Lähde
      http://www.newworldwar.org/#NWW

MICROWAVE HEARING

Mikroaaltokuuleminen on tieteellinen tosiasia. Olemassa olevat tutkayksiköt voidaan muuntaa siitämään sykkivän mikroaallon energian säteen ihmisen kalloon ,mikä aiheuttaa asellaisa ääniä kuin tikitystä, surinaa/sorinaa, sihinää vihellystä, kolkutusta, piipitystäja sanoja.Äänet, jotka alkavat pään sisältä, yläpuolelta tai takaa, siirretään sisäkorvaan luukosketuksen kautta.
      -----------
      -----------
      ----------
      Dr. Robert Becker, monien kirjojen kirjoittaja ja Nobel-ehdokas, mainitsee mikroaaltokuulemista käytetyn ihmisten ajamiseksi hulluksi. "It would be a pure terror", myöntää Dr. Nick Benign. Tämän teknologian käyttö on psykologisesti tuhoisaa, sanoo US Army in Bioeffects on Selected Nonlethal Weapons dokumentissa

Koko artikkelin voit lukea yhteiskunta - salaliitto- säteilyttäminen on rikos ihmiskuntaa vastaan. Lopussa.

• valistaja

Yhteiskunta -salaliittoteoria- säteilytys on rikos ihmisyyttä vastaan -ketjussa helmikuun 2016 kohdalla on Richin kirjaa suomennettuna pidempi pätkä. Kannattaa käydä lukemassa, kun on noin helposti tarjolla.

• Valistaja

Nostan äänet päässä-aiheeseen liittyvät ketjut tuonne alkuun. Käsitelläänpä asia kunnolla.

• psykoottinen-

On mullakin ollut vainoamisvainoharhoja paljonkin mutta vain erillaisia. Mulla on ollut jopa ruumiillisia tuntemuksia liitettynä ääniin ja ne ovat pahentaneet näitä vainoamiskokemuksia tietysti. Mulla on niitä ruumiillisia tuntemuksia vieläkin mutta tiedän, että ne eivät ainakaan ole sitä mitä ennen luulin. Eli on tämmöisiä tunnekokemuksia, kun joku koskettelee minua varsinkin erogeenisista paikoista, varsinkin perseestä. Se alkoi samaan aikaan, kun aloin kuulemaan ääniäkin. Siitä mieleni tietysti keksi hyvät vainoamisteoriat, minua vainotaan, joku harrastaa jotakin noituutta ja koskettelee minua enkä voi sille mitään. Se alkoi hyvin voimakkaasti, olin käynyt juuri suihkussa ja olin alasti, harjasin hiuksia peilin edessä. Sitten tuli todella voimakas pelkotila ja ääni joka sanoi: sinua vastaan hyökätään mutta minä olen varjellut sinut. Rukoile! Tämä on saatanan hyökkäys. Sitten alkoi, kun tunsin koko ruumistani hiveltiin. Se oli kauheaa, melkein säntäsin ulos asunnostani huutamaan keskelle pihaa apua mutta mitä se olisi auttanut? Rukoilin ja sain lopulta rauhan siinä tilanteessa. Sen jälkeen näitä on ollut enemmän ja vähemmän mutta lievempinä.

Sitten mulla on ollut sellaisia pistoskokemuksia. Niinkuin neulalla pistettäisiin varsinkin silmään. Ne sattuu. Tietysti kun tämmöisiä on sitä alkaa kaikkea luulemaan. Sairas mieli keksii "järkevimmän" selityksen ja kun on uskossa ja uskoo yliluonnolliseen niin mun teoriat on olleet sitten tämmöisiä. Näin jälkikäteen olen tajunnut, että vaikka näillä ruumiillisilla tuntemuksilla ei olekaan virallista selitystä niin ne eivät todista, että minua vainotaan. En siis usko enään tähän noituusjuttuun!

Tällä hetkellä minulla on teoria, että olen jostakin saanut jotakin ainetta, joka sekoittaa hormonijärjestelmän tai ylipäänsä sen alueen mistä aistiharhat syntyvät. Ehkä olen ruokani mukana saanut jotakin ympäristömyrkkyä ison satsin, joka on sekoittanut minut. En siis tiedä mistä se on tullut. Olen siis vain tällakin tapaa sairas mutta se ei ole mitään vainoamista, kurja tapahtuma ja sen kanssa on elettävä. Eipä tässä lääkäritkään auta, kun tulkitsevat sen kumminkin mielenterveyden ongelmaksi. Tämänkin tietysti joku valopää sitten tulkitsee itse sairaudeksi. Totuus kuitenkin on, että monet aineet, kuten huumeet aiheuttavat aistiharhoja miksei muutkin kemikaalit, et vain tiedä mistä sen olet saanut. Nykyään vain kärsin läpi nämä ja ne menevät onneksi ohi aina, ilman sen kummempia draamoja samalla tavalla kuin päänsärynkin. Se on jotain, se on kärsittävä läpi, minkäs teet? Mutta ei mua silti vainota. Olen Herran varjeluksessa mulla on veren suoja, ei tällaista voi sen tähden mulle tapahtua.

Tämän tähden mulla onkin teoria, että joillakin se itse skitsofreeniakin voi osittain tai kokonaan olla jonkun myrkyn aikaansaannosta. Mulla se on vain osa, sillä mulla on ollut paljon näitä psykologisia syitä. Onhan se pelottavaa itse kenellekin, jos alkaa olla paljon kummallisia fyysisiä tuntemuksia, että sitä alkaa hämmentyneenä keksimään sairauksissaan kaiken maailman teorioita miksi se tapahtuu. Mietipä omalle kohdallesi, mitä tekisit jos olisit minä?

Se on sitten yksilön oman ajatusmaailman seurausta mitä teoriaa hän tuntemuksilleen keksii, mistä ne johtuvat. Helpommin varmaan tajuaa toisen sairauden ilmentymän. Omat teoriat aina tuntuvat tietysti tosilta.

Psykologinen syy noille vainotuksi tulemisen kokemuksille on mun kohdallani ollut se, että kun on ollut liian ankara itseään kohtaan ja julma ja vaatinut mahdottomia, niin sen seurauksena alkaa "pahat äänet" vainoamaan sua. Mulla on nämä vainojutut tämän asian muuttuessa elämässäni vähentyneet merkittävästi! Eli logiikka on tämä: Itse kohtelet itseäsi huonosti ja sitten äänet tulevat kertomaan että muutkin tekevät niin. Tavallaan siirrät oman käytöksesi muihin paisuteltuna. Mulla on ollut todella vaikea oppia pois laiminlyömisestä, itsensä hylkäämisestä ja alkaa antaa itselleni niitä asioita mitä tarvitsen, haluan ja toivon. Rakastaa itseäni yhtä paljon kuin muita. Mut kasvatettiin vain rakastamaan ja olemaan muita varten. Mun identiteetti liiskattiin, etten edes tiennyt kuka olen, mitä haluan tai tarvitsen. Olin niin hukassa. Se on narsismin seuraus. Mää olen paljon tehnyt parannusta tästä itseni huonosta kohtelusta mutta kun on niin paljon opittavaa sitä ei tajua normaali ihminen, joka on saanut elää normaaliperhetaustan, mistä oloista minä tulen. Olen siis vieläkin matkalla mutta jo paljon parantunut näistä! Kiitos Herralle, Hän on Minun parantajani!

Jos tätä joku lääkäri lukee niin olisin kiinnostunut, että onko tietoa lääketieteellä siitä mikä tällaiset aistiharhat saa aikaiseksi? Olen käsittänyt, että joku aivovauriokin tai siis neurologinen sairaus yms. voi aiheuttaa tämmöistä?

Haluaisin vaan sanoa niille ihmisille, jotka pilkkaa sairaita ihmisiä näissä ketjuissa heidän sairautensa tähden tämän: että miettikääpä omalle kohdalle miltä se tuntuu, kun alkaa tapahtua asioita mitä ei kuulu normaaliin elämään?

• ihme_tarinoita

Tv:stä tuli Syke-sarjassa jakso, jossa joku makasi sairaalassa tolkku kateissa. Ja selitykseksi keksittiin psykoosi, minkä vuoksi tyyppi oli tunkenut virkkuukoukun silmästä aivoihinsa.
        Hei haloo! Mitä? Pistääkö psykoosi tekemään tuollaista? Alkaako himottamaan koukkujen tunkeminen aivoihin?
        Miten muka keksitään selitykseksi, että sillä on ollut psykoosi, kun on koukku aivoissa?
        Mistä tällaisia tarinoita kehitetään.

• puhtain.purjein

Monilla on samanlaisia kokemuksia enemmän tai vähemmän lievempinä. Olen uskossa, ja myös minulla on ollut hyökkäyksiä, tuon tapaisia kuin kerrot onneksi harvoin, ja lievempiä useammin. Niiden kanssa vain tottuu elämään. Luin jostain, että uskova mies heräsi sängynpäädyssään seisovan punaisena leiskuvan paholaisen läsnäoloon. Se yritti olla hyvin pelottava, mutta mies sanoi, että Ai, sinäkö siinä vain olet ja käänsi kylkeä ja jatkoi uniaan.
        Itsessäni olen huomannut, etten enää pelkää, mutta niiden mukana kylläkin tulee inhottava ilmapiiri.
        Kokemukset ovat vähentyneet paljon samasta syystä kuin sinullakin. Olen saanut Jumalalta paljon tukea identiteetilleni, joka oli nuorempana ihan olematon. Pitää oppia rakastamaan ja hyväksymään itsensä, nähdä itsensä Jumalan näkökulmasta, arvokkaana luomuksena. Sen huomaavat häiritsevät hengetkin eikä niillä ole enää järkeä pelotella, kun en kerran pelkää.
        Herra on ollut ja on myös minun parantajani.

• Malttia_mukaan
        ihme_tarinoita kirjoitti:

Tv:stä tuli Syke-sarjassa jakso, jossa joku makasi sairaalassa tolkku kateissa. Ja selitykseksi keksittiin psykoosi, minkä vuoksi tyyppi oli tunkenut virkkuukoukun silmästä aivoihinsa.
        Hei haloo! Mitä? Pistääkö psykoosi tekemään tuollaista? Alkaako himottamaan koukkujen tunkeminen aivoihin?
        Miten muka keksitään selitykseksi, että sillä on ollut psykoosi, kun on koukku aivoissa?
        Mistä tällaisia tarinoita kehitetään.

Syke on fiktiivinen televisiosarja. Psykoosi on fiktiivinen psykiatrian konsepti, tai nimitys tarkemmin määrittelemättömälle "sekoilulle" tai "sekavuudelle".

Ei pidä ottaa tosissaan tv-sarjoja tai elokuvia. Beuatiful Mind (Kaunis Mieli) -elokuva on varoittava esimerkki propagandasta, ja muista väärinymmärryksistä, mitä viihdeteollisuus ja media levittävät.

• 4t24gt

ne ovat psykoosin oireita.

• monet.läpi.käynyt

Aloittaja on oikeassa. Näitä toimenpiteitä eri muodoissaan tehdään ihmisille mm. poliittisissa manipulointitarkoituksissa. Mm. Kennedyiden murhat teetettiin "robotti-ihmisellä". Tämä aloitetaan jo lapsena (huomatkaa lisääntyvät lastenraiskaukset), jotta saadaan ihmisen mieli pirstottua ja häneen voidaan manipuloida sivupersoonia. Sivupersoona tekee mitä käsketään, ja sen jälkeen oma persoona palautuu jostain merkistä, eikä hän muista/tiedä tehneensä mitään.
      Tätä harjoitetaan mm. NWO:n toimesta. Tutustukaa itse materiaaliin, jota on Googlessa pilvin pimein.
      Jos henkilö on syvästi uskossa Jeesukseen, Pyhä Henki varjelee sirun tms signaalin saanutta eikä manipulointi pure häneen. Myös jos henkilö on muuten syvästi moraalinen, se ei ehkä toimi. Hypnoosikaan ei toimi vastoin henkilön moraalia. Sellaiset jätetään vain rauhaan.

• Malttia_mukaan

Nyt menee jo aika korkealentoiseksi. Ihmisiä voi manipuloida tekemään yhtä jos toista. Samoin ihmisiä voi traumatisoida niin kovasti esimerkiksi kiduttamalla, raiskaamalla tai muutoin pahoinpitelemällä, että henkilö reagoi tavalla, jota kutsutaan dissosisaatioksi. Dissosisaatio on ihmisten tapa paeta todellisuutta ja siten vähän kuin suojata sisimpäämme, identieettiämme ja ihmisarvoamme "poistumalla paikalta" henkisessä mielessä.

Kennedyn murhaan liittyy yhtä sun toista teoriaa ja internet on täynnä mitä erilaisempia ja villimpiä teorioita periaatteella kaikille jotakin. Kannattaa suhtautua kriittisen maltillisesti.

• JarJar620

Hei,

Nuo yllämainitut TI-asiat ovat täysin totta. Olen ollut kyseisessä ohjelmassa vuodesta 2012 ja edelleen jatkuu. Äänet puhuvat, syyttävät ja huijaavat pään sisällä 24/7. Ainoastaan nukkuessa on rauhallista. (silloin kun saan nukkua) Lisäksi osa unista luodaan laitteelta käsin. Tuntuu siltä, ettäi voit päätyä TI-ohjelmaan häirittäväksi ja tarkkailtavaksi kohtuullisen helposti. Itselläni on lapsuudessa joitakin ikäviä asioita lähtöisin kirkosta ja omasta itsestä. Olen myös myöhemmin uhannut googlen hakukenttään kirjoittamallani teksillä myrkyttää Suomen pohjavettä, joten se varmasti on yksi syy siihen, miksi minua häiritään. Omalla kohdallani myös läheiset ovat häirinnän alla. Päästä luetaan kaikki muistot ja sen jälkeen häiritään niillä asioilla, mitkä saattavat eniten vaikuttaa ko. ihmiseen tai keksitään asioita, jotka saattavat hulluuden partaalle. Ti- henkilöitä on varmasti paljon, mutta niistä ei puhuta lainkaan. Kone on varmasti hallussa poliisilla tai muulla virkamieskoneistolla. Minkäänlaisia oikeudenkäyntejä näistä "liskojutuista" ei järjestetä, eikä syytettyllä/uhrilla ole tietoa siitä, milloin häiritseminen lopetetaan.

• Häirintää

Infoa. Murhaajat. Pihallani on Venäläisiä. Jääkaapista alkoivat nämä äänet. Ovat robottimaisia. Reagoivat patteriin. USASSA homot kuulivat ääniä, tietyllä alueella. Kolme homoa. Kaverini kuuli ääniä ollessaan yksin. Eteisestä. "Sinä et mene minnekkään.". Ottakaa asiasta nyt selvää. Paskiaisia.

• voices

Onkohan kukaan tullut ajatelleeksi että mitä jos psyykelääkkeet kuten neuroleptit jotenkin muuttavat aivoja vastaanottavaisemmiksi äänille? Niin ettei mitään implantteja edes tarvita. Käsittääkseni Suomen kouluampujat ja kai useat muuallakin olivat psykiatrisessa hoidossa eli todennäköisesti söivät jotain lääkettä. Kuinkahan moni lääkityksen alla oleva näitä ääniä kuulee lopulta? Heitä on varmasti paljon.

• Tietoa1

Rikosilmotus psykiatrista. He aiheuttavat ääniä. Murhaavat viattomia. Syrjivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      94
      2410
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      21
      2300
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      1898
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1532
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      106
      1497
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      161
      1258
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      257
      1062
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      70
      981
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      929
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      174
      903
    Aihe