Olenko tosiaan niin ruma?

ugggly

Minua haukutaan rumaksi koko ajan, en edes mene enää kouluun haluan vaan olla kotona. Ja tämä haukkuminen ei ole mitään kateellisuutta. Kaksi poikaa haukkuu hiuksiani ties miksi variksenpesäksi. Masennun siitä enkä halua ikinä enää olla ulkona. Useimmiten jotkut muut tytöt sanovat minua kyllä kauniiksi mutta tiedän etten sitä ole. Minulla ei ole mitään hyviä ystäviä kenelle kertoa. olen kyllä yhdelle kertonut mutta hän ei ottanut kuuleviin korviinsa. Omasta mielestäni olen ihan normaalin näköinen teini-ikäinen tyttö. aivan kuten muutkin. Mutta kai minä siten olen ruma. Hiukseni erityisesti ovat tuuheat ja pitkät ja siksi ne näyttävätkin sekaisilta, niistä nämä kaksi henkilöä pilkkaavat. En tajua miten he kehtaavat sanoa päin naamaa: "tiesiksä että sä oot tosi ruma". Vielä pilkkaavaakin kommenttia on tullut. Toivoisin koko sydämmeni pohjasta että nämä kaksi henkilöä saavat ansionsa mukaan. Vai haittaako ulkonäköni niin paljon näitä henkilöitä, että siitä tarvistee kokoajan huomautella? Olen jo pitkään halunnut kuolla. Nyt tiedän miltä haukkuminen tuntuu.

14

2723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaksa välittää, kaunokainen =)

      Tuskinpa olet ruma ollenkaan.

      Tähän jos mihin käy niin hyvin sanonta että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"

      No joo mutta usko pois, ehkä hiuksesi on jotenkin eritavalla kuin massalla tai sitten vain kauniit niin ansaitsevat erityishuomiota.

      Tiedän sen tasan omasta nuoruudestani että ne oikeasti rumat ja epäkiinnostavat ( anteeksi, kukaan ei ole sellainen oikeasti) saavat olla aivan yksin ja minkäänlaista huomiota. Yhdentekeviä ei edes kiusata.

      Sinussa siis jotain erikoista =)

      Nuorena kaikki tuntuu niin ahdistavalle ja suurelle, itsetunto on nollassa. Kun kasvaa ihmisenä ja saa itseluottamusta niin omat erikoisuudetkin saa käännettyä vain omaksi hyväkseen.

      Mietippä, teidän luokalla on poika joka soittaa viulua. No tottakai häntä kiusataan. Mutta entäs 15 vuoden päästä? Hän nauttii suureta arvostuksesta piireissä josta nämä kiusaajaruntit ei tiedä olemassa olevankaan. Näitä tarinoita on maailma pullollaan ja mikä parasta, suurin osa on aivan totta =)

      Opettele kääntämään oma "erikoisuutesi" vahvaksi osaksi omaa personallisuuttasi. Se on juuri sitä sinua.

      Ja yritä olla välittämättä kiusaajistasi. Jos he todella sinua inhoisivat niin eikös ne pysyttelisi sinusta kaukana???? Mutta ei... etsivät sinut käsiinsä aina kuin voivat. Hassua..

      Kiinnostustaan voi esittää niin monella eri tavalla, tuommoinen tapa on yksi.

    • sama ongelma

      Oma erittäin nätti ja mukava tyttöni joutui myös koulussa joidenkin poikien silmätikuksi. Syytä en tosiaan ole keksinyt, eikä kukaan muukaan tyttäreni ystävistä tai omista aikuisista tutuistani, jotka tyttäreni tuntevat. Ilmeisesti kiusatuksi joutuminen on usein ihan sattumankauppaa, ilman mitään oikeaa syytä. En välttämättä usko, että kyseessä olisi "rakkaudesta se hevonenkin potkii"-asia, vaikka niinkin voi olla. Jostain syystä kiusattu vain ehkä sattuu juuri silloin kiusaajan kohdalle, kun kiusaaja tuntee tarvetta kiusata jotakuta. Kohteena voisi luultavasti olla lähes kuka tahansa, joka on sillä hetkellä kiusaajan ulottuvilla. Sinä et VARMASTI ole ruma etkä muullakaan tavalla syyllinen noiden idiootti-poikien anteeksiantamattomaan käytökseen. Koita uskoa, että olet hyvä juuri tuollaisena ja sata kertaa parempi kuin nuo pojat! Jos yhtään lohduttaa, niin asiat varmasti helpottavat jatkossa. Mitä enemmän tulee ikää, sen fiksummaksi ihmisten käytös yleensä muuttuu. Omankin tyttäreni kohdalla tilanne helpottui, kun hän siirtyi yläasteelle. Voisit ehkä myös puhua opettajalle tai koulukuraattorille. Aikuisilla ammattilaisilla on usein sellaisia keinoja auttaa, mitä nuoret eivät tule ajatelleeksikaan. Iloa ja voimia elämääsi ja hyvää kesän odotusta, terveisin kolmen lapsen äiti.

    • 1 poika vaan

      Miks helvetissä pitää kiusata tyttöjä ?! Helvetti mitä säälittäviä homoja!

      • oikeassa .,.

        Niinpä! Ihanaa huomata että on myös todella fiksuja ja henkisesti kypsiäkin poikia =)

        Ja ylipäätään kiusaaminen, heikot kiusaa ja syyttömät ja ihanat ihmiset joutuu kärsimään.


      • de do do do
        oikeassa .,. kirjoitti:

        Niinpä! Ihanaa huomata että on myös todella fiksuja ja henkisesti kypsiäkin poikia =)

        Ja ylipäätään kiusaaminen, heikot kiusaa ja syyttömät ja ihanat ihmiset joutuu kärsimään.

        uggly hei simppelisti käännät asiat vaan toisinpäin Terveisin yksi no joku poika vaan.


    • sdsda

      Käytin ns: käänteis psykologiaa, jos joku haukkui lihavaksi/rumaksi vastasin vaan "niin oonkin mitäs sitten?" ja se loppui yleensä siihen.

    • *******_*********

      Älä välitä niitten jutuista

      • voi turpa kiinni en usko että tätä tyttöä kiinnostaa tuollanen kommentti...


    • sanoi...

      ...tänään täysin vieras poika rumaksi,vaikka tästä ei pitäisi välittää tuntuu se silti pahalta...En edes enää pidä itseäni rumana,mutta palasi taas vanhat ajat mieleen,kun olin rumempi ja lihavampi...

    • ant-e

      1. ÄLÄ KUUNTELE HEITÄ!
      Masennut jos kuuntele, he ovat ottaneet sinut varmasti ihan sattumanvaraisesti lapsellisen pilkan kohteeksi. Älä siis usko heitä. Lauo vaikka jotain samantapaista takaisin tai ole niinkuin et huomaisikaan..
      2. KERRO JOLLEKIN JOKA USKOO SINUA!
      esim. vanhemmille, kouluterveydenhoitajalle, opettajalle..
      3. KATSO ITSEÄSI PEILISTÄ JA SANO OLEN KAUNIS!
      Kun itse uskot niin saa itsevarmuutesi muutkin uskomaan
      4. ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA ALA POLTTAMAAN, VIILTELEMÄÄN TAI MASENNU!
      Tai tee yleensäkkään mitään tyhmää.. Ole varoavinen nouden suhteen usein epätoivoisena alentuu tollaiseen ja siinä helposti pilaa oman elämänsä..
      5.MUISTA ETTÄ SISÄIEN KAUNEUS ON ULKOISTA TÄRKEÄMPÄÄ!
      Kun painat tämän mieleesi kaikki kuýllä kääntyy parhai päin

    • haukutaan

      rumaks lähes päivittäin. MASENTAVAA mutta sitten asiaa voi yrittää selvittää luokanvalvojien kanssa, itse olen joutunut jo poliisille ilmoittamaan kun on tullut häirikkö soittoja keskellä yötä ja niissä sanotaan vain "ruma" ja pistetää kii.

    • kovia kokenut32

      Täytyy aikuisena naisena todeta että haukkumista esiintyy vielä aikuisiässäkin ja vielä aikuisten kesken tai jopa nuoret haukkuu aikuisia. Jotkut kärsivät haukkumisesta ja kiusaamisesta läpi elämänsä ja syy siihen voi olla mikä tahansa aina ulkonäöstä jopa sukunimeen. Erilaisuutta ei koska hyväksytä eikä tulla hyväksymäänkään vaikka kovasti sitä painostetaankin. Ja miksi aina ne kiusatut saa kärsiä kaiken yksin ja kiusaajat saa ilvallinen hymy naamallaan jatkaa elämäänsä niinkuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Miksi haukkua ketään ylipäätänsä miksikään?? Ja ei ihminen voi ulkonäölleen mitään, jos ihminen on syntynyt esim. kehitysvammaiseksi niin ei siitä voi ketään syyttää! Ja mitä hismkutin väliä jos joku on lihava, laiha tai siltä väliltä tai tumma tai vaalea ym. Jokainen on omanlaisensa eikä ketään ole varaa arvostella saati muuttaa toisenlaiseksi ja kaikki on yhtä arvokkaita sukupuoleen tai ulkonäköön katsottuna.

    • joo olen nyt amiksen päättänyt nuori "mies" :D ja mua on kiusattu koko ala- ja ylä-aste ja amiksessakin sain osaksi kokoaikaista vittuilua välillä tuntu siltä etten olis jaksanu enää jatkaa. mut mun pointti on siinä että se loppuu aikanaan ja se vain vahvistaa sua ihmisenä :) älä luovuta kesken et edes ole ruma ja viisaammat pojat/tytöt näkevät sitä syvemmälle :3

    • theMAN!

      Pojat kiusaa tyttöjä?? Jos ton näkisin niin turpaan antaisin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe