Toyota Aygo - kokemuksia?

_Tuumailija_

Terve vaan. Onko kellään mitään sanottavaa Toyota Aygosta? Se on ihan hauskan näköinen pikkuauto, mutta miten se muuten pärjää?

47

23714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lelu ota tai jätä

      korkea tötterö, pikkuautotkin olivat 20 v sitten paremmin suunniteltuja tilankäytöltään. Eihän tojossa ole tavaratilaakaan! Leveää ikkunapilaria kyllä löytyy, hyvin sen taakse sopii isompikin auto katveeseen.

    • kuin Pösö 107

      ja pikku-Citroen. Jos haluat tuon auton välttämättä, niin miksi haluaisit sen Toyotaksi meikattuna? Ko. auto valmistetaan Tsekissä!

      • 107

        Niin minäkin voisin sanoa koska näyttähän 107 paljon parempi ;P... mutta en sanoo koska on hyvää että suomalaisetkin ymmärtää että auto ei tarvitsee olla 5 metriä pitkää auto joka vie yli 10 litraa satasella...

        Halpaa, talodellinen ajaa ja ympäristöystävällinen autohan se on!

        Ja sama autohan se on että hyvää että myydään joku niistä kolmesta...


      • meikattuna?

        Enemmänhän siinä Toyotaa on kuin Peugeotia tai Citroënia. Toyota kantoi päävastuun auton suunnittelusta ja muotoilukin on puhdasta Toyotaa.


      • tpsa
        107 kirjoitti:

        Niin minäkin voisin sanoa koska näyttähän 107 paljon parempi ;P... mutta en sanoo koska on hyvää että suomalaisetkin ymmärtää että auto ei tarvitsee olla 5 metriä pitkää auto joka vie yli 10 litraa satasella...

        Halpaa, talodellinen ajaa ja ympäristöystävällinen autohan se on!

        Ja sama autohan se on että hyvää että myydään joku niistä kolmesta...

        Katsopa hyvä 107:n kannattaja vaikka nettiautosta pösön ja aygon hintaeroja. Aygosta saa käytettynä aikas paljon enemmän kuin vastaavalla käytöllä olleesta sitikasta tai pösöstä. Alunperin ollaan kuitenkin maksettu sama summa.. Minä ainakin ottaisin jälleenmyyntiarvoltaan paremman auton.


      • tosiasiat peliin
        tpsa kirjoitti:

        Katsopa hyvä 107:n kannattaja vaikka nettiautosta pösön ja aygon hintaeroja. Aygosta saa käytettynä aikas paljon enemmän kuin vastaavalla käytöllä olleesta sitikasta tai pösöstä. Alunperin ollaan kuitenkin maksettu sama summa.. Minä ainakin ottaisin jälleenmyyntiarvoltaan paremman auton.

        ostamassa käytettyä niin C1:n tai 107:n saat Aygoa halvemmalla. Miksi kannattaa maksaa jollekin ylimääräistä merkistä kun kyseessä on kuitenkin täsmälleen sama auto? Muutama tonni olemattomasta tai kuvitellusta. Käytettynä takuullakaan ei enää ole merkitystä ja huollosta sekä palvelusta jokaisella on omat käsityksensä. Se vaihtelee suuresti samankin merkin eri merkkihuoltojen kesken. Ja kyllä ne Toyota huollossa rahalla huoltavat muunkin merkkisiä nykyisin.


      • Pikkudieselin
        tpsa kirjoitti:

        Katsopa hyvä 107:n kannattaja vaikka nettiautosta pösön ja aygon hintaeroja. Aygosta saa käytettynä aikas paljon enemmän kuin vastaavalla käytöllä olleesta sitikasta tai pösöstä. Alunperin ollaan kuitenkin maksettu sama summa.. Minä ainakin ottaisin jälleenmyyntiarvoltaan paremman auton.

        Jos haluat Aygosi 1,4 pikkudieselillä , on se otettava C1 tai 107 maskilla.


      • JunesS
        tosiasiat peliin kirjoitti:

        ostamassa käytettyä niin C1:n tai 107:n saat Aygoa halvemmalla. Miksi kannattaa maksaa jollekin ylimääräistä merkistä kun kyseessä on kuitenkin täsmälleen sama auto? Muutama tonni olemattomasta tai kuvitellusta. Käytettynä takuullakaan ei enää ole merkitystä ja huollosta sekä palvelusta jokaisella on omat käsityksensä. Se vaihtelee suuresti samankin merkin eri merkkihuoltojen kesken. Ja kyllä ne Toyota huollossa rahalla huoltavat muunkin merkkisiä nykyisin.

        Ei ole kyseessä täsmälleen sama auto komponentteineen. Toyotassa vähemmän vikoja tutkitusti kun "kaimoissa" Citikassa ja Pösössä.


    • Fat boy

      Olen sillä ajellut nyt 1,5v ,eikä ongelmia ole ilmennyt.
      Pienihän se on, mutta miksi auton pitäisikään olla iso.

      Jos sulla ei suurperhettä ole, ajattelet ekologisesti ja egosi kestää ajella pienellä autolla, niin voin suositella aygoa.

      • Utelias..

        Kun Aygo on sama kuin Peugeot 107 ja Citroen C1 (vai C2?), niin miksi juuri Aygo? Eikö olisi eurooppalaisena isänmaallisempaa valita sama tuote eurooppalaisella logolla?


      • teppo
        Utelias.. kirjoitti:

        Kun Aygo on sama kuin Peugeot 107 ja Citroen C1 (vai C2?), niin miksi juuri Aygo? Eikö olisi eurooppalaisena isänmaallisempaa valita sama tuote eurooppalaisella logolla?

        Kai me ollaan sentään suomalaisia eikä ranskalaisia. Tuskin kukaan ranskalainen ostaa Nokian kännykkää Samsungin sijaan siksi että Nokia on suomalainen merkki.


      • EU-maa
        teppo kirjoitti:

        Kai me ollaan sentään suomalaisia eikä ranskalaisia. Tuskin kukaan ranskalainen ostaa Nokian kännykkää Samsungin sijaan siksi että Nokia on suomalainen merkki.

        Toyota on epäisänmaallisempi merkki kuin ranskalaismerkit!


      • teppo
        EU-maa kirjoitti:

        Toyota on epäisänmaallisempi merkki kuin ranskalaismerkit!

        Minä taas olen sitä mieltä että Suomi on Suomi ja muut ovat ulkomaita, joten en koskaan ulkomaista tuotetta ostaessani anna painoarvoa tuotemerkin kotimaalle. Valmistusmaalla on senverran merkitystä että pyrin välttämään Kiinassa valmistettujen tuotteiden ostamista.


      • Kiina kuitenkin
        teppo kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä että Suomi on Suomi ja muut ovat ulkomaita, joten en koskaan ulkomaista tuotetta ostaessani anna painoarvoa tuotemerkin kotimaalle. Valmistusmaalla on senverran merkitystä että pyrin välttämään Kiinassa valmistettujen tuotteiden ostamista.

        ole teknogian saralla edistyneempi valtio kuin Turkki. Kiina on ydinasevaltio.


      • teppo
        Kiina kuitenkin kirjoitti:

        ole teknogian saralla edistyneempi valtio kuin Turkki. Kiina on ydinasevaltio.

        sitä minä Kiinassa vastustan.


      • Fat boy
        Utelias.. kirjoitti:

        Kun Aygo on sama kuin Peugeot 107 ja Citroen C1 (vai C2?), niin miksi juuri Aygo? Eikö olisi eurooppalaisena isänmaallisempaa valita sama tuote eurooppalaisella logolla?

        vielä silloin, kun tojotan tilasin.
        Noita muita sai vasta puoli vuotta aygon jälkeen.

        Toisakseen aygon muotoilu on onnistuneempi, kuin kilpailijoidensa.(Tämä on oma mielipiiteeni, eikä siitä siis enämpää.)

        Sitäpaitsi, en näe eurooppaa isänmaanani, vaan suomen. Eu:n yhtenäisyydestä sun on turha mulle saarnata, kun siellä kaikki pyrkii kähmimään kotiin päin, niin paitsi me tunnolliset suomalaiset, jotka ruoskimme itseämme muiden puolesta...


      • Aygossa
        Utelias.. kirjoitti:

        Kun Aygo on sama kuin Peugeot 107 ja Citroen C1 (vai C2?), niin miksi juuri Aygo? Eikö olisi eurooppalaisena isänmaallisempaa valita sama tuote eurooppalaisella logolla?

        No totta ihmeessä kannatta valita Aygo, vaikka se on lähes identtinen 107 aj C1 kanssa. Kaikki nuo tehdään Tsekeissä (tai Slovakiassa) samasssa tehtaassa, mutta Aygossa on parempi takuu, paremmat huoltopalvelut, halvemmat huollot, halvempi liikennevakuutus, parempi jälleenmyynitarvo.


      • päinvastoin!
        Aygossa kirjoitti:

        No totta ihmeessä kannatta valita Aygo, vaikka se on lähes identtinen 107 aj C1 kanssa. Kaikki nuo tehdään Tsekeissä (tai Slovakiassa) samasssa tehtaassa, mutta Aygossa on parempi takuu, paremmat huoltopalvelut, halvemmat huollot, halvempi liikennevakuutus, parempi jälleenmyynitarvo.

        Onko ihan pakko valehdella sellisessakin asiassa minkä todenperäisyyden voi jokainen tarkistaa? Liikennevakuutuksissa (ja myös kasko) Toyota on noista kolmesta selvästi kallein! Hinnat IF:n laskurin mukaan ilman bonusten siirtoa omilla tiedoillani: CITROEN 417,22 €, PEUGEOT 420,93 €, TOYOTA 487,77 €.
        Huolloista: Jos merkkihuolto tuntuu kalliille, voi auton huollattaa riippumattomissa korjaamoissa jolloin noiden kolmen huolto on varmasti samanhintaista. Huoltopaleluiden paremmuuteen ja hintaan on muutenkin turha vedota, koska nuo kaikki voi huollattaa Toyota-huollossa


      • Sammakonsyöjät
        EU-maa kirjoitti:

        Toyota on epäisänmaallisempi merkki kuin ranskalaismerkit!

        Ranskalaiset panukoot hevon v i t t u u n!
        Toisessa maailmansodassa Saksa miehitti Ranskan helposti sillä ranskalaisista miehistä ei sotilaiksi ollut. He kokkasivat saksalaisille sotilaille, pesivät heidän saappaansa ja antoivat vaimonsa ja tyttärensä heille huoriksi. Ranskan vastarintaliikkeen urheimmat soturit olivat naisia.
        Yhdysvallat ja Britannia uhrasivat ison määrän miehiä pelastaakseen ranskan natseilta.
        Sodan jälkeen Ranska aloitti Vietnamin sisällissodan ja kun rytinä alkoi, niin ranskispellet laskivat alleen ja parkuivat taas Amerikkaa apuun. Amerikka tuli ja ranskikset luikkivat heti häntä koipien välissä kotiin. Amerikkalaiset sentään taistelivat ja pistivät vastapuolen porukkaa kunnolla lakoon vaikka Saigon lopulta menetettiin.
        Toyota on tällä hetkellä maailman amerikkalaisin auto, sillä Fordin, GM.n ja FIAT/Chryslerin ulkoistettua tuotantoaan, Toyotan Amerikan tehtaat ovat suurin autoteollisuuden työllistäjä USA.ssa. Siinä siis ihan hyvä syy valita Toyota Citikakan ja Citruunan sijasta.


      • TOYOTA DENSO
        Utelias.. kirjoitti:

        Kun Aygo on sama kuin Peugeot 107 ja Citroen C1 (vai C2?), niin miksi juuri Aygo? Eikö olisi eurooppalaisena isänmaallisempaa valita sama tuote eurooppalaisella logolla?

        Tutustupa historiaan. Suomi ja Japani olivat toisessa maailmansodassa liittolaisia ja aseveljiä. Neuvostoliittoa vastaan taistelivat kumpikin ja sodan jälkeen sekä Suomi että Japani maksoi sotakorvauksia Neukuille ja menetti maita, Petsamo ja Karjala Suomelta ja Kuriro-saaret Japanilta jotka muutettiin Kuriili-nimisiksi.
        Ero on siinä että Japani ei häntäile Venäjää samalla tavalla kun suomettuneet suomalaiset eikä Japani suostu allekirjoittamaan rauhansopimusta Venäjän kanssa ennenkun saaret on luovutettu takaisin, ja ilman yhtään venäläistä. Niin ja Japani on tosiaan voittanut Venäjän sodassa vuonna 1905. Silloin Venäjä ei vielä saanut massiivista varusteluapua Amerikasta niinkun se sai toisessa maailmanodassa.


    • faktaa tietoa,kiitos!

      Koska Aygoon tulee vakio/valinnaisvarusteeksi?.

      • teppo

        tänä vuonna lisävarustelistalle?


    • HYVIN

      JOS EI TARVITSE TAVARATILAA. HYVÄÄ:TODELLA PIENI KULUS: 3.8-4.7!!!!,KIIHTYY RIPEÄSTI,JOS VAIN ANTAA KONEELLE KIERROKSIA,MUUTENKIN SUHTEELLISEN VÄÄNTÄVÄ KONE,VAIKKA KOKO ON ALLE LITRAN.HELPPO PYSÄKÖIDÄ,SYMPAATINEN,NAISET KEHUVAT NÄTIKSI... HUONOA:MELUISA,KOVA JOUSITUS,OUTO KYTKIN(OTTAA YLHÄÄLTÄ),OHJAUS KEINOTEKOINEN,EI KOVIN SUUNTAVAKAA,CD/RADIO VAIN VÄLTTÄVÄ... MUTTA TANKATESSA TULEE HYMY HUULILLE,35L TANKILLISELLA AJAT JOPA YLI 950KM! JA AYGOLLA AINAKIN HALPAA AJOA,KUN BENSA MAKSAA 1.50-2e.

      • Anonyymi

        Mikähän mun aygossa on kun menee vaan 450km tankillisella?


    • Dynax

      TM:n talvitestissä jäi peränpitäjäksi, talviajo-ominaisuudet ovat surkeat. Liukkaalla kelillä matka-ajossa hyvin levoton kulkija.

      • Fat boy

        Niin, se on totta, että aygo jäi huonolle sijoitukselle siinä vertailussa.
        Itse en vain ole huomannut auton talviajopuutteita, vaikka olen kyllä ajellut matka-ajoa, sekä pätkäajoa kaikenlaisilla alustoilla.

        No, valitstetpa sitten aygon, tai muun vähäpäästöisen auton, niin rohkenen sinua kiittää etukäteen viisaasta valinnasta...


      • KILOMETRIÄ

        OLET KYSEISELLÄ AUTOLLA TALVELLA AJANUT? ET YHTÄÄN,MUTTA MIELIPIDE LÖYTYY... IHME PORUKKAA...


      • faktaa,please!
        KILOMETRIÄ kirjoitti:

        OLET KYSEISELLÄ AUTOLLA TALVELLA AJANUT? ET YHTÄÄN,MUTTA MIELIPIDE LÖYTYY... IHME PORUKKAA...

        vakio-varusteena tai lisä-varusteena saatavilla VSC-ajonvakautus?


      • luistelun estäjä

      • arskavaan1
        Fat boy kirjoitti:

        Niin, se on totta, että aygo jäi huonolle sijoitukselle siinä vertailussa.
        Itse en vain ole huomannut auton talviajopuutteita, vaikka olen kyllä ajellut matka-ajoa, sekä pätkäajoa kaikenlaisilla alustoilla.

        No, valitstetpa sitten aygon, tai muun vähäpäästöisen auton, niin rohkenen sinua kiittää etukäteen viisaasta valinnasta...

        Koitapa jotain ruotsalaista, niin alkaa ne talviajon puutteet selvitä. EIhän Aygo heikko auto ole, vaan nyanssit ovat ihmeelliset..


    • svk

      toyota aygon on näppärä käsitellä kaupungissa ja kyllä sillä motarillakin pärjää vaikka on kooltaan pieni! pieneksi autoksi on erittäin hyvä ajaa mielestäni ja mukavan näköinen aluvanteilla! käyttökustanukset ovat edulliset. sisusta on halvahko mutta toimiva! auto sopii henkilöille jotka haluavat saada itesensä paikasta toiseen edullisesti. olen itse ajanut 26tuhatta omallani ja ongelmia ei ole tullut vastaan! vuosimalli on 2009 aygo 3ov

    • Toyota Aygon kulutus on pieni ja vastaa hyvin valmistajan ilmoitusta. Vaihteisto on porrastettu aika isolle välitykselle ja 1 vaihdekin on niin isolla välityksellä että pitää olla kierroksia koneessa kun lähtee liikkeelle ettei moottori sammu. Nastarenkailla aika kovat rengasäänet. Kesärenkailla ajettaessa taas kolmipyttyisen moottorin jokellus kuuluu hyvin sisälle. Tulevaisuus on bensa-autoissa tällaisten kolmipyttyisten autojen, kun bensan hinta nousee edelleen.

    • Tojoonhuonoin

      JyRKKÄ EI TOYOTALLE. Mitään Yö jos ei kannata ostaa edes ranskalaisen logon takana. Satsaa samanhintaiseen käytettyyn 206:een. Peugeot laatu kestää ja sinkkikori kantaa silloin kun tohjotohjotohj on jo palattu.

    • Aygo-on-ok

      Jos joku nyt oikeasti on kiinnostunut itse autosta eikä koko maailman historiasta niin omasta mielestä Aygo on näppärä pikkuauto.

      Itselläni on kokemusta -08 vuosimallisesta kiposta.
      Itse olen tottunut isoihin autoihin joissa on paljon tilaa. Jos kuitenkin ajatellaan vaikkapa lyhyitä matkoja kaupungilla tai kaupungin ulkopuolella niin on Aygo ihan siedettävä auto. Tilaa riittää sopivasti hoikille ihmisille ja jää vielä tilaa jonkun verran tavaroillekkin. Millekään kovin lihavillehan Aygoa ei ole luotu. (Ei millään pahalla.) Ja itse olen melko pitkä eli voin todeta että takapenkille jää aika vähän tilaa. (Penkin asetusta ei kovinkaan monipuolisesti valitettavasti saa säädettyä.) Jos tosin olet joku metrimakkara niin Aygo on juuri sopiva sinulle. :D

      Aygo ei ole myöskään mikään kauhea tykki lähtemään vaan sillä pääsee totuttelemaan hitaampiin lähtöihin.
      Totuttelun jälkeen on se ihan riittävän pirteä näin pieneksi autoksi.

      Kulutus on todella pientä mikäli pieniruokaiset autot kiinnostavat. Eikä myöskään vakuutukset ja sen semmoiset hinnalla pilattuja ole.

      Ja vaikka jotkut nyt vikisivät tuolla aiemmin että Aygon hintahaarukka on korkea niin en voi sanoa samaa. Jos 3 000-6 000€ saa hyvän käytännöllisen pikkuauton jolla pääsee A-paikasta paikkaan B turvallisesti, on minusta hinta kohtuullinen.

      PS. Ostan paljon mielummin Toyotan kuin jonkun ranskalaisen vikahelvetin. ;)

      Älkää olko niin tosikkoja :D Huumorilla elämässä eteenpäin.

      • Anonyymi

        "Ostan paljon mielummin Toyotan kuin jonkun ranskalaisen vikahelvetin"
        Tuo perustuu yhtä paljon tietämättömyyteen ja ikivanhaan uskoon kuin Toyotan luotettavuus.
        Kannattaisi päivittää tietoja nykyaikaan, ettet nolaa itseäsi julkisilla paikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ostan paljon mielummin Toyotan kuin jonkun ranskalaisen vikahelvetin"
        Tuo perustuu yhtä paljon tietämättömyyteen ja ikivanhaan uskoon kuin Toyotan luotettavuus.
        Kannattaisi päivittää tietoja nykyaikaan, ettet nolaa itseäsi julkisilla paikoilla.

        Itselläni perustuu ihan kokemukseen. Kaikissa muissa autoissa loimottaa milloin mitkäkin vikavalot, mutta toyotalla en ole moisiin törmännyt. Toki kaikkein pahin kauhistus ei ollu ranskalainen vaan opel astra vm2001, 1.8 ecotec koneella. Sillä jäi välille kymmeniä kertoja kun moottorin sähkölaitteet yksi toisensa perään vaikenivat.


    • TyypillistäTojoa

      Tyypillistä että täsmälleen saman auton saa HALVEMMALLA ranskanmerkillä kuin japaninmerkillä. Mole.pia voi huoltaa samoissa paikoissa.tekniikka on samaa. Johtopäätös:

      1) Toyotan itkevät on vähän vedätettäviä
      2) Kun ostaa ranskalaisen, saa enemmän autoa eurolla.

      Molemmat on minustakohan yleispäteviä totuuksia. Miettikää nyt, Camry vs 508...ei tarvitse montaa millisekuntia miettiä. On selvää että toinen on luultavasti arvostelu- ja testimenestys ja ammattiautoilijatkin kiinnostuvat.... ja toinen....No, toyotistit varmaan tykkää.

    • eijatkoon

      Aygo on kommariauto, kuten skodakin. Sisarmallit sitä taas eivät ole.
      Aygo täten ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Hauskoja nämä lapset ja kouluja käymättömät dillet. Ovat kuulleet jotain kommunismista ja muista sioista joista eivät mitään ymmärrä, mutta kun niistä ollaan hihitelty isojen poikien jutuissa kauan sitten.


    • Anonyymi

      VW polo olisi parempi vaihtoehto!

      • Anonyymi

        Volkkareita valmistetaan kiinassa. Onko se kommariauto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkareita valmistetaan kiinassa. Onko se kommariauto?

        Siellä tehdään missä on iso kysyntä ja markkinat. Taitaa olla eniten myyty sielläkin.
        Mutta hei! Sehän on järkevää.


    • Anonyymi

      Meillä on perheessä ollut toisena autona Aygo 2011 n100000 km nyt puolitoista vuotta, hyvin pelannut ei mitään ongelmia, koneen ääni vaatii totuttelua 3 pyttynen nakuttaa jännästi , mutta kulemma normi ääni tuolle autolle , lämpöä riittää talvellakin ja pieni ruokainen , huonot puolet sitten ajettavuus ei kovin hyvä varsinkin tuulisella kelillä , mutta kaupugissa näppärä ja siihen juuri oikea peli , emäntä tykkää ,minä en niinkään :))

    • Anonyymi

      Toyota merkkisenä Aygo pitkäikäisempi kuin Peugeot tai Citroen. Huollettu Toyotan huolto-ohjelman mukaisesti ja ajettu Toyota kuljettajan mukaisesti.

    • Anonyymi

      Tuttuni osti 2013 alussa uutena, pyysi minuakin kokeilemaan. Elämäni kaamein autokokemus. Melu hirveä, karmea epämääräinen vaihteensiirto ja paska kytkimen liike/tunto yhdistettynä onnettomaan moottorin alavääntöön teki kaupunkiajostakin tuskallista. Maantiellä ei mitään puhtia. Penkki oli aivan kaamea lypsyjakkara ja sisustus kuin 70-luvulta. Paska kottero. Omistamani Nissan Micra 1987 GL oli paljon parempi auto aikoinaan kuin tuo Aygo vaikka ikäeroa 26 vuotta.

    • Anonyymi

      Älä osta se on huono auto ja ei kestävä varsinkin vuosi malli . 2007 minulla on kokemusta ja valitettavasti joudun korjaman autoa melkein joka viikkoa . Älkää ikinä osta pieni moottori auto se on ihan ihan nolla

    • Anonyymi

      Vm 2011 meillä. Ostin 2013 ja edelleen pelaa hyvin.
      Tykkään ajaa sillä mutta sisämelu on järkyttävä.
      Eli 9 vuodessa huoltojen lisäksi vaihdettu vain akku.
      Huollot tehty itse. Niin yksinkertainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe