Samurai Crossi 47 cc

Nimetön

70

26899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metko

      Veikkaan että iha hyvä peli..itelleni on tulossa samalainen.

      • mään22

        myllymäentä ku tuontitukusta saa 10€ halvemmalla ja posti maksuki pienempi =DD


    • joku vaan

      Ostin 10v pojalleni ensi mopoksi ton Samurai 47cc Crossin, ja oli yllätys kun ei mitään hajonnut ekan viikonlopun aikana, vaikka pari kertaa keulikin selälleen.-07 malli on kuulemma parannettu versio viime vuoden vastaavasta, eli ehkä ne pahimmat viat on sillä poistettu..Vekotin käynnistyi hyvin, ja kävi muutenkin tasaisesti, eikä mitään pahaa sanottavaa ole.Se myös kiihtyy ja kulkee yllättävän hyvin odotuksiin nähden.Eli mielestäni tässä jos missä on rahoille vastinetta.

      • uts

        Kai sillä samurai 49cc ajelee. Oon ite 13.v ajttelin ostaa mökkimopoksi savenmaan nettikaupasta 199.90 euroa. Miten sellanen toimii 160senttisellä onko liian pieni. EN halua 110 tuo 49cc ois sopiva keulintaan/värkkäykseen


      • mopo mies
        uts kirjoitti:

        Kai sillä samurai 49cc ajelee. Oon ite 13.v ajttelin ostaa mökkimopoksi savenmaan nettikaupasta 199.90 euroa. Miten sellanen toimii 160senttisellä onko liian pieni. EN halua 110 tuo 49cc ois sopiva keulintaan/värkkäykseen

        Nuo 50cc crossit on pelkkiä turisioita. Jos olet joskus ajanut mankilla tiedät millainen se on. Itselläni on 125cc crossi ja tuntuu että tehoa sain olla vieläkin enemmän. 110 on sopivia.


      • onhanse
        uts kirjoitti:

        Kai sillä samurai 49cc ajelee. Oon ite 13.v ajttelin ostaa mökkimopoksi savenmaan nettikaupasta 199.90 euroa. Miten sellanen toimii 160senttisellä onko liian pieni. EN halua 110 tuo 49cc ois sopiva keulintaan/värkkäykseen

        vaan joku 50cm penkkikorkeus ja siihen 200e? pitääkin laittaa kaasu pohjaan että lähtee liikelle ja sen voi saada jopa alle 150e kaveri sai alle 100e


      • anton53
        uts kirjoitti:

        Kai sillä samurai 49cc ajelee. Oon ite 13.v ajttelin ostaa mökkimopoksi savenmaan nettikaupasta 199.90 euroa. Miten sellanen toimii 160senttisellä onko liian pieni. EN halua 110 tuo 49cc ois sopiva keulintaan/värkkäykseen

        mistä kaupasta saa hintaan 199e voitko kertoo vastaa sähkö postiin kun en täälä 24 käy mun email on [email protected]


      • Mad Rabbit
        uts kirjoitti:

        Kai sillä samurai 49cc ajelee. Oon ite 13.v ajttelin ostaa mökkimopoksi savenmaan nettikaupasta 199.90 euroa. Miten sellanen toimii 160senttisellä onko liian pieni. EN halua 110 tuo 49cc ois sopiva keulintaan/värkkäykseen

        Itellä oli tollane hyvi kulki ,mutta vikoja oli liikaa vm.08


    • crossilikka

      Kokeiltu on mopoa.. Mulla on menny se jo n.5 kertaa rikki ja se mulla on ollu nyt 3 päivää..:// Hong Kongista 169€.. Ei kovin hyvä, ja tyhjäkäynti mättää kaikista eniten.. Kaverille hankittiin samanlainen ja se on jo käyty vaihtamassakin.. Tuossakaan mopossa tyhjäkäynti ei oikein pelaa.. Paremman hankkis, jos ei maksais niin paljoo..:S

      • Nimetön

        Säädä kaasaria! Kaverilla on honkkarista ostettu ja ainakin se kulkee! Tosin kun itse koitin ei kulkenut mihinkään koska painan 80kg, kytkin ottaa liian alhaalta kiinni. Tässä yksilössä ainakin ottaa niin alhaalta että vauhdeista pysähtyessä saattaa sammua. Lähtee helposti käymään mutta vetostartti meni kaverilla heti takuuseen. Kyllä se silti hintansa veroinen on!


      • jhjhjhj
        Nimetön kirjoitti:

        Säädä kaasaria! Kaverilla on honkkarista ostettu ja ainakin se kulkee! Tosin kun itse koitin ei kulkenut mihinkään koska painan 80kg, kytkin ottaa liian alhaalta kiinni. Tässä yksilössä ainakin ottaa niin alhaalta että vauhdeista pysähtyessä saattaa sammua. Lähtee helposti käymään mutta vetostartti meni kaverilla heti takuuseen. Kyllä se silti hintansa veroinen on!

        Tere, ostin muksuille kesäkuun alussa samurai mopon se toimi vajaat kaks viikkoa sitten hajos vetonaru tuli ihan löysäksi no hain sitten viime viikolla uuden takuuseen kesti 2päivää ja noin 15min ajot ei vaan suostu lähtemään käymään no minäpä irroitin tulpan joka oli niin perkeleen tiukassa että kun sain auki leikkasi samalla kierteet pytystä nyt tulppa ei pysy enää lainkaan paikallaan. En ole ikinä yhtä paskaa mopoa tavannut.


      • tomppa13
        jhjhjhj kirjoitti:

        Tere, ostin muksuille kesäkuun alussa samurai mopon se toimi vajaat kaks viikkoa sitten hajos vetonaru tuli ihan löysäksi no hain sitten viime viikolla uuden takuuseen kesti 2päivää ja noin 15min ajot ei vaan suostu lähtemään käymään no minäpä irroitin tulpan joka oli niin perkeleen tiukassa että kun sain auki leikkasi samalla kierteet pytystä nyt tulppa ei pysy enää lainkaan paikallaan. En ole ikinä yhtä paskaa mopoa tavannut.

        semmosii noi samurai 50 on.samurai 110 kestää höm...VÄHÄN PAREMMIN!!!


      • Mad Rabbit

        Kaveri sano et tuolt honkkarist sais 300€ Bad Boy 125cc crossin 2 vuoden takuulla


    • tomppa13

      kannattais harkita ja pitkää,osta samurai 110.

    • butzku

      Mitä polttoainetta siihen käytetäääänn??? Vastaisitteko nopeasti koska haluan tietää !

      • Poika 12 w

        Itselläni on samurai 110cc ihan romu! hajoo vähän väliä nytkin on vika tuli noin 1tunti sitten korjauksesta vika on tyhjäkäynti täysillä silti ei pysy tyhjä käynnillä kappas meni 5m ei lähe ollenkaan käyntii prkl noh viikkositten oli vika samus vietii taas huoltoon puuiloon kappas vastaus tulee korjaajalta ''viekää helvettiin se mopo täältä!'' että semmosta,voiko kukaa sanoa miten lähtis taas käyntii ja tyhjäkäynti pelasi...ps ne sano takuunkin irti... ps ne oli antanu sille erehdyksessä vuoden takuun ja oltiin menossa vasta puolessa välissä.Älkää välittäkö kirjoitus virheistä sillä mua hermostuttaa tuo saakelin samurai saatanasti!


      • vittu saadana
        Poika 12 w kirjoitti:

        Itselläni on samurai 110cc ihan romu! hajoo vähän väliä nytkin on vika tuli noin 1tunti sitten korjauksesta vika on tyhjäkäynti täysillä silti ei pysy tyhjä käynnillä kappas meni 5m ei lähe ollenkaan käyntii prkl noh viikkositten oli vika samus vietii taas huoltoon puuiloon kappas vastaus tulee korjaajalta ''viekää helvettiin se mopo täältä!'' että semmosta,voiko kukaa sanoa miten lähtis taas käyntii ja tyhjäkäynti pelasi...ps ne sano takuunkin irti... ps ne oli antanu sille erehdyksessä vuoden takuun ja oltiin menossa vasta puolessa välissä.Älkää välittäkö kirjoitus virheistä sillä mua hermostuttaa tuo saakelin samurai saatanasti!

        vittu opettele puhistaa ,/korjaa mopoja!!kaasari pitää heti ekana ku ostaa ,ni säätää suomen keleihin!!


      • poika 11v
        Poika 12 w kirjoitti:

        Itselläni on samurai 110cc ihan romu! hajoo vähän väliä nytkin on vika tuli noin 1tunti sitten korjauksesta vika on tyhjäkäynti täysillä silti ei pysy tyhjä käynnillä kappas meni 5m ei lähe ollenkaan käyntii prkl noh viikkositten oli vika samus vietii taas huoltoon puuiloon kappas vastaus tulee korjaajalta ''viekää helvettiin se mopo täältä!'' että semmosta,voiko kukaa sanoa miten lähtis taas käyntii ja tyhjäkäynti pelasi...ps ne sano takuunkin irti... ps ne oli antanu sille erehdyksessä vuoden takuun ja oltiin menossa vasta puolessa välissä.Älkää välittäkö kirjoitus virheistä sillä mua hermostuttaa tuo saakelin samurai saatanasti!

        Mun Fudessa samanlainen vika, tankki ei saanut korvausilmaa koska korkin kromaus "suli" ja tukki ilmareiät. Liotin korkkia bensassa yön yli ja puhalsin kaikki kromiretkut pois paineilmalla sekä vaihdoin bensaletkun kunnolliseen, lemmarit päihin ja suodatin väliin.


      • Kestää ja hajoaa
        Poika 12 w kirjoitti:

        Itselläni on samurai 110cc ihan romu! hajoo vähän väliä nytkin on vika tuli noin 1tunti sitten korjauksesta vika on tyhjäkäynti täysillä silti ei pysy tyhjä käynnillä kappas meni 5m ei lähe ollenkaan käyntii prkl noh viikkositten oli vika samus vietii taas huoltoon puuiloon kappas vastaus tulee korjaajalta ''viekää helvettiin se mopo täältä!'' että semmosta,voiko kukaa sanoa miten lähtis taas käyntii ja tyhjäkäynti pelasi...ps ne sano takuunkin irti... ps ne oli antanu sille erehdyksessä vuoden takuun ja oltiin menossa vasta puolessa välissä.Älkää välittäkö kirjoitus virheistä sillä mua hermostuttaa tuo saakelin samurai saatanasti!

        Samurai 110cc pysyy hyvin kasassa kun ei rääkkää ja tarkastaa kaiken olevan kunnossa, eikä jätä seuraavaan päivään...viikkoon...vuoteen...[HAJOS]
        itelläni on ollut 110cc noin vuoden ja vikoja ollut kaasuvaijeri meni poikki, ja ilmansuodattimen tiiviste halkes.. 50cc ei ole kokemusta, mutta 110cc ihan ok peli.. MYYNNISSÄ ITELLÄNI JOS KIINNOSTAA


      • xcvf
        Kestää ja hajoaa kirjoitti:

        Samurai 110cc pysyy hyvin kasassa kun ei rääkkää ja tarkastaa kaiken olevan kunnossa, eikä jätä seuraavaan päivään...viikkoon...vuoteen...[HAJOS]
        itelläni on ollut 110cc noin vuoden ja vikoja ollut kaasuvaijeri meni poikki, ja ilmansuodattimen tiiviste halkes.. 50cc ei ole kokemusta, mutta 110cc ihan ok peli.. MYYNNISSÄ ITELLÄNI JOS KIINNOSTAA

        paljolla myyt tota samuraita


      • lapaato
        Poika 12 w kirjoitti:

        Itselläni on samurai 110cc ihan romu! hajoo vähän väliä nytkin on vika tuli noin 1tunti sitten korjauksesta vika on tyhjäkäynti täysillä silti ei pysy tyhjä käynnillä kappas meni 5m ei lähe ollenkaan käyntii prkl noh viikkositten oli vika samus vietii taas huoltoon puuiloon kappas vastaus tulee korjaajalta ''viekää helvettiin se mopo täältä!'' että semmosta,voiko kukaa sanoa miten lähtis taas käyntii ja tyhjäkäynti pelasi...ps ne sano takuunkin irti... ps ne oli antanu sille erehdyksessä vuoden takuun ja oltiin menossa vasta puolessa välissä.Älkää välittäkö kirjoitus virheistä sillä mua hermostuttaa tuo saakelin samurai saatanasti!

        opettele korjaa ei sit minnee huoltoo kannata viiä se maksaa eikä ne tee sille mitää


      • lapatto

        vittu te ette tiiä mitää samuraist


      • tyyppi 13

        minulla on semmonen ja ohjeessa luki että 2 tahti ainetta ja hyvin on toiminu vaikka muuten onkin ihan paska


    • pä jerrs

      kyllä sev on hyvä'!muista vaan kiristellä/säädellä ja tarkastella.itelläni on leluna tämmönen ja hyvin on pelannut,kun tarkastaa heti ja säöätää.

      • samurai on kova

        juu itellänikin on ollut puoltoista kuukautta tollane 110cc ei mitään vikaa ole (vasen etukate halki mitä sitten)se o vaa samurai


      • joku
        samurai on kova kirjoitti:

        juu itellänikin on ollut puoltoista kuukautta tollane 110cc ei mitään vikaa ole (vasen etukate halki mitä sitten)se o vaa samurai

        on niit vikoja mullaki. kaasuvaijeri katkes, etukumi oli puhki heti paketista ottaessa,magneetot paskana, takakumi puhkes ja sun muuta pikku vikaa. Mut se on vika käyttäjässä ei pyörässä.


      • DFGRY U
        joku kirjoitti:

        on niit vikoja mullaki. kaasuvaijeri katkes, etukumi oli puhki heti paketista ottaessa,magneetot paskana, takakumi puhkes ja sun muuta pikku vikaa. Mut se on vika käyttäjässä ei pyörässä.

        KANNATTAAKO OSTAA TOMMONEN SAMUKKI?


    • timppa1234

      Tiesittehän että mopo on automaatti ja ei kulje kuin 35 km/h ja tämä ''lelu'' räsähtää kasaan kun joku painavempi istuu sen päälle. Tiedän kokemuksesta =P

      • mopo hullu

        kannattaa laittaa siihen 50cc isompi kaasuttaja toi teho pytty niin kyllä kulkee osia kannattaa ostaa motorsportista. samurai 50cc lähtee kivat äänet lol.


      • samurai
        mopo hullu kirjoitti:

        kannattaa laittaa siihen 50cc isompi kaasuttaja toi teho pytty niin kyllä kulkee osia kannattaa ostaa motorsportista. samurai 50cc lähtee kivat äänet lol.

        mistä sais samuraihin 60 pytyn?


      • mopo hullu
        samurai kirjoitti:

        mistä sais samuraihin 60 pytyn?

        mmmm tuota en oikein tiiä mutta netti motossa yks myy samurain jossa on teho pytty


    • etsijä2

      missä myydään samurai 50cc:n kaasuvaijereita jos tiedätte laittaakaa joku linkki

      • joonasxxxx

        miten kaasaria säädetään??


      • samurai kuski
        joonasxxxx kirjoitti:

        miten kaasaria säädetään??

        säädä sitä säätöruuvista


    • dhantti

      noi kiinan romut meneee rikki kannattaa hankkii samurai 110cc

      • samukka50cc

        vitut samurai 110 on ihan paska...kyllä se viiskymppi kannattaa ku itellä on ollu sellanen ainaki yli vuoden eikä oo ollu mitään vikaa tai sanomista.kyllä se kulkee ku osaa virittää ja jos on niin läski että mopo rysähtää niin on kyllä tosi läski. sitä on siis tosi helppo virittää,itteläki se menee 80km/h,ottaa rattaat pv:stä ja ketjut kans ja isompaa pyttyä (hieman muokata),tehari ostaa siihen pyttyyn sopivan teharin tai tekee itte ja kaasaria saa suuremman.laittaa vaikka 20mm mikunin ja viilaa hiukan aukkoja suuremmiksi tai sitte laittaa pv:n kones ja sopivat virit jokka sopii pv:seen ja tuning osiaki löytyy vaikka tuning lipan saa mc-scatter:ilta gripit saa uusittua saa etumaskia ja muuta joita ei nyt täs jaksa kirjottaa kyselkää lisää jos tulee kysymistä!!!!!


      • ns.
        samukka50cc kirjoitti:

        vitut samurai 110 on ihan paska...kyllä se viiskymppi kannattaa ku itellä on ollu sellanen ainaki yli vuoden eikä oo ollu mitään vikaa tai sanomista.kyllä se kulkee ku osaa virittää ja jos on niin läski että mopo rysähtää niin on kyllä tosi läski. sitä on siis tosi helppo virittää,itteläki se menee 80km/h,ottaa rattaat pv:stä ja ketjut kans ja isompaa pyttyä (hieman muokata),tehari ostaa siihen pyttyyn sopivan teharin tai tekee itte ja kaasaria saa suuremman.laittaa vaikka 20mm mikunin ja viilaa hiukan aukkoja suuremmiksi tai sitte laittaa pv:n kones ja sopivat virit jokka sopii pv:seen ja tuning osiaki löytyy vaikka tuning lipan saa mc-scatter:ilta gripit saa uusittua saa etumaskia ja muuta joita ei nyt täs jaksa kirjottaa kyselkää lisää jos tulee kysymistä!!!!!

        vitut kule 80km/h toi 50 samukki ellet tiputa lentokoneesta sitä.


      • l

        no samuraihan on kyllä kiinalainen...


    • samurai

      mistä samuraihin 60 pytty???

    • riejumies94

      minulla on 110cc samurai siihen ei voi luottaa yhtään tässä lista jotka minulla hajosi pakoputken kromisuojukset tippuivat itsestään, pakoputki tippui, etu ohjauslaakerit hajosivat kun sinne oli jostain kumman syystä päässyt hiekkaa, änkkä tippui se hitsattiin paikoilleen ja se tippui uudestaan ei ollut hitsaajan vika koska oli ammattilainen joten se hitsattiin uudestaan ja pistettiin rautalangalla runkoon kunnolla kiinni, ja muös muuta pientä kivaa on viimeisen 2 vuoden aikan tippunut matkan varrelle ja ne on nyt korjattu omilla patenteilla

      • kiinan pommit

        oikeestaan ku näitä juttuja lukee ni,mun mielestä se riippuu yksilöstä että toimiiko vai ei? ku joillaki on toiminu pitkään eikä mtn vikaa,ja toisilla hajoo heti vaikka ajaa varovasti...mutta jos haluutte jtk hyötyä ni laittakaa kirjahyllyn päälle,ni ompahan jtk hyötyä vaikka oliski rikki


      • s a m u r a i
        kiinan pommit kirjoitti:

        oikeestaan ku näitä juttuja lukee ni,mun mielestä se riippuu yksilöstä että toimiiko vai ei? ku joillaki on toiminu pitkään eikä mtn vikaa,ja toisilla hajoo heti vaikka ajaa varovasti...mutta jos haluutte jtk hyötyä ni laittakaa kirjahyllyn päälle,ni ompahan jtk hyötyä vaikka oliski rikki

        moro! mulla on samuraissa (50cc) semmonen juttu että se työntää kaasaristä pensaa pihalle sillon kun laittaa pensahanan auki. sitä pensaa tulee semmosesta tatista mihi varmaa ja melko varmaan kuulus joku palautusletku tai jtn, mutta mä en käsitä mihin sen letkun kuuluis mennä, tankissakaan ei oo ku 1 letkunreikä et ei se kuulu sinnekkää. help me with my massive brobem!!! :S


    • Kaveril on samurai 50 cc se ajo sillä jopa ihan puoli vuotta ilman isompia korjauksia. Mutta sitte se meni paskaks ja ku se isä rässäs sitä 4 tuntii ni se rupes pelittämään. No ni ja sitte se ajo sil viikon ja taas paskana ja taas isä rässäs mutta se meni aina vaan rikki nyt se lojuu rikkiväisenä varastossa eiä sen isä jaksa korjata sitä. Onhan se ihan mukava ja oon sil itekki keulinu mut.. no tehkää siit päätelmät. :D

      • Fudefani

        mul on Fude 110cc eikä hajonnu ku kytkimen se vaijet tai se mut se ny hajoo melkein kaikis kiinalaisis mut hyvin on toiminu kohta vuoden ostakaa fude älkää samuraita


      • Fudefani
        Fudefani kirjoitti:

        mul on Fude 110cc eikä hajonnu ku kytkimen se vaijet tai se mut se ny hajoo melkein kaikis kiinalaisis mut hyvin on toiminu kohta vuoden ostakaa fude älkää samuraita

        SIISmul on Fude 110cc eikä hajonnu ku kytkimen se vaijeri tai se mut se ny hajoo melkein kaikis kiinalaisis mut hyvin on toiminu kohta vuoden ostakaa fude älkää samuraita


      • myös Fudefani
        Fudefani kirjoitti:

        SIISmul on Fude 110cc eikä hajonnu ku kytkimen se vaijeri tai se mut se ny hajoo melkein kaikis kiinalaisis mut hyvin on toiminu kohta vuoden ostakaa fude älkää samuraita

        niinpä fude on oikeestikki parempi kun samurai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • lapatto

      ei kannata ostaa mul on sellanen ja se on ihan paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • Crossit

      Juu, elikkä tota crossia hankkimassa? itse ostin pojalleni 24CC samurain kulkee hyvin eikä ole mitään puutteitakaan ollu, mutta hinta suhteen tuo jota te olitte aatellut ostaa on aika epäluotettava itse ostaisin siinä 300-100€ välillä ja pojalleni ostettu mopo oli siinä 400€ paikkeilla

      • dappapapda

        Se nyt on valitettavasti näissä kiinalaisissa ettei ikinä tiiä että onko se hyvä vai ei, ne on YKSILÖITÄ! vaikka samurain 150cc, olikos se 660e? niin sittenkun sitä oikein paljon korjailee niin kyllä sitä rahaa kuluu siinäkin, vaikka eihän nuot osat paljoa maksa, toisaalta onhan nuita hyviäkin YKSILÖITÄ kuten taas sanon mutta ajatelkaa että jos pistätte vähän rahaa lisää niin sieltä tulee jo thumpstar tai joku tämmöne moneksi vuodeksi:)


    • ediboi

      tottakai

    • juyjyjet

      on kokemusta kesti kaks päivää ja kai sä nyt hinnastaki näät et ei oo mikää hyvä

      • laikkom

        mulla on samurai 50 cc kaasarissa olevatsta ylivuoto putkesta valuu koko tankki tyhjäkisi mitä tehdä??


    • kokemusta on 2X

      ostakaa ny honda niin ette pety...

    • Kokemusta on!

      Ei mitää tommosia kiina ihmeitä ku ´Honda CR 80´ parin päivän paska tommone kiina paska. HYI Saatana

      • perkele.

        ei kun yamaha yz 85


    • lehikoinenp

      Moi...Onko tietoo miten saa kytkin pakan irti samurai cross 47cc koneesta

    • kinusk

      jos niitä keski pako tassuja tarkotat niin jouset irti ja ruuvvit auki iteelä meni ne kytkin tassut iha solmuu ja vähä vissii naarmuntu se mihin ne tarttuu mut toimii kiva lelu

    • Crossimees

      Meikällä on semmone samurai 72cc. Ei ikinä mitään kone vikaa ollut. Ei samurait hajoo helposti jos ei raiskaa koko aikaa ymsyms. Vaikka itse sora montulla ajankin niin ei se helposti hajoa jos osaa ajaa kunnolla. tehoa riittä hyvästi, itselle jäi välissä pieneksi mutta vaihdoin iskarit korkeammaksi niin nyt on kyllä erittäin hyvä ajaa :) suosittelen 2009 vm.

    • tunturihelkamahero

      itellä samurai cross oliv 2004 47cc ihan paska ei kiihy ja kulkee 25-30 pistin pois sen myyntiin ja nyt löysin sen yhen kaverin luota toimis vieläki elleise idiootti ois purkanu kaikkia sähkö osia ja hävittäny niitä mutta ostakaa hyvät ihmiset tunturi tiger aqua :D se kestää tai helkama ax ja jos skootterin halluu niii hero puch winneriä suosittelen helppo virittää :D ku on 2 tahti :D

      • yz poika

        vitut ostakaa yamaha yz 85 vm-2007

        vittu tykki vehe 5/5


    • Ostakaa samurai 125c

      Mul osu samurai 125cc kytkin puuhu nii meni poikki se kytkin siitä raudan kohalta ETTÄ LOL.....mutta onneks löysin uuden kytkime ja laitoin sen siihe nii sitte taas toimii

    • Yamaha YZ 125

      Kylse tiedetään jo et samurai on paska kun ette vaan osaa.
      Mut haluaisin tietää samurai 50cc:stä onko siellä mitään kureja ja mitä siihen vois laitaa virii. Vaika itsekkin kerkeen pian katsoa.

    • hessee

      kytkin meni poikki ?? XD miten helvetissä kytkimen saa poikki ??::D
      siis muullaku rälläkällä :D

      • EpX

        no varmaa jos se on pikku hiljaa jotenkin haurastunu tai oot hakannu sitä taikka se on ollu lämpimäs tallis ja ooot vieny sen kylmää ja rässänny sen kaa ni kai se voi mennä rikki....


    • s Aaamuraiii

      Mun samurai kulkee ihan helposti yli 40/kmh

    • väenöolavi

      mistä niitä 60cc pyttyjä saa ??? tai jottai muute viriosaa???

    • vaari perkele

      perkele poikani 50 samukka kulkee 45km/h
      ilman virittelyä

    • en muista nimeäni

      on ne ihan hyviä jos osaa huoltaa tietyin väli ajoin eikä raiskaa ihan täpöllä

    • eeässä

      Samurai kulkee 30 pintaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe