Ostin seppälästä aivan ihanan keltaisen tuubitopin (jota en varmaan koskaan tule käyttämään :D)ja ajattelin että en halua käyttää rintaliivejä sen alla (ole kokoa 70B tai C, se vaihtelee millaisia rintsikoita käytän).
Ongelmani on että rintani törröttävät ulospäin vasen vaseammalle ja oikea oikalle (tietysti), onko olemassa jotain jolla saisi rinnat yhteen kauniisti (teippi :D)?
Tietysti löytyy olkaimettomia rintaliivejä ja wonderbra mutta en haluaisi käyttää mitään liivejä...
Tuubitoppi ja rinnat?
26
23217
Vastaukset
- maija maskeeraja
Heii.Minä laiton rinnat yhteen kaksipuolisella teipillä.Hyvin menee ja törrötää oikein mukavasti eteenpäin.
- nimimerkki
Ai että ne pysyy hyvin yhdessä teipillä? Kauanko se teippi kestää sitten? Tavallinen teippihän "liukenee" vedessä, ajattelin jos on kuuma päivä niin sitten tulee hikeä paljon...
- nii se !
nimimerkki kirjoitti:
Ai että ne pysyy hyvin yhdessä teipillä? Kauanko se teippi kestää sitten? Tavallinen teippihän "liukenee" vedessä, ajattelin jos on kuuma päivä niin sitten tulee hikeä paljon...
jeesusteippi se kestää..
- alkup_
nii se ! kirjoitti:
jeesusteippi se kestää..
Miten se teippi sitten laitetaan? Laitetaanko se sinne rintojen väliin vai alle vai mihin?
- Kaisa Iisalmi
alkup_ kirjoitti:
Miten se teippi sitten laitetaan? Laitetaanko se sinne rintojen väliin vai alle vai mihin?
Karhuteippi tai ilmastointi teippi on hyvä ja pitävä ratkaisu.Lisäksi voi tipan pukaliimaa laittaa,jollin saadaan se viimeinen ryhti rintoihin.
- kirjallisen todisteen
Valokuva johonkin palstalle."Jään kielipitkällä" odottamaaaaaan.
- OdottaaKuvaaa
kirjallisen todisteen kirjoitti:
Valokuva johonkin palstalle."Jään kielipitkällä" odottamaaaaaan.
Ja sama täällä...Hyvää Uuttavuotta!
- siveän sipuli
inhaa jos yli A:n tisseillä on ohuissa liiveissä tai jopa liivittä. ei moni halua toisen nöpöttäviä nännejä nähdä
- pulttia
Minä en kyllä laita hiostavia rintsikoita vain sen takia ettei "siveyden sipulit" vetäisi hernettä nenäänsä kun näkevät paidan läpi nännini.
- Nöpötyksen odottaja
Halluuuun.Mut niissäkin on oltava arkkitehtuuriaaaaa.?..heh...heh
JK.heh..ei sitä tissivakoa "nuin vain tehdä"Silläkin on rajansa? - TheFutureOfThisWorld
pulttia kirjoitti:
Minä en kyllä laita hiostavia rintsikoita vain sen takia ettei "siveyden sipulit" vetäisi hernettä nenäänsä kun näkevät paidan läpi nännini.
"Siveyden sipuli"? Se, että joku saa oksennusrefleksin jo pelkästä mielikuvasta sinun rinnoistasi liiveittä, ei tarkoita että hän olisi siveyden sipuli.
- Turhia kommentteja
TheFutureOfThisWorld kirjoitti:
"Siveyden sipuli"? Se, että joku saa oksennusrefleksin jo pelkästä mielikuvasta sinun rinnoistasi liiveittä, ei tarkoita että hän olisi siveyden sipuli.
Kommenttisi meni hukkaan kun kyseinen kirjoittaja ei varmaankaan lue 4,5 vuotta vanhaan viestiin kirjoitettua kommenttia.
Kirjoittaja nimesi itsensä siveyden sipuliksi (tai ainakin sinnepäin) käyttämällä sen mukaista nimimerkkiä.
- ehdottomasti :)
Oma valintani kaikkien pikkuisten ja paljastavien toppien alle on nykyään silikoniset itsestäänkiinnittyvät rintaliivikupit. Tällaiset: http://www.designsweden.se/nyheter/bilder/UB_Silicone_small.jpg
Lisäksi noita myydään erivärisiä kangaspäällysteellä yms.
Yllättävää oli huomata että nuo ihan tosissaan pysyvät päällä, eivätkä tunnu iholla juuri miltään. Suosittelen.- alkup_
Noita wonderbra jotka ovat silikonista ja kiinnittyvät iholle, ne ovat kyllä myös yksi vaihtoehto jota harkitsen suuresti...
Minusta taas on inhottava kun jokun AA tai A kokoinen kävelee ilman liivejä, paita vaan roikkuu siinä ja näyttää rumalta... (tämä kuitenkin minun mielipide, älkää te pienirintaset vetäkö herneitä nenään itsekin olen ollut teidän kokoa muttei enää) - joka ikinen
alkup_ kirjoitti:
Noita wonderbra jotka ovat silikonista ja kiinnittyvät iholle, ne ovat kyllä myös yksi vaihtoehto jota harkitsen suuresti...
Minusta taas on inhottava kun jokun AA tai A kokoinen kävelee ilman liivejä, paita vaan roikkuu siinä ja näyttää rumalta... (tämä kuitenkin minun mielipide, älkää te pienirintaset vetäkö herneitä nenään itsekin olen ollut teidän kokoa muttei enää)nainen, joka on kuppikokoa b tai suurempi, on joskus ollut a-kuppia, ellei sitten ole yhdessä yössä hypännyt täysin laudasta suoraan beehen. Hih ;)
Ja asiaan; jos tuubitoppisi on liukasta materiaalia, vaikka siis onkin tiukka, niin niissä itsestään kiinnittyvissä ultra-bra-liiveissä on sileä silikoninen pinta, joiden päältä tuubitoppisi hulahtaa rintojen alle kuin rasvattu salama. Jos hommaat ultrabraat, hommaa kangaspintaiset. Muuten toppi on navassa alta aikayksikön.
Tai laita olkaimettomat, ryhdikkäät, topatut sileät liivit, jotka jäävät tarpeeksi alas (myös selän puolelta ja kainaloista). Mutta sellaiset, joiden pinta ei olisi satiinia, koska sen päältä toppisi luiskahtaa myöskin.
Missään nimessä älä sorru "silikoniolkaimiin", jotka ovat muka näkymättömät. Ovat hirveän näköiset. Tai toinen vaihtoehto on laittaa aivan pokalla täsmälleen tuubitoppisi väriset halterneck-liivit alle, jolloin tuubitopistasi tulee yks kaks niskalenkkitoppi. Mutta tässä käytä harkintaa, kauhtuneet liivinolkaimet eivät ole kauniit. - t.pienitissi
alkup_ kirjoitti:
Minusta taas on inhottava kun jokun AA tai A kokoinen kävelee ilman liivejä, paita vaan roikkuu siinä ja näyttää rumalta... (tämä kuitenkin minun mielipide, älkää te pienirintaset vetäkö herneitä nenään itsekin olen ollut teidän kokoa muttei enää)että ranskattaret kovin vain vuodesta toiseen suosivat liivittömyyttä jos on pienet tissit. isotissisiä taas en ole ranskassa nähnyt liiveittä.
kovin ihannoivat ja kovin ovatkin nättejä liivittömät pikkutissiranskattaret. en siis ymmärrä mitä rumaa? vähän toki joutuu kattoon minkälaisen paidan vedät tissiesi peitoksi. iso perussuomalainen t-paita harvoin on nätti.. - tekevä!
alkup_ kirjoitti:
Minusta taas on inhottava kun jokun AA tai A kokoinen kävelee ilman liivejä, paita vaan roikkuu siinä ja näyttää rumalta... (tämä kuitenkin minun mielipide, älkää te pienirintaset vetäkö herneitä nenään itsekin olen ollut teidän kokoa muttei enää)Noihin silikonikuppeihin ei kannata luottaa! Varsinkin jos käyttää niitä tuubitopin kanssa, niin silloinhan on ilmeisesti lämmin. Hiki irrottaa tuon liimauksen ja on huvittavan näköistä kun se kuppi valahtaa topin mukana rinnan alle. Muutenhan tuo silikonipinta ei ole liukasta ja ainakin minun mielestäni kangaspintainen kuppi on liukkaampi kuin paljasta silikonia oleva.
Nuo silikonikupit eivät kohota rintaa. Soljellakin varustetut vain vetävät rinnat yhteen, mutta jos rinnat riippuvat lähes vatsan päällä, näky voi olla huvittava. Siinä tilanteessa on tyydyttävä vain ihan tavallisiin rintsikoihin.
No onneksi minulla ei ole noita ongelmia, kun rinnat ovat ryhdikkäät ja tuubitoppi pysyy ihan itsekseen ylhäällä. Mutta olen myös valinnut topin siten että siinä on todella tukeva kuminauha yläreunassa ettei se valahda rintojen yli kovin helposti. - emmalias
tekevä! kirjoitti:
Noihin silikonikuppeihin ei kannata luottaa! Varsinkin jos käyttää niitä tuubitopin kanssa, niin silloinhan on ilmeisesti lämmin. Hiki irrottaa tuon liimauksen ja on huvittavan näköistä kun se kuppi valahtaa topin mukana rinnan alle. Muutenhan tuo silikonipinta ei ole liukasta ja ainakin minun mielestäni kangaspintainen kuppi on liukkaampi kuin paljasta silikonia oleva.
Nuo silikonikupit eivät kohota rintaa. Soljellakin varustetut vain vetävät rinnat yhteen, mutta jos rinnat riippuvat lähes vatsan päällä, näky voi olla huvittava. Siinä tilanteessa on tyydyttävä vain ihan tavallisiin rintsikoihin.
No onneksi minulla ei ole noita ongelmia, kun rinnat ovat ryhdikkäät ja tuubitoppi pysyy ihan itsekseen ylhäällä. Mutta olen myös valinnut topin siten että siinä on todella tukeva kuminauha yläreunassa ettei se valahda rintojen yli kovin helposti.Mää en voi sietää sitä näkyä kun naisen paidan alla näkyy nännit. Hyi vittu! Oli tissit sitten isot tai pienet, roikkuvat tai terhakat, nuoret tai vanhat. Se on todella ällöttävää.
- Kaikki ei saa tissiv
alkup_ kirjoitti:
Minusta taas on inhottava kun jokun AA tai A kokoinen kävelee ilman liivejä, paita vaan roikkuu siinä ja näyttää rumalta... (tämä kuitenkin minun mielipide, älkää te pienirintaset vetäkö herneitä nenään itsekin olen ollut teidän kokoa muttei enää)Muovi "töttöröitä" valitse.sanoo vanhamies.Ns "nöpöttävät"tissit on jotakin.
JK.toivoisin Sinun kävelevän Aleksilla vastaan...heh heh.nöpöttäääääää.
- satiininkannattaja
terhakat rinnat ja nännit kiiltävän topin tai paidan läpi näkyvänä on kiihottava näky ;)
Mahtaa naisista jokin sileä satiinipaita tuntua hyvältä paljaita rintoja vasten, sileä satiini hivelee koko ajan kävellessä... ei ihme jos nännit nöpöttää... mmmm... ;) - terveterveH
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDlol
on se joittenki elämä vaikeeta - hi there
Sun kannattaa liimata ne yhteen! 8) No joo ehkei kuiteskaa. Onko tiukkakin toppi? Jos on nii asia hoituu itestää. Millasen tuubitopin löysit?? Haluisin ostaa itekkin mut löyty vaa yks keltanen jos lukee free soul. Siinä oli hyvät puolet mut se vaa et ku se on napa-paita viel lisäks...
- Löytyyhän niitä
Taitaa tuo kysyjän toppi olla mennyt jo lattiarätiksi reilussa neljässä vuodessa. Ratkaisukin varmaan löytyi sinä kesänä. Pitäisi katsoa myös kirjoituspäivämäärää ennen kuin vastaa viestiin.
Minä käytin paljon viime kesän helteillä Ellokselta ostettua hellemekkoa jonka yläosa on smokkirypytetty tuubi. Oli todella mainio kun ei tarvinnut käyttää rintaliivejä (onnistuu mainiosti näillä terhakoilla rinnoillani). Mekossa on hätävaraksi myös niskanauha jos rinnat eivät pidä mekkoa paikallaan. - Ancha Pink
Toppi jossa kiristysnauhat takana.(www.feminelli.fi)
Vähän olin epävarma pysyykö ylhäällä ilman rintsikoita.. (kuppikoko 80D)
Pysyi koko pikkujouluriehan ,eikä tullut vilauteltua paljasta pintaa ;) - hmmmh
kyllä sun rinnoilla on ihan se yks koko, pitää vaan löytää se. pyydä jotain mittaa, niin saat oikean koon, eikä tarvi käyttää eri kokosia rintsikoita.
laittakee narulla hyvin pyssyy jos vähä roikkuuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525