Powerpark, Linnanmäki vai Särkänniemi

kummitäti##

Mä aion käyttää kahta kummilastani 6- ja 10-vuotiaat joissakin noista kolmesta huvipuistosta. Mitä te suosittelette ton ikäisille?

61

13060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veisin...

      särkänniemeen,,, koska powerparkissa ei ole ton ikäsille kauheasti laitteita (liian lyhyitä niihin. Linnanmäellä taas on enemmän jonoa että joutuu odottamaan kauan ennen kuin pääsee laitteeseen ja se on myös kallein! särkänniemessä ei tarvitse odottaa niin kauan ja parhaat laitteet tuon ikäisille :)

      • paikkaansa

        Särkänniemessä joutuu jonottamaan laitteisiin todella kauan verrattuna Linnanmäkeen,liekö sitä hämäläistä hitautta,mutta Lintsillä laitteiden täyttö tapahtuu huomattavasti vauhdikkaammin eikä jonot kasva kohtuuttomiksi kuten Särkässä jatkuvasti ruuhka-aikoina.Sitäpaitsi Lintsi on ollut tähän asti halvempi rannekkeiltaan,tänä kesänä hiukan kalliimpi,mutta Särkässä pelkkä alueelle pääsy maksaa,kun taas Lintsillä se on ilmaista.Laitteitten paremmuus taas lienee makuasia,mutta Lintsillä enemmän valikoimaa,jos on alle 140cm tai ei muuten tykkää kaikkein hurjimmista laitteista.


      • paikkaansa

        Power Parkissa on kokoonsa nähden paljon laitteita tuon ikäisille. Suurimpaan osaan isoista laitteistakin pääsee 130cm ja pienillekin löytyy monta laitetta.

        Olen käynyt joka kesä Powerissa kahden nyt 4v. ja kohta 7v. lasten kanssa. Ja aina on ollut useita laitteita mihin lapset ovat päässeet. Viime kesänä pojat kävivät 9 laitteessa. Ja uusi puuvuoristorata on aivan ehdottomasti paras Suomessa!!

        Lintsi on toinen ehdoton vaihtoehto. Siellä on kaikkea kaikille! Ja saat alennusta rannekkeista bonus-kortilla Prismoista ja ABC-asemilta. Ja jonot siellä on pitkiä kolmen jälkeen. Kannattaa mennä heti aukeamisen jälkeen.

        Joka tapauksessa, oikein mukavaa huvipuistoreissua teille kaikille!


    • --park

      Veisin itse Powerparkkiin, varsinkin jos haluaa kyyditä tandemkartingautolla 6v. ja 10v. voi ajaa junnuautolla itse.
      Särkänniemessä saa jonottaa loma-aikaan pitkään, kuten lintsilläkin. Ja Särkässä ei mielestäni ole "välikoon" junnuille oikein hyviä laitteita elleivät tykkää noista "päänsekoittimista".

      • ...mukavaa

        Viime kesänä omat 5- ja 11-vuotiaat pelmusivat yhden päivän Härmän Power parkissa. Nautin paikan uutuudesta, siisteydestä ja ennen kaikkea arkipäivänä väljyydestä: ei tarvinnut jonottaa juuri lainkaan. Tampereella vietimme taas tukalan hellepäivän viikonloppuna: 10 min jonotus joka härveliin.

        Pienikokoinen esikouluikäinen on laitteisiin nähden ehkä vähän väliinputoajaiässä: pikku possut ovat "vauvoille" ja hurja kyyti isommille.

        Ratkaise valintasi sijainnin ja päivän perusteella :)


      • kun kävin
        ...mukavaa kirjoitti:

        Viime kesänä omat 5- ja 11-vuotiaat pelmusivat yhden päivän Härmän Power parkissa. Nautin paikan uutuudesta, siisteydestä ja ennen kaikkea arkipäivänä väljyydestä: ei tarvinnut jonottaa juuri lainkaan. Tampereella vietimme taas tukalan hellepäivän viikonloppuna: 10 min jonotus joka härveliin.

        Pienikokoinen esikouluikäinen on laitteisiin nähden ehkä vähän väliinputoajaiässä: pikku possut ovat "vauvoille" ja hurja kyyti isommille.

        Ratkaise valintasi sijainnin ja päivän perusteella :)

        Toissa kesänä loma-aikaan särkänniemessä piti odottaa mm. kummitusjunaan tunti jne. auringon paahteessa.


      • näin on
        kun kävin kirjoitti:

        Toissa kesänä loma-aikaan särkänniemessä piti odottaa mm. kummitusjunaan tunti jne. auringon paahteessa.

        ei oo ollenkaan harvinaista et Särkässä joutuu jonottamaan tunnin ja huomattavasti kauemminkin suositumpiin laitteisiin ruuhka-aikaan.:(


    • täs olis

      Ton ikäsille kävis varmaan linnanmäki.Mutta oma lempihuvipuistoni suomessa on särkänniemi.

      • tietty..

        Särkänniemeen tai powerparkkiinn!!


    • parkiin

      Oltiin juuri eilen power parkissa. Ei näkynyt YHTÄÄN roskaa. Kaunista ja siistiä. Vaikka porukkaa oli juhannuspäivänä paljon lapset saivat juosta laitteesta toiseen ja vain muutaman kerran laitteeseen ei päässyt heti. Tänä kesänä parkiin on tullut uusi LASTEN VUORISTORATA ja mm. pieni merirosvolaiva, jotka olivat tosi hyviä. Parasta on, että todella moneen laitteeseen saa vanhempi/ huoltava AIKUINEN mennä ILMAISEKSI MUKAAN. Sain itsekin tosi monet ilmaiset kyydit ja kivaa oli. Ei enää muualle mennä. Lapseni ovat 4 ja 6- v. ja kävivät varmaan 12 laitteessa.

      • siisten puisto

        Vaikutuksen teki itseeni eillen, kun puiston sulkeuduttua PowerParkin perustaja Jorma Lillbacka oli itse siivoamassa pysäköinti aluetta muun siivousporukan kanssa... Siinä on asenne kohdallaan miljonäärillä... Hattua nostan...


    • jotka on pitkiä mutta ei hu...

      Onko laitteita, Särkkään vanhempi ei halua, koska ei halua näihin päänvatkaajalaitteisiin, ja muita sitten ei paljoa olekaan.
      Autoilu kiinnostaisi häntä eniten, mites Alahärmässä käy Karting????

      • junnuille

        Alahärmäs pääsee junnut ajamaa itse kartingautoilla ainakin Power Palacen sähköautoilla, eli siellä on pienemmät autot tarvittaessa käytössä (kuski väh. 130cm) ja valvojat pystyvät säätämään kaukosäädöllä autojen kulkunopeutta tilanteen mukaan.
        Ulkoradalla min. pituus 150cm, mutta siellä pääsee aikuisen kyytiin tandemautolla, kuten sisäradallakin.


      • ...
        junnuille kirjoitti:

        Alahärmäs pääsee junnut ajamaa itse kartingautoilla ainakin Power Palacen sähköautoilla, eli siellä on pienemmät autot tarvittaessa käytössä (kuski väh. 130cm) ja valvojat pystyvät säätämään kaukosäädöllä autojen kulkunopeutta tilanteen mukaan.
        Ulkoradalla min. pituus 150cm, mutta siellä pääsee aikuisen kyytiin tandemautolla, kuten sisäradallakin.

        Täytyy sit lähtee sinne lomalla autoileen, kiitos tiedoista!!!


    • ajattele

      Kannattaa mennä powerparkkii koska se on iha 1!
      Siellä on laiteitta laidast laitaa! Pienempi niist vois mennä "hepposempii" laitteisii jos ei uskalla mennä hieman hurjempii=)

    • PPF

      Se riippuu myös siitä missä päin asustelet. Meidän perheemme on turvautunut powerparkkiin!Odotamme sitä aina innolla! Asumme Alahärmää lähellä, joten se tietenkin vaikuttaa valintaamme. Jos lapset ovat täyttäneet 120 cm ja 130 cm vähintään niin laitteita löytyy. powerparkissa on vain kolme 140 laitetta

    • meikkis

      yks vaihtoehto on tykkimäki, mut itselläni samanikäiset lapset ja viihtyy yhtä hyvin särkkiksessä kuin lintsillä ja huoia riittää kaiken kokoisille..

      • Tyytyväinen vierailija

        Tykkimäellä on sopivan hurjat laitteet ja paljon tilaa, ei jonoja (maksimissaan yksi lasti), ja ainakin 10-vuotiaan voi päästää vapaasti kuljeskelemaan.

        Kun ei tuon ikäiset varmaan uskalla mennä Linnanmäen rakettiin tai särkänniemen tornadoon.


      • millaskuukkeli
        Tyytyväinen vierailija kirjoitti:

        Tykkimäellä on sopivan hurjat laitteet ja paljon tilaa, ei jonoja (maksimissaan yksi lasti), ja ainakin 10-vuotiaan voi päästää vapaasti kuljeskelemaan.

        Kun ei tuon ikäiset varmaan uskalla mennä Linnanmäen rakettiin tai särkänniemen tornadoon.

        10-v uskalla mennä lintsin rakettiin!? Itse olen 12 ja viime kesänä 9-v siskoni kävi monta kertaa raketissa, koska hänen mielestään se oli 'paras'.


      • kesäloma!
        Tyytyväinen vierailija kirjoitti:

        Tykkimäellä on sopivan hurjat laitteet ja paljon tilaa, ei jonoja (maksimissaan yksi lasti), ja ainakin 10-vuotiaan voi päästää vapaasti kuljeskelemaan.

        Kun ei tuon ikäiset varmaan uskalla mennä Linnanmäen rakettiin tai särkänniemen tornadoon.

        hyvä vitsi kaikki uskaltaa!


    • Tampereelle....

      Linnanmäkeä varoisin sen jälkeen kun siellä oli se joukkotappelu, ei taida olla lasten paikka semmoinen.
      Näin ollen powerpark tai särkänniemi, jos lapset ei ole toisessa käyneet vielä niin sinne sitten, jos ovat käyneet molemmissa niin heiltähän voi kysyä kummasta pitivät enempi ja jos ei ole käyneet kummassakaan niin Särkänniemeen, onhan siellä Näsinneulakin samassa niin näkevät maisemia.

    • w.c.fields

      Ei tarvitse jonottaa ja pelkkä puisto on sellaisenaan jo viihtyisämpi kuin muut. Miljöö on todella mukava.
      Ehdottomasti suomen paras huvipuisto ja juuri tuonikäisille löytyy laitteita. Eikä mitään tavanomaista karusellia, vaan hiukan erilaisia. Hyvällä maulla suunniteltu tilava huvipuisto.
      Ruotsistakaan ei löydy parempaa, joten kannattaisi ruotsalaistenkin käydä powerparkissa mieluummin kuin jossakin Lisebergissä tai Gröna Lundissa.

    • w.c.fields

      Kun menee omalla autolla, niin Powerparkin kanssa ei tule mitään paikoitusongelmia.

    • jassimoi

      lintsi, siel on enemmän kaikkii lasten laitteita(:

    • kouvolaan!!!

      TYKKIMÄKI!!!!!
      ei ole kauheat jonot ja kuitenkin saa päänpyörälle!

      • suurkuluttaja

        Powerparkki on muuten hyvä huvipuisto, ja paranee laitteiden osalta kun sinne tulee niitä vesilaitteita. Mutta Särkänniemi voittaa huomattavasti paremman ruokahuollon ansiosta. Siellä saa tukkijoen vieressä olevasta ravintolasta hyvän sapuskan heti, maksaa vain 24 euroa( 1 aik 2 lasta). Powerparkissa ei tällaista paikkaa ole. Kummitusjunan vieressä oleva on välttävä. Maksaa kuitenkin 36 euroa, joutuu odottamaan 10-15 min (tuokin aika on lapsille huvipuistossa pitkä) ja ruoka on välttävää, suurin puute on että ei ole muusia. Lapset ei oikein tykkää uuniperunan kuorimisesta. Joskus niillä on ollut jopa nälkä ravintolasta poistuttaessa. Meidän perheessä kun ei kukaan tykkää näistä hampurilaisista eikä pissoista, niin lapset ovat 11 ja 12 vee.
        Tämän takia Särkänniemi voitti meidän perheessä viime kesänä 4-1. Toki asiaa auttoi myös Tornaado ja vesiradat.


      • suositelen
        suurkuluttaja kirjoitti:

        Powerparkki on muuten hyvä huvipuisto, ja paranee laitteiden osalta kun sinne tulee niitä vesilaitteita. Mutta Särkänniemi voittaa huomattavasti paremman ruokahuollon ansiosta. Siellä saa tukkijoen vieressä olevasta ravintolasta hyvän sapuskan heti, maksaa vain 24 euroa( 1 aik 2 lasta). Powerparkissa ei tällaista paikkaa ole. Kummitusjunan vieressä oleva on välttävä. Maksaa kuitenkin 36 euroa, joutuu odottamaan 10-15 min (tuokin aika on lapsille huvipuistossa pitkä) ja ruoka on välttävää, suurin puute on että ei ole muusia. Lapset ei oikein tykkää uuniperunan kuorimisesta. Joskus niillä on ollut jopa nälkä ravintolasta poistuttaessa. Meidän perheessä kun ei kukaan tykkää näistä hampurilaisista eikä pissoista, niin lapset ovat 11 ja 12 vee.
        Tämän takia Särkänniemi voitti meidän perheessä viime kesänä 4-1. Toki asiaa auttoi myös Tornaado ja vesiradat.

        meen ite särkäniemeen ensi viikon jälkeen


      • Lasten ehdoilla
        suositelen kirjoitti:

        meen ite särkäniemeen ensi viikon jälkeen

        Ei näytä nämä kirjoittajat täällä ottaneen huomioon ,että toinen kummilapsista on vasta 6-vuotias. Sen ikäiselle on Särkänniemessä paljon koettavaa rannekkeella,koska sillähän pääsee myös kotieläinpuistoon ja delfinaarioon. Kummitusjunan jono on kyllä ihan törkee Särkänniemessä.Kehottaisiin harkitsemaan kannattaako kivaa päivää pilata jonossa seisomisella. Muutakin alueelta löytyy. Jos tosiaan tarkoituksena on pyhittää koko päivä näiden lasten hauskuuttamiseen niin varmasti paras on Särkänniemi. Meillä kun nykyään on vähän isompia lapsia niin he viihtyvät hyvin myös Lintsillä,joka tosiaan oli ennen halvempi kuin Särkkis ,mutta siellä on näin aikuisenkin kiva piipahtaa esim. yhdellä vuoristoratakierroksella Helsingissä käydessä,kun ei ole mitään typeriä sisäänpääsymaksuja.


      • kesäloma!

        Mielummin menisin power parkkiin.


      • Huvipuisto.
        Lasten ehdoilla kirjoitti:

        Ei näytä nämä kirjoittajat täällä ottaneen huomioon ,että toinen kummilapsista on vasta 6-vuotias. Sen ikäiselle on Särkänniemessä paljon koettavaa rannekkeella,koska sillähän pääsee myös kotieläinpuistoon ja delfinaarioon. Kummitusjunan jono on kyllä ihan törkee Särkänniemessä.Kehottaisiin harkitsemaan kannattaako kivaa päivää pilata jonossa seisomisella. Muutakin alueelta löytyy. Jos tosiaan tarkoituksena on pyhittää koko päivä näiden lasten hauskuuttamiseen niin varmasti paras on Särkänniemi. Meillä kun nykyään on vähän isompia lapsia niin he viihtyvät hyvin myös Lintsillä,joka tosiaan oli ennen halvempi kuin Särkkis ,mutta siellä on näin aikuisenkin kiva piipahtaa esim. yhdellä vuoristoratakierroksella Helsingissä käydessä,kun ei ole mitään typeriä sisäänpääsymaksuja.

        Lintsi on hyvä paikka.


    • Summerrr<332

      Tää on jo vanha viesti, mutta vastaanpa silti ; D
      Powerparkissa en ole käynyt, mutta särkkikses ja lintsillä olen. Itse veisin tuon ikäiset särkänniemeen, koska siellä on paljon muutakin tekemistä, kuin vain huvipuisto; Delfinaario, planetaario, akvaario, näsinneula ja pieni eläintarha.

    • säekk

      aärkänniemeen siellä löytyy ton ikäsille laitteita.

    • 23423243

      Kaikki nuo kolme ovat hyviä puistoja tuon ikäisille. Linnanmäki ja Powerpark ovat mielestäni kuitenkin parhaimmat.
      Ps.Tiedän että alotusviesti on 4 vuotta vanha

    • nimetön22

      lintsi

      • kesäloma!

        Itse mennään ekaa kertaa lintsile hyvä paikka?


    • uyyu789

      En osaa muista sanoa kun että kyllä särkänniemen jonot on sairaan pitkät.ainakin sesonkiaikaan yli tunnin odottelu käy hermoon.Delfinaario oli mielestäni erittäin hyvä.Mutta en mene enää särkänniemeen.

      • Nuuka?

        Lippujen hinta on mielestäni jo liian kova 5 henkiselle perheelle. Vaikka sinällään nuo hinnat ei talouttamme horjuta suuntaan eikä toiseen. Kuitenkin 5€ parkkimaksu kun täytyy maksaa vielä poislähtiessä (josta ei saa edes kuittia), jää muistoksi etupäässä ryöstetyksi tulemisen tunne.
        Laitevalikoimaa ei toki voi moittia, joten ymmärtäähän sen miksi paikka on suosittu.


      • Miksi maksat vasta
        Nuuka? kirjoitti:

        Lippujen hinta on mielestäni jo liian kova 5 henkiselle perheelle. Vaikka sinällään nuo hinnat ei talouttamme horjuta suuntaan eikä toiseen. Kuitenkin 5€ parkkimaksu kun täytyy maksaa vielä poislähtiessä (josta ei saa edes kuittia), jää muistoksi etupäässä ryöstetyksi tulemisen tunne.
        Laitevalikoimaa ei toki voi moittia, joten ymmärtäähän sen miksi paikka on suosittu.

        Mikset maksanut parkkia jo lippukassalla ja ottanut kuittia...
        Tosin meitin suosikki on PP, eikä parkkimaksuja.


    • SJM NXAMJSwaqd

      mä oon 10v en tiedä miten päätyin tänne mut mun ikäset tai ainaki mä uskallan mennä ukkoon ja se on mun lempi laite nykyään

      • joku ukko

        Mäki oon kymmenen uskallan mennä boosteriin ja kaikkiin?


    • hhuhuhuhu

      "Keski-ikäisille" lapsille ei ole mielestäni PowerParkissa hyviä laitteita. Särkänniemessä ei tarvi jonottaa, ja sieltä löytyy hyvät laitteet kaikenikäisille! Linnanmäki on hieman turhan kallis paikka, "keski-ikäisille" lapsille ei laitteita sieltäkään löydy. Suosittelen Särkänniemeä! :) Pitäkää hauskaa!

    • Alle 18 wee

      Musta parhaat huvipuistot on Särkänniemi (tukkimäki on paras) ja tykkään kans Tivolista. En ole käynyt Powerparkissa enkä ''Lintsillä'', mutta kaverini on käynyt Lintsillä, ja on siitä pitäny!

    • Hurjapää

      Särkänniemi:
      Joutuu odottamaan kauan aikaa ennen kuin pääsee johonkin tiettyyn laitteeseen, mihin kaikki haluaa, monet laitteista ton ikäsille aika hurjia en suosittele särkkää.

      Powerpark:
      Itse olin siellä 10- vuotiaana eli pari vuotta sitten ja siellä ei tarvinnut jonottaa kuin siihen puuvuoristorataan, toisaalta mun 7- vuotiaalla pikkusiskolle ei meinannut löytyä sopivia laitteita.. Mutta oli siellä itseni mielestä tosi hauskaa ja kivoja laitteita! Olen tällästä aika hurjapäistä sorttia huomaa siis se :--D

      Linnanmäki:

      Oon lähössä sinne huomenna ja siellä oon ollu monta kertaa! Laitteisiin ei tarvi kauaa jonottaa ja perheen jokaiselle on aina löytynyt laitteita ja vaikka kuinka paljon! Suosittelen Linnanmäkeä :-)

    • Mene Särkänniemeen, koska siellä on eniten tekemistä. Laitteiden lisäksi pääsee vaikka planetaarioon rentoutumaan.

    • Failllllll

      Ööö kroisos2 huomasikko et tää kysymys kysyttiin 5 vuotta sitte ni ei iha taida olla enää painoa vastauksella :D

    • Powerpark

      Suosittelen powerparkkia kun nyt 2012 vuonna siellä on laitteita kaiken ikäisille isommille Dragon Tower (75 metrinen vapaapudotus) Booster, Typhoon, Pegasus ja Cobra. Ja sit lapsille Neo's Twister,Jouride,Kummitusjuna,30 metrinen Ketjukaruselli,Törmäilyautot,Piorva käykää ihmeessä PowerParkin sivuilla lisäksi Powerparkissa on: Hotelli,Kartingrata,Hevoskeskus Powerpark on paras paikka! :)

    • etelänihme

      Linnanmäkeä suosittelen, mutta makuasia. :)

    • Powerpark

      Niin ja lisäks vielä 5D Elokuvateatteri :)

    • pinkkuintiaani

      Powerparkissa käytiin ensimmäisen kerran viime kesänä ja niin lasten kuin aikuistenkin mielestä kiri komiasti ohi muiden. Siellä riitti koko viikonlopun ajaksi aktiviteetteja ja sai majoittuakin. Tänä kesänä ollaan varmasti lomalla menossa uudelleenkin, ja itseä kiinnostaa kovasti Uusi Iloinen teatteri joka sinne kesällä tulee.

    • nyymiiis

      Powerpark on lapsiperheelle älyttömän hyvä paikka, lapsille ja vanhemmillekkin tekemistä riittää. Paljon on tekemistä, uudestaan kyllä ollaan menossa! Teatterista olen kiinnostunut itsekkin, kesällä katsomaan sitä perheen kera!

    • tuikk1

      Power parkissa on siisteimmät paikat. Ei ole roskia nurkissa ja ravintola on hyvin plokattu

    • strawberryblond1

      Tänä kesänä ihan pakko käydä testaamassa Powerparkin uudet vesipuistolaitteet :) Paikka sen kun paranee!

    • Powerparkka_is_best

      Kyllä Powerpark on paras paikka lapsiperheille, sekä myös perheen huimapäillekkin, ei turhia jonotuksia, hyvä palvelu, sekä todella siistiä.

    • lapsi2

      Mielestäni Särkänniemi on paras omastanäkökulmastani... Powerpark on iha ookoo mutta siellä on tylsiä laitteita ja ne ovat yleensä 120-140..? lintsillä ja särkkiksessä pahimmat on 140cm joten mielummin sinne! näissä on myös enemmän laitteita kuin powerparkissa! Olehan 11.v ja asun kaikista aika kaukana mutta jos kysytte mielipidettä niin ehdottomasta ikäiseni haluaisivat lintsille tai säkeen!

    • baron90

      Ei ole kokemusta Linnanmäestä tai Powerparkista, mutta Lintsi olisi tarkoitus tänä kesänä testata.

      Särkänniemestä varmasti löytyy tuon ikäisille kaikenlaista tekemistä. Rajuimmat laitteet ovat 140cm pituisille ja pituusrajaa noudatetaan tarkasti. Useimpiin lasten laitteisiin on myös aikuisen mahdollista tulla mukaan, mutta jos 6-vuotias on reipas niin pärjää kyllä yksinkin.
      Laitteiden lisäksi on eläintarha (jossa pomppulinna), planetaario, akvaario (näytillä myös pari liskoja sekä kilpikonnaa), delfinaario (alta tunnin show, jossa delfiinit tekevät temppuja isossa uima-altaassa) sekä näsinneula isoine ikkunoineen.
      Kuten varmasti joka huvipuistossa myös Särkässä on aika kallista, joten pääosin joko omilla eväillä tai käymällä kaupungissa syömässä säästää pitkän pennin. Jos on autolla liikkeellä niin keskustaan pääsee todella nopeasti.
      Ainoat miinukset taitavat olla ruuhka-ajan jonot laitteisiin, sateen yllättäessä ns. hittilaitteet ovat usein pois käytöstä ja ihan tavallisia puistonpenkkejä joilla istuskella hetki on liian vähän.

    • mikk4

      Itse olen innostunut Power Parkista. Olen itse innostunut paikoista jossa on tekemistä niin 12 v pojalle kun 22 v vanhmimmale pojalleni. Power Park on ollut oiva paikka viettää kesäpäiviä. Lähdemme sinne jo viidettä kertaa ja vamaan palaamme viellä

    • veisin

      veisin särkänniemeen
      koska power parkissa on liian lällyjä mutta taas linnan mäellä aika hurjia mut särkänniemessä on varmaan aika sopivia laitteita ton ikäsille :)

    • Nässäri

      Suositteln Näsineulaa, sen on turvallinen kaiken ikäisille.

    • sottiisi

      Sinne missä ei oo heimokansa kokoontunu liehakoimaan kiiltonahka buutseissa.

    • Naksuttaja Kettu

      Kannattaa viedä ne Powerparkkiin, Siellä on joitain hurjia laitteita joihin pääsee jo 130cm ja huvipuiston alkupäässä on tosi monta pikku lapsien laitteita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe