iso perse!

cjdisfsaokfsaöfasds!!!

kyllä menee hermot kun jouduin kolme tuntia etsimään itselleni farkkuja kun kaikki farkut tehdään sellaisille joilla ei ole persettä!! ei edes menneet jalkaan! ja sitten jos jotkut meni juuri ja juuri ehkä jalkaan (mutta vetoketju ei mennyt kiinni!!) niin roikku ainakin puoli metriä! eikö niitä farkkuja voi suunnitella ihan sellaisillekin joilla on lyhyet jalat ja iso perse! muuten sitten olen tosi laiha joten ei tarvii sanoa että "mitäs et laihduta!" enkä myöskään kokeillut vaan jotain missixtyjä vaan ihan kaiken laisia! lopulta löysin juuri sopivat farkut joita olin kauan etsinyt, ihme kyllä! mutta kyllä meinaa mennä hermot! ja sitten vielä kun melkein missään housuissa ei ole persetaskuja! se näyttää sitten niin tyhmältä! omistan kyllä sellaisetkin joissa ei ole mutta en välttämättä olisi toisia halunnut.. onko muilla samoja ongelmia?

16

1432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zuppelo

      Mulla on sillee että ku sovitan jotain farkkuja niin ne on sit vyötärön kohalta aivan älyttömän kireet tai ei mahu ollenkaan vetskari kiinni. Vyötärönkohta tehään moniin housuihin liian pieneks! en todellakaan oo lihava, oon melkein liian laiha ja silti ei vyötäröltä mee monetkaan housut kiinni jotka on muuten just sopivat. Ärsyttävää :/ pitäis olla joku anorektikko et housut sopis.. onneks tolleen ei oo kuitenkaan kaikis housuis..!

      • heh

        mulla taas on toisinpäin.

        mulla housut on yleensä sopivat muuten, mutta vyötäröltä aina liian isot :)

        mut kyllä niitä sopiviaki housuja löytyy.. kuhan vaan etsii.

        kaikki ei oo samallaisia :)


    • *kyynel*

      iso perse...sain siitä kuulla taas vappuna...housuissa on vaikee löytää oikeeta kokoo...jos ostaa sellaset farkut mitkä sopis perseestä niin sitten ne on muualta ihan vitun löysät...tai tippuu sitten jalasta kun farkku venyy...joten on ongelmaa..ja mulle kun ei ihan mitkä tahansa farkut kelpaa...ja minäkään en todellakaan ole muuten pulska...jos kerran vyötärö on jotai 74cm mut sit taas lantio 97 cm enkä paina ees paljoo pituuteen nähen!!!!!!

      • Muska

        Ne on vain naisellisia muotoja, joita nykymaailmassa monilla teineillä ei ole... I see.
        Urheilullisempi vartalo yleistyy... Siis emmie tiiä miksi, mutta näin on näköjään käymäsä! :D
        Olkaa ylpeitä. Se näkyy päällekin päin!


      • KuolemanTiimalasi

        Sama ongelma, kun vyötärö on 72cm ja lantio 93cm.. Paidoissakin kun rinnanpäältä on 91-93cm niin pitäs löytää hyvä paita


    • Asmi

      Mulla on tosi suuret pakarat ja pyöreät reidet, onnex kuitenki lihasta, ja samalla tosi kapea vyötärö. Sopivien farkkujen löytäminen on aika tuskaa. Jos sopii perseestä niin vyötärö lepattaa ja sitä on kurottava vyöllä ruttuun. Joskus kyllä löytyy hyvin istuvia ja ne onkin sitte tosi hyvännäköiset.

      • joni joni

        Asiahan ei kyllä tähän ketjuun kuulu, mutta haluan sanoa täältä sivusta, että tykkään isoperseisistä ja paksureitisistä tytöista. Siis sellaisista kurvikkaista. Todella harmi jos ei löydy sopivia farkkua. Oon siis poika.


    • afeni

      Minä olisin voinut kirjoittaa tuon tekstin. Sopivia housuja ja varsinkin farkkuja on todella vaikea löytää, vaikka en edes ole lihava, minulla on vain leveä lantio... ja lyhyet jalat. Jos sattuu sopivat housut löytämään, niin ne pitää kuitenkin vielä itse lyhentää. Vaatteita tehdään ilmeisesti vain pitkille anorektikoille...

      Lantiohousuja voisi tietysti käyttää, mutta en pidä niistä hirveästi, ainakaan kaikkein matalimmista. Mutta eipä tämäkään ole maata kaatava asia, ennemmin olen lyhyt ja leveälanteinen (ja joudun etsimään tuntitolkulle itselleni housuja) kuin langanlaiha anorektikko (ja tästä ei kenenkään tarvitse vetää herneitä nenään)...

    • Irza

      Kauan sitten törmäsin moiseen, minulla on tuttava, jolla on peffa ja jalat "eri paria"
      myyjä haki jonkin olikohan se D-mallin ja sitt lyhennettiin lahkeita pikkuisen itte ja istu nätisti. Myyjät kyllä osaa hakea ja ne osaa opastaa, mistä löytyy, jollei heillä ole.

      Ihme amfetamiininarkeille niitä housuja nykyään tehdäänkin. Ennen oli 27" koko niin pieni, ettei sitä saanut ainakaan meidän kaupungista. Piti mennä hakee Hesasta. Itte olen aina ollut hyttynen ja senkin on hankala vaateita löytää.

    • DreamGurl

      Toi sun tekstis on niin totta.. Mut mul on vielä pitkät jalat ja iso perse eikä se todellakaan oo hyvä yhdistelmä housujen osalta! Sit ku ois tarpeeks levee lantiost ni sit jää uupumaan punteist muutaman sentin. Tai sit ne on niin hassun muotosii et vyötärös on 10 cm ylimääräst tilaa mut lantskust tiukottaa niin vietävästi! Mä en ymmärrä miksei ne kaupat osta SUOMALAISILLE sopivia vaatteita... :)

      • *kyynel*

        ärsyttää..vaikka oon ihan ylppis mun muodoista mut silti!! ei oo aina helppoo olla kurvikas!!


      • Asmi
        *kyynel* kirjoitti:

        ärsyttää..vaikka oon ihan ylppis mun muodoista mut silti!! ei oo aina helppoo olla kurvikas!!

        Mä oon kanssa ylpeä mun muodoista. En ikinä vaihtais pyöreää hyppyriperääni mihinkään lattanaan vaikka istuvien farkkujen etsimiseen kuluukin jonkin verran aikaa


    • boyish

      Kireät farkut teidän päällä näyttää varmaan tosi
      herkullisilta. ;) (toivottavasti en loukannut ketään tällä viestillä)

    • minä!

      Kuulkaas nyt! ei mullakaan oo helppoo kieriskellä kaupoissa jalat ihan sököna 5 tuntii, kun mulle pitää ostaa sellaset pitkät farkut, kun jalat on niin helvetin pitkät ja sit kun mä löydän sellaset kivat nätit hokaleet jotka on sopivat lahkeista niin eikun takas kiertelemään...kato kun mun pitää ostaa ison kokosii farkkuja et ne on tarpeeks pitkii, mut ne on taas vyötäröstä sellaset et sinne mahtuis ainakin kaksinkertanen minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • marsa

        nyt puhuttiinkin kurvikaista naisista( joihin minäkin kuulun). ja totuushan on se että kurvikkaan naisen on vaikea löytää sopivia vaatteita koska muoti muuttuu yhä enemmän kapeampien ihmisten muodiksi.


      • mia

        Jos ongelmana pitkät jalat ja muuten tosi hoikka, niin koittakaapa
        FREESOUL:n farkkuja!Ne on ihan buenot, mut maksaa myös kivasti...!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe