onko täyttä kusetusta vai ei? mulle n. vuosi sitten ehdotettiin jäsenyyttä mis ois ollu alotuspaketti hinnaltaan vähän yli 400 tai se parempi mist saa alotusbongoja enemmän ois maksanu yli 600 egee, mä kuulin jostain et se o vähä kusetusta ja en liittyny mm. luvattiin että 2-5 vuoden jälkeen tulot on 5000 egee / kk tai enemmän ja sitä tulee koko elämän ajan ettei tarvii huolehtia enään finanssi puolesta ikinä, luvattiin maat ja taivaat ym. jos jollain kokemusta kirjoittakoon omat kokemukset tänne, koska mun frendi on tässä huuhaassa, se osti kalleimman paketin mikä lähti, kuulemma mäkin olisin 30 kybäsenä ollu jo eläkkeellä eli nauttinut isoista tuloista kokoajan
AMWAY lafka
10
1286
Vastaukset
- asdf
Jos olet joskus kuullut verkostomarkkinoinnista, tiedät mitä tämä lafka tekee. Yksi verkostomarkkinoinnin muunnelmista on pyramidihuijaus, mistä Amwayta on myös syytetty.
Idea: mitä ylempänä verkostoa olet, sitä enemmän saat tuloja. Mitä alempana olet, sitä vaikeampaa sinun on enää värvätä uusia "yrittäjiä" allesi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Amway
Mitä tulee 5000e tuloihin... Kannattaa unohtaa näin alhaalla verkostossa ellet ole todella kova bisnesihminen -- mutta sellaisena saisit nuo tulot myös muusta bisnestoiminnasta. - juuh..
lähtis kokeilemaan...Pari tuttua ollu tossa mukana ja ollu loppupeleissä aikamoista pellailyä. Ite ainakin sain sellasen kuvan, että huijaustahan tuo on koko juttu. Saattaa se ehkä tietyllä tasolla toimia, mutta tollaset lupaukset suurista rahoista on kyllä kusetusta. Ei ne mun tutut ole ainakaan tolla tienannu.
- mun tutut
oo tolla tienanneet latinlatia....Huijjausta-
- mukana ollut!!
mun tutut kirjoitti:
oo tolla tienanneet latinlatia....Huijjausta-
Pistä rahasi mielummin itsesi hyvin vointiin,aloituspaketin voit mieltää samaksi kun ostaisit hygienia tuotteet kahdeksi vuodeksi kerralla kotiin ja vielä kovaan hintaan.
Minulle kerrottiin samaa että viiden vuoden päässä kylven rahassa jos vaan teen työtä muutaman tunnin päivässä,hälytyskellot alkoi soida kun katsoin vuosia mukana olleita(sen porukan vanhempia jäseniä) jotka ajoivat vanhoilla rämä autoilla.
Kyse on illusiosta jossa luvataan helppo tapa rikastua,totuus on toinen.
Mikään silkka mahdottomuus ei sillä hommalla rikastuminen ole,vaikka helpommin rikastut myymällä normaalin kaupan pesuaineita ylihintaan. - Amwaystä
mukana ollut!! kirjoitti:
Pistä rahasi mielummin itsesi hyvin vointiin,aloituspaketin voit mieltää samaksi kun ostaisit hygienia tuotteet kahdeksi vuodeksi kerralla kotiin ja vielä kovaan hintaan.
Minulle kerrottiin samaa että viiden vuoden päässä kylven rahassa jos vaan teen työtä muutaman tunnin päivässä,hälytyskellot alkoi soida kun katsoin vuosia mukana olleita(sen porukan vanhempia jäseniä) jotka ajoivat vanhoilla rämä autoilla.
Kyse on illusiosta jossa luvataan helppo tapa rikastua,totuus on toinen.
Mikään silkka mahdottomuus ei sillä hommalla rikastuminen ole,vaikka helpommin rikastut myymällä normaalin kaupan pesuaineita ylihintaan.Hei,
entinen työkaveri kävi myös miehensä kanssa minua tähän Amwayhin värväämässä. Lupasivat älyttömän paljon rahaa ja menestystä jne ja matkustamista. Kun olivat lähteneet, ajattelin ettei tällaista voi olla. Googlesta löysin monelle eri keskustelupalstalle, josta löytyi totuus Amwaystä. Kirjoita hakusanaksi esim kritiikki amway tai keskustelu amway tms. Neuvon, että pysy kaukana ja käytä rahasi muuhun. - Tietoa etsinyt ja pelkkää k...
Amwaystä kirjoitti:
Hei,
entinen työkaveri kävi myös miehensä kanssa minua tähän Amwayhin värväämässä. Lupasivat älyttömän paljon rahaa ja menestystä jne ja matkustamista. Kun olivat lähteneet, ajattelin ettei tällaista voi olla. Googlesta löysin monelle eri keskustelupalstalle, josta löytyi totuus Amwaystä. Kirjoita hakusanaksi esim kritiikki amway tai keskustelu amway tms. Neuvon, että pysy kaukana ja käytä rahasi muuhun.Hei, tällä suomi24:n keskustelupalstalla "TAlous ja raha"
on alakohta "verkostomarkkinointi" josta löytyy paljon tietoa. Lue alla oleva linkki.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000011495319#22000000011495319
- nari nari
Miks hyrräät täällä, et ylipäätään ole yrittäjätyyppejä, kunhan vain nariset joka asiasta.
- Pettynyt
Olin toiminnassa mukana ja olen pettynyt koska lupauksia ei pidetä. Jenkkien huu haa verkostoja!
- värvää vieläkin
Mua on yritetty saada kahdesti mukaan.
Ekalla kerralla kuusi vuotta sitten kesällä en tajunnut etukäteen, että "hyvää liikeideaa" tarjonnut tuttu oli vetämässä mua verkostomarkkinointiin. Menin tilaisuuteen, joka vaikutti lähes joltain hörhoilijöiden tai hihhuleiden herätyskokoukselta.
Esiintyjänä oli nainen, joka kertoi olevansa opettaja ammatiltaan. Yllättäen ei tullut kertoneeksi, että missä koulussa tai mitä opetti. Jäi enemmänkin sellainen fiilis, että olikohan sittenkään mikään opettaja kyseessä? Yrityksen nimi tuli vasta ihan lopuksi esille. Eli Amway-sanaa ei silloin ainakaan saanut mainita juuri millään tavalla. Tämä tuttu oli antanut minulle jonkun CD:n kuunneltavaksi.
Silmiinpistävintä oli, että kukaan tilaisuuteen tulija ei näyttänyt olevan mikään bisnesihminen. Päinvastoin. Tilaisuuteen oli muistaakseni noin viiden euron sisäänpääsymaksu. Mitään myytäviä tuotteita ei ollut näkösällä eli sekin puolsi sitä, etteivät tuotteet ole se juttu, vaan ihmisten värväys.
Tuosta tilaisuudesta ja koko värväyksestä jäi jotenkin todella epämiellyttävä jälkimaku. Tarvitsisiko minkään menestyvän firman piilotella logoaan tai firman nimeä? Onko kukaan nähnyt kellään mitään Amway-tuotteita käytössä? Jos nuo tuotteet olisivat hyviä, niitä näkyisi myös ihmisten kotona. Sellaistenkin ihmisten, jotka EIVÄT ole mukana Amway-toiminnassa.
Toisen kerran mua yritettiin värvätä pari-kolme vuotta sitten. Toinen tuttu sanoi haluavansa kutsua mut tilaisuuteen, jossa esiteltäisiin "hyvä liikeidea". Aloin kysellä tarkemmin, mistä. Vastauksia ei tullut, vaan pitäisi "nähdä ja kuulla tämä itse, ettei tule väärinkäsityksiä". Sanoin suoraan, että sulla taitaa olla joku puolirikollinen juttu meneillään, johon tarvitset rahoittajaa, kun et kerran voi etukäteen mistään puhua. Siinä vaiheessa tämä tuttu myönsi, että kyseessä oli Amway.
Ja vielä. Vähintäänkin sen ekan näistä tutuistani olisi pitänyt jo olla hyvätuloisena eläkkeellä, kun yritti muakin värvätä jo monta vuotta sitten. Eipä vaan.
Kuulemma Amway värvää ainakin pääkaupunkiseudulla tänäkin syksynä. Verkostomarkkinoinnista kiinnostuneet voitte lukea myös Kuluttajaviraston tekstin pyramidihuijauksista ja miettiä, onko toiminnassa samankaltaisuuksia.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/huijaukset/pyramidihuijaus/
Tai pyytäkää Amway-värvääjältä ILMAISET näytteet niistä tuotteista. Sen jälkeen mietitte, ovatko pesuaineet ja ravintolisät niin hyviä, että ostaisitte niitä edes itse. - Aivopesua
Varokaa tätä firmaa / lahkoa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama235025Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634036Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733603Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472463Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl692136Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272107- 1351644
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505