varavastaavan lisä

baarikisu

Hei!
Paljonko on varavastaavan lisä,minkä saa kun päällikkö on pois ja on yksin töis?

9

7512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ole

      Hovimestarin ja sun palkan erotus per tunti..?

    • omaan tuntipalkkaasi

      ....mikäli olet tarjoilijan palkalla (tesin mukainen tai enemmän)

    • Fenkka

      lisä on vain ja ainoastaan hieman yli 1 €/h. Viimeiksi kun noita lisiä maksettiin minulle (vuosi sitten) oli se 1,14€/tunti. Nykysin sopimuspalkka ja kaikki hyvin. PAMin sivuilta pitäisi saada ravintolatyöntekijän TESsin näkyviin.

      • palkkaan

        Hovimestarin palkkaluokka (esimiespalkkaryhmässä) miinus oma vastaavasta ikäluokasta on varavastaavan lisä. Likempänä kahta kuin yhtä euroa tunnilta nykyisin, vastaapi pienen pieni työnantaja neljällä työntekijällä :)


      • omaan palkkaan

        Hovimestarin palkkaluokka (esimiespalkkaryhmässä) miinus oma vastaavasta ikäluokasta on varavastaavan lisä (tarkista PAMin sivuilta, sieltä näet palkkaluokat ikälisineen). Likempänä kahta kuin yhtä euroa tunnilta nykyisin, vastaapi pienen pieni työnantaja neljällä työntekijällä :)


      • dvfkjfkjids9078

        En ymmärrä teitä että mikis monella se käsitys että vara vastaavan lisä on vain 1 €
        Miksi ette laita työantajaa maksamaan niin kuin pitää '
        Minulla työantaja maksaa mukisematta koko työvuorosta kun se on merkitty listaan ett olen vastuu vuorossa. Monressa paikassa maksetaan vaan 1 € mikä ei pidä paikkaansa Palkat nouseet niin nousee myös varavastaanv lisä suhteess mitä nousee tuntipalkka .. No oma on asianne jos ette osaa pitää oikeuksistanne kiinni .


      • blxglt
        dvfkjfkjids9078 kirjoitti:

        En ymmärrä teitä että mikis monella se käsitys että vara vastaavan lisä on vain 1 €
        Miksi ette laita työantajaa maksamaan niin kuin pitää '
        Minulla työantaja maksaa mukisematta koko työvuorosta kun se on merkitty listaan ett olen vastuu vuorossa. Monressa paikassa maksetaan vaan 1 € mikä ei pidä paikkaansa Palkat nouseet niin nousee myös varavastaanv lisä suhteess mitä nousee tuntipalkka .. No oma on asianne jos ette osaa pitää oikeuksistanne kiinni .

        Itse saan varavastaavanlisää 1,59e/tunti


      • Anonyymi
        blxglt kirjoitti:

        Itse saan varavastaavanlisää 1,59e/tunti

        Se on ollut jo vuosia sitten 1,78 etsi jotain


    • Anonyymi

      Kukahan kukahan Mac Donalds mahtaa ravintola/vuoropäällikkö voisi olla esikuvana tarinan Gretelille...Eräs poispotkittu Mac Donalds hampurilaistyöntekijä näki tällaisen unen Pääkaupunkiseudun Mäkkäreissä työskentelevästä naispäälliköstä.

      Siis Gretel seisoi Elokuun lopun päivä vuonna 1944. Berliinissä puistossa odottamassa SS-kapteeni Heinz Kruppstahlia sovittuun tapaamiseen. Kirjeenvaihto Heinzin kanssa oli ollut asiallista ja kuivaa, Gretelin mielestä niin viehättävää ja hän odotti kapteeni Heinzia suurella innolla kätkien sen asiallisen tyynen ilmeettömän ulkokuoren alle, kuten Fyhrerin virastossa työskentelevän kirjanpidon assistentin Gretelin mielestä pitikin käyttäytyä...

      Heinz käveli paikalle ja Gretel kätteli häntä vakavalla ilmeellä ja niiasi samaan aikaan.Heinz aloitti ojentamalla Gretelille punaisen ruusun ja lausumalla...Eine blumen fyr dich meine schatz...

      Gretel meni hämilleen ja lausui jotenkin kopeutta äänessään näin sanoen:D Heinz miten sinä tuolla tavalla, miten voit päälliköidä panzerfaust komppaniaa, jos hempeilet täällä puistossa jakelemalla kukkia tyttösille...

      Es recht...gut meine damen tokaisi Heinz ilmeettöämästi ja mielissään lähes ottaen asennon kantapäitä kopauttaen innostuen huomatessaan Gretelin luonteessa edelleen erinomaista sota aikaan sopivaa arjalaisen naisen ja Germaanin luonnetta.

      Läpäisit tämänkin testini totesi Heinz hyväksyvään äänensävyyn Gretelille, Vaikutat juuri sopivalta SS-kapteenin vaimoksi, huomaa lisäksi korvalehtiesi muodossa erinomaista lainkuuliaisuuden perimää ja nenänmuodossasi selvää älykkyyttä, joka siirtyy perimässä lapsille puhumattakaan kallonmuodostasi totesi Heinz. Meidän pojistamme voi selvästi tulla kuin Kruppin terästä ja he ylenevät myös leikiten SS-kapteeneiksi Gretel...tämä vaikuttaa oikein lupaavalta...

      Gretel alkoi väristä ja onnistui peittämään sen vain vaivoin tyynen ja vakavan ulkokuoren alle, todeten. voi Heinz olet niin pragmaattinen ja tarkkanäköinen, niin tietoinen jo nyt siitä mitä tahdot ja suunnitelmallinen...

      Gretel jatkoi reippaasti jatkammeko seurustelua puistossa vai siirrymmekö teatteriin, haluatko käydä kanssani ensin oluttuvassa rupattelemassa viinilasillisella...Heinzin vastaus oli kuiva, etkä muista, että en käytä alkoholia ja olen kasvissyöjä, kuten kansamme rakastama Fyhrerimmekin.
      Ja eiköhän viimeisen kymmenen vuoden aikana ole ollut teatteria ihan tarpeeksi. Gretel nyökkää ja Heinzin kanssa he jatkavat kävelyä ja samalla Gretelin sisässä kuohahtaa myös epäluulo...Mitä Heinz tarkoittaa teatterilla? Eikö Heinz uskokaan kansallissosialismiin, eikä hän usko Saksan voittavan sotaa, eikö Heinz rakasta Fyhreriä kuten Gretel itse? Onko Heinz mahdollisesti eversti Stauffenberginmielinen?...Pitäisikö Heinzista ilmoittaa Gestapolle?

      Eih...Gretel naurahtaa mielessään yhtäkkiä, tottakai Heinz on kunnollinen natsi miettii Gretel, onhan Heinz hänen lempimiehensä ja silloin hänen täytyy Gretelin mielestä olla samanlainen kuin hän itsekin. Heinz tarkoitti teatterilla varmasti sitä teatteria jota eversti Stauffenberg oli pitänyt Fyhrerin kanssa viimeisen kymmenen vuoden ajan.

      Gretel jatkaa seurustelua Heinzin kanssa turvallisella mielellä kävellen kolme askelta Heinzin perässä, Heinzin vihjeen opastamana mitään toisilleen puhumatta. He kävelevät kuin marmoripatsaat ja se miellyttää Greteliä. Heinz tervehtii jäykkään tapaan kolmea vastaantulevaa vanhaa Baijerilaisrouvaa tuskin näkyvästi nyökkäämällä ja ottaen peukaloetusormi otteen koppallakin lipasta. Gretel taas miettii hyvänolostaan kuohuen mitä hyvää he ehtisivät Heinzin kanssa illalla tehdä kolmannen valtakunnan hyväksi...

      Kukahan mahtaa olla tämä Gretelin esikuvana oleva Mäkkäripäällikkö....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe