AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

moto guzzi nevada

8 Vastausta 3 043 Lukukertaa
Olen pienikokoinen naisihminen ja ostamassani itselleni isompaa moottoripyörää. Moto Guzzi 750 Nevada näyttäisi aika kivalta. Onko kellään kokemuksia ko. pyörästä hvyiä ja huonoja. Mitenkä luulisitte sen sopivan pienelle ihmiselle. Kiitos vastauksista.

GUZZI on moottoripyörä.

Pyörä on helppo käsitellä ja hyvät ajo-ominaisuudet, eli sopii erinomaisesti pienikokoiselle.
Kannattaa käydä koeajamassa GUZZI-myyjällä, tuntuuko ajoasento hyvältä.
Keveytensä ansiosta ollut monen pienikokoisen ajokkina.
Huollot helppoja, mutta tehtävä. Saatavissa täydellinen matkavarustus.

Huonoja asioita en tiedä, tankkilaukku ehkä vaikea käyttää.

Nevada on custom

Nevadassa on muistaakseni moottorin öljytila aikas pieni joten öljyt kannattaa vaihtaa muutaman tuhannen välein. Muuten varmaan ihan mukava ja tyylikäs custompyörä.

Öljytila

Saattaa hämätä öljytilan pienuus kun moottorissa on omat öljyt ja vaihteistossa omat. Öljynvaihtoväli ei kai ole sen lyhyempi kuin muissakaan pyörissä.
Nevadan ajoasento on customeista poiketen normaali. eli ei ole jalat edella ajettava, mika mielestäni on parempi asia käsiteltävyyden kannalta.

Pikkulohko,,

Aivan hyvä pyörä. Öljytilavuus koneessa 2L. Laatikkoon 1L ja perään 2desiä+molykote lisäaine.
Vaihtoväliä noin 5-6 tuhatta kilsaa. Ja niin helppo huoltoinen että parempaa saa etsiä. Ja maahantuoja on euroopan parhaimmistoa!

kelpo

suosittelen.

Nevada

Kauden nevadalla ajaneena voin suositella. Helppo käsitellä joka tilanteessa ja sopii lyhelle kuskille hienosti.

Nevada 750

Hei vaan!Mulla olis vuosimallia 2001 nevada vähän ajettu hyvin pidetty myynnissä,jos kiinnostaa.Olen ollut todella tyytyväinen Nevadaan ja sopii kyl meille naisihmisille todella hyvin,jos tykkää customista.Viestisi on ollut netissä jo jonkun aikaa,mutta ajattelin silti vastata.

Ostamassa ehkä Nevadaa

Oletko jo myynyt Nevadan? Innostuin kovin menneenä viikonloppuna Pieksämäellä pyörästä vaikka eihän minun pitänyt itse ryhtyä ajamaan... Ja koska pyörän pitää olla Guzzi niin juuri Nevada tuntuisi parhaalta vaihtoehdolta. Tosin en ole varma onko hankinta vielä tällä kaudella todennäköinen.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta