Onko tuo Bell laadukas merkki? aattelin ite ostaa semmosen eg714 aseen Hintaa ois 180e kannataako ostaa onko kokemusta?
Eg714
11
814
Vastaukset
- max-ium
En oo koskaan kullutkaan... Ootko varma ettet tarkoita WELL?
- juusto
SE MERKKI ON BELL EI WELL
- Arvaa!
En tiiä noista Bellin 2-sarjan aseista, vanhoilla ei kyllä tehnyt mitään, ainoo hyvä oli Tokarev TT33.
Suosittelen ostamaan kylläkin ostamaan sellaisen aseen, josta sinulla on varmaa tietoa.- Axusoft
yber_softaaja kirjoitti:
Ei se tokerevkaan ol hyvä, se vain sopii parhaiten vietnamsettiin.
Ja sen takia se ei ole hyvä?
- juusto
OOKKEI MUTTA MITÄ SUOSITELETTE
- Japettt
Bell eg714 on todella hyvä ja kestävä ase.Mulla ollu jo kauan ja toimii hyvin.Lähöt on 120m/s ja makso 150e.SUOSITTELEN
- Bell=kello
Mul on bellin ase. Piippu halkes XD
- dj5
kannattaa ostaa itellä oli 2 vuotta sama ase mutta möin pois kun sain hyvä hinnan
- asdfghjklerty
hajooko aseen rattaat helposti mitkä on sen kuluma osat?
- bell eg714...
Kaverilla oli toi kyseinen ase. Ois voinu luulla että kun se on "täysmetalli" ase nii se ois kestäny, mutta jotai kiinalaista metalliseosta. Halkes nimittäin kahtia. No, vika voi olla käyttäjässäki ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550