hei, onko jyväskylässä tällaista kokoonpanoa ja missä se kokoontuu? mitä siellä tehdään tai halutaan tehdä, olis kiva tietää.....ja tulla mukaan....
käsityöseura/kerho
8
706
Vastaukset
- sukkaa pukkaa
Marraskuussa on ainakin ollut:
"JYVÄSKYLÄ:
Tapaaminen edelleen joka kuun toinen maanantai Elosen kahvion toisessa kerroksessa. Uutta paikkaa etsitään, mutta siihen asti kokoonnutaan siellä."
Voit seurata ilmoituksia:
http://neuleblogit.blogspot.com/- höpötät
Ei tuolla linkin takana ole mitään tietoa kokoontumisista, ainoastaan lista blogeista.
- Tyttöpoka Päivi häme
Hei,olen hämeestä,herttainen,naisellisen luovaluont. tyttömäinen ja aito nätti tyttöpoika,mutta avoimesti kokopäiväisenä tyttönä olen ollut jo pitkään,ja olen perustamassa omaa pientä ompelu/käsityökerhoa tai seuraa,johon kaipaisin kivaa Naisseuraa mukaan mahd.paljon,ja joku kiva käsityönopett.tms ois myös ihan tervetullut.Olen l.kokoinen,liiikkuva yritt.ihan kivannäköinen,ja tosi-innostunut ompelemisesta ja käsitöistä yms,sekä vaatealasta.Mun löydät myös Muoti&Vaatteet kohdalta nim vaatehullu kuvan ja pienen tekstin kanssa mun rakkaista haaveistani ompeliana,ja vaatealan yrittäjänä,.joten HEI;kaikki ompelemisesta jä käsitöistä yms innostuneet naiset ja tytöt,laitelkaahan vstauksia,niin kehitellään yhdessä oma ompeluseura... syysterveisin tyttöpoika Päivi hämeestä
- hmm...
Onko tämä seuranhaku ilmoitus vai ihan oikeasti käsityökerho ilmoitus...?
- Tyttöpoika Päivi
hmm... kirjoitti:
Onko tämä seuranhaku ilmoitus vai ihan oikeasti käsityökerho ilmoitus...?
Heippa Sinulle,ja KIITOS kun olet vastannut ilmoitukseeni,. TOSI KIVA huomata,että Naisten joukosta on jo löytynyt jonkinverran kiinnostusta iloisen ja kivan ompelu/käsityökerhoni tiimoilta,ja tässä vähän lisää kerhostani,.)
HEI,olen hämeestä ns Tyttöpoika,mutta täysin avoimesti tyttönä ja ihan kokopäiväisenä nättinä hameenkäyttäjänä olen kyllä ollut jo pitkään Naisten kanssa,ja tosi-innostunut ompelemisesta ja käsitöistä,sekä oikein ompelu/käsityökursseista myös,. Omaa pientä Naisten ompelukerhoa tai seuraa olen kyllä suunnitellut ihan oikeasti ja kaipailenkin sellaisia kivoja omplemisesta ja käsitöistä pitäviä Naisystäviä siihen mukaan,ja ystäviksi muutenkin kaikkiin kivoihin Naistenjuttuihin,. Laittakaahan vastauksia kaikki ompelia Naiset,.. Terv. Tyttöpoika Päivi - Ompeliatytöt turusta
Tyttöpoika Päivi kirjoitti:
Heippa Sinulle,ja KIITOS kun olet vastannut ilmoitukseeni,. TOSI KIVA huomata,että Naisten joukosta on jo löytynyt jonkinverran kiinnostusta iloisen ja kivan ompelu/käsityökerhoni tiimoilta,ja tässä vähän lisää kerhostani,.)
HEI,olen hämeestä ns Tyttöpoika,mutta täysin avoimesti tyttönä ja ihan kokopäiväisenä nättinä hameenkäyttäjänä olen kyllä ollut jo pitkään Naisten kanssa,ja tosi-innostunut ompelemisesta ja käsitöistä,sekä oikein ompelu/käsityökursseista myös,. Omaa pientä Naisten ompelukerhoa tai seuraa olen kyllä suunnitellut ihan oikeasti ja kaipailenkin sellaisia kivoja omplemisesta ja käsitöistä pitäviä Naisystäviä siihen mukaan,ja ystäviksi muutenkin kaikkiin kivoihin Naistenjuttuihin,. Laittakaahan vastauksia kaikki ompelia Naiset,.. Terv. Tyttöpoika PäiviHei Päivi!!
Hei,täällä turussa meitä olisi tällainen viiden kivan ompelianaisen ryhmä viettelemässä nyt iloista pikkujoulua,ja selatessamme netissä näitä ompelusivuja huomasimme sinut tältä palstalta,ja olisimme tosi kiinnostuneita sinusta,ja ompelukerhostasi,ja miten saisimme sinuun yhteytä,? Täälä turunsuunnalla kyllä olisikin jo muutamia ompelukerhoja,joihin voisit ottaa yhteyttä,esim Turun naisyhdistyksen ompelukerho. Otahan sinne yhteyksiä,niin päästäis yhdessä oikein kunnolla ompelemaan.. Löysimme sinut myös sieltä Muoti&Vaatteet kohdalta,olet tosi nätti tyttöpoika,ja todella kiva olisi saada sinut Päivi mukaan tänne naistenjoukkoon,,.
- kysy kirjastosta
- Päivin ompeluseura
Heippa,ja oikein hyvää alkanutta 2013 käsityö/ompeluvuotta kaikille ompelemisesta ja Naisten käsitöistä pitäville kivoille Naisille täällä,!!)
HÄMEESSÄ OLISI NYT IHAN UUSI KIVA NAISTEN OMPELU/KÄSITYÖSEURA!!!
Hei,olen täältä hämeestä tällainen ompelemisesta ja Naisten käsitöistä todella innostunut herttainen ja tosi kiva ns aito Tyttöpoika ja nyt olenkin jo perustanut oikein oman pienen Naisten ompeluseuran jonka nimeksi tulkin oikein oman tyttönimeni Päivin mukaani Päivin ompelu ja käsityöklubi ja nyt kaipaisinkin kivoja ompelioita ja käsityöharrastaja Naisia mahdollisimman paljon uuteen ompeluseuraani mukaan sekä jonkun kivan ompelu/käsityöopettajan tai ohjaajan myös kenen johdolla voisinkin järjestää oikein ompelu ja käsityökursseja myös ompeluseurani nimissä joten jos täällä vain olisi innostuneita Naisia mukaan niin laitelkaahan ihmeessä viestejä tulemaan tai soitelkaa niin tehdäänkin tästä yhdessä oikein kunnolla sellainen kiva ja vähän isompi nykyaikainen Naisten ompeluseura,eikös vaan=D
Ompeluseurani puh,nro,on 0403500336 ja sähköposti os [email protected] ja olen myös suunnittelemassa jo ihan omat nettisivut mistä voi jatkossa seurata ompeluseurani tapahtumista sekä ompelu ja käsityökursseista.
Itse olisin todella kiinnostunut hameenompelemisesta ja keväälle olisinkin jo kaavaillut oikein vähän pidemmän hameenompelukurssin missä lähdettäisiin ihan alusta erilaisten hameiden ompelu ja edettäisiin sitten ompeliaryhmän mukaan eteenpäin niin että kaikki ompeliat pääsisivät hyvin mukaan hameenompelemisessa.Itse käytän Naistenseurassa yleinsä aina hametta joten hameenompelukurssi olisikin tosi upea ja näyttävä aloitus uuudelle ompeluseuralleni,ja kurssi voisi alkaa heti kun ompelioita vain löytyisi riittävästi sekä kurssin vetäjä,esim maalis-huhtikuussa,ja näin aluksi ompeluseurani ompeliat voisivat ihan hyvin kokoontua esim mun kotonani hml,ssa missä myös hameenompelukurssit voitais aloitella ja ompelu sekä käsityöliikkeet,kangasliikkeet yms voisivat myös laitella hyviä ideoita,..)
Hei,ompeluseuraani ja kursseille voi tulla ihan mistäpäin suomea vaan,eikä haittais yhtään vaikka Sinulla olisi ehkä omakin ompeluseura tai olet ehkä mukana jossain ompelukerhossa,olisin todella inostunut tutustumaan mahdollisimman moniin ompelioihin ja käsityöharrastajiin ja ompeluseurathan voisivat myös tehdä myös luovaa yhteistyötäkin ja näin voitais yhdessä järjestää ompelia/käsityökursseja eripuolilla suomea joten lämpimästi tervetuloa Päivin ompelu ja käsityöclubille mukaan ompelemaan ja käsitöitä harrastelemaan sekä uutta oppimaan kaikki ompelu ja käsityöharrastaja Naiset...
Iloisin ja todella toiveikkain ompeliatalviterveisin
T.Päivi
0403500336 tai [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525