Hei, vasta Lappeenrantaan muuttaneena kysyisin enemmän tietäviltä, että mihin voin ja kannattaa viedä pyörä keväthuoltoon? Minulla ei siis tällä hetkellä ole tietoa paikallisista pyöräliikkeistä, joten kaikki neuvot ja tieto ovat tervetulleita.
Pyörä huoltoon
13
5358
Vastaukset
- Kas näin
siis kirkkoa vastapäätä, oli ainakin männävuonna korjausfirma.
- Valtakadulla
lähellä teatteria on hyvä, monena keväänä todettu.Suht.koht. hintainen ja nopeakin.
- vuokrasopimus..
..on päättymässä ja kalenteri on aivan täyteen bookattu, liike sulkee ovensa 15. huhtikuuta!
- roppis
Itse olen käyttänyt Toripyörässä ja voin suositella. Fillari-Anttikin osaa asiansa.
- J.J.
Fillari Anttissa hyvää palvelua ja kohtuu hintaista.
- suonionkatu23
tuolta löytyy ainakin asiantuntevat korjaajat. paikka sijaitsee prisman lähellä.
- alkup.
Kiitos nopeista vastauksista! Enköhän näistä itselleni huollon löydä.
- luulin,
alkup. kirjoitti:
Kiitos nopeista vastauksista! Enköhän näistä itselleni huollon löydä.
että sä tarttit pyörälle huoltoa..
- pyörämies
mikä on kohtuu hinta?
en ole koskaan huoltanut korjaamolla, paljon maksaa huolto renkaiden vaihto? - niisseo
Täälläkin olisi pyörä menossa huoltoon. Ilmeisesti vaihtoehtoja ovat ainakin UK Koskimies, Intersport ja Pyörä-expert. Mikä lienee opiskelijaystävällisin hinnoittelultaan?
- EFAFASWFWF
Vieläkös Fillari-Antti käy torilla pyöriä korjaamassa? Pitäisi olla hinta kohdillaan.
- Korjaan itse
Ainoastaan yksi on noista polkupyöräliike. Kaksi ovat jotain muuta. Erikoisliikkeitä on Suomesta vähentynyt vuosien saatossa pilvin pimein, S- tai K-ketjujen alta. Päivittäistavaraliikkeitä, levykauppoja, kirjakauppoja, vaatekauppoja ym ym ym.
Vastuullinen kuluttaja miettii asiaa myös tätä kautta. Itse olen valmis maksamaan oikeasti henkilökohtaisesta palvelusta jopa hieman ylimääräistä pienyrittäjälle, joka harvoin toiminnallaan kuitenkaan rikastumaan pääsee. En tiedä tässä tapauksessa kun en ole Pyörä-expertin asiakas ollut varmaan kahteenkymmeneen vuoteen, mutta takuulla heille solmittu asiakassuhde on arvokas ja myös kuluttajalle pidemmän päälle mielekkäin vaihtoehto. Kannattaa käydä paikan päällä kysymässä hintapolitiikkaa.
Minä huollan ja korjaan fillarini itse, harrastus nähkääs. - pyörällä säästää
EFAFASWFWF kirjoitti:
Vieläkös Fillari-Antti käy torilla pyöriä korjaamassa? Pitäisi olla hinta kohdillaan.
Olen kuullut että FillariAntti palaa taas kevään tultua torille pyöriä korjaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525