Onkos täällä mahtavia mangan netistä löytäjiä, jotka voisivat minut oikeaan suuntaan avittaa? Etsinnässähän on Yu-Gi-Oh doujinshi (yaoi) manga. Mitään aavistustakaan, minne päin tulisi minun suunnata?
Ja niin, olin unohtaa. Kaikki eivät pidä yaoista, älkää vaivautuko kertomaan vain mielipiteitänne tyyliin "hyiiii... miten sä voit! vähän sairasta!" Toki hyväksen sellaisetkin mielipiteet, mutta lähinnä kaipaisin apua, en suurta keskustelua. Toisaalta, mikäs keskustelussakaan ^-^!
Google..
Eikös sitä löydy jos haet googlella?Tjaa...
Tosiaan, en ala kommentoimaan mitään Yaoista, mutta Google tosiaan on paras hakukone... Noated.comista voisi löytyä jos sivun pitäjä saisi päivityksen kuntoon...Googlesta varmaan löydät jos muodostat hakusanan:
yugioh + yaoi doujinshi...
Kiitoksia, mutta...
Osoittautui vaikeaksi löytää scanneja! Hirveästi linkkiä hentai sivuille, joille en oikein kestä mennä ja jotka aukaisevatkin noin tuhat pikku ikkunaa, hyyh. Alkaa tulla epätoivoinen olo!no...
En mielelläni etsi näitä sivuja, mutta katsotaan mitä löydän...Jos käytää hakusanana yugioh + yaoi doujinshi + scans ja niistä se seitsemäs ja neljäs näyttää sellaiselta mitä etsit, mutta en käynyt katsomassa sivuja koska en halua, eli en tiedä mitä ne sisältää... Ainkain sen tekstin perusteella voisi olla...
Kiitos!
Nyt löytyi, kiitoksia tuhannesti.Ja hei - yaoi on turvallista ja miehekästä. Ei kaikki tykkää, ei tarvitsekaan tykätä, mutta minä itse pidän todella paljon. <3