Mä tein joulun alla ison kasan nalleaiheisia akvarellikortteja, jotka meni hyvin kaupaksi. Ensi vuodeksi olen suunnitellut vähän mittavampaa korttibisnestä ja tarjota kortteja myyntiin johonkin sopivaan liikkeeseen. Jotta saisin tarpeeksi ison määrän kortteja, niitä pitäisi saada tehtyä painokuviksi. Tällöin voisi paremmin saada tuottoakin. Joten: osaako kukaan kertoa, missä voisin teettää akvarelleistani tyylikkäitä painettuja kortteja? Pitääkö perustaa oma korttipaino kuten Minna Immonen on tehnyt?
Akvarellikorttien painatus?
4
4051
Vastaukset
- paina
Ei Immonenkaan korttejaan itse paina vaan painattaa jossain kirjapainossa. Kysele tarjouksia kirjapainoista.
- tieto&taito
mitä et tiedä! Minnalla on omalla pihalla oma painanta paikka ja se on faktaa!! Tunnen henk.koht.
- Henkka
Suosittelen että painatat kortit esim. Getprintin kautta (www.getprint.fi). Olen itse tilannut sieltä mainoslehtiä, käyntikortteja ja julisteita ja heidän palvelu pelaa nopeasti ja hyvin. Tilaukset netin kautta heidän sivustoillaan ja painetut tuotteet tulee suoraan kotiin asti UPS:n kautta. Tosi helppoa.
- painatuksia
Kysy täältä painatuksia. Tehdään pienetkin määrät: postikortit, taittokortit, julisteet ym.
http://personal.inet.fi/taide/kuvitus/kuvitus.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1294529Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k733268- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642