Ajattelin mennä ottamaan hiustenpidennykset aidosta hiuksesta.
Hiukseni ovat aika ohuet, joten voisikohan niihin laittaa tuuhennoksia samalla?
Ja miten se väri. Värjätäänkö pidennykset sitten kun ne ovat päässä, että tulee saman värisiksi kun omat hiukset?
Tilaako kampaaja pidennökset vai joudunko itse kipittää pidennöksien kanssa kampaajalle? =)
a paljonkohan tämä lysti mulle maksais? Asun helsingissä, missä kannattaa laittaa?
Paljon tuli kysymyksiä =D
Hiustenpidennykset!
14
1784
Vastaukset
- ewfnoajsd
Voi ei! Ihan kauheet! Siis eikö kampaaja noita suostunut korjaamaan? Ihan maallikkokin voi sanoa ettei onnistunut.
- Johanna Merilinna
Rahat on palautettu asiakkaalle ja asian piti olla kyseisen henkilön kanssa sovittu.
En ymmärrä miksi hän vielä jatkaa tuota vaikka lupasi muuta.
Kaikki ei ole niin mustavalkoista ja toivoisin, että kävisitte katsomassa muita töitäni esim facebookissa:
tmi johanna merilinna
Tuo henkilö koittaa tehdä mahdollisimman paljon hallaa minulle koska ei tunnu saavan hampaan kolostaan asiaa irti sitten millään.
- KKKKKiiiiiii
Ei tuossa oo varmaan edes sataakaan grammaa hiusta :( Todella rumaa jälkeä.
- 22
Hei.
Hiuksiin tulee samalla tuuheutta kun pidennys lisätään. Pidennykset kiinnitetään hiuksen tyveen.
Suosittelen, että värjäisit ensin omat hiuksesi ja kävisit sitten suunnittelussa hiustenpidentäjän luona. Katsotte yhdessä oikean sävyn pidennyksillesi.
Ja voihan toki kampaajakin värjätä hiuksesi saman sävyisiksi pidennystesi kanssa mutta mieluiten ennen kuin ne ovat sinulla päässä.
Kyllä useimmiten kampaaja tilaa hiuksesi.
Kannattaa googlettaa sopivaa pidennysten tekiää. Kovin ovat eri hintaisia. - KatjaK
Hei kaikki täälä hyörivät ja pyörivät :)).
Haluaisin teitä muistuttaa sellaisesta seikasta, ettei kaikea lukemaansa kannata missään nimessä uskoa.
Netti pursuaa vaikkas jos mitä sontaa. Asioita liioitellaan ja niiden kertojalla on usein vain se oma kanta asiaan.
Olen kynsientekiä isohkosta kaupangista. Eräs asiakas tuntui jo heti alkuun ns. ongelma asiakkaalta. Tein mielestäni kauniit kynnet hänelle tämän seitsemän vuoden kokemuksella mitä minulla on rakennekynsien tekiänä.
Viikon kuluttua laitosta asiakas ryhtyi minulle vihaisena soittelemaan. Pyysin häntä tulemaan luokseni näyttämään kynsiään mutta siihen hän ei suostunut -vaati vain rahojaan takaisin.
Toki en voi palauttaa hänen rahojaan koska en ole hänen kynsiäänkään edes nähnyt.
Nyt hän onkin ryhtynyt eri palstoilla kiroamaan nimeäni ja suurentelemaan asioita. Asiat eivät todellakaan mene niin kuin hän väittää.
Asiakkaan on niin helppo käydä yrityksen kimppuun ja tehdä sille hallaa (ainakin yrittää tehdä). Yritys ei voi asialle mitään koska kaikillahan on lupa kertoa mielipiteensä.
Kehottaisinkin teitä ottamaan vaikka ensin asiasta selvää ennen kuin uskotte kaikkea mitä täällä liikkuu.
Ystävällisin terveisin: Katja K kynsientekiä Tampereelta - oåegjs'ofv
no jos tuohon Merilinnaan tässä viittaat niin kyllä nuo kuvat (jotka nyt on poistettu ylläpidon toimesta) on aika vakavasti otettavaa todistusmateriaalia, ei näyttänyt hyvältä. Onhan se kurjaa JOS turhasta valitetaan, mutta toisaalta joku on mennyt kyllä pieleen jos asiakas ei ole tyytyväinen. Näkemieni kuvien perusteella mielestäni asiakkaan reklamointi oli täysin aiheellinen.
Aina ei vaan tekijän ja asiakkaan kemiat kohtaa mutta yleensä näistäkin selviää olemalla aito ja rehellinen ja puhumalla avoimesti ongelmista.
Tätä palstaa lukeneena minulle valitettavasti tuli aika negatiivinen kuva Merilinnasta, ei niinkään siitä epäonnistuneesta pidennyksestä, josta asiakas reklamoi, vaan tästä viestien poistelusta ja kontrolloinnista. Nyt täällä on vaan Merilinnan puolustuspuheenvuorot ja hänen mainostuksensa, eikä enää voi lukea alkuperäistä viestiä missä asiakas oli tyytymätön.
Ihmiset puhuu aina ja jos sitä alkaa rajoittamaan, ne puhuu vaan enemmän. - deana babih
Ajattelleen,että kaikki tekokeinonen on turhaa.Kyllä oma tukka on oma ja parempii on se mitä on.Hyvää kampaus,leikkaus, tukkahoitoa,mutta kaikki muu pahentaa ja seina nousee todellisuudessa joskus eteen.Ei aina voi olla tekotukkaassa.
- Ansku8666
Mä olen käynyt Johannan luona ottamassa hiustenpidennykset monta kertaa ja Johanna tekee todellakin hyvää jälkeä.Jos oma tukka on hiton ohut niin tuloskin on sen mukainen.
Itselläni on erittäin paksu tukka ja kauniit hiukset olen aina Johannan tekemänä saanut.Kiitos Johanna äläkä välitä.Kateellisten panettelua sanon minä. - naturalhuman
Kannataisko noista kynsistä mesota kynsipalstalla....
- EI OLE TOTTA
Moi.Minä kävin monta vuotta sitten Johannalla laitattamassa hiuspidennyksen.Oli todella upea ja hyvin laitettu!
- tampereelta nääs
itse saa paljon hallaa tehtyä pidennyksilleen. Mulla on pari kaveria jotka ei hoida lainkaan pidennyksiään. Ovat sitten sen näköisetkin. Itse hoidan asianmukaisilla tuotteilla ja hiukseni näyttävätkin siltä.
Netti on kyllä hyvä paikka mutta kyllä täälä on paljon paskaakin.
Voishan sitä itsekin napsia kuvia ja väittää vaikka mitä hirveyksiä. Ja sitten kaikki uskoo sen paskan mitä suollan.
Sehän lukee keskustelupalstalla joten se on sitten totta, eikös.
Törkeetä muutenkin toista nimellä haukkua, mun mielestä.
Jotain rajaa.
Kävin sielä facebookis kattoos niitä kuvia ja oli kyllä kauniita hiuksia ja tykkäyksiäkin kyseisellä ihmisellä on monta sataa. Että se siitä.
- pidennykset
Johanna tekee mahtavia ja upeita pidennyksiä ja olen käynyt hänellä ottamassa pidennyksiä. Nim kokemusta on... Ps. Jatko hoidatko niitä itse ohjeiden ja Johannan neuvojen mukaan on eriasia. Onko itsessä syytä että pilaat ne? Ja myös kaikkien hiuksille pidennykset ei sovi. Johanna on todella hyvä työssään. Olen ollut itse enemmän kuin tyytyväinen työhön myös hinta/laatu suhteeseen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama805489Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1014481Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1344061Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782826Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1962809Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?322656Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta832524Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl872271- 1822083
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431666