Kumpi kannattaisi ostaa AIM M4A1 Proairsoftista kaupan päälle tulisi ansman laturi ja GP 8,4 v/1100 miniakku vai CLASSIC ARMY M15A4 SPORTLINE VALUE PACK?
AIM M4A4 149€
CA M15A4 SPORTLINE 145€
AIM M4A1 VS CA M15A4 VALUE PACK
10
578
Vastaukset
- joku
Siis toi ca ase olisi 6mm:sestä!
- -medium
Itse tilasin eilen tuon AIM M4A1 joten ottaisin sen.
Onko sinulla kuinka kiire aseen hankinnassa? Nimittäin saan aseen tämän viikon perjantaina tai ensiviikon maanantaina. Kun saan sen voisin kertoa hyviä ja huonoja puolia...- sdfofkdssdf
Ca:n pyssyssä on sentään koneisto joka kestää. Tosin kummankin aseen muovirunko on aivan kauhea.Säästä vähän lisää ja osta vaikka : http://www.milgear.fi/kauppa/product_info.php?cPath=25_49_54&products_id=582
- oikein vai väärin
sdfofkdssdf kirjoitti:
Ca:n pyssyssä on sentään koneisto joka kestää. Tosin kummankin aseen muovirunko on aivan kauhea.Säästä vähän lisää ja osta vaikka : http://www.milgear.fi/kauppa/product_info.php?cPath=25_49_54&products_id=582
Eli Molemmat ovat todella heikkoja ca:n pyssyssä menee rattaat todella nopeasti, siis näissä uusissa ja m4:sissa on juuri tua surkea 2mecha.
- joku
Ei mulla nyt kauheaa kiirettä oo, kerro sitte niitä hyviä ja huonoja puolia.
- killer
sdfofkdssdf kirjoitti:
Ca:n aseessa liki kaikki muu on metallia paitsi runko :p
- Nimetön
joku kirjoitti:
Ei mulla nyt kauheaa kiirettä oo, kerro sitte niitä hyviä ja huonoja puolia.
nii itekki oon ajatellut tuollaista ca:n sportlinea.
En nyt nii kauheen aktiivisesti softaa joten luulen tuon nyt sen verran kestävän ja mitä olen muualta lukenut niin ase on ihan hyvä ja lähtonopeuskin ihan riittävä .
AIM:
Itse omaan aimin (osina). Aseessa on ihan hyvät rattaat, mäntä ja mecha. Mecha ei ole valmiiksi viilattu mutta kesti hyvin teho akkua (8.4v 2200mah). Sitten ase kesti myös yli 1000 tyhjälaukausta sarjaa. Mechassa eikä männässä ole naarmuakaan. En olisi tätä aimilta odottanut.
Aimissa ei kokonaisuus vain jotenkin toimi. Oma aimi toimi ihan hyvin kunnes hoppi rupesi oikkuilemaan. (Ostin aseen siis kaverilta halvalla osissa.)
CA:
Aseessa hoppi oikkuilee pahasti. Kuulat saattavat mennä minne sattuu...Jos nyt yleensäkkään edes otavat hoppiin.
Yhteensä:
Kummatkin aseet ovat aika muovisia. Sarja on kummasakin ihan ok.(Testattu 8.4v 1100mah akulla.)- Kelju-koo
Uskokaa molemmat ovat hiton huonoja kannataa ostaa g&g m4.
- fps-mestari
kannattaa ostaa Ettan value pack, paras hinta-laatusuhde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama355176Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä674165Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783716Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1622576Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta652412Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282275Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792209- 1381735
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401568