Huom. retro hotellit ovat huijausta!

...

Monet ovat menneet laittamaan habbon nimen ja salasanan johonkin "retro hotelliin" Näin ei saa koskaan tehdä vaikka sivu näyttäisi kuinka aidolta! Älä siis arvioi kirjaa kannen perusteella!

Pelkillä epäilyttävillä sivustoilla käyminenkin voi olla vaaraksi hahmon salasanallesi!
jos joku saa sen selville, tavarasi varastetaan.

ÄLÄ SIIS KOSKAAN LUOTA MIHINKÄÄN MIKÄ EPÄILYTTÄÄ SINUA!

Hahmon nimeä ja salasanaa tarvitset VAIN osoitteessa www.habbo.fi

Retro hotellit näyttävät yleensä samalta kuin habbo, siellä luvataan käviöilleen kolikkoja, ilmaista tavaraa, moderaattorin oikeuksia. Mutta sivujen tarkoitus on vain saada selville hahmosi nimi ja salasana!

OLEN VAROITTANUT TEITÄ!

40

2744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ololollololol

      Vittu mikä tyhmä aasi.

      Luuletko että kukaan laittaa habbonimeään ja salasanaa johkuu retroo? Lol.

      • ipad123

        mä laitooin


    • dgjdgjdgjdgd

      Aloittaja varmaan provo kun valehtelee ja puhuu paskaa. Retroissa tosiaan saa ilmaisia koleja mutta ei mitään moden oikeuksia. Kamat voi ostaa katalogista noilla kolikoilla. Timeshotelissa saa ainakin 30 000 kolea aloitukseksi, muissa en ole pahemmin käynyt.

      Retro on habbo ilman ahnetta rahallista riistoa, ja on täysin selvää ettei retrot ole samoja kun esim. habbo.fi. Kuka on väittänyt että retrot ja habbot ovat sama asia?

      Taidat olla täysin jälkeenjäänyt?

      • Retroo

        Saisko tuon timeshotellin osoitteen?


    • Aivohanhi

      Retro hotelleihin ei yleensä laiteta omaa Habbo nimeä ja salasanaa. Useimmiten retroihin luodaan oma tunnus. Retrot eivät ole sellaisia kuin Gaia Onlinen feikki log-in sivut, jotka hostattu Ripawayssa. Eli retro ei ole mikään "scam-sivusto", retrot ovat kuin toisia servereitä. Esimerkiksi pelissä Ragnarök on ilmais-servuja, ja ovatko nekin sitten huijauksia? Jos on, niin montaa ihmistä on huijattu.

      Onhan toki tehty myös Habboon näitä "fake log-in"/"ilmaista kamaa" sivuja, jotka ovat tehty sitä varten, että saataisiin tietää hahmon nimi/salasana. Se on huijaussivusto, eikä retro hotelli.

      Sitäpaitsi, jos Habboilija menee laittamaan nimensä/salasanansa jollekkin sivulle, niin se on tehty omalla vastuulla. Ei kukaan käske laittamaan tietoja epäilyttäviin sivustoihin. Jotkut vain tekee niin, ja se on sitten heidän oma vika, jos joutuivat varastuksen kohteiksi.

      Eli, lyhyesti ja ytimekkäästi, retrot EIVÄT ole huijaussivustoja, ne ovat kuin toisia peli-servereitä. Huijaussivustot ovat niitä, jotka kysyvät Habbo tunnuksen käyttäjänimeä ja salasanaa ja lupaa antaa kolikkoja/ilmaista tavaraa/yms.

      Kiitos. Aihe voi kuolla nyt pois minun puolestani.

    • WTFF

      Harvat laittaa sinne oman hahmon salasanan.

      NE TEKEE UUDEN HAHMON!!
      Kukaan ei oo niin tyhmä että laittaa oman

    • Toivoton apina

      Retrohabboon tehää erikseen tunnukset paskapuolustaja.
      NEEI OO SUOMENHABON.
      Retrohabbo on iha eri juttu paskiaisvittuhuora.
      SE ON ERI HABBO josson kaikenlaiset kamajutut jne.

    • vara valittaa

      ei ne voi huijata sit ne tarvii syntymä ajan salasanan vaihatmisee ja kamat no so what

    • Retrofani

      Miten vitussa ne tietää mis hotellis se hahmo on???


      Nii et haista sinä kuule paska!

    • jully132

      olen fusten retro hotellin omistaja ja jotkut retrot on huijaus sivuja minä vain tykkään tehdä hotelleja ja en itsekkään tykkää hahmon varastamisesta

      • ...............

        fuste retros osoite????


      • fiuj

        oot sää joku vitun urpo ku muka tekee jotai paskaa ni ei kuule muutaku haista vittu :)


    • Lortto
    • totta on..

      ku kävin ton 1 vuode oit retroi niin mun sähkis peelottii et kiva..

    • :O

      JUMALAUTA MITEN VITUS RETROT MUKA O HUIJAUSTA????!!!!!

      Teen juur omaa aikas hyvää retroo ja oon pelannu monii enkä oo tullu peelotuks!

    • Retroissa kävijä

      Keskustelun aloittaja ei tiedä mitään retroista...

      Vidun apina sanon minä.

    • pro hotelli fani
    • proon fani!

      pro hotellissa ei ole ainakaan peelousta ollut, toisinkuin habossa, habossa peelousta oli kokoajan menetin yhden rikkaan hahmoni haksaajalle ja silleen .. -.-' et turha väittää et retrot on yhtä peelousta vaikka se alkuperäinen habbo on se peelouksen ykkös paikka!!!

    • Moii

      Pro hotelli on paras mut onks muit!!!

    • mummo 27v.

      proon fani. Et osaa näemmä kirjoittaa, sillä sinun tulisi kirjoittaa "pron fani " eikä peelouksen, vaan "peeloamisen". Oletkos ollut mukana äidinkielen tunneilla? Voin toki korjata tekstisi, sillä habboakaan ei kirjoiteta " habossa" vaan "habbossa "

      :Pro Hotellissa ei ole ainakaan peeloamista ollut, toisin kuin habbossa, habbossa peeloamista oli kokoajan.

      • Korhosenpoika

        "Habossa" kirjoitetaan tuolla tavalla. Et itse taida olla mikään kielitaituri, paljon äidinkielellisiä virheitä tekstissäsi. Ja sitäpaitsi on turha alkaa viisastelemaan, vaikutat 11-vuotiaalta ja jälkeenjääneeltä.


    • pöh, pyh ja pah! XD

      PÖH!!!! Ei ne oo sellasii!

    • sekxy

      AAH AAH nussikaa mielummin tissit nussikaa grr aaah

    • ScaryMaze
    • Saippuakauppias.

      No mun mielestä sillä ei oo välii mulle ainakaa ... en ees mee mihinkää outoo retroo.........

    • ei viddu

      siistiii

    • joku vaa

      Paina tästä päästäksesi hotelliin. http://juvohotelli.com/index

      Hotelli on 24/7
      Hotelliin on käytetty aikaa ja vaivaa
      Hotelli ei lagaa

      • Tyyppi

        Kun painoin linkistä, se ei päästänyt Juvoon. Mikä olisi syy?


    • Aijoilija

      Juvoon kaikki :33

    • Kiiki3

      Prohotelli lopetettii ajat sitte mut on peelottu siellä

    • Fred

      Se olin mää :D

    • Snow-Mandi ;)

      Snowhotelli.com !! paras ;)) Name: Mandi ;DD

    • SnowMandi

      MANDI :OOOOOOOO

    • Anonymous

      www.anonymoushotelli.net
      Hieno retro :3

    • Carolineaaa

      Hellou.. Olin pelailemassa snowhotellissa nimellä Carolinea:3 Etsin besuani EmmiC :(

      • EmmiC

        Mä oon se EmmiC !! Mut eiks Snowhotelli lopetettu? Ikävä ;c


      • EmmiC

        ja ota yhteyttä


      • HabboOnHuijausta
        EmmiC kirjoitti:

        Mä oon se EmmiC !! Mut eiks Snowhotelli lopetettu? Ikävä ;c

        Kakki ne retrot vaan lopetetaan :( On se ärsyttävää. ja oon toi habbo=Rahantuhlausta .


    • Habbo=RahanTuhlausta

      Harmi vaan kun ne aina poistetaan ne retrot. Niistä saa sentään koleja ilmasella. ja miksi normaalia habboa ei muuteta ilmaiseksi. että saisi edes 10 kolea päivässä. Onko se niin paljon vaadittu? toivoisin että habbo muuttuisi niin olisi hauskempaa eikä tehdä rahatuhlausta. habbon tekijä vaa vedätää rahaa lapsi raukoilta jotta saavat parempia asuja ja huoneita/kamaa.

    • Einäin

      Niinkuin muut jo sanoivat, retrot eivät ole mitään huijausta! Ja kertokaa retroja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe