SONIC HAHMOT RULEEE!!!!!!!!!!

flame the rabbit

Täällä voi keskustella kaikkea mitä ikinä tulee mieleen sonic hahmoista!!!! tulkaa käymään

107

5092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flametherabbit

      Eli täällä voi keskustella sonic hahmoista kaikkea maan ja taivaan välillä. Tietääkö kukaan edes teistä mikä on sonic??? tai onko kukaan edes pelannut mitään sonic peliä esim. sonic Heroes, Sonic Riders, Sonic the Hedgehog, Sonic Rivals, Shadow the Hedgehog yms. Sillä ne ovat todella hyviä! On myös tehty TV-sarja Sonic X. Näitä kyseisiä hahmoja on tehty todella monta joten mainitsen vain muutaman. (menkää kattomaan kuvia googlesta:
      1. Sonic the Hedgehog 2. Knuckles the Echidna 3. Tails the Fox tai Miles "Tails" Prower 4. Amy the Hedgehog tai Amy Rose 5. Shadow the Hedgehog 6. Rouge the Bat Voin myös mainita enemmänkin jos haluatte. Ottakaa kantaa niin teistäkin saattaa tulla faneja!!!

      • Sonic-fani

        Sonic hahmoja vielä: Big the Cat, Espio the Charmeleon, Vector the Crocodile, Charmy Bee, ja pahis, Dr. Eggman.


      • Sonic-fani
        Sonic-fani kirjoitti:

        Sonic hahmoja vielä: Big the Cat, Espio the Charmeleon, Vector the Crocodile, Charmy Bee, ja pahis, Dr. Eggman.

        Silver the Hedgehog, Blaze the Cat, Marine the Raccoon, ja Cheese the Rabbit.


      • sonicman
        Sonic-fani kirjoitti:

        Silver the Hedgehog, Blaze the Cat, Marine the Raccoon, ja Cheese the Rabbit.

        niin sonic on paras vaikka mulla ei ole kun sonic R mutta olen pelannut kyseisiä pelejä JEE SONIC on minustakin kiva peli pelaan sitä aina haluasin myös sen tasohyppelyitä mistä kaupasta tai jostain muualta saa?!?!?!


      • sonic r
        Sonic-fani kirjoitti:

        Sonic hahmoja vielä: Big the Cat, Espio the Charmeleon, Vector the Crocodile, Charmy Bee, ja pahis, Dr. Eggman.

        terve ee mikä on paras hahmo sonicissa??mistä saa sonic tasohppelyjä edes pelata????


      • HeXuS

      • Terppatäti
        sonic r kirjoitti:

        terve ee mikä on paras hahmo sonicissa??mistä saa sonic tasohppelyjä edes pelata????

        Paras hahmo on puhtaasti makuasia. Lisäksi Sonicissa on hahmoja niin paljon ja niin monelta eri taholta (Archien sarjakuvat, Segan hahmot ym.), että parasta hahmoa voi olla hankala sanoa.

        Sitten peleistä. Kaupoisa on juuri nyt myynnissä Sonic Unleashed, pelikaupoissa olen nähnyt myös Sonic Riders pelejä ja Shadow the Hedgehog pelin.


      • dvdxgvfdx
        sonicman kirjoitti:

        niin sonic on paras vaikka mulla ei ole kun sonic R mutta olen pelannut kyseisiä pelejä JEE SONIC on minustakin kiva peli pelaan sitä aina haluasin myös sen tasohyppelyitä mistä kaupasta tai jostain muualta saa?!?!?!

        KYLLÄ! Pelasin ite pienenä sonic the hedgehogia sega mega drive 2:lla!!!!!!


      • silver and shadow fan
        sonic r kirjoitti:

        terve ee mikä on paras hahmo sonicissa??mistä saa sonic tasohppelyjä edes pelata????

        Mulla ei oo paljon sonic pelejä vaan kolm: Sonic Riders, sonic mega collection, sonic gems collection. Mun lempihahmoja en tiiä mut eniten on parhaat: Silver, Shadow ja Sonic


      • silver and shadow fan

        Mie katon sonic x jaksoja myös


      • silver and shadow fan
        sonicman kirjoitti:

        niin sonic on paras vaikka mulla ei ole kun sonic R mutta olen pelannut kyseisiä pelejä JEE SONIC on minustakin kiva peli pelaan sitä aina haluasin myös sen tasohyppelyitä mistä kaupasta tai jostain muualta saa?!?!?!

        Moi minä tiedän vielä mistä saa hyviä sonic pelejä


      • silver and shadow fan
        Sonic-fani kirjoitti:

        Silver the Hedgehog, Blaze the Cat, Marine the Raccoon, ja Cheese the Rabbit.

        Kuka on Marine the Raccoon???
        Miten hän liittyysonicciin??
        Voiko joku kertoa??
        Kaunis kiitos


      • sonic I love you!
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Mulla ei oo paljon sonic pelejä vaan kolm: Sonic Riders, sonic mega collection, sonic gems collection. Mun lempihahmoja en tiiä mut eniten on parhaat: Silver, Shadow ja Sonic

        JOO kanttii ostaa tottakai se peli on mulla ja se on ihan paras sonic peli mita mulla on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • älykkö 2
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Mulla ei oo paljon sonic pelejä vaan kolm: Sonic Riders, sonic mega collection, sonic gems collection. Mun lempihahmoja en tiiä mut eniten on parhaat: Silver, Shadow ja Sonic

        silver on chool.sonicit on parhaita.hahmoja.metal sonic,dr.egman,silver,shadow,sonic,maria,amy,creem,tails,rouge,blaze,vanilla,jet,wawe,storm,cheese,espio,charmy,biggest,selgadoom,knuckles.


      • _ShadAmy_
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Mie katon sonic x jaksoja myös

        Luulen,että nyt toi Shadow:n näköinen tyyppi olis Mephiles The Dark . =D Mutta et tiiä puhutaankö nyt samasta hepusta. XD Se esiintyy kans siin yhes Sonic The Hedgehog pelis. =D Oon vasta alkanyt Sonic faniks jotenka en ossaa selittää/tietää missä pelis se on. Kenen vihollinen muuten toi Mephiles on?? Shadow:n?? Silver:in?? SONIC:IN????? Juu jos joku tietää niin kertokaa. =)

        -Thanks!!!!!- T: _ShadAmy_
        =^.^=


      • HenxyTheHedgehog
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Kuka on Marine the Raccoon???
        Miten hän liittyysonicciin??
        Voiko joku kertoa??
        Kaunis kiitos

        Marine the Raccoon on yks Sonic Rush pelin hahmoista.
        Peli on saatavilla vain DS:lle. Mutta kuulemma ihan hyvä mitä oon kattonu Youtubesta.


      • HenxyTheHedgehog
        _ShadAmy_ kirjoitti:

        Luulen,että nyt toi Shadow:n näköinen tyyppi olis Mephiles The Dark . =D Mutta et tiiä puhutaankö nyt samasta hepusta. XD Se esiintyy kans siin yhes Sonic The Hedgehog pelis. =D Oon vasta alkanyt Sonic faniks jotenka en ossaa selittää/tietää missä pelis se on. Kenen vihollinen muuten toi Mephiles on?? Shadow:n?? Silver:in?? SONIC:IN????? Juu jos joku tietää niin kertokaa. =)

        -Thanks!!!!!- T: _ShadAmy_
        =^.^=

        Otsikko hämää >;D

        Mephiles the Dark. Mephiles ei varsinaisesti ole kenenkään vihollinen. Hän on vain huijannut Silverin tappamaan Sonicin, sillä Mephiles sanoi Sonicin olevan Iblis Trigger. (Iblis on demoni joka tuhoaa tulevaisuuden jossa Silver ja Blaze elävät.) Silver ottaa jutun tietenkin ihan todesta ja lähtee "metsästämään" Soniccia. Kun hän löytää Sonicin, hän melkein saa tuhottua hänet. Mutta siilit ymmärtävät että kyseessä onkin väärinkäsitys, ja Silver rupeaa auttamaan Sonicia ja Shadowia. Tämä peli on tietääkseni ainoa peli jossa Sonic ja Shadow tekevät yhteistyötä xD. Pelin aikana (Peli: Sonic the Hedgehog 2006) Mephiles kerää kaikki seitsemän Chaos Emeraldia, ja muuttuu "Omaan super-muotoonsa" ja melkein tuhoaa Sonicin. Hän ei siis oikeasti ole Iblis Trigger! Mutta Soleannan Prinsessa Elise pelastaa Sonicin ja Shadow, Sonic ja Silver muuttavat itsensä super muotoon tuhottuaan ensin Mephileksen. Sitten he tuhoavat myöhemmin Iblis Trigger Demoninkin. The End..
        Siinä lyhyesti Mephileksen merkitys kyseisessä pelissä.
        Eli kyseessä on peli "Sonic the Hedgehog 2006" - Tunnetaan myös nimellä "Sonic Next-gen".
        Peli on saatavilla Xbox360:lle ja PS3:lle. Itselläni ei peliä ole.
        ------------------
        Jos tykkäätte Sonic Sprite videoista, niin tsekatkaa ihmeessä mun videot Youtubest nickil OddFan1996.
        DeviantArt:ista löytyy töitä ja piirroksii nickil HenxyTheHedgehog.
        Itellä Sonic-peleist on Sonic Mega Collection Plus Pc:lle, Sonic & Black Knight Wii:lle, Mario & Sonic at the Olympic Winter Games Wii:lle, ja Sega Superstar Tennis PS2:lle ja Super Shash Bros. Brawl Wii:lle (kyseinen ei ole Sonic-peli, mutta Sonic on mäiskintähahmona :D Yo know..).


      • silveri fani
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Moi minä tiedän vielä mistä saa hyviä sonic pelejä

        suomessa ei myydä silver the hedgehog-peliä.silver on silti hyvä tyyppi.


      • silverin fani
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Mulla ei oo paljon sonic pelejä vaan kolm: Sonic Riders, sonic mega collection, sonic gems collection. Mun lempihahmoja en tiiä mut eniten on parhaat: Silver, Shadow ja Sonic

        shdow the hedgehog-peli kannattaa ostaa


      • eeromatias
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Mie katon sonic x jaksoja myös

        Onko se semmonen kokonaan vihree sit sillä on aurinkolasit päässä ja semmonen musta takki jos se on se,se nimi on scourge.Esiintyy vaan Sonic Archie-sarjakuvissa


      • eeromatias
        eeromatias kirjoitti:

        Onko se semmonen kokonaan vihree sit sillä on aurinkolasit päässä ja semmonen musta takki jos se on se,se nimi on scourge.Esiintyy vaan Sonic Archie-sarjakuvissa

        Sonic on mun elämä.En mä oikee mistään muusta puhu ku Sonic:ista.Joskus jokku hermostuu ku mä puhun vaan Sonic:ista.Täällä missä mä asun ei oikeen oo ketään joka on iso Sonic fani paitsi mä. Ajattelin tehä listan mitä Sonic kamaa mulla on. Sonicthe hedgehog 1 ja 2 (Segalle) Sonic R ja Sonic 3D Flickies Island (PC samassa kotelossa) Sonic Adventure DX Directors cut (PC) Sonic Gems collection (PS2) Sonic Mega collection plus (PS2) Sonic Riders (PS2) Sonic Riders Zero Gravity (PS2) Sonic Heroes (PS2) Shadow the hedgehog (PS2) Mario and Sonic At the Olympic Games (DS) Sonic Rivals (PSP) Sonic Rivals 2 (PSP) Sonic the Hedgehog Next-gen (PS3) Sonic Unleashed (PS3) Sega Superstars Tennis (PS3) Sonic and Sega All-Stars Racing (PS3).Ja sit mulla on Sonic,Shadow ja knuckles pehmolelu ja sitten Shadow kangas juliste ja Sonic ilma pallo joka on ollu kolme vuotta eikä oo puhjennu.Sitten ootan tilausta jossa on Sonic Advance 1 ja 2. Ja jos teillä on youtube accountti lisäkkää MrHumtung kavereihin.


      • eeromatias
        eeromatias kirjoitti:

        Sonic on mun elämä.En mä oikee mistään muusta puhu ku Sonic:ista.Joskus jokku hermostuu ku mä puhun vaan Sonic:ista.Täällä missä mä asun ei oikeen oo ketään joka on iso Sonic fani paitsi mä. Ajattelin tehä listan mitä Sonic kamaa mulla on. Sonicthe hedgehog 1 ja 2 (Segalle) Sonic R ja Sonic 3D Flickies Island (PC samassa kotelossa) Sonic Adventure DX Directors cut (PC) Sonic Gems collection (PS2) Sonic Mega collection plus (PS2) Sonic Riders (PS2) Sonic Riders Zero Gravity (PS2) Sonic Heroes (PS2) Shadow the hedgehog (PS2) Mario and Sonic At the Olympic Games (DS) Sonic Rivals (PSP) Sonic Rivals 2 (PSP) Sonic the Hedgehog Next-gen (PS3) Sonic Unleashed (PS3) Sega Superstars Tennis (PS3) Sonic and Sega All-Stars Racing (PS3).Ja sit mulla on Sonic,Shadow ja knuckles pehmolelu ja sitten Shadow kangas juliste ja Sonic ilma pallo joka on ollu kolme vuotta eikä oo puhjennu.Sitten ootan tilausta jossa on Sonic Advance 1 ja 2. Ja jos teillä on youtube accountti lisäkkää MrHumtung kavereihin.

        Nii jos halutte ladata ihan mitä Sonic jaksoja tahansa menkää Googleen.Kirjottakaa sinne sonicspeedzone.Klikatkaa sitä.Sitten pistä hiiri siihen kohtaan missä lukee downloads. Sitten klikkaa siihen missä lukee videos sitten painat full episode downloads.Sitten vaan painat download sit se vie sut yhelle sivulle oota vähän aikaa sit siinä lukee click here to start download.


      • Soniccu <33

        Olen todellinen Sonic fani ^^)

        Omistan nämä Sonicit:
        Sonic Heroes (PS2)
        Sonic Mega collection (PS2)
        Sonic The Hedgehog (PS3)
        Sonic Gems Collection (PS2)
        Shadow The Hedgehog (PS2)

        Omistan myös 4 Sonic julistetta, frisbeen ja Amy Rose-maskotin.

        Lempi Sonic hahmoni T0P 5:

        1. Knuckles The Echidna


      • hfgpoiipo65
        Soniccu <33 kirjoitti:

        Olen todellinen Sonic fani ^^)

        Omistan nämä Sonicit:
        Sonic Heroes (PS2)
        Sonic Mega collection (PS2)
        Sonic The Hedgehog (PS3)
        Sonic Gems Collection (PS2)
        Shadow The Hedgehog (PS2)

        Omistan myös 4 Sonic julistetta, frisbeen ja Amy Rose-maskotin.

        Lempi Sonic hahmoni T0P 5:

        1. Knuckles The Echidna

        cool!!


      • Mr.phantaze
        Sonic-fani kirjoitti:

        Silver the Hedgehog, Blaze the Cat, Marine the Raccoon, ja Cheese the Rabbit.

        Korjaus: cream the rabbit.
        Cheese on Creamen Lemmikki chao. ps. On se Cool toi Blaze the cat, kun sen Mainitsit.


      • mr.phantaze
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Mie katon sonic x jaksoja myös

        Mä voin valaista sulle, koska oon ite kattonut Sonic pelien videoita Youtubes.

        1. Mephiles the dark
        2. Manic the hedgehog, tai Ashura sonic. Ps. Tulin tänään vasta hakee noita Blaze faneja, ja oon yks niistä.

        Haluutsä olla mun kamu?


      • Mr.Phantaze
        älykkö 2 kirjoitti:

        silver on chool.sonicit on parhaita.hahmoja.metal sonic,dr.egman,silver,shadow,sonic,maria,amy,creem,tails,rouge,blaze,vanilla,jet,wawe,storm,cheese,espio,charmy,biggest,selgadoom,knuckles.

        Sori, mut en fanita Silveriä, koska Se on aasi, niin kun Blaze sano sille(Ei millää pahalla).

        No, mun lempiHahmot on Blaze the cat( Muuten Tooooooosi SEXY!!!), Espio, Metal sonic, Omega, ja Mustakaapu(en muuten maininnut, että mull on kotona paljon piirustuksia, joss on Kaapu ja Blaze Yhdessä(Siitäs sait, silver)).


      • Mr.phantaze
        eeromatias kirjoitti:

        Sonic on mun elämä.En mä oikee mistään muusta puhu ku Sonic:ista.Joskus jokku hermostuu ku mä puhun vaan Sonic:ista.Täällä missä mä asun ei oikeen oo ketään joka on iso Sonic fani paitsi mä. Ajattelin tehä listan mitä Sonic kamaa mulla on. Sonicthe hedgehog 1 ja 2 (Segalle) Sonic R ja Sonic 3D Flickies Island (PC samassa kotelossa) Sonic Adventure DX Directors cut (PC) Sonic Gems collection (PS2) Sonic Mega collection plus (PS2) Sonic Riders (PS2) Sonic Riders Zero Gravity (PS2) Sonic Heroes (PS2) Shadow the hedgehog (PS2) Mario and Sonic At the Olympic Games (DS) Sonic Rivals (PSP) Sonic Rivals 2 (PSP) Sonic the Hedgehog Next-gen (PS3) Sonic Unleashed (PS3) Sega Superstars Tennis (PS3) Sonic and Sega All-Stars Racing (PS3).Ja sit mulla on Sonic,Shadow ja knuckles pehmolelu ja sitten Shadow kangas juliste ja Sonic ilma pallo joka on ollu kolme vuotta eikä oo puhjennu.Sitten ootan tilausta jossa on Sonic Advance 1 ja 2. Ja jos teillä on youtube accountti lisäkkää MrHumtung kavereihin.

        Wow,
        mull ei ittellä oo, kun yks ainoo Sonic peli, Sonic heroes( jota en oo vieläkään läpässyt:((), Ja sit asiaan.
        Blaze the cat on mun ihastus, eli rakastuin Hänen ihanaan ulko muotoonsa.

        Mul on Kahes Sonic nettipelis statukset, jossa Blaze on mukana.

        Eli sonic boom cannon 2, ja Sonic smash brothers( siin mul valitettavasti panin vahingos nimimerkiks Megakaapu.).


      • Mr.phantaze
        silverin fani kirjoitti:

        shdow the hedgehog-peli kannattaa ostaa

        Mä ite huomasin tost Shadow pelist, ett siin on myös itse Blaze the cat(WOHOO!)mukana ja sit joku babylon kopla.


      • Mr.phantaze
        Soniccu <33 kirjoitti:

        Olen todellinen Sonic fani ^^)

        Omistan nämä Sonicit:
        Sonic Heroes (PS2)
        Sonic Mega collection (PS2)
        Sonic The Hedgehog (PS3)
        Sonic Gems Collection (PS2)
        Shadow The Hedgehog (PS2)

        Omistan myös 4 Sonic julistetta, frisbeen ja Amy Rose-maskotin.

        Lempi Sonic hahmoni T0P 5:

        1. Knuckles The Echidna

        Ite suosittelisin Wiitä.

        Mäkin haluun wiin Blazen vuoksi, mutt hinta mullakin tulee esteeksi.

        Noista sun mainitsemista tuotteista tuli mielee, ett mä löysin yhelt sivulta Oikean Blaze the cat maskottiasun8().

        Huonoks onnekseni se myytii jo 8(.

        Muuten, onko niissä sun mainitsemis verkkokaupoissa Blaze tuotteita?


      • Mr.phantaze
        dvdxgvfdx kirjoitti:

        KYLLÄ! Pelasin ite pienenä sonic the hedgehogia sega mega drive 2:lla!!!!!!

        Kun mä pelasin pienenä sonic herosea(Ja pelaan Vieläkin) mä en osannu päättää, kuka mun lempihahmo on.

        Tänä vuona helmikuus tuli itiksen kirjastosta vastaus, että Blaze the cat.

        Ja sit mä rakastuin häneen.


      • Mr.phantaze
        silveri fani kirjoitti:

        suomessa ei myydä silver the hedgehog-peliä.silver on silti hyvä tyyppi.

        MITÄÄÄHH??????????????

        Nyt jätkä kuule puhuu höpöjä.

        Se parhain on Blaze the cat.

        Suksi kuuseen, Silver "Luupää" hedgehog.


      • Mr.phantaze
        silver and shadow fan kirjoitti:

        Moi minä tiedän vielä mistä saa hyviä sonic pelejä

        Ei(ja hyvä niin), mutta ensi vuonna, jos sonic the hedgehog 4 onnistuu, pitäis tulla semmone peli, nimeltään Blaze the cat: hell with in.

        Vain Blaze häärimässä, ei kukaan muu( paitsi tietenkin ne pahikset).


      • mr.Phantaze
        mr.phantaze kirjoitti:

        Mä voin valaista sulle, koska oon ite kattonut Sonic pelien videoita Youtubes.

        1. Mephiles the dark
        2. Manic the hedgehog, tai Ashura sonic. Ps. Tulin tänään vasta hakee noita Blaze faneja, ja oon yks niistä.

        Haluutsä olla mun kamu?

        Fanpopissa haastateltiin nimimerkki COFblazea, ja mä olin poiminu mun lemparit:

        1. Mitä tekisit, jos näkisit Blazen kadulla? oma vastaus(ov) Tutustun häneen, ehkä ystävystymme.

        2. Jos Blaze pyytäisi sinua treffeille, Mitä tekisit?
        OV: Annan kerrankin naisen pyytää mies treffeille.

        Ja 3. minne veisit Blazen ensi treffeillä? OV: Syömään gourmet ravintolaan(saan paljon rahaa nykyään).

        Kirjoita omat vastaukset aloittamalla vastaus jollain näistä numeroista, niin tiedän mihin kysymykseen vastauksesi liittyy.. Tsau!


      • mr.Phantaze
        sonic r kirjoitti:

        terve ee mikä on paras hahmo sonicissa??mistä saa sonic tasohppelyjä edes pelata????

        Tuolla jos googlettaa Mega man 3 esimerkiks, niin ekaks siihe tulee Play the nintendo game, klikkaat sitä, ja alhaalla pitäis siellä lukea sonic the hedgehog.

        Osoite on nintendo8.com.

        Siellä siis voi pelata sonic pelei.

        Ps. Sonic jäi eläkkeelle, ja täs on uuden hahmon kansikuva http://trakker.deviantart.com/art/June-23rd-1991-169578060


      • Mr.Phantaze
        mr.Phantaze kirjoitti:

        Fanpopissa haastateltiin nimimerkki COFblazea, ja mä olin poiminu mun lemparit:

        1. Mitä tekisit, jos näkisit Blazen kadulla? oma vastaus(ov) Tutustun häneen, ehkä ystävystymme.

        2. Jos Blaze pyytäisi sinua treffeille, Mitä tekisit?
        OV: Annan kerrankin naisen pyytää mies treffeille.

        Ja 3. minne veisit Blazen ensi treffeillä? OV: Syömään gourmet ravintolaan(saan paljon rahaa nykyään).

        Kirjoita omat vastaukset aloittamalla vastaus jollain näistä numeroista, niin tiedän mihin kysymykseen vastauksesi liittyy.. Tsau!

        Vuonna 2012 Pitäis tulla Shadow the hedgehog movie.

        Löyty yhelt visa sivulta.

        Ootan lisätietoi, jospa Blaze pääsee siihe myös eli debyytti leffois.


      • Mr.Phantaze
        Mr.phantaze kirjoitti:

        Ite suosittelisin Wiitä.

        Mäkin haluun wiin Blazen vuoksi, mutt hinta mullakin tulee esteeksi.

        Noista sun mainitsemista tuotteista tuli mielee, ett mä löysin yhelt sivulta Oikean Blaze the cat maskottiasun8().

        Huonoks onnekseni se myytii jo 8(.

        Muuten, onko niissä sun mainitsemis verkkokaupoissa Blaze tuotteita?

        Voisko joku vähän reagoida mun viesteihi, ku on ollu hiljaista:(?


      • silverfani
        Mr.phantaze kirjoitti:

        MITÄÄÄHH??????????????

        Nyt jätkä kuule puhuu höpöjä.

        Se parhain on Blaze the cat.

        Suksi kuuseen, Silver "Luupää" hedgehog.

        tiesikkö että blaze the cat on silver the hedgehogin tyttö-ystävä?tiedoksvaan!


      • silverfani
        Mr.phantaze kirjoitti:

        Mä ite huomasin tost Shadow pelist, ett siin on myös itse Blaze the cat(WOHOO!)mukana ja sit joku babylon kopla.

        babylonkoplaan kuuluu:jet,wawe ja TYHMÄ storm.JA USKO JO SILVER ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • mr.Phantaze
        silverfani kirjoitti:

        tiesikkö että blaze the cat on silver the hedgehogin tyttö-ystävä?tiedoksvaan!

        Kuules, Blaze on silverin pelkkä ystävä.

        Toki olis halunnu sanoo omat tunteet sitä kohtaa, mut sano vaa, et pitää siit, et se on idiootti(Naiivi).


      • mr.Phantaze
        silverfani kirjoitti:

        babylonkoplaan kuuluu:jet,wawe ja TYHMÄ storm.JA USKO JO SILVER ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Hahhah.

        Et uskosi sua:).

        Tomppeli se on, eikä muuksi muutu(ei pahalla):))))).

        Ps. kyl tiedän et siin on ne, mut e tunne niitä kovin hyvin.

        Pps. Mun nimi valasee yht sudetta.

        koeta arvata.


      • mr.Phantaze
        silverfani kirjoitti:

        tiesikkö että blaze the cat on silver the hedgehogin tyttö-ystävä?tiedoksvaan!

        Tunnustan, tein testin, ja siin oli, että olisin Silver.

        Ei se nyt niin huono ole, mutt suurimmaks osaks kyllä.


      • shadowfani
        Mr.Phantaze kirjoitti:

        Voisko joku vähän reagoida mun viesteihi, ku on ollu hiljaista:(?

        onks kellää mitään hajuu mikä suhde on shadowilla ja rougella?


      • mr.Phantaze
        shadowfani kirjoitti:

        onks kellää mitään hajuu mikä suhde on shadowilla ja rougella?

        Shadow ja Rouge on tiimikavereita, mutta Shadowilla OLI suhteita maria robotnikiin.

        Ps. Tiedätkö sä, mitä suhdetta mun nimimerkki mainostaa?


      • shadowfani
        mr.Phantaze kirjoitti:

        Shadow ja Rouge on tiimikavereita, mutta Shadowilla OLI suhteita maria robotnikiin.

        Ps. Tiedätkö sä, mitä suhdetta mun nimimerkki mainostaa?

        phantom ja blaze yhess


      • mr.Phantaze
        shadowfani kirjoitti:

        phantom ja blaze yhess

        SE ON AIVAN OIKEIN.

        Siis, Ei phantom vaa mustakaapu.

        käyti vaa sen enkku nimeä, koska se rimmaa paremmi.

        Itell on paljon piirustuksii kaavust ja Blazesta, jopa yks sarjis.


      • shadowfani
        mr.Phantaze kirjoitti:

        SE ON AIVAN OIKEIN.

        Siis, Ei phantom vaa mustakaapu.

        käyti vaa sen enkku nimeä, koska se rimmaa paremmi.

        Itell on paljon piirustuksii kaavust ja Blazesta, jopa yks sarjis.

        aika taitavaa kun oot saanu oikeen sarjiksen tehtyy!


      • mr.Phantaze
        shadowfani kirjoitti:

        aika taitavaa kun oot saanu oikeen sarjiksen tehtyy!

        Nooo, se on oma versio Megaphil X:n fanipelistä Mega man 10 unlimited.

        eli Mega man/Phantaze pitoinen sarjis, Harjoittelen vielä mudenkin sonic hahmojen piirtämist.

        Ekat luonnokset on Silver, Mighty, Espio, Omega ja Big(espio ja Omega myös mun suosikkihahmoja).


      • shadowfani
        mr.Phantaze kirjoitti:

        Nooo, se on oma versio Megaphil X:n fanipelistä Mega man 10 unlimited.

        eli Mega man/Phantaze pitoinen sarjis, Harjoittelen vielä mudenkin sonic hahmojen piirtämist.

        Ekat luonnokset on Silver, Mighty, Espio, Omega ja Big(espio ja Omega myös mun suosikkihahmoja).

        Mun lempparit on Shadow, Vector, Knuckles ja Espio


      • mr.Phantaze
        shadowfani kirjoitti:

        Mun lempparit on Shadow, Vector, Knuckles ja Espio

        Mä löysin deviantARTista sss clubin(Suomalainen sonic sakki), jossa on sonic taidetta suomest. ite rustaan ekaa fanitarinaa, joka kertoo Blazen 15 vuotis synttäreistä.
        pääosissa: Blaze, Amy, Tails, Espio, ja mun fanihahmot Pyro the phantom, ja Xena the chinchilla. muita uutisia, Silver petti Blazen Kuva tässä.http://ashuras2000.deviantart.com/art/But-Blaze-117494223
        Mutta blaze löysi jo sonicin, myös kuva http://rapha-chan.deviantart.com/art/Sonaze-Our-Sunflower-Kingdom-159450118?q=1&qo=1.


      • silverinfani
        mr.Phantaze kirjoitti:

        Mä löysin deviantARTista sss clubin(Suomalainen sonic sakki), jossa on sonic taidetta suomest. ite rustaan ekaa fanitarinaa, joka kertoo Blazen 15 vuotis synttäreistä.
        pääosissa: Blaze, Amy, Tails, Espio, ja mun fanihahmot Pyro the phantom, ja Xena the chinchilla. muita uutisia, Silver petti Blazen Kuva tässä.http://ashuras2000.deviantart.com/art/But-Blaze-117494223
        Mutta blaze löysi jo sonicin, myös kuva http://rapha-chan.deviantart.com/art/Sonaze-Our-Sunflower-Kingdom-159450118?q=1&qo=1.

        millä kanavalla tulee sonic x jaksoja?


      • mrPhantaze
        silverinfani kirjoitti:

        millä kanavalla tulee sonic x jaksoja?

        Youtubesta löytyy video, jossa kerrotaan Japanin sonic x jaksojen sivu esimerkkihakusanalla sonic x season 4 toinen sivu. Neljännestä kaudesta ei vielä tiedetä milloin tulee, mutta sitä varmaankin tehdään jo.


      • Soniccu<33
        Mr.phantaze kirjoitti:

        Ite suosittelisin Wiitä.

        Mäkin haluun wiin Blazen vuoksi, mutt hinta mullakin tulee esteeksi.

        Noista sun mainitsemista tuotteista tuli mielee, ett mä löysin yhelt sivulta Oikean Blaze the cat maskottiasun8().

        Huonoks onnekseni se myytii jo 8(.

        Muuten, onko niissä sun mainitsemis verkkokaupoissa Blaze tuotteita?

        Ite suosittelisin Wiitä.

        Mäkin haluun wiin Blazen vuoksi, mutt hinta mullakin tulee esteeksi.

        Noista sun mainitsemista tuotteista tuli mielee, ett mä löysin yhelt sivulta Oikean Blaze the cat maskottiasun8().

        Huonoks onnekseni se myytii jo 8(.

        Muuten, onko niissä sun mainitsemis verkkokaupoissa Blaze tuotteita?
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Olen itsekkin harkinnut Wiin hankintaa,
        siihenhän saa Sonic and the secret rigs- ja Sonic and the black night-pelit?
        Molemmat jotain trilogiaa. :))

        Ai niin, ja eBaysta ainakin pitäis saada Blaze-maskotteja. 8)


      • mrPhantaze
        _ShadAmy_ kirjoitti:

        Luulen,että nyt toi Shadow:n näköinen tyyppi olis Mephiles The Dark . =D Mutta et tiiä puhutaankö nyt samasta hepusta. XD Se esiintyy kans siin yhes Sonic The Hedgehog pelis. =D Oon vasta alkanyt Sonic faniks jotenka en ossaa selittää/tietää missä pelis se on. Kenen vihollinen muuten toi Mephiles on?? Shadow:n?? Silver:in?? SONIC:IN????? Juu jos joku tietää niin kertokaa. =)

        -Thanks!!!!!- T: _ShadAmy_
        =^.^=

        Silver on mephileksen vihollinen, ja todella tyhmä(Mephiles veti silveriä nenästä huijaamalla, että sonic on iblis).


      • silver fani
        mr.Phantaze kirjoitti:

        Hahhah.

        Et uskosi sua:).

        Tomppeli se on, eikä muuksi muutu(ei pahalla):))))).

        Ps. kyl tiedän et siin on ne, mut e tunne niitä kovin hyvin.

        Pps. Mun nimi valasee yht sudetta.

        koeta arvata.

        phantom ja blaze


      • mrphantaze
        silver fani kirjoitti:

        phantom ja blaze

        *Blot


      • Amy

        Kiva tykkään itekki sonic hahmoista tykkään eniten amysta ja sonickista


      • Knuckles fani! :3

        Ion fanittanu soniccii Jo ennenkin ja sitten näin tails doll kuvia ja videoita ja pelkäsin niitä joten rupesin vihaamaan soniccia! Lopulta tänä vuonna uskalsin (jopa) katsoa sonic x ohjelmaa xD ja Se ohjelma oli niiiin ihana joten Se avasi sonic sydämmeni! Osaatteko kertoa myydäänkö suomessa (suomeksi) sonic x ohjelmaa?
        ja ps.mun lempi hahmo on knuckles!


    • Oon iso sonic fani! Sonic4ever!on paljon pelejä myös,Joihin kuuluu: Ps2: Sonic Heroes,Sonic Riders Zero Gravity,Sonic Riders,Sonic Mega Collection Plus,Sonic Unleashed.Nintendo DS:Sonic Rush Adventure,Mario and SONIC at the olympic Winter Games.PC:Sonic Adventure DX Directors cut.Kun saan joululahjaks Wiin,Ostan ainakin Sonic and the Black Knightin ja paljon muuta! : D Ps:Tails on mun lempihahmo sonicista!

      • mrPhantaze

        Sä oot onnekas. Blaze on mun lempihahmo, Ja mull on oma kanava youtubes Sivulla http://www.youtube.com/user/MrPhantaze Kannattaa käydä. Ps. Jos oot Youtuben asiakas, niin lähetä kommentti!


      • petkuliini
        mrPhantaze kirjoitti:

        Sä oot onnekas. Blaze on mun lempihahmo, Ja mull on oma kanava youtubes Sivulla http://www.youtube.com/user/MrPhantaze Kannattaa käydä. Ps. Jos oot Youtuben asiakas, niin lähetä kommentti!

        Blaze on ollu ennen munkin lempihahmo.Mä fanitin sitä niin hirveesti!Mut nyt oon fanittanu vähän muitakin.PS:Kun sain Sonic riders zero gravityssa Blazen ja Silverin hahmoiks Niin olin aivan äimän käkenä ;D Ja mäkin oon sitte youtubessa,Mun nimimerkki on Viirukka.En oo viel tehy videoita.


      • mrPhantaze
        petkuliini kirjoitti:

        Blaze on ollu ennen munkin lempihahmo.Mä fanitin sitä niin hirveesti!Mut nyt oon fanittanu vähän muitakin.PS:Kun sain Sonic riders zero gravityssa Blazen ja Silverin hahmoiks Niin olin aivan äimän käkenä ;D Ja mäkin oon sitte youtubessa,Mun nimimerkki on Viirukka.En oo viel tehy videoita.

        Sain eilen kanavalleni 20 Kommenttia, ja järjestän hetken kuluttua Pul1lum1ukk0/Blaze kollaasin. pul1lum1ukk0 tekee lähtöö youtubesta, ja mä järjestin sen yakii tän kollaasin. pysy kanavalla. ps. OON vieläkin blaze fani, eikä sille näy loppua.


      • mrPhantaze
        mrPhantaze kirjoitti:

        Sain eilen kanavalleni 20 Kommenttia, ja järjestän hetken kuluttua Pul1lum1ukk0/Blaze kollaasin. pul1lum1ukk0 tekee lähtöö youtubesta, ja mä järjestin sen yakii tän kollaasin. pysy kanavalla. ps. OON vieläkin blaze fani, eikä sille näy loppua.

        Psn:ssä on myytävänä Sonic universe Sarjan team darkin 4 osaa.


    • joopajoojojojo

      paras sonicpeli on tietty sonic adventure 2 näistä uusista soniceista.
      muut ovat täyttä paskaa valitan :D

    • sonic=paska
      • -kh-u-u-

        kasva sinä aikuiseksi. Vai eikö pieni pääsi tajua että eri ihmiset pitävät eri peleistä? :)


    • joku vain

      kuka nyt ei tietäis soniccia ja hahmoja.

      ite tiedän kaikki sonic pelien ja sonic x hahmot. En ikinä ole lukenut sonic sarjakuvia joten en tiedä niistä mitään. omistan/omistanut seuraavat sonic pelit

      sonic advance
      sonic pinball party
      sonic advance 3
      sonic heroes
      sonic dx
      sonic adventure 2 battle
      sonic chronicles
      mario and sonic at olympic games
      sonic and blackknight
      sonic mega collection
      sonic riders
      sonic gems collection

      hmmm ei tuu nyt muita mieleen tällä hetkellä. oon myös kattonu kaikki sonic x jaksot ja sonic the hedgehog movien.

    • Shadow the hedgehog

      Tietäiskö joku mistä vois saaha semmosen shadow the hedgehog kaulakorun ??

      • Nelly the hedgehog

        ei hajuukaan


    • Nelly the hedgehog

      Sonic the hedgehog on ihan paras.No on ne muutkin ihan hyvii.

    • Nelly the hedgehog
    • milla805

      Onko jossain vaikka Myllyssä myytävänä Sonic pukuja?

    • Shadow the Hedgehog

      Oooooiii Shadow the Hedgehog on ihana♥ Ja Silver on kans kiva ja Sonic kans :))) ne on söpöjä :3 Mis peleis ois Silverii?

    • ?????

      Mulla on peleistä:

      Sonic Heroes (PS2)
      Sonic Riders Zero Gravity (PS2)
      Shadow The Hedgehog (PS2)
      Sonic Gems Collection (PS2)
      Sonic Mega Collection Plus (PS2 ja PC)
      Sonic Riders (PS2 ja PC)
      Oli joskus Sonic Unleashed (PS2)
      mutta nykyään mulla on se Wii:lle
      Sonic Unleashed (PS3)
      Sonic The Hedgehog 2 (PSN)
      Sonic Adventure DX (PC)
      Sonic Colo(u)rs (Wii ja DS)
      Sonic Chronicles The Dark Brotherhood (DS)
      Sonic R Sonic 3D (PC)
      Mario and Sonic At The Olympic Games (Wii ja DS:ällen on MaSAT Olympic Winter Games mutta en laske niitä oikeastaan Sonic-peleiksi)
      Sonic Classic Collection (DS)
      Sonic And SEGA All-Stars Racing (DS ja Steam)
      SEGA Superstars Tennis (PS2 en kyllä laske Sonic-peliksi)
      Sonic Generations (Steam)
      Sonic CD (Steam)
      Sonic The Hedgehog 4 Episode 1 (Steam)
      Sonic The Hedgehog 4 Episode 2 (Steam)
      ja joku Shadow LCD peli.

      Mulla on sarjakuvista:

      Sonic The Hedgehog Archives Volume 7
      Sonic Super Special Issue 1-3
      Sonic Legacy Book 1
      ja Sonic The Hedgehog #215-236 (joista puuttuvat #216, #217, #219 ja #221.

      Muuta Sonic-kamaa on:

      Sonic X-pehmo
      Mini Sonic-figuuri
      Kaksi Sonic-avaimenperää
      Joku ihmeen Sonic-kiekko jonka voi kait laukaista (en vaan tiädä missä se laukaisija on)
      Ja joku Sonic joka on juoksu pyörän sisällä ja se pyörii eteenpäin.

      Olen Youtubesta katsonut muutaman Sonic X jakson (Japaniksi ja Englanniksi) , pari The Adventures of Sonic The Hedgehog jaksoa hieman Sonic Undergroundia, noin 2 jaksoa Sonic The Hedgehog SatAmia ja Sonic The Hedgehog The Movien.
      Osaan myös piirtää Sonic (ei ole näytettä) ja olen tehnyt huvin vuoksi muutaman "(Sonic-peli) in a nutshell" sarjakuvan.
      Olen myös ladannut osoitteesta http://tails(piste)kicks-ass(piste)net/
      pari numeroa Sonic The Comicia, Sonic The Hedgehogia ja muita sarjiksia, ja sieltä voi myös ladata Sonic-piirrettyjen (esim Sonic X) jakso ja myös Sonic The Movien.
      Mun lempi hahmo on Sonic.
      Ja vielä lopuksi, SONIC RULEE!

      • ?????

        Sori, peleistä unohtui vielä Sonic Advance 2.
        Ja sori myös muutamasta kirjoitus virheestä.


      • ?????
        ????? kirjoitti:

        Sori, peleistä unohtui vielä Sonic Advance 2.
        Ja sori myös muutamasta kirjoitus virheestä.

        JA VIELÄ UNOHTUI: mulla on 3 Sonic t-paitaa


      • ?????
        ????? kirjoitti:

        JA VIELÄ UNOHTUI: mulla on 3 Sonic t-paitaa

        Muuten, random fakta: Amy Rosen nimi oli Sonic CD:n Amerikkalaisessa manuaalissa Princess Sally (eli se tyyppu joka on niissä sarjiksissa ja SatAmissa) En tiedä mistä toi fakta tuli mieleen.


    • Aww

      Mun mielestä silver ja Blaze sopii toosi hyvin yhteen ja uskon ett nillä on sisaruussuhdetta vahvempi suhde

    • Kysukää multa jotain kysymystä Sonicista. Tiedän lähes kaiken. ^_^

    • Olen jo vuoden kutsunut itseäni Suomen isoimmaksi Sonic faniksi. Mutta haluan tiettä olenko. Tässä kokoelmani, Kertokka jos teillä On isompi kokoelma.
      Pelit: Sonic the hedgehog (1991)
      Sonic the hedgehog 2
      Sonic the hedgehog 3
      Sonic & Knuckles
      Sonic spinball
      Sonic the hedgehog (Master system)
      Sonic 3d blast ( Sega saturn)
      Sonic adventure DX
      Sonic adventure 2
      Sonic adventure 2 Battle
      Sonic heroes
      Shadow the hedgehog
      Sonic the hedgehog (2006)
      Sonic riders
      Sonic riders Zero gravity
      Sonic mega collection plus
      Sonic gems collection
      Sonic and the secret rings
      Sonic unleashed (ps2 & Xbox 360)
      Sonic and the black knight
      Sonic colours
      Sonic the hedgehog 4 ep 1
      Sonic & SEGA all-stars racing
      Sonic free riders
      Sonic generations (collector's edition)
      Sonic 4 ep 2
      Sonic CD
      Sonic colours (ds)
      Sonic chronicles the dark brotherhood
      Sonic generations (3ds) Sonic classic collection

      9 julistetta

      Patsaat
      Classic Sonic patsas ( 1500 maailmassa)
      20th anniversary patsas ( 900 maailmassa)
      10th anniversary patsas (500 maailmassa)
      Sonic, Tails & Knuckles PVC figuuri patsaat
      Sonic generations Patsas (12 000 Maailmassa)

      Figuurit
      10 inch Modern Sonic
      10 inch Resaurus Sonic
      5 inch Moder super Sonic
      5 inch Classic Super Sonic
      5 inch Modern Sonic
      Toy island Tails
      Toy island Eggman
      Toy island Big the cat
      Joyride Sonic adventure 2 battle Sonic figuuri
      Joyride figuuri prototyyppi (500 maailmassa)
      3 inch free riders Jet the hawk
      Free riders Sonic
      3 inch Silver
      3 inch Super Sonic, Shadow & Silver
      3 inch Classic Sonic
      3 inch Classic Tails
      7 toy island emeraldia
      7 Jazwares emeraldia
      3 inch Tails
      3 inch Werehog Sonic
      Resaurus Sonic
      Resaurus Tails
      Nendoroid Sonic
      Sonic & SEGA all-stars Racing Sonic
      Mcdonalds USA Sonic Tails Knuckles & Dr.Robotnik
      Mcdonalds Japan Sonic & Dr.Eggman
      Mcdonalds (suomi) Sonic frisbee
      1,5 inch Classic Sonic, Tails, Knuckles, Amy, Metal Sonic, Super Sonic
      Sonic figuuri (1991)

      Vaatteet:
      3 T-paitaa ( yksi niistä on limited edtion/250 in the world)
      1 Huppari
      1 lippis
      1 pipo
      2 Sonic Hattua (cosplay)

      Pehmot
      2 keskikokoista Modern Sonic pehmoa
      1 Pieni Modern Sonic
      1 pieni Modern Sonic
      1 ISO modern Sonic
      1 keskikokoinen Classic Sonic
      keskikokoinen classic Tails
      keskikokoinen Classic Amy
      keskikokoinen Classic Eggman/Robotnik
      Sally (300 maailmassa)
      Vanilla Sonic (Kyllä, sitä kutsutaan Vanilla Sonic:iksi)
      Sonic adventure 1 pehmo (Japan)
      Sonic adventure 2 pehmo (Japan)
      caltoy Tails
      Sonic the fighters Eggman
      Sonic the fighters Fang the sniper/Nack the weasel

      Avaimen periä: 6

      Dvd:t:
      Complete Sonic satAM
      Complete Sonic underground
      Complete adventures of Sonic The hedgehog
      Sonic x A super Sonic hero

      Random tavaraa:
      Sonic Säästöpossu
      Sonic tohvelit
      Sonic verhot
      Sonic Kirja peli...?
      Sonic pelikortit
      Sonic koriste liput
      2 Sonic pinball Konetta
      kahdet Sonic petivaatteet
      Sonic kello
      Sonic kilparata
      Radio-ohjattava Sonic
      1994 Sonic kalenteri
      (japan) Eggman Säästöpossu (kun pistää kolikkoja sisään, Kuuluu Se ääni, kun saa sormuksen peleissä)
      Sarjakuvat: liikaa
      Mini hot wheels Sonic, Knuckles & Robotnik


      Sonic kyltti. Suomen pelikaupan edestä, Googleen, Sonicgear, Ensimmäinen Ehdotus, Sonic gear Finland, Siellä on kuva. Yli 100 cm pitkä.
      Eiköhän ne siinä ollut. Toivottavasti... ^_^

    • http://www.jmuoti.blogspot.fi/

      Blogi seuraa kuvien muodossa Japan muotia. ^^

      Sivut ovat erikoistuneet Harajuku alueeseen, mistä moni maailman muotivirtaus on saanut alkunsa!

    • SonicFanGirl

      Tietäisikö kukaan, miten Sonic Generationssissa voi pelata muilla hahmoilla, voiko ne ladata jotenkin?

      • TAILS FAN

        ei sitä voi pelata vain SONIKILLA!!!!!!ÄRRRRRRRRRRH!!!


    • Salamafan

      tikal the Cheese the Echidna on hyvä mut mun suosikki silti on shadow

    • The real Shadow fan

      SHADOOOOWWWWIIII♥♥ Se on mun lempsu Sonic hahmo ja kaikista söpöin♥♥

      • The real Shadow fan

        Mul on 3 sonic pelii:P Yks sonic juliste ja sonic lehti:P Ja paaaalajon kuvii Shadowist!!♥ (Piirsin ne ite)


      • TheRealShadowFan
        The real Shadow fan kirjoitti:

        Mul on 3 sonic pelii:P Yks sonic juliste ja sonic lehti:P Ja paaaalajon kuvii Shadowist!!♥ (Piirsin ne ite)

        Aijaa olinha mä joskus kertonu sen mun kokoilman xDD


    • 9+12= 21

      Ai täällä on tämmönenkin keskustelu, miten en oo huomannu ;o. Rakastan kaikkea soniciin liittyvää ja pelejä mulla on varmaan jotain 15. Lisäksi mulla on Shadow figuuri ja muutama lehti. Lempihahmo on ehdottomasti Tails

      • knuckles fani

        Mistä saat saat niitä sonic lehtiä?


      • Joku Sonic fani
        knuckles fani kirjoitti:

        Mistä saat saat niitä sonic lehtiä?

        Ainakin skanssin citymarketista löytyy joskus :) ja joistain kirjakaupoista kans hyvällä tuurilla. Cdonista saa tilattua sarjiskirjoja


    • knuckles fani

      En pidä sonic x ohjelmasta koska siinä on jotain paskaa cris ukkoo ja jotain muuta jos siinä ei olis ihmisii Se olic perfekt ohjelma!

    • TheRealShadowFan

      Oon sonikku fani ollu jo pitkää.. Mut mitä mieltä ootte Shadust? :3 Se on nimittäi must maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaailman söpöin!! x3

      • The Real Shadow Fan

        Ainiin ja unohtuikin kertoa toi sonikku kokoilmani. 3 sonic pelii 1 sonic juliste 1 sonic lehti ja tapletti täyn sonic kuvii Juu nimimerkki pikkusen muuttu...


      • G.B
        The Real Shadow Fan kirjoitti:

        Ainiin ja unohtuikin kertoa toi sonikku kokoilmani. 3 sonic pelii 1 sonic juliste 1 sonic lehti ja tapletti täyn sonic kuvii Juu nimimerkki pikkusen muuttu...

        Löysin tän sivun vast tänään.Oon ihan koukussa Sonic peleihin yms. mun lempihahmo on Blaze


      • G.B
        G.B kirjoitti:

        Löysin tän sivun vast tänään.Oon ihan koukussa Sonic peleihin yms. mun lempihahmo on Blaze

        En oo yhtään hyvä kirjottelemaan tämössis paikois...no yritän keksii jotain järkevää kirjoteltavaa hehe


    • ...Merimakkaralla...

      Pitää myöntää, että olen kattonut Sonic X:ää ja pidin siitä paljon! :D ... Mun tietsikassa oli sellaiset muistilaput, joissa luki mihin jaksoon olin pysähtynyt, kerran tietsikka poisti ne, ja mä unohdin jakson (tais olla jotain päin 15 jaksoa) :P
      SONIC RULEEEEE!!!! :D

    • TheRealShadowFan

      Sonic kokoelmani on hyvin pieni mutta lisää tullut.
      Shadow pehmo
      ne 3 sonic pelii edelleen xDD
      1 sonic juliste (Ellei lasketa piierustuksiani joita on noin 200 xDD)
      1 lehti en oo jaksanu ostaa lisää ku ei huvita kävellä noin kilsan päähän olevaan kauppaan mistä löyis Sonic lehtii
      Ja muutama listaus mitä tulevaisuudessa hankin:
      Lisää lehtiä
      Julisteita
      Amy, Sonic ja Silver pehmot (Jos on ees Silver olemassa :3)
      Ne kovat pikku muovi hahmot joilla on liikuvia osia. Niistä aion hankkia Shadow, Sonic, Amy, Silver, Super Sonic, Super Shadow, Super SIlver ja Sonic and black knight hahmoja.
      Pelejä no en nyt kamalasti tiedä mitään Sonic pelejä 3dslleni mutta Sonic Boomin aion hankkia. (Se tuleekin olemaan viimeinen oliko segan vai pelkän sonic teamin tekemä peli yhteis työssä nintendon kanssa)
      Ajattelin myös hankkia jotain Sonicc aiheista sisustusta huoneeseeni ja Shad avaimen perä olisi kiva lisuke avain nauhaani :)

    • Sonic The Hedgehog
    • Lolman100

      Ok

    • amyrose

      Amy:3333 pelaan mario&sonic olympialaisissa aina amyllä ja Daisyllä<33

    • Kvennuli

      Oon löytäny tän sivun jo 2 vuotta sitte, mut en tullu kirjottaa mitää. On ollu 3 vuotta jo sonic fani ja lemppari hahmot ovat Rouge ja Blaze. Olen myös Silvaze ja Shadouge fani :3 ja en voi sietää Blazea kenenkään muun kanssa kuin Silverin xD Mulla on myös oc:ita

    • Anonyymi

      SHADOW ON PARAS!

    • Anonyymi

      OON PELANNU SONIC PELEJÄ PIENESTÄ ASTI.

    • Anonyymi

      sonic on paras

    • Anonyymi

      emt shadow on sellane edgelord nykyää

    • Anonyymi

      Tails on ehkä mun lemppari mut harmittaa vähän kun se pyllistelee lentäessään. Tailsilla on vielä aikas iso peppukin nyky Sonic peleissä.. et ’kiva’ kattella vaik Adventureissa kun lentää you know =/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe