THE ULTMATE Sonic keskustelu!!

Keskusteluissa ei riittävästi Soniccia!!! >:( Luodaan uusi keskustelu!

Loin tunnukseni tätä tähti keskustelua varten! Keskustelkaamme Sonic The Hedgehogista!

Aloitetaan vaikkapa siitä mitä pelejä omistan:
-Sonic Generations
-Kaikki Genesiksen klassikot!
-Sonic Adventure
-Sonic 4 Episode 1 ja 2
-Sega & Sonic Alltars Racing
-Sonic Unleashed
-Sonic The Hedgehog 2006 aka next-gen
-Se Sonic tennispeli?? All-stars Tennis..
- Shadow The Hedgehog!!!
-Sonic Colors
Ja monta muuta jos ei ole jota en nyt muista enkä jaksa luetella.. Kysy onko minulla jokin peli.. Todennäköisesti on!

Ja sitten classinen BAAAHHHH OLEN OIKEE SONIC FANI RÄÄÄHHH CHAOOS BLAST!! CHAOOS!!! BLAST! CHAOOS!!! BLAST CHAOOS!!! BLAST JNE..

Arvoisat Sonic- outoudet Suomesta! Liittykää minuun!! Olen Sonic-fani siinä missä tekin.. Paitsi en nolaa itseäni pukeutumalla Soniciksi.. Vaikkakin joskus saatan käyttäytyä, kuin mikäkin Sonic hahmo!! Nyt on menossa minun ULTIMATE SHADOW vaihe!!

Jos tuo ei kuullostanut tarpeeksi hullulta entäs tämä: lensin ulos eräästä koulusta käyttäytymällä, kuin Angstinen Shadow! Mites tämä! Tule ladatuksi tästä! Hoohoohoh (vähän eggman imitaatiota :) )

Entäs sitten tämä vielä:
Meinasin yhdessä vaiheessa seota niin, että rupesin kävelemään yhtä pitkiä matkoja, kuin Sonic!! Heheehee! Mites tämä! Muaaahahaaa (eggman naurua)

Tule ladatuksi tästä eli Get a load of this!!

No nykyään meno rauhoittunut, mutta Sonic- pelisarjan fani olen ollut.. JA TUHOAN KAIKKI MARIO PELIT!!! Se italiaano ei ole mitään verrattuna cooliin Soniciin!

HUOM KAIKKI OLI VÄHÄN LIIOITELTUA.. Mutta niinhän Sonic fanit tunnetusti kirjoittaa..

LOL!

MITES TÄMÄ ENTÄS TÄMÄ!

AAAAHHHH BEHOOLT THE ULTIMATE POWERRR!!

SHADOW ON KAIKKEIN ULTIMAATTISIN HAHMO KOKO PELISARJASSA!

Siitä tulikin mieleen Sonadow.. VIhaan sitä.. Ainakin toivottavasti.. :/

Ainiin tervetulloo Suomalaiset Sonic outoudet.. KAIKKI OVAT TERVETULLEITA!

5

488

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö ketään??? Olen ihmeissäni! Eikö Suomesta löydy Sonic faneja.. Ilmeisesti liioittelin ekassa viestissa... No hieman liika ja pelottelin kaikki pois..

      "Jos tuo ei kuullostanut tarpeeksi hullulta entäs tämä: lensin ulos eräästä koulusta käyttäytymällä, kuin Angstinen Shadow! Mites tämä! Tule ladatuksi tästä! Hoohoohoh (vähän eggman imitaatiota :) )

      Entäs sitten tämä vielä:
      Meinasin yhdessä vaiheessa seota niin, että rupesin kävelemään yhtä pitkiä matkoja, kuin Sonic!! Heheehee! Mites tämä! Muaaahahaaa (eggman naurua"
      UNOHTAKAA NUO.. Olin vähän masentunut eilen illalla...

      • knuckles1

        Vihdoin joku joka piittaa sonicista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    • Ujia

      Nah... Mario pwns :D Ainakin mun mielestä. En oo ikinä oikeen väkittäny Soniceista :3

    • TheRealShadowFan

      Omistan sonic pelit:
      Sonic all star ragin eiku mikä se autohomma oli....
      Sonic lost world
      Sonic & mario plaa plaa (eiks tää lasketa sonic peliks ku siin on siit sonic hahmoi)

    • Anonyymi

      Minulla on niitä Jakks Pacificin Sonic-leluja. Niitä tällä hetkellä löytyy esim. XS Leluista, Prismasta ja K Citymarketeista. Mulla on myös monia Sonic-pelejä :D
      -Sonic Generations XBOX360 & 3DS
      -Sonic Origins PS4 & SWITCH
      -Sonic Unleashed XBOX360 & WII
      -Sonic Colours PS4 & DS
      -Sonic Forces PS4
      -Sonic Mania PS4
      -Sonic Heroes XBOX
      -Shadow the Hedgehog XBOX
      -Sonic Superstars PS4
      Olen miettinyt hankkimassa vanhoja ReSauruksen Sonic Adventure-figuureja Ebaystä.

    • Anonyymi

      Shadow on paras.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe