Mahan turvotus

jalkapallomaha

Ongelmani on mahani turvotus. Vaikka olen tehnyt 2kk joka toinen päivä erinlaisia vatsalihasliikkeitä, se silti on kuin raskaalla. Aamulla se näyttää hyvältä, mutta päivänmittaa se turpoaa pyöreäksi, eikä ole enä littana kuin aamulla.
Sokeripitoista ruokaa en syö melkein koskaan. Mahaani ei satu, ruuansulatusongelmia on kyllä.
Miten saisin turvotuksen pois?

6

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue myös

      hiivasyndroomasta.Etsi googlesta ja voit lukea myös Jouko Pursiaisen kirjoittaman kirjan:Hiivasyndrooma ja luonnonmukaisen hoidon opas.
      Hiivasyndroomassa on monenlaisia oireita.Kaikille ei tule kaikkia niistä,mutta ruoansulatusongelmat ja vatsan turvotus ovat yleisimmästä päästä.

    • ..............

      Oon kuullu et esim. pasta turvottaa..Itellä maitotuotteet turvottaa kans...Katso netistä, mitkä tuotteet turvottaa..Itelläki on joka aamu maha turrana ja kipeenä vaikken ois mitään poikkeavaa syöny..

    • laktoosi-intoleranssi

      hei, itselläni oli sama vaiva, joka jatkui oikeastaan vuosia. Nyt kuitenkin on havaittu että minulla on laktoosi-intoleranssi. Voit kokeilla omalta kohdaltasi vaikka niin, että käytät jonkun aikaa vain laktoositonta ruokavaliota, ja seurailet mahaasi, sitten voit aloittaa hyla-valmisteet, ja katsot muuttuuko tilanne mihinkään, ja sitten lopulta palaat takaisin norm. ruokavalioon ja vertailet oliko muutosta. Jos laktoositon ruokavalio poisti vatsan turvotuksen, niin kannattaa tehdä testi ihan terv.keskuksessa. Vatsan turvotukseen voi tietysti olla USEITA eri syitä, tämä oli vain OMA henk.koht.kokemus. Toivottavasti pääset selville asiasta, kannattaa käydä lääkärin vast.otolla jokatapauksessa jos vaivaa.
      Hyvää kesän jatkoa

    • Rantapallo maha

      Keliakia kokeisiin.
      Minulla omalääkärin sijainen laittoi keliakia-verikokeisiin (naureskelin itsekseni että jopa kaukaa hakee) mutta tänään sain vahvistuksen että ihokeliakia ja tavan keliakia.

    • DTS

      Pass some major gas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe